quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:06 schreef snakelady het volgende:
Erw as toch ook een topic voor filmpjes van de kinderen?
Heb een kort filmpje van demi maar kan het topic niet vinden.
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:07 schreef Brighteyes het volgende:
Het grote ouder(s) filmpjestopic #3
En in dit topic ( De (nieuwe) regels, de historie en andere handige dingen ) staat hij (nu) ook.
Ik moest hem er even bij zetten.
[14.gif]quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:50 schreef _evenstar_ het volgende:
misschien ben ik een zeiksteel maar vind het jammer dat alle andre foto's een beetje ondergesneeuwd worden door de vele sanne foto's per dag wordt er wel 3 maal ofsow een foto geplaatst lijkt meer een sanne foto topic dan een kindjes fototopic...
Jullie hebben wel gelijk maar als ik leuke foto`s van Sanne heb plaats ik ze gewoon,en het is niet mijn bedoeling om elke dag 5 foto`s te posten.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:50 schreef _evenstar_ het volgende:
misschien ben ik een zeiksteel maar vind het jammer dat alle andre foto's een beetje ondergesneeuwd worden door de vele sanne foto's per dag wordt er wel 3 maal ofsow een foto geplaatst lijkt meer een sanne foto topic dan een kindjes fototopic...
We hebben allemaal leuke foto's van onze kinderen welke we graag met de wereld delen, maar onthoudt wel dat wij niet zo trots op jouw dochter zijn als jijzelfquote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:57 schreef edje34 het volgende:
[..]
Jullie hebben wel gelijk maar als ik leuke foto`s van Sanne heb plaats ik ze gewoon,en het is niet mijn bedoeling om elke dag 5 foto`s te posten.
Ik ben gewoon heel trots op mijn dochter.
natuurlijk ben je megatrots is ook logisch maar zo is het foto van "pietje" en weer drie sanne foto's .quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:57 schreef edje34 het volgende:
[..]
Jullie hebben wel gelijk maar als ik leuke foto`s van Sanne heb plaats ik ze gewoon,en het is niet mijn bedoeling om elke dag 5 foto`s te posten.
Ik ben gewoon heel trots op mijn dochter.
Maar anderen kunnen toch ook gewoon foto`s posten wanneer ze willen,waarom doen ze dat dan niet?? en waarom gaan ze er dan een hoop heisa van maken??quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:59 schreef _evenstar_ het volgende:
ah okedat het verbieden niet kan is logisch maar durf het niet zo goed in dat topic omdat het topic bedoeld is voor foto's zal anders een linkje naar hier maken? dat er hier dan over gesproken kan worden
![]()
niet iedereen heetf die mogelijkheid.. en het is een kindjes foto topic en geen sanne foto topic... waar het steeds meer op lijkt.. 70 procent van de foto's is sanne...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:02 schreef edje34 het volgende:
[..]
Maar anderen kunnen toch ook gewoon foto`s posten wanneer ze willen,waarom doen ze dat dan niet?? en waarom gaan ze er dan een hoop heisa van maken??
Het topic heet niet voor niets kinder foto topic .
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:59 schreef _evenstar_ het volgende:
ah okedat het verbieden niet kan is logisch maar durf het niet zo goed in dat topic omdat het topic bedoeld is voor foto's zal anders een linkje naar hier maken? dat er hier dan over gesproken kan worden
![]()
Juist, maar geen kinder-foto-spam-topic...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:02 schreef edje34 het volgende:
Het topic heet niet voor niets kinder foto topic .
Daar heb je gelijk in,zal er voortaan rekening mee houdenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:04 schreef Brighteyes het volgende:
het staat iedereen vrij, maar het is nu wel duidelijk dat het wat irritatie op roept bij verschillende mensen, en daar zit je ook niet op te wachten toch? Dat mensen denken 'heb je hem weer...'
Dat klopt, zo voel ik het eigenlijk ook. Dus foto's van Sanne? Prima! Maar ietsje minder mag bestquote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:04 schreef Brighteyes het volgende:
Nogmaals, het staat iedereen vrij, maar het is nu wel duidelijk dat het wat irritatie op roept bij verschillende mensen, en daar zit je ook niet op te wachten toch? Dat mensen denken 'heb je hem weer...'
Was ook niet zo bedoeld hoor.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:08 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik vind bhet jammer dat je dan zo reageerd alsof je de gebeten hond bent...
Foeiquote:Op donderdag 14 juli 2005 10:20 schreef Sugar het volgende:
Ben het topicnummer van 'Hoe gaat het met de moeders' vergeten erbij te zetten...
quote:
quote:
Ik had niet eens tijd om ff warm te lopenquote:
Die reclame was dan ook erg leukquote:Op donderdag 14 juli 2005 21:53 schreef jessie het volgende:
Lololol ik wilde net liesbeth roepen in je topic Swets, maar toen wassie weer dicht. En en en en en was ook bang dat niemand hem begreep. Maar verdomd ik zie telkens die vent op die skippybal voor me
Mmm, iedereen mag zijn mening hebben, maar waarom zo neerbuigend doen?Heel goed hoor Mel dat je zo nuchter bent. Voor het gemak vergeet je nu wel even hoeveel gefotosoepte Chiaraatjes wij van jou hebben moeten verdragen in het begin, voorop gesteld dat het een schattig meisje is...maar in een bloemetje, met vlindertjes, met bubbeltjes...vond ik persoonlijk ook ergelijk zoet. Maar hoor je daar iemand over? Nee, weet je ook waarom niet? Gewoon omdat het not done is om over dit soort dingen te gaan ouwehoeren. Je zeikt niet over geboortekaartjes die je niet aanstaan, kindjes die je lelijk vind, emo-gevoelens van anderen, gewoonweg omdat je anderen daarmee kunt kwetsen. Maar blijkbaar vind je jezelf en het uitdragen van je mening belangrijker dan de gevoelens van anderen en bedanktquote:Ervaren jullie het nu echt zo dramatisch dat een baby zijn/ haar eerste verjaardag bereikt? Of proberen jullie elkaar emotioneel te overtreffen ofzo? Ik vind het best een beetje overdreven worden eigenlijk, of ben (was ik destijds) zo nuchter?
Ook mee eens. Het was met name het woordje Tina, wat op mij nogal neerbuigend overkwam. Maar daar zijn we nu van af.quote:Ik herken het dus ook wanneer er weinig humor in zit. Dan worden de "oooh's" en "aaaahs" en emo-smilies voor mijn gevoel gewoonweg een herhaling van zwijmelposts. Omdat het topic er nu eenmaal is en mensen zo graag iets posten misschien? En dat vind ik niet echt waardevol in het topic.
Sorry hoor maar deze opmerking vind ik zo negatief, maar goed ik kan het prima naast mij neerleggen. Jij bent namelijk degene die deze opmerking maakt, ik vind het dan ook meer over jou zeggen dan over de emo-posters.quote:Op zondag 17 juli 2005 14:24 schreef melonovy het volgende:
ik had het idee dat het een trend werd om nog emotioneler te zijn bij mijlpalen dan de ander, ik vroeg me dat oprecht af.
Hoef je je ook niet meer te vervelenquote:Op maandag 18 juli 2005 11:01 schreef moussy het volgende:
Ja, hup namen, dan weet iedereen wie wat "verkeerd" doeten hebben we toch nog een rel
sorry komt een beetje vaag over natuurlijk, het was als grapje bedoeld omdat je ooit eens een post had geplaatstst in een mod-topic met de tekst: "Valt er niets te rellen? Ik verveel me"quote:
Maar daar is nu toch een nieuw forum voor?quote:Op maandag 18 juli 2005 12:59 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Sommigen hebben nou eenmaal een ander soort humor![]()
Je mag het ook in het desbetreffende topic vragen hoor.quote:Op maandag 18 juli 2005 19:22 schreef cattie het volgende:
Kan iemand mijn NOD op 16 augustus zetten in het lijstje van wachten op het tweede streepje? Of hoor ik dat niet hier te vragen?
quote:Op maandag 18 juli 2005 13:27 schreef easy-going het volgende:
[..]
Maar daar is nu toch een nieuw forum voor?
Puber en tienertalk
opzet dit jaar is alleen campings. Misschien dat we het volgend jaar uitbreiden tot bungaloparken erbij. Dit was de eerste opzet en het eerste jaar.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:03 schreef bixister het volgende:
over die vakantie-review-wedstrijd: die had beter 'camping-review-wedstrijd' kunnen heten. waarom mag 't alleen over campings gaan?
sinds ik 'aast 'eb.quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:17 schreef _evenstar_ het volgende:
dank jealleen sinds wanneer heet je duthie
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |