Oh wouw wat gaat dit topic ineens hard men wat een heerlijke foto's zal een kijken ofdat iik ook een leuke bijdragen heb.. Jordy janneke Sven haha geweldig suusje lekker he je luier vol maken dat smoeltje op de onderste foto tamymara geweldig
[ Bericht 12% gewijzigd door babyfeet op 17-06-2005 23:00:44 ]
Janneke elke keer als ik die foto zie pies ik zowat in mijn broek Tammymara dat neusje Sven had ze op half 11 hangen Suus is ook niet makkelijk hoor Kyllian lekker lappie
Ik weet nog niet hoe alle kindjes hier heten maar ik vind de fotos om te gillen.. Suusje ken ik wel..die kijkt errug intelligent op die foto Over het neusje, dat deed ie dus opeens elke keer als ik een foto wilde maken....dus ik heb bakken vol daarmee
[ Bericht 3% gewijzigd door Tammymara op 18-06-2005 01:21:57 ]
Je bent net een paar dagen oud en gaat voor het eerst thuis in bad.... Het water is heerlijk warm en je ontspant je helemaal.. Het water is zo lekker warm dat al je spiertjes verslappen en zo ook die van je oogjes dus.. En dan maakt mamma deze foto van je...
Serieus! Toen ik de foto maakte keek ze nog niet zo scheel! Dat zagen we later op de camera zelf pas.