abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 juli 2005 @ 19:56:46 #51
34891 melonovy
La Kutschie
pi_28840142
Dat mag jij zeggen Lois, ik voel me er ook mee opgezadeld!
In de schuur op hangen is een goeie tip van G!
Het voelt goed hè?
A je to!
  vrijdag 15 juli 2005 @ 19:58:25 #52
116937 reni
Mama van Serissa&Fachelle
pi_28840187
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 19:54 schreef Lois het volgende:
Zijst

Mag ik voor de rest heel voorzichtig zeggen dat ik blij ben dat ik zoiets nooit gehad heb?
sluit ik me ook helemaal bij aan t is echt verschrikkelijk
  vrijdag 15 juli 2005 @ 20:07:44 #53
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_28840447
Lois, ik sluit me helemaal bij je aan..

en zijst...
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  † In Memoriam † vrijdag 15 juli 2005 @ 20:10:41 #54
81992 Githa
pi_28840523
Zijst ... jah

Mooi bordje mel misschien is het iets als je hem omdraait ?
  Jubileum moderator vrijdag 15 juli 2005 @ 20:18:07 #55
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_28840700
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 10:43 schreef Sugar het volgende:

Euhm, muggenbult..., hihihi!
Maar ben blij dat we dat in elk geval zeker weten.
Fijn Sugar en sorry voor mijn paniekverhaal over krentebaard.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_28841405
Haha Githa, dat bordje omdraaien!!!

Mel: wat erg voor je en wie bedenkt dat nou, zijst!!! Haha, ik heb nog nooit zo'n verschrikkelijk ding gezien (alhoewel, ik heb ooit eens een geboortedakpan gezien, was ook niet om aan te raden...)
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  vrijdag 15 juli 2005 @ 20:56:47 #57
61800 Rottdog
May all your dreams come true
  zaterdag 16 juli 2005 @ 14:27:28 #58
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_28857528
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Jolie staat boven aan

LB gaat het nog
  zaterdag 16 juli 2005 @ 14:34:00 #59
34891 melonovy
La Kutschie
pi_28857655
Ervaren jullie het nu echt zo dramatisch dat een baby zijn/ haar eerste verjaardag bereikt? Of proberen jullie elkaar emotioneel te overtreffen ofzo? Ik vind het best een beetje overdreven worden eigenlijk, of ben (was ik destijds) zo nuchter?
Het voelt goed hè?
A je to!
  † In Memoriam † zaterdag 16 juli 2005 @ 14:57:44 #60
81992 Githa
pi_28858147
Jordy heeft nog steeds koorts hij gloeit echt weg....en is zooooo zielig

Hoe komt het eigenlijk dat hij het ene moment kokend heet aanvoelt en het andere moment niet terwijl hij op beide momenten koorts heeft? ...
  zaterdag 16 juli 2005 @ 15:14:32 #61
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_28858597
Melonovy; voor mij voelen de 'mijlpalen' (ze is nog lang geen 1 gelukkig ) niet dramatisch. Maar ik word wel huilerig in de zin van; wat gaat het snel, melancholie, afsluiting etc. Het is meer een soort van niet af willen sluiten. Misschien klinkt het dramatisch voor iemand die er nuchterder tegenaan kijkt, maarom voor mezelf te spreken; het raakt me. En ook nog;ik praat hier vooral over de hoogte- of dieptepunten. Ik ga niet jankend door het leven maar ben wel emotioneler dan ooit .
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  zaterdag 16 juli 2005 @ 16:22:17 #62
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_28860474
Ik kijk er ook veel nuchterder tegenaan, hoor Mel. Ik kan me nog niet zo goed iets voorstellen bij die echte emotionele reacties zoals ik ze hier lees. Maar wie weet!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  zaterdag 16 juli 2005 @ 16:26:17 #63
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_28860605
Oh ja, en Maria heeft al 6 dunne poepluiers gehad vandaag! Whaaaaaaa, dat heeft ze nóóit!
Zou het, zou het, zou het?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  † In Memoriam † zaterdag 16 juli 2005 @ 16:59:30 #64
43556 miss_dynastie
pi_28861451
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 19:51 schreef melonovy het volgende:
Oh dat kraamcadeautje, beoordeel het zelf maar en zoek de fout [afbeelding]
Ik vind het niet eens zo heel lelijk, niet helemaal mijn smaak en ik zou het ook niet cadeau doen, maar ik had iets lelijkers verwacht eigenlijk
  Jubileum moderator zaterdag 16 juli 2005 @ 20:20:41 #65
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_28866518
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 16:26 schreef Sugar het volgende:
Oh ja, en Maria heeft al 6 dunne poepluiers gehad vandaag! Whaaaaaaa, dat heeft ze nóóit!
Zou het, zou het, zou het?
Oe dat wordt bekkie voelen elke dag
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † zaterdag 16 juli 2005 @ 20:32:09 #66
7074 moussy
kuttekop
pi_28866864
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 14:34 schreef melonovy het volgende:
Ervaren jullie het nu echt zo dramatisch dat een baby zijn/ haar eerste verjaardag bereikt? Of proberen jullie elkaar emotioneel te overtreffen ofzo? Ik vind het best een beetje overdreven worden eigenlijk, of ben (was ik destijds) zo nuchter?
Ik vond het vooral leuk toen Cas 1 werd. Ik heb ook niet echt om de zoveel tijd bedacht wat ik een jaar geleden deed. Maar de 6 jaar van René vond ik écht heel erg emo..
Je zou er haast een boek over schrijven!
  zaterdag 16 juli 2005 @ 21:30:55 #67
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_28868265
quote:
Ik vond het vooral leuk. We hebben de fles bubbels opengemaakt die eigenlijk voor Freeks geboorte bedoeld was, maar toen niet geopend is omdat het met Freek (en mij) niet echt goed ging.
Op dat moment moest ik wel flink slikken trouwens, maar dat was meer omdat ik even voelde hoe bijzonder het was dat er een gezond jongetje zijn eerste verjaardag zat te vieren.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_28868498
Jolie
Ja ik weet het late reactie (lees ong 1 keer per week bij) maar mijn god wat een lelijke val heeft ze gemaakt LB. En maar blijven lachen hè. Gaat het inmiddels alweer een beetje?

En Chiara die Yorma van bed af schuift. Wat zal je geschrokken zijn Mel!

Ik ben nu meer mooshy dan vorig jaar eigenlijk. Heb al 2 keer vandaag met tranen in mijn ogen gezeten. 'k weet niet goed waarom eigenlik. Ja ze wordt ze groot. Vanochtend lag ze nog heerlijk bij mij op mijn schoot te drinken uit een flesje en ik moest ineens denken aan toen ik nog zwanger was van haar. Met d'r eerste verjaardag had ik dat niet zo, maar nu gaat het ineens zo rap.
  † In Memoriam † zaterdag 16 juli 2005 @ 22:07:05 #69
81992 Githa
pi_28869149
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 14:57 schreef Githa het volgende:

Hoe komt het eigenlijk dat hij het ene moment kokend heet aanvoelt en het andere moment niet terwijl hij op beide momenten koorts heeft? ...
  Jubileum moderator zaterdag 16 juli 2005 @ 22:08:03 #70
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_28869176
Ow daar heb ik overheen gelezen Githa sorry. Ik denk dat dat te maken heeft met het feit dat de temp. regeling bij die kleintjes nog niet zo goed werkt, tenminste daar heb ik het altijd op gegooid als ik dat eens merkte.
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 16 juli 2005 @ 22:08:56 #71
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_28869204
Ik weet het niet Githa... ik herken het wel van mijn kids, maar hoe het komt? Ik heb geen idee...
  † In Memoriam † zaterdag 16 juli 2005 @ 22:10:26 #72
81992 Githa
pi_28869247
Geeft niks, maar wilde er toch graag antwoord op dus dan maar ff herhalen
Ik vind het zo vreemd.... maar dat zou een verklaring zijn bedankt!
pi_28870668
beterschap voor jordy, githa, hopelijk zakt de koorts snel.

anna heeft weer es haar zaterdagavondblues. ze huilt al vanaf 21.00u, wil niet slapen. net weer een tijdje getroost, even uit die verdrietige bui gehaald, maar ze ligt nu alweer 10 min. te brullen. ik vind 't zooo zielig. eerst kon ik de buren nog de schuld geven die tot laat in de tuin aan 't werken waren (en daarbij boren en zagen gebruikten). maar die zijn nu al een uur gestopt. volgens mij geen koorts, al had ze 't wel warm, maar dat komt ook doordat ze zich zo ligt op te fokken. ik hoop niet dat zij ook ziek wordt.

verder gaat 't heel goed met 'r de laatste tijd, ze zegt sinds een paar dagen de hele dag 'papa papa papa' dus dat vindt de papa in kwestie erg leuk. en piet moet er ook erg om lachen en gaat natuurlijk ook mee 'papa papa'-en.

aiks melonovy wat een schrik die val van yoram. piet heeft tot nu toe nog geen rare dingen gedaan, behalve een knuffel iets te hard in de box gooien als anna erin ligt, of haar ogen proberen aan te raken (nog niet gelukt gelukkig).

heee anna is nu stil maar ik durf er nog niet in te geloven... als ze weer begint ga ik dr maar voeden.
pi_28870781
oja en van die verschillen in warmte bij koorts, ik denk dat 't zo werkt: door de koorts raken ze natuurlijk snel veel warmte kwijt, dus krijgen ze 't na verloop van tijd juist weer koud. ik heb dat zelf ook als ik ziek ben.
  zaterdag 16 juli 2005 @ 23:24:13 #75
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_28871130
quote:
Moet ik toch even op reageren, voordat jullie denken dat ik hier echt in een huis gebouwd van tissues woon.
Mijn is toch vaak wel een beetje licht sarcastisch bedoeld. Wat ik het meest wil aangeven met die smiley is dat ik gewoon apetrots ben. Maar een pauwen-smiley of een apetrotse smiley heb ik nog nooit gezien. Dus dan is de voor mij de dichts bijkomende.
Ik ben nl. eik een vreselijk nuchter persoon, echt waar!
* dutchie heeft niet het idee dat iemand haar hier nog gelooft.

En ik moet wel eerlijk toegeven dat soms de hier wel hoog zit, bij bepaalde momenten. Maar ik denk dat dat voor velen normaal is.
Zoals Tex apetrots is op Noah (you go boy!) en ik op Léons eerste stapjes achter de blokkenkar, of een heerlijk natte kus met hartverwarmende knuffel en zijn eerste verjaardag. Ja dan word ik toch wel een beetje.. nou ja die ene smiley dus.
Heeft niets met overtreffen te maken, gewoon idiote apetrots. Heb jij ook last van.
Als je niet lacht, ben je dood.
  zaterdag 16 juli 2005 @ 23:30:26 #76
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_28871263
Oh, maar idiote apetrots ken ik wel . Bijna dagelijks .
  zaterdag 16 juli 2005 @ 23:32:58 #77
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_28871332
"idiote apetrots"

Leuk gevonden! (komt hier ook zo goed als dagelijks voor )
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_28871515
ik begrijp geloof ik wel wat melonovy bedoelt, het lijkt hier momenteel een beetje een trend om die emo/trotse gevoelens heel expliciet te verwoorden. op zich niks mis mee, zelfs superleuk om te lezen op z'n tijd, maar de laatste tijd lijkt het wel of je geen goede ouder bent als je niet steeds elk ontroeringsmoment met fok! deelt. ik merk bij mezelf dat ik daardoor juist steeds zakelijker ga posten en dat soort dingen juist niet meer uit m'n keyboard krijg. (hoewel ik -denk ik- minstens net zo trots en ontroerd ben op/door m'n spruitjes als iedereen hier hihi dit was dus een stiekeme -post ).

enne... anna is nog steeds stil, joechei!
pi_28871639
Anna zegt al papa
Kan mij zeer voorstellen dat papa dit super vindt
Ze is al bijna een half jaartje, wat gaat dat snel zeg.
  zaterdag 16 juli 2005 @ 23:46:27 #80
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_28871652
Goezzo Anna! Ik zag je trouwens laatst in het foto topic, je bent een mooi wijffie zeg! En Piet, idd heel herkenbaar
  zondag 17 juli 2005 @ 07:21:30 #81
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_28876192
Dat zakelijker posten heb ik ook en ik vind het ook jammer dat de kleur van dit topic zo Tina-achtig wordt door dat ge- . Dat vind ik dus.
pi_28876216
En ik vind het dus erg jammer dat andermans gevoelens 'overdreven' worden genoemd Natuurlijk mag je best opmerken dat het je is opgevallen dat (een aantal van) de zomer-baby-boomers van vorig jaar erg emotioneel zijn omtrent de 1e verjaardag. Maar de manier waarop zint me niet. En dan meteen de rest die over elkaar heen valt om te melden dat ze het ook irritant vinden

Ik had net besloten weer een beetje wat vaker hier (proberen) mee te posten, maar ik denk dat dit voorlopig weer even het laatste is wat ik zal melden, want de sfeer vind ik er nog niet echt beter op geworden in de periode dat ik me afzijdig heb gehouden
Wel bijzonder dat toen ik 'wegging' er werd geklaagd over het hoge aantal 'klaag-posts' en nu weer over het te veel 'emo-posts'. Blijkbaar is een balans vinden in dit topic erg moeilijk...

En ja, ik ben wel ontzettend op dit moment. Het gaat namelijk enorm hard (al moet ik nog 2 maanden voor de verjaardag, dus dat is niet meteen de link) en daar kunnen sommige mensen best emotioneel van worden (zeker als ze een heftige tijd achter de rug hebben gehad, zoals een aantal dames hier). Elk mens reageert toch weer anders op een situatie/gebeurtenis? Gelukkig wel! Ik moet er niet aan denken dat we allemaal hetzelfde waren
Maar goed, te veel van iets is nooit goed, dus ik zal er in ieder geval over ophouden. Dat scheelt er weer 1
  zondag 17 juli 2005 @ 08:09:14 #83
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_28876246
Emotioneel over iets zijn is toch nog iets anders dan emotioneel posten hier over alles? Ik begrijp emotie op zich best hoor. En daar vind ik ook heel veel moois aan.

Maar goed, ik vond het destijds inderdaad stom dat er meer gezwijmelpost moest worden, terwijl heel veel anderen dat toch echt een goede insteek vonden voor dit topic (en andere OUD-topics, dacht ik). Ik vind het gewoon melig en truttig en Tina-achtig als er zo gefrutseld wordt. Maar misschien gaat dat wel meer over de reacties van anderen op een mijlpaal van of verhaal over een kindje, dan over de emotioneel geraakte ouder zelf. Bedenk ik me nu.

[ Bericht 1% gewijzigd door Sugar op 17-07-2005 08:19:35 ]
  zondag 17 juli 2005 @ 08:20:15 #84
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_28876276
Luuke is logeren ( ) en ik ben gewoon al wakker!!!!!!! Het zal het ritme wel zijn, maar het is wel erg jammer van de uitslaapkeer .
  zondag 17 juli 2005 @ 08:56:41 #85
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_28876408
Nou Sugar, jouw mening is wel duidelijk lijkt me.
Ik zie werkelijk niet wat er zo Tina-achjtig is. Maar het lijkt me ook geen onderwerp om hier in dit topic over verder te gaan. Doe het lekker in het mod-topic.
Zie mijn reactie daar.

[ Bericht 24% gewijzigd door dutchie op 17-07-2005 09:08:58 ]
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_28877948
wat een afschuwelijk ding inderdaad
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
  † In Memoriam † zondag 17 juli 2005 @ 12:25:39 #87
37843 lady-wrb
kortaf
pi_28879039
kan je dat ding niet onderwerpen aan wat testjes?
bijvoorbeeld of het vaatwasserbestendig is
of van hoe hoog je m kan laten vallen zonder dat het breekt
of ie overschilderbaar is
en anders zeg je dat yoram er zo van gaat huilen als ie m ziet

weet je zeker dat de gever je aardig vindt? ik geef zulke dingen aan mensen die ik niet leuk vind
  zondag 17 juli 2005 @ 12:35:28 #88
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_28879260
Edit: toch maar even in het moderatietopic

[ Bericht 95% gewijzigd door Loena-tik- op 17-07-2005 12:48:56 ]
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
  † In Memoriam † zondag 17 juli 2005 @ 12:48:09 #89
37843 lady-wrb
kortaf
pi_28879545
-als we dan toch aan het editten zijn, doe ik wel mee.

[ Bericht 90% gewijzigd door lady-wrb op 18-07-2005 06:37:30 ]
  zondag 17 juli 2005 @ 21:41:18 #90
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_28892193
beterschap voor jordy, githa, hoe is het nu met hem?

We hadden gisteren voor het eerst een echte drukke verjaardag en Demi ging mee, ze heeft de hele avond geslapen ( in reiswieg), om 2 uur gingen we naar huis en ze is even in de auto wakker geworden maar sliep daarna weer lekker verder.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  zondag 17 juli 2005 @ 21:42:29 #91
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_28892238
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 11:37 schreef snoopy het volgende:
Dat hoorde ik gisteren dan ook weer ja. Maar is het waar?
Ik heb zelf waterpokken gehad toen ik een kleuterje was en toen ik een jaar of 17 was heb ik dat lekker nog eens dunnetjes over gedaan
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
  zondag 17 juli 2005 @ 21:44:44 #92
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_28892295
Lekker Snakelady! Wij hebben dat ook altijd geprobeert, Luuke overal mee naartoe nemen. Nu word ik daar iets moeilijker in, omdat ik vind dat ze al op zoveel plaatsen moet slapen. (thuis, KDV, de opa's en oma's, de oppas-voor-nood). Maar wel fijn voor jullie en superknap van Demi!
  † In Memoriam † zondag 17 juli 2005 @ 21:59:59 #93
81992 Githa
pi_28892697
quote:
Op zondag 17 juli 2005 21:41 schreef snakelady het volgende:
beterschap voor jordy, githa, hoe is het nu met hem?

We hadden gisteren voor het eerst een echte drukke verjaardag en Demi ging mee, ze heeft de hele avond geslapen ( in reiswieg), om 2 uur gingen we naar huis en ze is even in de auto wakker geworden maar sliep daarna weer lekker verder.
Vandaag nog flink koorts gehad ...vanmorgen was het net een slap popje maar vanavond had hij ineens onder tempratuur 35.2 dus ik denk dat dit het laatste is.

Lief dat je het vraagt

Lekker is dat he, als het allemaal goed gaat met meenemen enzo
pi_28893141
he jakkes, zo'n lage temp is ook niet fijn he githa. ik hoop dat hij snel weer helemaal opknapt.

snakelady, fijn dat demi het drukke bezoek zo goed doorstaan heeft!

anna sliep vanochtend en vanmiddag maar weer zeer mondjesmaat. eind v/d middag hadden we ook een verjaardag. ze heeft eerst een tijdje keurig op schoot gezeten en alles es even rustig bekeken en daarna heeft ze nog een uurtje geslapen in het bedje van het verjarende jongetje. nauwelijks gehuild voor 't slapengaan. erg fijn dus. en vanavond ging ze zelfs zonder ook maar 1 kik te geven slapen!
(ze had ook wel wat in te halen, van gisteravond en vandaag overdag dus. pfff echt stabiel is haar slaappatroon niet, dan weer een paar dagen prima, en dan weer een paar dagen erg slecht. maar ja. beter dan altijd slecht. )
pi_28893171
Is ook makkelijk, zelfs Myrthe is vandaag nog meegeweest naar een barbecue. Maar we zijn niet te laat vertrokken dus (reden met iemand mee die ook wel eerder weg wilde). Erg makkelijk als dat kan, en als enig aanwezig kindje krijgt ze ook veel aandacht, is voor haar ook leuk.
Fijn dat het goed ging met Demi.

Githa, ondertemperatuur kan ook op een infectie wijzen, net als koorts.. Beterschap voor Jordy!
  † In Memoriam † zondag 17 juli 2005 @ 22:32:38 #96
81992 Githa
pi_28893673
Goed zo Anna! ....
Misschien komt ze er langzaam in Bix fijn te weten dat ze het toch kan...

Bedankt voor de tip Poemojn,
Ik had me voorgenomen dat wanneer de koorts na dag 4 niet normaal zou zijn, ik naar de huisarts zou gaan en daar tel ik ondertemp ook bij.
Nu komt het in onze familie wel voor dat er na een aantal dagen hoge koorts een dag ondertemp volgt wat dan ook gelijk het laatste is, dus daar hopen we dan maar op Ik maak me iig niet ongerust, hij heeft alle dagen netjes gegeten en zelfs extra gedronken wel alles op zijn eigen tempo .... en die is laag deze dagen
  zondag 17 juli 2005 @ 23:55:32 #97
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_28896640
hopenlijk is Jordy morgen weer beter.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_28896747
Jordy beterschap inderdaad. Die kleine humpies ziek, hoe stoer ze ook willen doen, is nooit leuk
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_28909355
Jordy gauw weer beter worden hoor!

Dylan slaapt sinds vandaag op zn buikO+ echt zo schattig, maar ik vind het wel iets gevaarlijk.. zijn er nog meer kleintjes die op hun buik slapen?
Praten zonder iets te zeggen, maar me toch vertellen
dat wat wij hebben, onbreekbaar is...
je avatar vroeg om een wachtwoord en is daarom verwijderd
  † In Memoriam † maandag 18 juli 2005 @ 14:19:00 #100
7074 moussy
kuttekop
pi_28909478
Ja, hier Cas was een buikslaper en ik heb dat laten gaan toen hij zn hoofd goed overeind kon houden.
Je zou er haast een boek over schrijven!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')