sluit ik me ook helemaal bij aan t is echt verschrikkelijkquote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:54 schreef Lois het volgende:
Zijst![]()
![]()
Mag ik voor de rest heel voorzichtig zeggen dat ik blij ben dat ik zoiets nooit gehad heb?
Fijn Sugar en sorry voor mijn paniekverhaal over krentebaard.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:43 schreef Sugar het volgende:
Euhm, muggenbult..., hihihi!![]()
Maar ben blij dat we dat in elk geval zeker weten.
Ik vind het niet eens zo heel lelijk, niet helemaal mijn smaak en ik zou het ook niet cadeau doen, maar ik had iets lelijkers verwacht eigenlijkquote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:51 schreef melonovy het volgende:
Oh dat kraamcadeautje, beoordeel het zelf maar en zoek de fout[afbeelding]
Oe dat wordt bekkie voelen elke dagquote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:26 schreef Sugar het volgende:
Oh ja, en Maria heeft al 6 dunne poepluiers gehad vandaag! Whaaaaaaa, dat heeft ze nóóit!
Zou het, zou het, zou het?![]()
Ik vond het vooral leuk toen Cas 1 werd. Ik heb ook niet echt om de zoveel tijd bedacht wat ik een jaar geleden deed. Maar de 6 jaar van René vond ik écht heel erg emo..quote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:34 schreef melonovy het volgende:
Ervaren jullie het nu echt zo dramatisch dat een baby zijn/ haar eerste verjaardag bereikt? Of proberen jullie elkaar emotioneel te overtreffen ofzo? Ik vind het best een beetje overdreven worden eigenlijk, of ben (was ik destijds) zo nuchter?
Ik vond het vooral leuk. We hebben de fles bubbels opengemaakt die eigenlijk voor Freeks geboorte bedoeld was, maar toen niet geopend is omdat het met Freek (en mij) niet echt goed ging.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:34 schreef melonovy het volgende:
Ervaren jullie het nu echt zo dramatisch dat een baby zijn/ haar eerste verjaardag bereikt? Of proberen jullie elkaar emotioneel te overtreffen ofzo? Ik vind het best een beetje overdreven worden eigenlijk, of ben (was ik destijds) zo nuchter?
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:57 schreef Githa het volgende:
Hoe komt het eigenlijk dat hij het ene moment kokend heet aanvoelt en het andere moment niet terwijl hij op beide momenten koorts heeft? ...
Moet ik toch even op reageren, voordat jullie denken dat ik hier echt in een huis gebouwd van tissues woon.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:34 schreef melonovy het volgende:
Ik heb zelf waterpokken gehad toen ik een kleuterje was en toen ik een jaar of 17 was heb ik dat lekker nog eens dunnetjes over gedaanquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:37 schreef snoopy het volgende:
Dat hoorde ik gisteren dan ook weer ja. Maar is het waar?
Vandaag nog flink koorts gehad ...vanmorgen was het net een slap popjequote:Op zondag 17 juli 2005 21:41 schreef snakelady het volgende:
beterschap voor jordy, githa, hoe is het nu met hem?
We hadden gisteren voor het eerst een echte drukke verjaardag en Demi ging mee, ze heeft de hele avond geslapen ( in reiswieg), om 2 uur gingen we naar huis en ze is even in de auto wakker geworden maar sliep daarna weer lekker verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |