Het gaat niet om links denken. Dit was geen linkse documentaire. Het heeft zelfs niets met links te maken.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:00 schreef Sanctum het volgende:
Sorry, maar ik kies geen kleur. Alleen zo links denken gaat er bij mij niet in.
Ik kan je de docu Control Room aanraden.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:00 schreef mvdlubbe het volgende:
Ik vind het toch stuitend om te zien hoe zij de wereld opvatten. Oorlog in Irak terwijl er geen chemische wapens waren, geen connectie met Al Qaida. Afghanistan is al behandeld. En wat nu? Wie is de volgende.
Natuurlijk is dat interessant om te zien, alleen kunnen we er zo weinig mee. Zij hebben hun beelden en opvattingen en wij de onze. Ik ben bang dat de verschillen alleen maar groter worden in de toekomst, met alle paranoia van dien.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:00 schreef mvdlubbe het volgende:
Ik vind het toch stuitend om te zien hoe zij de wereld opvatten. Oorlog in Irak terwijl er geen chemische wapens waren, geen connectie met Al Qaida. Afghanistan is al behandeld. En wat nu? Wie is de volgende.
Dat gebeurt nog wel hoor.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:04 schreef Frutsel het volgende:
Nu nog aantonen dat de financierders van deze aanslagen uit Iran komen... en we hebben de volgende brandhaard...
Het proberen te begrijpen van je tegenstander zou ook kunnen leiden tot een toenadering. Indien men dat zou willen, natuurlijk.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:04 schreef Sanctum het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat interessant om te zien, alleen kunnen we er zo weinig mee. Zij hebben hun beelden en opvattingen en wij de onze. Ik ben bang dat de verschillen alleen maar groter worden in de toekomst, met alle paranoia van dien.
Ja. Tof. Dat zal ik eens proberen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:03 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ik kan je de docu Control Room aanraden.
Echt zeer goed gemaakt en daar komt die perceptie van doodnormale Irakezen echt geweldig naar voren.
Tis een optelsom inderdaad...quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:05 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Dat gebeurt nog wel hoor.
Een extreem foute kerel die opeens gekozen is daar is ook iets te toevallig.
Ach. Als 'ze' 3 verschillende verwerpelijke redenen kunnen bedenken om een oorlog te starten, kan dit er ook nog wel bij..quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:08 schreef Monidique het volgende:
Ik geloof er niets van dat ze dit gaan linken aan een of ander land. Ze hebben niets en al helemaal geen geloofwaardigheid. Natuurlijk zal wel gewezen worden op de aanslagen van juli 2005 wanneer er weer economische sancties worden afgekondigd voor Syrië of Iran, maar ze zullen niet zeggen dat een bepaald land verantwoordelijk is. Dat lijkt mij sowieso natuurlijk al absurd.
Waarom niet? Ze zeggen gewoon dat dat land stiekem terroristen steunt en herbergt. Meer heb je niet nodig tegenwoordig.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:08 schreef Monidique het volgende:
maar ze zullen niet zeggen dat een bepaald land verantwoordelijk is. Dat lijkt mij sowieso natuurlijk al absurd.
Iran was zo'n beetje de eerste die dit veroordeelde... De VS steunt ook terroristen. Wat een terrorist is, is natuurlijk erg subjectief. De 1 z'n terrorist is de ander z'n vrijheidsstrijder.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:10 schreef Frutsel het volgende:
landen die openlijk er voor uit komen dat ze terroristen steunen en of ze financieel steunen zijn hier mede schuldig aan. Iran bijvoorbeeld...
Je denkt dus echt dat als bijvoorbeeld de Irakoorlog er niet was geweest dit niet was gebeurd...quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:10 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Ach. Als 'ze' 3 verschillende verwerpelijke redenen kunnen bedenken om een oorlog te starten, kan dit er ook nog wel bij..
Ja dat zou ik ook doen als ik op de nr'1 positie sta van mogelijke doelwitten. Zo snel mogelijk ontkennen...quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:11 schreef gelly het volgende:
[..]
Iran was zo'n beetje de eerste die dit veroordeelde... De VS steunt ook terroristen. Wat een terrorist is, is natuurlijk erg subjectief. De 1 z'n terrorist is de ander z'n vrijheidsstrijder.
Ehm, heb je plezier?quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:12 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Je denkt dus echt dat als bijvoorbeeld de Irakoorlog er niet was geweest dit niet was gebeurd...
![]()
Geloof nou niet ineens dat als de VS zich uit alle brandhaarden van de wereld zich terugtrekt en zich niet meer richt op het buitenland dat alles voorbij is... looooooool
Ik denk S-A maar ja daar zullen we de handjes niet aan branden hoorquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:04 schreef Frutsel het volgende:
Nu nog aantonen dat de financierders van deze aanslagen uit Iran komen... en we hebben de volgende brandhaard...
Nou, dat sowieso absurde sloeg op de gedachte dat een staat verantwoordelijk is voor deze aanslag.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:10 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Waarom niet? Ze zeggen gewoon dat dat land stiekem terroristen steunt en herbergt. Meer heb je niet nodig tegenwoordig.
Nee, dat is helaas al te laat.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:12 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Je denkt dus echt dat als bijvoorbeeld de Irakoorlog er niet was geweest dit niet was gebeurd...
![]()
Geloof nou niet ineens dat als de VS zich uit alle brandhaarden van de wereld zich terugtrekt en zich niet meer richt op het buitenland dat alles voorbij is... looooooool
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |