Bij de MyCom slechts 100 euro:quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:41 schreef UnleashMitch het volgende:
Wat Nvidia doet op Battlefield weet ik niet maar zal het ook zeker goed doen. Toen ik voor een nieuwe kaart ging kijken was de Nvidia op pure rekenkracht sneller maar toverde de Radeon betere plaatjes op het scherm.
Voor 120,- is een 9800Pro iig een goede keus dus een mooi startpunt.
Offtopic maare je woont in Diepeveen?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:54 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
Nog maar een keer uninstallen dan maar.
Thanks.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:27 schreef Merkie het volgende:
[..]
Bij de MyCom slechts 100 euro:
[afbeelding]
Wat is die site ontzettend traag zegquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:49 schreef Steeven het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Beste sigjes tot nu toe
Ik geloof dat dat bij de demo niet mogelijk was nog, bij de volledige versie dus welquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:06 schreef Tware het volgende:
Ik heb de Demo en daarbij kan ik me joystick niet fatsoenlijk instellen...
weet iemand of dat bij de echte versie wel zo kan? Ik kan nu bijvoorbeeld niet de assen veranderen, aanezien het standaard niet inverted is. Als ik in een vliegtuig of heli de stick naar me toe trek ga ik niet omhoog maar naar beneden. Dit kan ik helaas nie veranderen, want er zit alleen een knopje invert mouse en niet invert joystick...
Er vanuit gaande dat het de echte Ati Radeon is (en dus niet Club3D oid) meteen doenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:41 schreef SHERMAN het volgende:
Thanks.
Die ga ik morgen maar is bestellen.
Kijk, zoek en/of vraag het voor de zekerheid even na op planetbattlefield.com op het forum. Ik wil niet straks een lul zijn omdat het toch niet konquote:
OF ze zijn gewoon HEEEL extreem goedquote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:10 schreef UnleashMitch het volgende:
Zijn de stats nou zo aan het trippen of is dit gewoon een cheater:
http://bf2s.com/player/45655878/
&
http://bf2s.com/player/45656318/
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:20 schreef kievit19 het volgende:
[..]
OF ze zijn gewoon HEEEL extreem goed
Je moet je aanmelden via de server van EA en vervolgens kun je pas spelen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:32 schreef UnleashMitch het volgende:
Hoe werkt het geheel nu eigenlijk ?
EA heeft een accountserver waarop alle accounts worden gemanaged. Vanuit deze accountserver kan iedereen gegevens van alle accounts opvragen (zie de vele statspagina's e.d.) en alle ranked servers geven de veranderingen in accounts (dus meer kills e.d.) door aan de accountserver van EA (vandaar dat de ranked servers ook onder zwaar toezicht staan) en daar worden ze geupdate ?
Zou dat dan niet betekenen dat de non-ranked servers wel draaien of kan je pas online als het spel jou heeft aangemeld bij de accountserver ? In dat geval heeft EA zich wel in een zwaar verantwoordelijke positie geplaatst zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |