Moet toch wel lukken? Als Fok! lang genoeg blijft bestaan lukt t, en anders hopen op elke week een goed e hoos of iets ander extreems.quote:
Geen feestbuien vandaag....quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:21 schreef SpeedyGJ het volgende:
En hoe zit het met de buien?
Heb ze vandaag nog niet gezien![]()
helaas.... dat klopt niet. "O3" oftewel ozon, ontstaat niet door regen maar door onweer!quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:26 schreef Dromenvanger het volgende:
Hier is het wisselvallig. Af en toe regen, zware bewolking zonder activiteit. Maar wel lekker fris hoewel er nog steeds niet genoeg o3 in de lucht zit. Ik wil eens lekker vrij kunnen ademen buiten.
o3 heb ik van mijn vader dusWist ik helemaal niet. Mijn pa heeft op Dsm gewerkt.
o3 ontstaat na regen hoor ik van hem.
quote:Welkom op de FOK!Wiki - De atmosfeer staat op ontploffen
De topic-reeks De Atmosfeer Staat Op Ontploffen in General Chat op FOK!forum is dé plek voor weeramateurs en andere geïnteresseerden in alles wat met het weer te maken heeft. Van extreem onweer tot een hittegolf.
De reeks heeft inmiddels het 100ste deel geopend. Met name in tijden van extreem weer kunnen er in een dag tijd enkele topics gevuld worden.
overigens heb ik hem dus aan de wierdense kant aan de grond gezien , mss klopt de tuintent wel maar naast de aalderinkshoek lijkt me overdrevenquote:Donderdag: Het weer verklaard
Windhozen
Miniwindhoos tussen Almelo en Wierden
foto: Karin Gombert, Almelo, 21.15 uur bij de brug over het Twentekanaal tussen Almelo en Wierden (aan de kant van Wierden)
José Roelands uit Medemblik berichtte mij gisteren, dat er maandag 4 juli noodweer is geweest in haar omgeving. Een boerderij vloog in de brand in de zuidermeer door een soort vuurbal, een bolbliksem en een windhoos hield huis in Boven-Karspel en de windhoos duurde 10 tot 15 minuten. Ongeveer 3000 dakpannen werden van de huizen gezogen met de nodige ravage en in Twisk sloeg de bast van een boom af. Opvallend was dat die stukken hout volkomen blank werden teruggevonden zonder een brandwond.
Ook gisteren werden windhoosachtige verschijnselen waargenomen. Karin Gombert zag gisteravond bij de brug over het Twentekanaal tussen Wierden en Almelo, aan de Wierdense kant een slurf (zie foto).Frits Westra zag vanuit zijn flat in Almelo een waar schouwspel. De hoos kwam aan de rand van de woonwijk Aalderinkshoek aan de grond, maar trok gelukkig niet de wijk in. Wel werd een grote tuintent als een krant recht omhoog de lucht ingezogen
Vooral in de zomerperiode kunnen tijdens zware onweersbuien vergezeld gaan van windhozen. Een windhoos is een wervelwind, een snel draaiende klom lucht, die vaak als een trechtervormige slurf onder een onweerswolk zichtbaar is. De hoos trekt met de bui mee en laat door wind en grote luchtdrukverschillen een spoor van vernielingen achter. Soms bevat de windhoos objecten die tijden de tocht over het aardoppervlak zijn opgezogen. Zo is bekend dat tijdens de windhoos van Tricht in 1967, huisraad werd teruggevonden in het IJsselmeer.
De zichtbare slurf bestaat net als een wolk uit waterdruppeltjes. De windsnelheden kunnen bij een windhoos oplopen tot enkele honderden kilometers per uur. De passage gaat gepaard met een enorm lawaai.
Zet je melding neer in het andere topic!quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:36 schreef man_in_love het volgende:
Zo'n zelfde soort twister had ik dus gisteren gezien bij het Hollands Diep toen ik om 14.15 over de A16 reed. Had het al gepost in deeltje 99, maar aangezien dit een feest-topic is, dacht ik "kom, ik doe het nog eens dunnetjes over"!
Nummer 100! Nu is spontaan de zon hier gaan schijnen...
Vind je dat zo vreemd? Zoek eens op Tricht en Chaam 1967!quote:
Ach ja joh, ga jij lekker aan je siliconentieten denkenquote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:58 schreef leviathanfd het volgende:
[..]
Vind je dat zo vreemd? Zoek eens op Tricht en Chaam 1967!
Maastricht 2004quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:03 schreef Chen het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik kan het toch wel vreemd vinden je zegt het zelf 1967...
Zoek eens in de archieven van het KNMI daar kom je meer tegenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:28 schreef Chen het volgende:
[..]
Je zegt zoek op Tricht en Chaam 1967! Wel, dat is het resultaat.
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:07 schreef MissHobje het volgende:
Jahaaaaaaaaaagefeliciteerd met de 100ste
![]()
Laten we met z'n allen buiten gaan staan en naar het oosten blazen. Dan wordt het vast windkracht 6!quote:
Oe. Er komen fikse buienquote:Op donderdag 7 juli 2005 19:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
[afbeelding]
Ivp dat ze weg drijfen, blijfen ze gewoon hangen
Hellevoetsluis nog helemaal niets.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:37 schreef E.T. het volgende:
In rotterdam regent 't al een uur best behoorlijk
Euh, wacht even, jij zit toch in Texas ofzo?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 02:09 schreef StefanP het volgende:
Vandaag voor het eerst in meer dan een maand regen!
[afbeelding]
Doe es niet zo onzinnig.quote:
die in almelo / wierden was open veldquote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:01 schreef drelletje het volgende:
meestal in een bos oid.
Ik heb het over de zwaardere... Maar dat ze meestal in het bos zijn oid is een beetje gelul.. daar is gewoon makkelijker een schade spoor te vinden en dus kan je makkelijker zeggen wat het was en hoe sterkquote:
Coolquote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:45 schreef Marky-Boom het volgende:
Er hangt hier een beetje mammatus
[[url=http://img88.imageshack.us/img88/7889/mammatus15mo.th.jpg]afbeelding][/URL]
Misschien een voorbode van deze ontwikkeling?
[[url=http://img88.imageshack.us/img88/8676/rdr17ah.th.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:05 schreef jaguar het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
duurde maar 5 minuten en het leek wel nacht
Sorry hoorquote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:01 schreef drelletje het volgende:
[..]
Doe es niet zo onzinnig.
Even nog even "Tornado's" in nederland. Ons klimaat is zo dat ze er ongelovelijk veel zijn. Alleen dan heten ze wind of water hozen. Dus ze zijn er vaak alleen ze zijn niet zo sterk als je ze in amerika ziet. DIe van tricht en chaam waren dus wel zo sterk. En in de tussentijd zijn er volgens mij wel wat meer redelijk sterke geweest, meestal in een bos oid.
Dat ontwikkelt zich redelijk snel...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:15 schreef -Mk- het volgende:
[..]
Ik zie dat er nu ook wat aan komt voor het Noorden![]()
Idd, ik hou het in ieder geval in de gatenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:16 schreef Marky-Boom het volgende:
[..]
Dat ontwikkelt zich redelijk snel...
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:30 schreef Marky-Boom het volgende:
Mooie link om te zien wat er aan komt:
http://www.wetterspiegel.de/de/europa/deutschland/47.html
Klopt.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:30 schreef Marky-Boom het volgende:
Mooie link om te zien wat er aan komt:
http://www.wetterspiegel.de/de/europa/deutschland/47.html
Mag ik je toch even dringent verzoeken om hier niet offtopic te gaan, dit is een weertopic, geen offtopic - slowchat, dus please.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:33 schreef Chen het volgende:
Zeg mischien een gekke vraag, maar weet een van jullie wat met ook_gek is gebeurd?
Gaaf. Veel of..?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:19 schreef SpeedyGJ het volgende:
Dank Marky-Boom
AMD: Jij zal ook wel wat krijgen vanavond
Geen id.quote:
Lekker weertje is he vandaag, beetje frisjes maar kan er mee doorquote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:44 schreef SpeedyGJ het volgende:
Mag ik je toch even dringent verzoeken om hier niet offtopic te gaan, dit is een weertopic, geen offtopic - slowchat, dus please.
Hierover geen discussie hier, doe het dan maar effe op mijn forum.
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:45 schreef i2Them2 het volgende:
Volgens mij krijgen we vanavond / vannacht veel regen , vooral het noorden
http://www.wetteronline.de/euroradf.htm
Noord-West lijkt mij meer.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:54 schreef Marky-Boom het volgende:
En niet richting noorden...snik snik
Ben jij hier moderator ofzo?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:44 schreef SpeedyGJ het volgende:
Mag ik je toch even dringent verzoeken om hier niet offtopic te gaan, dit is een weertopic, geen offtopic - slowchat, dus please.
vroeg ik mezelf eerlijk gezegd ook af,quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:44 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hoe durf je dat te vragen!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:11 schreef flugeltje het volgende:
vroeg ik mezelf eerlijk gezegd ook af,heb ik iets gemist? Ben al de hele middag je forum aan het sjekken, maar helaas nog geen antwoordt op de vraag van chen
Ik durf da gwoon...quote:
Dat zal wel vannacht komen, als ik moet werken.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:34 schreef Stuart het volgende:
Ik had gerekend op regen vanmiddag (Amsterdam), maar nee hoor![]()
![]()
Waar is hier?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:52 schreef Light het volgende:
Regen, lichtflitsen, gerommel.. volgens mij onweert het hier![]()
?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:51 schreef drelletje het volgende:
in hengelo al een beginnende shelf gezien
Hittegolf niet lijkt mij. Temperaturen zullen de komende dagen op veel plaatsen boven de 25 graden komen, maar ik zie de 30 niet gehaald worden. Maar heerlijk zomderweer in elk geval.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En komt die hittegolf er nou aan of niet?
Ik stem vóór een hittegolf als deze tenminste gevolgd wordt door écht noodweer dit keer...
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 12:39 schreef Chen het volgende:
Hier ook mist.
Ja, maar omdat die uit lucht was gebruikte ik deze: http://www.mouse-music.com/boltek/index.phpquote:Op zaterdag 9 juli 2005 10:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
Overigens: blikseminslagen.com is weer in de lucht!
je kan de text-only mode gebruiken natuurlijk, ziet er wat neutraler uit, en geen avatars...quote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:41 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hé Chen, ik duik ff offtopic.
Ik kan op het werk dit topic niet meer volgen omdat mijn baas niet zo gecharmeerd is van de vliegende tieten in jouw avatar. Mij maken die tieten niets uit, maar ik baal er natuurlijk wél van. heb je wellicht nog iets anders qua avatar op de plank liggen?
Firefox nemen en adblock installeren, kan je plaatjes zonder problemen blockenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:41 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hé Chen, ik duik ff offtopic.
Ik kan op het werk dit topic niet meer volgen omdat mijn baas niet zo gecharmeerd is van de vliegende tieten in jouw avatar. Mij maken die tieten niets uit, maar ik baal er natuurlijk wél van. heb je wellicht nog iets anders qua avatar op de plank liggen?
Nou. Wat doe je dan nog hierquote:Op zondag 10 juli 2005 03:41 schreef ondeugend het volgende:
Ik moet natuurlijk even in het feesttopic posten....
Assen meldt; 16 graden met een heldere sterrenhemel. Een nacht om eigenlijk buiten door te brengen.
Ik heb het eerste deel van de nacht buiten doorgebracht... doe jij het tweede deel?quote:
Tering. Daarbij valt een rolwolkje in 't nietquote:Op zondag 10 juli 2005 11:41 schreef Richard_Zutphen het volgende:
Orkaan Dennis komt ff binnenzetten in Florida...
http://www.stormchaservideo.com/Hurricane_Dennis/DSC00777.jpg
Damn, daar kunnen we nog een puntje aan zuigen, maar ook een mooie blauwe lucht en zomerse temperaturen is goed voor mij hoor.quote:Op zondag 10 juli 2005 11:41 schreef Richard_Zutphen het volgende:
Orkaan Dennis komt ff binnenzetten in Florida...
http://www.stormchaservideo.com/Hurricane_Dennis/DSC00777.jpg
quote:Op zondag 10 juli 2005 12:23 schreef DemonRage het volgende:
En de zomer is weer terug... hier de vooruitzichten vanaf vandaag voor Eindhoven (bron WeerOnline.nl):
Zondag 27°C
Maandag 27°C
Dinsdag 28°C
Woensdag 29°C
Donderdag 30°C
Vrijdag 29°C
... en op alle dagen zonnig.
best aardigquote:Op zondag 10 juli 2005 12:23 schreef DemonRage het volgende:
En de zomer is weer terug... hier de vooruitzichten vanaf vandaag voor Eindhoven (bron WeerOnline.nl):
Zondag 27°C
Maandag 27°C
Dinsdag 28°C
Woensdag 29°C
Donderdag 30°C
Vrijdag 29°C
Vooral Tsjechië.quote:Op zondag 10 juli 2005 14:43 schreef Richard_Zutphen het volgende:
En in oost duitsland is het ook weer eens raak:
http://www.wetteronline.de/radar/eurodwddf.htm
http://www.blikseminslagen.com/vdh/gpg/lex1/mapdisplay_free.jsp
Daar zit idd erg actief onweer...quote:Op zondag 10 juli 2005 14:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vooral Tsjechië.
Zie ook het buienlijntje"
[afbeelding]
Voorlopig niet vermoed ik.quote:Op zondag 10 juli 2005 14:44 schreef Beaver het volgende:
Bah, wat is het benauwd hier... kunnen we vandaag nog wat onweer verwachten?
Wow. Wat een temperaturen. Is dit dan een hittegolf? Ja toch?quote:Op zondag 10 juli 2005 12:23 schreef DemonRage het volgende:
Zondag 27°C
Maandag 27°C
Dinsdag 28°C
Woensdag 29°C
Donderdag 30°C
Vrijdag 29°C
Hittegolf is volgens definitie een periode van 5 aaneengesloten dagen 25 graden of meer, waarvan minimaal 2 dagen 30 graden of hoger. Deze periode is dus geen hittegolf.quote:Op zondag 10 juli 2005 16:41 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Wow. Wat een temperaturen. Is dit dan een hittegolf? Ja toch?
Ik heb ook twee weken waarvan er één nu opzit. Tweede week wordt dus wel mooi alleen Donderdag en vrijdag zo warm vind ik niet leuk. In die hitte laminaat leggen. Zou afgelopen week gebeuren maar ze hadden de verkeerde kleur geleverd.quote:Op zondag 10 juli 2005 13:53 schreef Allan24 het volgende:
... en vandaag is de laatste dag van mijn tweeweekse vakantie
Eind augustus heb ik nog eens twee weken, hopen dat het dan nog steeds een beetje lekker weer is![]()
Dus wij komen 1 á 2 graden te kort??quote:Op zondag 10 juli 2005 16:43 schreef Coelho het volgende:
[..]
Hittegolf is volgens definitie een periode van 5 aaneengesloten dagen 25 graden of meer, waarvan minimaal 2 dagen 30 graden of hoger. Deze periode is dus geen hittegolf.
Maar wel heetquote:Op zondag 10 juli 2005 16:43 schreef Coelho het volgende:
[..]
Hittegolf is volgens definitie een periode van 5 aaneengesloten dagen 25 graden of meer, waarvan minimaal 2 3dagen 30 graden of hoger, gemeten in De Bilt. Deze periode is dus geen hittegolf.
En voor een landelijke hittegolf moet de hittegolf in de bilt plaatsvinden. Eigenlijk is een hittegolf er pas als hij in de bilt is. In het zuiden heb je veel sneller 30-ers en zal daar sneller een hittefolf zijn wat dus betekent dat het niet meer een bijzonder iets is. Dus in het zuiden zou het bijvoorbeeld 4 dagen boven de 30 moeten zijn ofzo ipv de 3 dagen die we hier in de bilt moeten hebben.quote:
geweldige foto...quote:Op zondag 10 juli 2005 20:33 schreef nikanoru het volgende:
In sliedrecht is het heeeeeeeerlijk.
Met dit en de lucht, dat dan weer wel...![]()
[afbeelding]
zoiets zag ik net ook nogquote:Op zondag 10 juli 2005 20:39 schreef -CRASH- het volgende:
Lekker warm, zonnetje en sluierbewolking.
En een bijzon....
[afbeelding]
hetzelfde was vanavond ook hier te zien:quote:Op zondag 10 juli 2005 20:33 schreef nikanoru het volgende:
[afbeelding]
Wowquote:Op zondag 10 juli 2005 20:33 schreef nikanoru het volgende:
[afbeelding]
Hee!!quote:Op zondag 10 juli 2005 21:26 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
hetzelfde was vanavond ook hier te zien:
[afbeelding]
Het ziet er iig heel erg gaaf it.quote:Op zondag 10 juli 2005 22:00 schreef nikanoru het volgende:
Dan zal het niet dezelfde geweest zijn. Denk ik.
[afbeelding]
Vraag me toch af wat zoiets veroorzaakt.
Ja, ik ook nog steeds. heb al wat rond gezocht op het net maar kan niks vinden.quote:Op zondag 10 juli 2005 22:00 schreef nikanoru het volgende:
[afbeelding]
Dat ziet er inderdaad apart uitquote:Op zondag 10 juli 2005 22:00 schreef nikanoru het volgende:
[afbeelding]
Hebben we niet alle 3 dezelfde gefotografeerd... maar in verschillende stadiaquote:Op zondag 10 juli 2005 21:26 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik heb de foto's om 19:40 gemaaktquote:Op zondag 10 juli 2005 22:31 schreef nikanoru het volgende:
Zou best kunnen. Ik heb de fotos rond half negen gemaakt.
Mooie fotos ook!!!
Volgens mij wel jaquote:Op zondag 10 juli 2005 23:41 schreef AMD64 het volgende:
Mooie foto R_J. Wat is dat hele groene water langs de kusten? Ondiep water?
En zelf gemaakt natuurlijk...quote:Op zondag 10 juli 2005 23:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Deze wil ik jullie niet onthouden.
http://earthobservatory.n(...)_TMO_2005188_lrg.jpg
een 5600 x 7200 pixel foto van orkaan Dennis.
Als ie aan de zijkant van de zon te zien was, dan is het een bijzon geweest.quote:Op zondag 10 juli 2005 23:37 schreef Coelho het volgende:
Vanavond ook zo'n halfronde regenboog in de lucht gezien, is dat een halo, of heet het anders? Mijn toestel wilde niet scherpstellen, dus foto's helaas mislukt.
Idd, heb hem ook gezien, bij mij was hij juist precies boven ons en was erg wit, de rest was beetje grijsachtig. Zag er heel mooi uit.quote:Op zondag 10 juli 2005 21:26 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ze worden ookwel Distrails genoemd...quote:Op zondag 10 juli 2005 22:10 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Ja, ik ook nog steeds. heb al wat rond gezocht op het net maar kan niks vinden.![]()
Rond half 9 was de zon al een behoorlijk stuk gezakt, de "regenboog" stond zowat loodrecht boven me. Bovendien was de ronde kant naar het noorden gericht, dus het was ook geen deel van een cirkel om de zon.quote:Op zondag 10 juli 2005 23:52 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Als ie aan de zijkant van de zon te zien was, dan is het een bijzon geweest.
Is gewoon een Circumzenithal arc CZA dusquote:Op maandag 11 juli 2005 07:33 schreef Coelho het volgende:
[..]
Rond half 9 was de zon al een behoorlijk stuk gezakt, de "regenboog" stond zowat loodrecht boven me. Bovendien was de ronde kant naar het noorden gericht, dus het was ook geen deel van een cirkel om de zon.
quote:Op maandag 11 juli 2005 15:51 schreef style het volgende:
Gefeliciteerd met het 100e topic!
Ons weerstation geeft op het moment 33,2 graden in de schaduw aan (midden nederland) en ik vind het enorm benauwd.
Ben ook bang dat het ding wat oververhit isquote:Op maandag 11 juli 2005 16:06 schreef -Mk- het volgende:
33,2 lijkt me een beetje oververhit dat ding.
Lijkt me ongeveer 26, maximaal 28 graden te zijn in midden NL.
Damn.. dat is dan een flink hoge buiquote:Op maandag 11 juli 2005 17:22 schreef Richard_Zutphen het volgende:
Die buien zijn hier ook te zien:
http://www.weerwoord.be/uploads/1772005112920.jpg
Vanuit Arnhem centrum genomen.
Kijk eens aan..... Alweer dezelfdequote:Op maandag 11 juli 2005 17:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[afbeelding]
De wolk ten ZO van Eindhoven. links zit een kleinere, rechts zit ook een flinke, maar die valt precies achter een grote boom. Volgens mij is de afstand tot de wolk toch nog een redelijk eind, maar ik kan totaal niet schatten.
Idd!quote:Op maandag 11 juli 2005 17:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Damn.. dat is dan een flink hoge bui![]()
Iets ten oosten van hier ligt ook een onweerssyteem. Die zal ik wel horen.quote:Op maandag 11 juli 2005 17:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[afbeelding]
Ten O/ZO van Maastricht hangt ook 't een en ander. Ik zie de wolken wel hangen, maar hier in Maastricht zelf is 't nog steeds heet en zonnig en waait het een beetje.
Vooralsnog ligt 't nog steeds op dezelfde plek. Ben benieuwd of 't nog over de stad trekt.quote:Op maandag 11 juli 2005 18:28 schreef indahnesia.com het volgende:
De wolken komen heel langzaam richting het westen, maar het gaat echt erg langzaam, dus ik verwacht hier in Eindhoven niet veel neerslag of onweer eigenlijk. Maastricht wellicht wel?
Het uiterste randje hang recht boven me.quote:
zie neerslag radarquote:Op maandag 11 juli 2005 18:57 schreef Funnie het volgende:
Wat valt onder het uiterste oosten???
raam open trekt ... zo van , ja maar tis zonnig hiero ....ohquote:Op maandag 11 juli 2005 18:57 schreef Funnie het volgende:
Wat valt onder het uiterste oosten???
??? leuk ??? jij ???quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:28 schreef Funnie het volgende:
Jup, mijn eerste gerommel had ik goed gehoort. Het heeft de hele tijd lekker door geflits en ge-onweert.. Was wel weer een keer leuk!
Dat kan kloppen:quote:Op maandag 11 juli 2005 22:12 schreef Max-Westerman het volgende:
Zeer donkere wolken en gerommel boven Kerkrade
Is dat toevallig dezequote:
ja, ik zie het. gelijk even een CD ROM gescoordquote:Op dinsdag 12 juli 2005 08:56 schreef indahnesia.com het volgende:
hey, de website van het KNMI is op ge schop gegaan.. http://www.knmi.nl/
quote:Op maandag 11 juli 2005 22:17 schreef -CRASH- het volgende:
Net een pracht van een mamatus gezien![]()
![]()
[afbeelding]
De zon schijntquote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:08 schreef Aurelium het volgende:
Gaat in breda de zon nog schijnen vandaag?
Ja ....ik keek uit het raam en zag een mooi aambelld.quote:
Hmm nu ondertussen wel een beetje ja, toen ik dat postte was het donker buitenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:09 schreef AMD64 het volgende:
[..]
De zon schijnt
Hier in Hellevoetsluis blijft het maar bewolkt
Nog behoorlijk bewerkt, toch? Of waren dit de echte kleuren??quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:18 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Ja ....ik keek uit het raam en zag een mooi aambelld.
Ben toen als een gek op m'n fiets naar de Maas gereden en heb er een serie foto's van gemaakt.
Denk dattie met photoshop het contrast opgeschroefd heeft. Het heeft namelijk als bijwerking dat de kleurverzadiging wat extremer wordt, wat me hier het geval lijkt.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:58 schreef Coelho het volgende:
[..]
Nog behoorlijk bewerkt, toch? Of waren dit de echte kleuren??
Ligt aan zijn toestel of hij berwerkt ze, kijk maar naar eerder geposte foto's.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:31 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Denk dattie met photoshop het contrast opgeschroefd heeft. Het heeft namelijk als bijwerking dat de kleurverzadiging wat extremer wordt, wat me hier het geval lijkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |