owkee.....quote:Op vrijdag 8 juli 2005 10:12 schreef JopJuh het volgende:
Ik speel alleen de 16 players maps, vooral omdat wij ook alleen de 16 player clanbase ladder weer oppakken na de vakantie ...
Rondes op 16 player duren echter vrij kort en daardoor is het vrij onmogelijk alle ribbons te halen ^^...
http://bf2stats.ausgamers.com/stats/43404573/
Als het je interesseert ...
[afbeelding]
Eitje, op http://bf2stats.ausgamers.com/stats/43404573 ( mijn stats ! )quote:Op vrijdag 8 juli 2005 10:23 schreef ivovermeer het volgende:
[..]
owkee.....
Hoe heb jij die png in je sig gekregen?
Nee de verhouding verschuift, het wordt danquote:Op vrijdag 8 juli 2005 10:24 schreef gijsje79 het volgende:
Lijkt me toch dat je de moeilijksheidgraad moeilijker kan zetten.
Dan krijg je ook meer vijanden, dit was volgesn mij wel het geval met bf42 en vietnam.
met je muis en toetsenbord...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:06 schreef trith het volgende:
hoe bestuur je in godsnaam die helicopters???
Met de WASD en de normale pijltjestoetsen, werkt voor mij het makkelijkst. Of je gevoeligheid van je muis hoog zetten.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:06 schreef trith het volgende:
hoe bestuur je in godsnaam die helicopters???
Heb je dan last van lag ofzo?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:14 schreef BaraCuda het volgende:
Ik heb al lang gemerkt dat ik 2 gig intern geheugen nodig heb om 64 players aan te kunnen.
32 player of 40 players gaat prima maar 64 players is niet te doen.
En ik heb toch echt geen langzame pc.
Edit: Oh en de LA85 gun rocks
Ik speel alleen op ranked servers, en het is geen lag. Tenminste geen lag van mijn kant misschien dat 1 persoon op de server iedereen lagt ofzo.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:23 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Heb je dan last van lag ofzo?
Ik heb 1 gig ram, en op sommige servers inderdaad last van lag, maar dat ligt altijd aan de server zelf. Op de EA 64 speler servers heb ik nergens last van, dan loopt het zo vloeiend als het maar kan.
videokaart 6600GT, alles op high behalve de textures, 4x AA
De Fok! clan zou er wel moeten komen jaquote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:36 schreef Marty26 het volgende:
Nou vanmiddag ga ik mijn orgineele versie kopen van BF2
is er een Fok! clan aan het draaien of niet?
En wat is ook alweer het tracker adress voor BF2?
ik zie op de tracker dat die er al isquote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:42 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
De Fok! clan zou er wel moeten komen jaGa er vanaf morgenavond eens even wat tijd aan besteden denk ik.
1 gig is toch echt genoeg en zeker niet de reden dattie hapert..quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:28 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik speel alleen op ranked servers, en het is geen lag. Tenminste geen lag van mijn kant misschien dat 1 persoon op de server iedereen lagt ofzo.
Maar het lijkt op te weinig geheugen, 1 gig.
Ik draai op een AMD 3000+ @2400mhz en Ati X800 XT
Nee werkt perfect voor volle versiequote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:58 schreef Marty26 het volgende:
Is die patch alleen voor de demo?
Oke dan moet ik die eerst maar downloaden als ik het spel vanmiddag op haalquote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:00 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee werkt perfect voor volle versiegeen problemen meer in de browser.
Die staan in het boekje wat je erbij krijgtquote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:24 schreef Marty26 het volgende:
Heeft er iemand een .txt file met alle key's er in?
Kan ik het ff uitprinten is wel makelijk namenlijk.
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:42 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Die staan in het boekje wat je erbij krijgt
Ranked server?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 10:16 schreef JopJuh het volgende:
Onze clan krijgt binnekort een 16 player server ( dus 8vs8) , met passwoord. Ik zou het geen probleem vinden om daar met fok! te gaan spelen. Als ik terugkom van vakantie ( +- 1 Augustus ) zal ik wel een middag prikken waar dan heel Fok ! en gedeelte van mijn clan op de server mag.
Dutch Super Cows !
TS als in TeamSpeak?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:44 schreef Marty26 het volgende:
[..]vet dan ben ik blij
Wie hebben er allemaal TS?
jah als in teamspeak jaquote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:04 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
TS als in TeamSpeak?
Ik heb speciaal een headset gekocht, maar ik krijg die kolere VOIP niet aan de gangIk ben er nu wel achter dat dat niet aan BF2 ligt, maar aan het feit dat mn pc automatisch de mic mute op het moment dat ik bf2 opstart
![]()
Vanavond gaat niet lukken, ik moet helaas op vakantiequote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:56 schreef Marty26 het volgende:
[..]
jah als in teamspeak ja
Ik heb eigen TS server...dus als je vanavond gaat spelen let me know.
Kom je op mijn TS beetje slap ouwe hoeren
Okiedoquote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:04 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Vanavond gaat niet lukken, ik moet helaas op vakantie![]()
Maar als ik terug ben laat ik het wel weten![]()
Nee, dan moet je bij bedrijfen die onder toezicht van EA staan huren en dan kost +- 50 euro extra. Wij hosten hem bij www.gamesnel.nlquote:
Welke 2 statsquote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:16 schreef Steeven het volgende:
Zet ff die twee stats sites en de site waar je een sig kan maken met je medailles in de OP.
Staan in het vorig topic.quote:
Say pleasequote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:14 schreef Droopie het volgende:
als ik uit mijn werk kom wil ik wel antwoord hebben van jullie.
wat moet ik anders vanavond doen
Is het verschil goed te zien als je de textures van High naar Medium zet? Ik heb zelf ook die kaart maar het schokt met de settings op High, 4x/8x AF en 4x FSAA nog verschikkelijk af en toe. Normaal ben ik er niet zo'n fan van om met lagere settings te spelen maar als het verschil toch niet te zien is is het wellicht het proberen waard.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:23 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Heb je dan last van lag ofzo?
Ik heb 1 gig ram, en op sommige servers inderdaad last van lag, maar dat ligt altijd aan de server zelf. Op de EA 64 speler servers heb ik nergens last van, dan loopt het zo vloeiend als het maar kan.
videokaart 6600GT, alles op high behalve de textures, 4x AA
Op de meeste Nederlandse servers speel ik met een ping van 5 tot 10 met de nieuwste patch dus daar kan het niet aan liggen. Zorg wel dat je bij game options je internet niet op LAN heb staan.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:14 schreef Droopie het volgende:
Ik had gisterenavond alleen maar ping 80+, hoe kan dat nou???
moet ik wat veranderen met mijn instellingen.
als ik uit mijn werk kom wil ik wel antwoord hebben van jullie.
wat moet ik anders vanavond doen
Je bent zo actief met het spel bezig dat je geen verschil merktquote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:24 schreef Frasier het volgende:
[..]
Is het verschil goed te zien als je de textures van High naar Medium zet? Ik heb zelf ook die kaart maar het schokt met de settings op High, 4x/8x AF en 4x FSAA nog verschikkelijk af en toe. Normaal ben ik er niet zo'n fan van om met lagere settings te spelen maar als het verschil toch niet te zien is is het wellicht het proberen waard.
Ik kan niet actief met een spel bezig zijn als ik weet dat het er nog mooier uit kan zienquote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:35 schreef Drakul het volgende:
[..]
Je bent zo actief met het spel bezig dat je geen verschil merkt
je bent goed bezigquote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:29 schreef UnleashMitch het volgende:
Goed nieuws iigIk kan aan gratis hosting + domeinnaam komen en dan praat ik over een goede hosting
Dus geen reclame e.d. maar gewoon snelle hosting. De website begint al iets meer vorm te krijgen, ik zag dat iemand al de Shoutbox had gebruikt. Het layouten zal meer dit weekend gebeuren, heb daar hier weinig mogelijkheden toe.
De website is nu nog te vinden op http://www.fokbf2clan.wanadoom.nl/ maar zoals ik al zei komt er een nieuwe dus ik zou zeggen kom maar op met de suggesties voor de te registreren domeinnaam
Er is op een stats-page wel een team aangemaakt, daar zijn al een man of 10 lid vanquote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:10 schreef kievit19 het volgende:
je bent goed bezig![]()
is er al een lijst met members ofzo???
(wil graag deelnemen)
Met hoge textures loopt ie bij mij voor geen meter, met medium textures als een zonnetje. Het verschil zal je vast wel zien, maar ach, ik heb liever dat ie draait met 4x AA, dat verschil zie je namelijk nog veeeeel meer.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:24 schreef Frasier het volgende:
[..]
Is het verschil goed te zien als je de textures van High naar Medium zet? Ik heb zelf ook die kaart maar het schokt met de settings op High, 4x/8x AF en 4x FSAA nog verschikkelijk af en toe. Normaal ben ik er niet zo'n fan van om met lagere settings te spelen maar als het verschil toch niet te zien is is het wellicht het proberen waard.
hoe kan ik lid worden van die stats pagina ???quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:16 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Er is op een stats-page wel een team aangemaakt, daar zijn al een man of 10 lid vanDenk dat we dat gewoon overnemen ofzo.
[edit]
http://bf2tracker.com/bf2_clanprofile.php?clanid=414
[/edit]
Maar goed, we zijn dus nog opzoek naar een goede domeinnaam![]()
Fok Kicks Ass.nl
Weet iemand trouwens hoe je de stats vanuit BF2 op je website kan krijgen ? Neem aan dat dit van een centrale database wordt uitgelezen. Heb overigens nog niet gezocht ernaar maar goed
nee, zijn er programmaatjes zoals bv. all seeing eye ofzo die handig zijn.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:26 schreef Frasier het volgende:
[..]
Op de meeste Nederlandse servers speel ik met een ping van 5 tot 10 met de nieuwste patch dus daar kan het niet aan liggen. Zorg wel dat je bij game options je internet niet op LAN heb staan.
Als je nagaat dat ik alleen in 32 speler servers zit dan klopt de verhouding tussen commander en squad member niet echtquote:Team Positions:
Commander: 4.56 Hours
Squad Leader: 1.93 Hours
Squad Member: 7.88 Hours
Lone Wolf: 0.82 Hours
quote:Commander 7h 16m 34s
Squad Leader 4h 31m 10s
Squad Member 13h 30m 25s
Lone Wolf 1d 2h 40m 32s
Total 2d 3h 59m 32s
Go EAquote:Op zaterdag 9 juli 2005 10:07 schreef UnleashMitch het volgende:
BELANGRIJK!!!
Electronic Arts en Digital Illusions hebben een waarschuwing gepubliceerd voor de eerste Battlefield 2 patch. De update blijkt namelijk een zeer ernstig geheugenlek te bevatten. Er wordt dan ook aangeraden om Battlefield 2 opnieuw te installeren en patch 1.01 niet te installeren. Ondertussen werkt men aan een fix die het probleem moet verhelpen. Het herinstalleren van de game heeft geen effect op je ranking, zo laat men weten.
Gamer.nl
Daqing oilfield bug ....quote:Op zaterdag 9 juli 2005 12:56 schreef Skull-splitter het volgende:
net ook een lekkere bug: zit je echt ruimschoots alleen, vlag is al amerikaans, maar op het kaartje blijft ie doodleuk op MEC staan, en je krijgt geen enkel punt....
Je was commander denk ik ...quote:Op zaterdag 9 juli 2005 12:35 schreef BMH het volgende:
Ik zit als een medic een 10 tal mensen te healen. Krijg ik er geen enkele punt voor. Leuke patch :S
Jajaquote:Battlefield 2 Stats for Jack_Scagnetti
Username: Jack_Scagnetti
Userrank: Private
Next Rank: 576%
Idem, ik presteer beter dan ooit.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:35 schreef Steeven het volgende:
Ik heb werkelijk nergens last van met die patch. De patch owned. Geheugenlek? Zeker bij mensen die het spel proberen te draaien onder een Voodoo 2
.
quote:The game is never like the intro...
Initiating satellite scan...
(dun dun dun- DU-DUN DUN)
Satellite coming down in 3, 2, 1
*jets fly through*
*chinese soldiers rushing through*
*US soldiers shooting them*
*car comes in*
(beep from detonator)
Ops: Hit em here!
*car drives then blows up*
*heli comes and kills a few*
*heli gets hit*
*chinese soldiers rushing again, one dies by a rocket*
*teh helicopter comes*
Solider: I'M LOCKED ON HIM!
*soldier shoots, but misses because of flares*
*gunner kills the soldier with guided missle*
*heli leaves*
*tank comes in and shoots a shell*
Soldier: Man down!
Anti-Tank: Watch out, a tank! Heads up!
*AT aims, shoots, explosion*
*buggy drives up the ramp*
*SLOOOOOW MOTION*
*lands safely*
*chinese soldier runs up stairs*
Soldier: The situation is- AHURRRRGH!
*chinese soldier kills him*
Outpost is being overrun.
Commander: Artillery firing!
*artillery shoots up in the sky*
*chinese wait and*
(BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOM)
k, its more like this folks:
*planes crash into each other*
Pilot 1: DAMN LAG!!
Pilot 2: YEAH I STILL GOT A KILL!!!
*engineer puts mines at entrance*
Engineer: watch out 4 minez!!
*tank drives on mines*
Engineer [Teamkill] BlindDriver
You have been punished for teamkill!
*helicopter comes in*
Heli.Pilot: shoot!
Gunner: wut?? how?
Heli.Pilot: damn u i said shoooooooooooo-
*heli crashes into oil tank*
*car jumps over ramp and lands on teammate*
CarDriver [Teamkill] Bystander
CarDriver: sry dude
You have been punished for teamkill!
CarDriver: WTF D00d U RUIN MY SCORE!!
Outpost is being overrun.
Commander: Artillery, your area!
AgentLazy: watch out d00dz, teh arty strike!!1
AgentLazy [Teamkill] Bob Saget
AgentLazy [Teamkill] CJayC
AgentLazy [Teamkill] Jesus Christ
AgentLazy [Teamkill] xxazn1337xx
AgentLazy [Teamkill] red1082475
Agentlazy has been kicked from the server.
Agentlazy has been banned from the server.
Mwoah 1024x768, alles medium en 2x AA is zeker het begin puntquote:Op zaterdag 9 juli 2005 15:39 schreef kievit19 het volgende:
wat voor beeldinstellingen kan ik nou het beste pakken, ik heb nu 1 gig intern (kingston hyperx)
een amd 3400+ en een ati 9600XT???
battlecry.nlquote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:29 schreef UnleashMitch het volgende:
Goed nieuws iigIk kan aan gratis hosting + domeinnaam komen en dan praat ik over een goede hosting
Dus geen reclame e.d. maar gewoon snelle hosting. De website begint al iets meer vorm te krijgen, ik zag dat iemand al de Shoutbox had gebruikt. Het layouten zal meer dit weekend gebeuren, heb daar hier weinig mogelijkheden toe.
De website is nu nog te vinden op http://www.fokbf2clan.wanadoom.nl/ maar zoals ik al zei komt er een nieuwe dus ik zou zeggen kom maar op met de suggesties voor de te registreren domeinnaam
battlefok.nl ?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 15:50 schreef IntruderAlert het volgende:
battlecry.nl
battlecommand.nl
battleshout.nl
fokbattlegrouds.nlquote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:11 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
battlefok.nl ?
Dan zit de clannaam van Fok! er ook een beetje in
is er dan een andere manier om te spelen??quote:Op zondag 10 juli 2005 02:33 schreef Evil_Jur het volgende:
BF 2 onder invloed van alcohol is grappig...
UT2004 iCTF ookquote:Op zondag 10 juli 2005 02:33 schreef Evil_Jur het volgende:
BF 2 onder invloed van alcohol is grappig...
PB updaterquote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:01 schreef Frasier het volgende:
Punkbuster is een kut programma. Bij bijna elke server zegt ie: server is running old version waarna hij me kickt. Is het niet Battlefield zelf dat moeilijk doet dan is het Punkbuster wel.
Je hoeft niet eens zo dronken te zijn om een ongeluk te maken hoor. De mens kan de snelheid die auto''s maken niet goed aan, er moet teveel informatie verwerkt worden in de hersenen in een te korte tijd. Als je alcohol nuttigt blijkt dat vaak weer waar, omdat men ergens tegenaan knalt (vaak onschuldige mensen die overlijden) omdat ze hun reactiesnelheid overschat hebben.quote:Op zondag 10 juli 2005 10:07 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
UT2004 iCTF ookBijna elk spel onder invloed.
Maar alle gekheid op een stickje: ik ben een keer lamlazarus thuisgekomen en het leek me grappig om een experimentje met betrekking tot de reactiesnelheid te doen, BF1942 - DC opgestart en een eind gespeeld: ging primaHoe bezopen moet je dan zijn om niet meer te kunnen rijden zou je haast zeggen
Neemt niet weg dat je het gewoon niet moet doen,
Ben ik ook al zatquote:Op zondag 10 juli 2005 10:42 schreef kievit19 het volgende:
dan moet je ook meer strike at karkand spelen
Of het bestandtype veranderen door de naam hiervan te wijzigen. Zo delete je ze niet en krijg je wellicht geen problemen met misschien volgende patches/PB's.quote:Op zondag 10 juli 2005 10:09 schreef BMH het volgende:
Ik heb alle filmpjes uit de /movies map verwijderd. Nu start het spel velen malen sneller op
Ik vind alles best maar ik ben niet zo erg creatief in namen verzinnenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:49 schreef Gamedemon het volgende:
helemaal geen fok.nl of wat dan ook, gewoon een clan naam verzinnen waar geen fok in komt, Betaald reclame maken is onzin natuurlijk, als fok reclame wilt zouden ze zelf subsites moeten openen, niet de users
Gevonden. Scheel enzo.quote:Op zondag 10 juli 2005 11:34 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Of het bestandtype veranderen door de naam hiervan te wijzigen. Zo delete je ze niet en krijg je wellicht geen problemen met misschien volgende patches/PB's.
ik heb er maar .backup van gemaakt; .eazuigt kan ook.quote:Op zondag 10 juli 2005 14:19 schreef Jossos het volgende:
[..]
Gevonden. Scheel enzo.
In wat voor extensie moet je hem dan veranderen?
Gaan we proberen scheelt veel tijdquote:Op zondag 10 juli 2005 14:26 schreef kievit19 het volgende:
*.pino ofzo, maakt niet uit denk ik wat je er van maakt, als het maar anders is
Ik ook. Ik heb een GeForce 6600GT, overclockt tot de max en nog steeds loopt het shit.quote:
Ik speel met textures op medium, de rest allemaal op high, behalve lightning en shadows Low. AAx2quote:Op zondag 10 juli 2005 15:13 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik ook. Ik heb een GeForce 6600GT, overclockt tot de max en nog steeds loopt het shit.
Zelfs met textures op Medium.
kheb een standaard geforce 6600gt niet overclocked en loopt als een trein op mediumquote:Op zondag 10 juli 2005 15:13 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik ook. Ik heb een GeForce 6600GT, overclockt tot de max en nog steeds loopt het shit.
bij 1000 punten, 2e wapen bij 10000quote:Op zondag 10 juli 2005 18:19 schreef Droopie het volgende:
Wanneer wordt het eerste wapen unlocked?
Winnaarquote:Asshat Ribbon:
Awarded to those who intentionally get in the way of a teammate's vehicle in order to punish him.
Smacktard Proficiency: Skilled
Team Player Rating: Abominable
Stel je voor een ping die boven de 50 isquote:Op zondag 10 juli 2005 18:55 schreef Prosac het volgende:
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh!!
afgelopen half uur geprobeerd op een ranked server te komen, maar alles is 50+ qua ping of nonstop vol
Zeker wel. Ik probeer toch wel zoveel mogelijk op een server te komen waarbij de ping niet boven de 20 uit komt.quote:Op zondag 10 juli 2005 19:06 schreef BMH het volgende:
[..]
Stel je voor een ping die boven de 50 is![]()
Als het onder de 100 loopt merk je niets.
Ging bij mij vanzelf, maar duurde wel een tijdje hoor.quote:Op zondag 10 juli 2005 20:13 schreef Droopie het volgende:
[..]
ik heb 1200 punten , hoe unlock ik hem dan
Mjah, ik heb een R9700 non pro, maar zelfs bij een verse installatie van elk spel issie gewoon traag aan het worden. Het draait wel, maar niet zo soepel als ik het wil. Aan de andere kant wil ik er gewoon niet al teveel in steken, en het moet AGP draaien...quote:Op zondag 10 juli 2005 15:13 schreef Frasier het volgende:
[..]
Zelfs een ping tot 150 probeer ik vaak wel. Dan zakt die vaak terug tot een ping of 125 en dan loopt het best goed hoor. Alleen de eerste minuut even ietsjes gehaper.quote:Op zondag 10 juli 2005 19:06 schreef BMH het volgende:
[..]
Stel je voor een ping die boven de 50 is![]()
Als het onder de 100 loopt merk je niets.
Ik had de AT unlockt, daar heb ik nu wel spijt van.quote:Op zondag 10 juli 2005 23:40 schreef Prosac het volgende:
Welk wapen kan ik het beste unlocken? Elite, Medic of AT?
Welk wapen ??? De SMG of de Eryx/SMAW ?quote:Op zondag 10 juli 2005 22:55 schreef Droopie het volgende:
Ik heb een bagger wapen zeg. Van de anti tank.
Maar verder wat een bizar spel.
Ja idd die heb ik heleaas ook.quote:Op zondag 10 juli 2005 22:55 schreef Droopie het volgende:
Ik heb een bagger wapen zeg. Van de anti tank.
No Shit Sherlockquote:Op maandag 11 juli 2005 09:30 schreef Frasier het volgende:
[..]
De servers die er nog zijn die gepatched zijn kom je inderdaad nog wel op.
Dat ding met 12 kogels, waar je nog geen deuk in een pakje boter schiet als je verderquote:Op maandag 11 juli 2005 11:06 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Welk wapen ??? De SMG of de Eryx/SMAW ?
Eh ja? Alleen de server browser niet.quote:Op maandag 11 juli 2005 13:57 schreef Intergalactrick het volgende:
Ik ga dit spel pas kopen als het een keer goed stabiel loopt, of doet dat het al?
En dichtbij mensen raken gaat door die scope ook niet goed. En hij is niet zo sterk, de gewone m16 of ak is dodelijker.quote:Op maandag 11 juli 2005 14:18 schreef type_29 het volgende:
Ik heb ook het wapen van de medic unlocked en het valt tegen.
Lijkt wel alsof je doelwitten op afstand niet goed kan raken, raar want er zit wel een scope op.
Ik had beter die M95 kunnen unlocken.
- Caps Lock (Je als commander/bevelhebber aanmelden)quote:Op maandag 11 juli 2005 15:05 schreef ViPeRII het volgende:
O2www, misschien dat ik hier de vraag kan stellen....
Misschien al vaker gevraagd, maar hoe de FOK! maak ik gebruik van de artillery?
Welquote:Op maandag 11 juli 2005 15:23 schreef Woutey het volgende:
ben em nu aan het installeren,
moet ik die patch nou wel of niet installeren?
Nee. De meeste servers draaien nl. de normale versie weer ivm problemen met de patch.quote:Op maandag 11 juli 2005 15:23 schreef Woutey het volgende:
ben em nu aan het installeren,
moet ik die patch nou wel of niet installeren?
quote:# Making malloc calls without the corresponding calls to free. The result is that the amount of heap memory used continues to increase as the process runs.
techpubs.sgi.com/library/tpl/cgi-bin/getdoc.cgi/0650/bks/SGI_Developer/books/ProDev_Perf/sgi_html/go01.html
# A bug in a program that prevents it from freeing discarded memory and causes it to use increasing amounts of memory. A KEXT that experiences a memory leak may not be able to unload.
developer.apple.com/documentation/DeviceDrivers/Conceptual/WritingDeviceDriver/Glossary/chapter_11_section_1.html
# The effect of a program that maintains references to objects that are no longer required and therefore need to be reclaimed by garbage collection routines.
publib.boulder.ibm.com/infocenter/adiehelp/topic/com.ibm.wsinted.glossary.doc/topics/glossary.html
# A programming term describing the losing of memory. This happens when the program allocates some memory but fails to return it to the system. Excessive memory leaks can lead to program failure after a sufficiently long period of time.
www.fieldpine.com/help/en/user/glossary/m.htm
# Memory leaks are often thought of as failures to release unused memory by a computer program. Strictly speaking, that behaviour is just more memory consumption. A memory leak occurs when the program loses even the ability to free the memory. Either behaviour diminishes the performance of the computer, as it becomes unable to use all its available memory.
en.wikipedia.org/wiki/Memory_leak
Ja echt irritant is dat!quote:Op maandag 11 juli 2005 18:53 schreef BMH het volgende:
Ik word ziek van die noobs in een ranked game.. Ik speel nu echt gewoon nooit meer de commander. Ze lopen allemaal in me artilery en gaan me punishen.
Een memory leak is helemaal niet zo erg hoor. Alleen als het geheugengebruik ECHT snel oploopt, dan krijg je vaak crashes omdat het spel geen geheugen meer kan alloceren wanneer dat nodig is. In veel programma's zitten kleine memory leaks, daar merk je nooit wat van. Als het programma stopt (of crasht), dan wordt het geheugen gewoon weer teruggegeven aan Windows.quote:Op maandag 11 juli 2005 17:52 schreef Hbjr het volgende:
ik heb maar voor de zekerheid even opnieuw geinstalled, ik kick niet zo op de term memory leak, zeker niet als ik de beschrijvingen lees
Yep. Laatst weer een ronde verloren omdat bij zo'n beetje alle vlaggen een n00b zich verstopt had. Geen idee wat ze daar deden, maar verplaatsen deden ze zich niet en kills maken ook al niet. Maar ik probeer zo min mogelijk teamkills te maken, mede omdat ik er gewoonlijk al nogal wat maak (fscking noobs die precies uit je wagen springen wanneer je ergens tegenaan gereden bent en effe een paar keer moet steken om weer verder te kunnen). En dus kon ik gewoon geen enkel punt meer bombarderen. 5 vlaggen, 5 n00bs #$@#%@$%@!@#%@quote:Op maandag 11 juli 2005 18:53 schreef BMH het volgende:
Ik word ziek van die noobs in een ranked game.. Ik speel nu echt gewoon nooit meer de commander. Ze lopen allemaal in me artilery en gaan me punishen.
Och, mijn motto is: ik gooi alleen als ik zeker weet of mijn team er niet tussen kan komen, of ik gooi niet.quote:Op maandag 11 juli 2005 18:53 schreef BMH het volgende:
Hmm. Als er van mijn team alsnog gasten in m'n artillerie gaan lopen, dan spam ik dat er artillery op ze afkomt, net zolang tot ik dat tankje of mannetje zie stilstaan/terug zie lopen/dekking zie zoeken. In the heat of battle let ik nl. ook niet altijd opquote:Op maandag 11 juli 2005 19:25 schreef BMH het volgende:
Ik gooi waar een doel is. En roep meteen dat iedereen op de radar moet kijken.. Niemand reageert ooit. NIEMAND praat in het spel
quote:Op maandag 11 juli 2005 20:09 schreef UnleashMitch het volgende:
http://www.weescreatief.nl/FokBF2/membersstats.php
De eerste ranglijst van de mensen die Battlefield 2 spelen. Mochten er mensen nog niet opstaan dan graag even je game-naam opgeven dan gooi ik je ertussen. Houdt er rekening mee dat de ranglijst op basis van weloverwogen keuze is. Er is geen vaste rekenregel.
-edit-
De ClanWar die je rechts misschien ziet staan stelt niets voor, dat was een test van de plugin
Ik was nog op zoek naar die andere die hier veelvuldig langs kwam, je weet wel die met 'time played' e.d. maar het lijkt wel of die hele website uit de lucht is ?quote:Op maandag 11 juli 2005 20:12 schreef Steeven het volgende:
Site ziet er ook leuk uit, mijn complimenten
. Ga je naast de medailles ook de andere sig met stats er nog op zetten?
Je stond er al bij, op de 4e plaats, de 3e plaats is zeker binnen bereik als ik dat zo ziequote:
Doe ik nietquote:Op maandag 11 juli 2005 20:29 schreef Steeven het volgende:
Hey ik zie net dat er bij sommige sigs een cijfer boven het aantal medailles staat. Hoe doe je dat.
Dat zeker niet, ik moet sowieso nog beginnenquote:Op maandag 11 juli 2005 20:34 schreef kievit19 het volgende:
gamenaam = system1983
es kijken of ik de laatste plaats haal
Ja, maar dat heb ik juist ookquote:Op maandag 11 juli 2005 20:36 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Doe ik nietZal wel zijn dat je meerdere medailles van die soort hebt gehaald. Tenminste dat hoop ik want daar ben ik vanuit gegaan
![]()
[..]
Dat zeker niet, ik moet sowieso nog beginnenOok zonder mij kom je niet op de laatste plaats uit. Eerste schatting: plaats 8
-edit-
Plaats 6 dus
Nu ga ik zelf ook nog even een rondje schieten
Shotgun. Gewoon gebruiken als een semi auto pistol. Vaak klikken is 1 klein groepje doodquote:Op maandag 11 juli 2005 21:01 schreef trith het volgende:
Wat is het beste wapen dichtbij(in de demo dan!)? Die van die assault dude of het wapen van de medic.
quote:Op maandag 11 juli 2005 21:17 schreef jacco het volgende:
Kwam deze graancirkel tegen
[[url=http://img324.imageshack.us/img324/5453/screen0164pn.th.jpg]afbeelding][/URL]
Ik heb battlefield nog geen seconden offline gespeeld, geloof ook niet dat dat het doel is van dit spelquote:Op maandag 11 juli 2005 21:13 schreef UnleashMitch het volgende:
De AI laat nog wel te wensen over. Ten eerste reed ik in een tank, komen er mannetjes op me af waarvan ik er twee wegblaas. Dan komt er 1 mannetje van mij in m'n tank en staan er nog drie om heen en nog kan 1 tegenstander tot 2x toe een granaat gooien terwijl die zichtbaar op de weg stond.
Daarnaast spawnde er ook een AT tegenstander recht voor m'n neus. Beetje vreemd...ik ga wel weer de demo online spelen
I knowquote:Op maandag 11 juli 2005 21:48 schreef BaraCuda het volgende:
Ik heb battlefield nog geen seconden offline gespeeld, geloof ook niet dat dat het doel is van dit spel
Door naar het commander menu te gaan (Caps Lock) daar kan je allerlei dingen uitvoeren waaronder dus Artillery. (Artillery selecteren en met je muis plaatsen op de kaart)quote:Op maandag 11 juli 2005 23:57 schreef trith het volgende:
Hoe kan je in godsnaam artillery gebruiken en met welke knop als je commander bent?
quote:Vijand op de weg
OMFGquote:Ik ben door mijn kogels heen
[-SAT-]Dr.04quote:Op dinsdag 12 juli 2005 09:41 schreef UnleashMitch het volgende:
Wat zijn jullie game-namen ?
Je staat er duidelijk inquote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:30 schreef Blinker het volgende:
Jack_Scagnetti voor de duidelijkheid nog een keer
Steeven|FOKgamesquote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:35 schreef Marty26 het volgende:
Kunnen we niet een lijstje maken met alle fokkers in de OP met user namen en BF2 naam?
Keurigquote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:38 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Steeven|FOKgames
Jack_Scagnetti
Misterfox
BMH
Gamedemon
system1983
[Fok]Raffie
Pharoahe
FillipeNL
[FOK]Jur
Johan5324
Sc2ptical
Killerguy
Daar ben ik dus mee bezigGa zo ook wel even de OP wijzigen voor deel 9 die er aan zit te komen
Netjes!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:38 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Steeven|FOKgames
Jack_Scagnetti
Misterfox
BMH
Gamedemon
system1983
[Fok]Raffie
Pharoahe
FillipeNL
[FOK]Jur
Johan5324
Sc2ptical
Killerguy
Daar ben ik dus mee bezigGa zo ook wel even de OP wijzigen voor deel 9 die er aan zit te komen
Where to ? veel plezierquote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:02 schreef Fillipe het volgende:
Ziet er goed uit!
Tot over 2 weken op het slagveld ga nu op vakantie
Eeehj,. Je vergeet mij: [FOK]SickMyDuck. Overigens gisteren een potje gespeeld als support in Karkand. Nietsvermoedende tegenstander duikt steegje in: gatenkaas.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:38 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Steeven|FOKgames
Jack_Scagnetti
Misterfox
BMH
Gamedemon
system1983
[Fok]Raffie
Pharoahe
FillipeNL
[FOK]Jur
Johan5324
Sc2ptical
Killerguy
Misschien omdat alles eruit ligt momenteel..quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:36 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Je staat er duidelijk in![]()
http://stats.codeflow.org/awardssig/Jack_Scagnetti]
Die andere namen kan ik niet vindenErg vreemd, misschien verkeerde naam opgegeven ?
Zet Lodz21 er ook maar bijquote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:38 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Steeven|FOKgames
Jack_Scagnetti
Misterfox
BMH
Gamedemon
system1983
[Fok]Raffie
Pharoahe
FillipeNL
[FOK]Jur
Johan5324
Sc2ptical
Killerguy
Donequote:
BMH & Gamedemon in 1 teamquote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:38 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Steeven|FOKgames
Jack_Scagnetti
Misterfox
BMH
Gamedemon
system1983
[Fok]Raffie
Pharoahe
FillipeNL
[FOK]Jur
Johan5324
Sc2ptical
Killerguy
Donequote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:43 schreef Woutey het volgende:
ik wil ook wel bij de clan.
Nickname is Woutey
BMH [TeamKill] Gamedemonquote:
er schijnt een soort van oplossing voor te zijn ,quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:46 schreef Verbal het volgende:
niet op GeForce 4-serie?
Ik wilde hem net voor mijn verjaardag vragen
V.
Mag zeker niet meedoen??quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:38 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Steeven|FOKgames
Jack_Scagnetti
Misterfox
BMH
Gamedemon
system1983
[Fok]Raffie
Pharoahe
FillipeNL
[FOK]Jur
Johan5324
Sc2ptical
Killerguy
Check hier of je er bij staat: http://www.weescreatief.nl/OP.txt en dan onderin.quote:
Kom je helemaal niet in het menu ? Dan zou je even moeten kijken of je ergens een bestandje kan vinden waarin de std resolutie e.d. staat. Daarnaast kan je nog in de Battlefield 2 Tweakguide kijken: http://www.tweakguides.com/BF2_1.html.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:36 schreef SoA-Holic het volgende:
Jongens, ik heb een radeon 9200SE kaart. Heb de laatste videodrivers geinstalleerd maar krijg er geen gang in na het introfilmpje.
Je bent de 20equote:En als ie het eindelijk een keer doet mag je Dr. Sphinx in de lijst erbij zetten
Ooh.. had voor update alvast ff op je site gechecked.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:35 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Check hier of je er bij staat: http://www.weescreatief.nl/OP.txt en dan onderin.
Ik zou het topic wel erg verzieken als ik bij elke nieuwe naam de vorige 20 namen ook ga plaatsenen het aanpassen van een oude post heeft ook weinig nut omdat niemand die leest
De updates komen dus steeds in dat text-bestand, de nieuwe OP voor het volgende topic
Op dit moment werken de plaatjes niet meerquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:44 schreef ursel het volgende:
Ooh.. had voor update alvast ff op je site gechecked.
TNX anyway.. ziet er goed uit..![]()
Top, ik kwam alleen in een menu waar ik moest kiezen tussen solo of online. Maar daar kon ik niks aan klikken en liep het hele systeem vast. Sinds ik mn drivers geupdate heb zie ik na het intro filmpje helemaal niks meer. Maar ik zal ff op tweakguides gaan kijken, bedankt!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:40 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Kom je helemaal niet in het menu ? Dan zou je even moeten kijken of je ergens een bestandje kan vinden waarin de std resolutie e.d. staat. Daarnaast kan je nog in de Battlefield 2 Tweakguide kijken: http://www.tweakguides.com/BF2_1.html.
Kom je wel in het menu dan kan je daar alles instellen maar goed als dat het geval was geweest had je dat zelf ook wel uitgevonden denk ikIn principe gaat dus alles via het menu in het spel zelf, pas als je daar niet eens komt kan je voor de eerste oplossing gaan.
[..]
Je bent de 20eMet mij erbij 21.
Wat is een betaalbare edoch fatsoenlijke GRAKA?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:52 schreef kievit19 het volgende:
[..]
er schijnt een soort van oplossing voor te zijn ,
maar die is ook kut
anders vraag een nieuwe GRAKA voor je verjaardag
http://tweakers.net/pricewatch/54804quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:56 schreef Verbal het volgende:
[..]
Wat is een betaalbare edoch fatsoenlijke GRAKA?
V.
Ik heb (toevallig) altijd NVidia-kaarten gehad, maar ik ben niet gebakken aan één type, zeker niet nu het vervolg op mijn favoriete game allertijden niet op mijn 4280 te draaien is (terwijl HL2, GTA:SA en SC:CT geen enkel probleem gevenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:26 schreef UnleashMitch het volgende:
Radeon 9800Pro voor een euro of 100/120 nieuw
Maar goed daar denken de Nvidea mensen vast anders over
Overdrijf niet zo, je weet best dat dat ff duurt. M'n Crew Service Ribbon en Armoured Service Ribbon zijn bij de stat-sites ook nog niet verwerkt, maar bij EA wel. Sinds gisteren.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:26 schreef BMH het volgende:
Ik kreeg gisteren een bericht dat ik een purple heart had verdient.. Alleen hij komt niet in me lijst te staan :S. Leuk EA!
Ik heb mijn gold & silver medal van vandaag al wel in me lijst. De medal van gister niet. Volgens mij is er iets fouts.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:39 schreef Steeven het volgende:
[..]
Overdrijf niet zo, je weet best dat dat ff duurt. M'n Crew Service Ribbon en Armoured Service Ribbon zijn bij de stat-sites ook nog niet verwerkt, maar bij EA wel. Sinds gisteren.
Hmm oke dat is vreemd. MAAR, ik heb hetzelfde gehad met m'n Basic Aviator Badge en na 3-4 dagen dook 'ie opeens op. Er zijn maar weinig verhalen van mensen die alsnog geen medaille oid kregen. Het kan wel gebeuren volgens mij, ik hoop het niet voor jequote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:23 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik heb mijn gold & silver medal van vandaag al wel in me lijst. De medal van gister niet. Volgens mij is er iets fouts.
Welke reden is er voor het verkrijgen van een Purple heart eigenlijk?
Ik riskeer haast altijd mijn eigen leven voor het reviven van anderen. Je krijgt gewoon een kick als je een tank probeert te ontwijken en een teamate gaat healen terwijl de kogels om je oren vliegen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:36 schreef Steeven het volgende:
[..]
Hmm oke dat is vreemd. MAAR, ik heb hetzelfde gehad met m'n Basic Aviator Badge en na 3-4 dagen dook 'ie opeens op. Er zijn maar weinig verhalen van mensen die alsnog geen medaille oid kregen. Het kan wel gebeuren volgens mij, ik hoop het niet voor je.
Een Purple Heart verdienen is nog onduidelijk. Het schijnt dat als je als medic bv een gast tot leven brengt of healed terwijl je zelf door vijandelijk vuur geraakt wordt, je er eentje krijgt. Maar ook verhalen van mensen die 20x stierven en daarna 5 kills pakten doen de ronde om deze medaille te verdienen. Als dat laatste het geval is hoef ik em niet.
Koop je een spel (nou.. euuh ik niet, maar toch) en dan kun je niet spelen omdat EA weer aan het prutsen is.. Brengen ze een patch out waardoor je pc crasht en zetten ze een 54 euro pricetag op de doosjes.quote:
Ja wtfquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:13 schreef BMH het volgende:
Hij doet het weer. Alleen mijn stats zijn gereset. Ik ben weer een private
Bij de MyCom slechts 100 euro:quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:41 schreef UnleashMitch het volgende:
Wat Nvidia doet op Battlefield weet ik niet maar zal het ook zeker goed doen. Toen ik voor een nieuwe kaart ging kijken was de Nvidia op pure rekenkracht sneller maar toverde de Radeon betere plaatjes op het scherm.
Voor 120,- is een 9800Pro iig een goede keus dus een mooi startpunt.
Offtopic maare je woont in Diepeveen?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:54 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
Nog maar een keer uninstallen dan maar.
Thanks.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:27 schreef Merkie het volgende:
[..]
Bij de MyCom slechts 100 euro:
[afbeelding]
Wat is die site ontzettend traag zegquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:49 schreef Steeven het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Beste sigjes tot nu toe
Ik geloof dat dat bij de demo niet mogelijk was nog, bij de volledige versie dus welquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:06 schreef Tware het volgende:
Ik heb de Demo en daarbij kan ik me joystick niet fatsoenlijk instellen...
weet iemand of dat bij de echte versie wel zo kan? Ik kan nu bijvoorbeeld niet de assen veranderen, aanezien het standaard niet inverted is. Als ik in een vliegtuig of heli de stick naar me toe trek ga ik niet omhoog maar naar beneden. Dit kan ik helaas nie veranderen, want er zit alleen een knopje invert mouse en niet invert joystick...
Er vanuit gaande dat het de echte Ati Radeon is (en dus niet Club3D oid) meteen doenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:41 schreef SHERMAN het volgende:
Thanks.
Die ga ik morgen maar is bestellen.
Kijk, zoek en/of vraag het voor de zekerheid even na op planetbattlefield.com op het forum. Ik wil niet straks een lul zijn omdat het toch niet konquote:
OF ze zijn gewoon HEEEL extreem goedquote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:10 schreef UnleashMitch het volgende:
Zijn de stats nou zo aan het trippen of is dit gewoon een cheater:
http://bf2s.com/player/45655878/
&
http://bf2s.com/player/45656318/
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:20 schreef kievit19 het volgende:
[..]
OF ze zijn gewoon HEEEL extreem goed
Je moet je aanmelden via de server van EA en vervolgens kun je pas spelen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:32 schreef UnleashMitch het volgende:
Hoe werkt het geheel nu eigenlijk ?
EA heeft een accountserver waarop alle accounts worden gemanaged. Vanuit deze accountserver kan iedereen gegevens van alle accounts opvragen (zie de vele statspagina's e.d.) en alle ranked servers geven de veranderingen in accounts (dus meer kills e.d.) door aan de accountserver van EA (vandaar dat de ranked servers ook onder zwaar toezicht staan) en daar worden ze geupdate ?
Zou dat dan niet betekenen dat de non-ranked servers wel draaien of kan je pas online als het spel jou heeft aangemeld bij de accountserver ? In dat geval heeft EA zich wel in een zwaar verantwoordelijke positie geplaatst zeg
Ik heb geen ideequote:Op woensdag 13 juli 2005 08:54 schreef ursel het volgende:
Wil je zeggen dat ze geen back-up servers hebben dan? Dus op verschillende datacenters back-up servers plaatsen en dat als 1 server uitvalt er automatisch overgeschakeld wordt naar een back-up server??
quote:Op woensdag 13 juli 2005 10:27 schreef achterop23 het volgende:
Ik kan geen contact meer maken met mijn aangemaakte account. Hij blijft maar niets doen (je ziet de hele tijd in beeld staan Contacting Server ofzo en je muis is een ronddraaiend rood 2tje.
Een nieuw account aanmaken heeft ook geen nut. Dat lukt ook al niet.
Het gaat om de DEMO versie van B2
Die had ik een weekie geleden al gezien. Ik heb al gelijk gebeld wanneer er een nederlands boek uitkomt en dat duurt waarschijnlijk nog een maandje.quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:10 schreef UnleashMitch het volgende:
http://www.eagames.com/of(...).jsp?src=prima_guide
Dit is wel stoer![]()
beetje eigen inzicht doet ook wonderenquote:Op woensdag 13 juli 2005 12:39 schreef Droopie het volgende:
[..]
Die had ik een weekie geleden al gezien. Ik heb al gelijk gebeld wanneer er een nederlands boek uitkomt en dat duurt waarschijnlijk nog een maandje.
Maar staan handige tips in. Hoe je bv. iedere vlag/ basis kan verdedigen/ aanvallen.
Ik heb m net even ingelezen en er staan wel wat aardige tips in maar het meeste van wat ik gelezen heb denk je 'ja duh'. Met een beetje oorlogsinzicht (Een Nederlander met oorlogsinzichtquote:Op woensdag 13 juli 2005 12:50 schreef Steeven het volgende:
Die Prima guide staat vol met fouten, zoals elke Prima guide daar last van heeft. Zonde van je geld. En het lijkt mij niet dat EA deze game gaat negeren qua support, aangezien er tegen het einde van het jaar een expansie in de agenda staat.
Nederlanders hebben aardig wat oorlogsinzicht gehad hoorquote:Op woensdag 13 juli 2005 13:01 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik heb m net even ingelezen en er staan wel wat aardige tips in maar het meeste van wat ik gelezen heb denk je 'ja duh'. Met een beetje oorlogsinzicht (Een Nederlander met oorlogsinzicht) weet je al die dingen wel
![]()
http://www.weescreatief.nl/Prima.JPGquote:Op woensdag 13 juli 2005 13:03 schreef Steeven het volgende:
Nederlanders hebben aardig wat oorlogsinzicht gehad hoor. Maar in die Prima Guide staat ook hoe je medailles kunt winnen en daar blijkt al geen reet van te kloppen.
Ik kan je zo vertellen hoe je de meeste badges en lintjes kan halen hoorquote:Op woensdag 13 juli 2005 13:11 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
http://www.weescreatief.nl/Prima.JPG
Beste wat ik daarvan kon vinden. Daarna krijg je weer het standaard verhaal zoals ook op PlanetBattlefield.com te vinden is.
Ach van EA icm Battlefiel zijn we al genoeg geks gewend de afgelopen weekquote:Op woensdag 13 juli 2005 13:20 schreef Steeven het volgende:
Ik kan je zo vertellen hoe je de meeste badges en lintjes kan halen hoor. Ik hoorde dat EA en DICE een berg medailles en veteran + expert badges nog niet heeft vrijgegeven...Door een bug naar het schijnt. Beetje vreemd.
P IV 2,53Ghzquote:Op woensdag 13 juli 2005 17:48 schreef Droopie het volgende:
pimp verzoek aan Sherman. uw specificaties en prestaties aub.
heb je de instellingen op hoog staan.
ik zoek ook nog een betere video kaart. hij loopt nu heel soepel met alles op low maar ik wil high
Zoiets heb ik ookquote:Op woensdag 13 juli 2005 18:31 schreef SHERMAN het volgende:
P IV 2,53Ghz
512Mb Ram
ATI 9800Pro
Alles staat op medium, resolutie: 1024*768*32 en het draait soepel. Op de besturing na dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |