Noord-West lijkt mij meer.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:54 schreef Marky-Boom het volgende:
En niet richting noorden...snik snik
Ben jij hier moderator ofzo?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:44 schreef SpeedyGJ het volgende:
Mag ik je toch even dringent verzoeken om hier niet offtopic te gaan, dit is een weertopic, geen offtopic - slowchat, dus please.
Hierover geen discussie hier, doe het dan maar effe op mijn forum.
vroeg ik mezelf eerlijk gezegd ook af,quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:44 schreef SpeedyGJ het volgende:
Mag ik je toch even dringent verzoeken om hier niet offtopic te gaan, dit is een weertopic, geen offtopic - slowchat, dus please.
Hierover geen discussie hier, doe het dan maar effe op mijn forum.
Hoe durf je dat te vragen!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:11 schreef flugeltje het volgende:
vroeg ik mezelf eerlijk gezegd ook af,heb ik iets gemist? Ben al de hele middag je forum aan het sjekken, maar helaas nog geen antwoordt op de vraag van chen
Ik durf da gwoon...quote:
Dat zal wel vannacht komen, als ik moet werken.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:34 schreef Stuart het volgende:
Ik had gerekend op regen vanmiddag (Amsterdam), maar nee hoor![]()
![]()
Waar is hier?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:52 schreef Light het volgende:
Regen, lichtflitsen, gerommel.. volgens mij onweert het hier![]()
?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:51 schreef drelletje het volgende:
in hengelo al een beginnende shelf gezien
Hittegolf niet lijkt mij. Temperaturen zullen de komende dagen op veel plaatsen boven de 25 graden komen, maar ik zie de 30 niet gehaald worden. Maar heerlijk zomderweer in elk geval.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En komt die hittegolf er nou aan of niet?
Ik stem vķķr een hittegolf als deze tenminste gevolgd wordt door écht noodweer dit keer...
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 12:39 schreef Chen het volgende:
Hier ook mist.
Ja, maar omdat die uit lucht was gebruikte ik deze: http://www.mouse-music.com/boltek/index.phpquote:Op zaterdag 9 juli 2005 10:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
Overigens: blikseminslagen.com is weer in de lucht!
je kan de text-only mode gebruiken natuurlijk, ziet er wat neutraler uit, en geen avatars...quote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:41 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hé Chen, ik duik ff offtopic.
Ik kan op het werk dit topic niet meer volgen omdat mijn baas niet zo gecharmeerd is van de vliegende tieten in jouw avatar. Mij maken die tieten niets uit, maar ik baal er natuurlijk wél van. heb je wellicht nog iets anders qua avatar op de plank liggen?
Firefox nemen en adblock installeren, kan je plaatjes zonder problemen blockenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:41 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hé Chen, ik duik ff offtopic.
Ik kan op het werk dit topic niet meer volgen omdat mijn baas niet zo gecharmeerd is van de vliegende tieten in jouw avatar. Mij maken die tieten niets uit, maar ik baal er natuurlijk wél van. heb je wellicht nog iets anders qua avatar op de plank liggen?
Nou. Wat doe je dan nog hierquote:Op zondag 10 juli 2005 03:41 schreef ondeugend het volgende:
Ik moet natuurlijk even in het feesttopic posten....
Assen meldt; 16 graden met een heldere sterrenhemel. Een nacht om eigenlijk buiten door te brengen.
Ik heb het eerste deel van de nacht buiten doorgebracht... doe jij het tweede deel?quote:
Tering. Daarbij valt een rolwolkje in 't nietquote:Op zondag 10 juli 2005 11:41 schreef Richard_Zutphen het volgende:
Orkaan Dennis komt ff binnenzetten in Florida...
http://www.stormchaservideo.com/Hurricane_Dennis/DSC00777.jpg
Damn, daar kunnen we nog een puntje aan zuigen, maar ook een mooie blauwe lucht en zomerse temperaturen is goed voor mij hoor.quote:Op zondag 10 juli 2005 11:41 schreef Richard_Zutphen het volgende:
Orkaan Dennis komt ff binnenzetten in Florida...
http://www.stormchaservideo.com/Hurricane_Dennis/DSC00777.jpg
quote:Op zondag 10 juli 2005 12:23 schreef DemonRage het volgende:
En de zomer is weer terug... hier de vooruitzichten vanaf vandaag voor Eindhoven (bron WeerOnline.nl):
Zondag 27°C
Maandag 27°C
Dinsdag 28°C
Woensdag 29°C
Donderdag 30°C
Vrijdag 29°C
... en op alle dagen zonnig.
best aardigquote:Op zondag 10 juli 2005 12:23 schreef DemonRage het volgende:
En de zomer is weer terug... hier de vooruitzichten vanaf vandaag voor Eindhoven (bron WeerOnline.nl):
Zondag 27°C
Maandag 27°C
Dinsdag 28°C
Woensdag 29°C
Donderdag 30°C
Vrijdag 29°C
Vooral Tsjechië.quote:Op zondag 10 juli 2005 14:43 schreef Richard_Zutphen het volgende:
En in oost duitsland is het ook weer eens raak:
http://www.wetteronline.de/radar/eurodwddf.htm
http://www.blikseminslagen.com/vdh/gpg/lex1/mapdisplay_free.jsp
Daar zit idd erg actief onweer...quote:Op zondag 10 juli 2005 14:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vooral Tsjechië.
Zie ook het buienlijntje"
[afbeelding]
Voorlopig niet vermoed ik.quote:Op zondag 10 juli 2005 14:44 schreef Beaver het volgende:
Bah, wat is het benauwd hier... kunnen we vandaag nog wat onweer verwachten?
Wow. Wat een temperaturen. Is dit dan een hittegolf? Ja toch?quote:Op zondag 10 juli 2005 12:23 schreef DemonRage het volgende:
Zondag 27°C
Maandag 27°C
Dinsdag 28°C
Woensdag 29°C
Donderdag 30°C
Vrijdag 29°C
Hittegolf is volgens definitie een periode van 5 aaneengesloten dagen 25 graden of meer, waarvan minimaal 2 dagen 30 graden of hoger. Deze periode is dus geen hittegolf.quote:Op zondag 10 juli 2005 16:41 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Wow. Wat een temperaturen. Is dit dan een hittegolf? Ja toch?
Ik heb ook twee weken waarvan er één nu opzit. Tweede week wordt dus wel mooi alleen Donderdag en vrijdag zo warm vind ik niet leuk. In die hitte laminaat leggen. Zou afgelopen week gebeuren maar ze hadden de verkeerde kleur geleverd.quote:Op zondag 10 juli 2005 13:53 schreef Allan24 het volgende:
... en vandaag is de laatste dag van mijn tweeweekse vakantie
Eind augustus heb ik nog eens twee weken, hopen dat het dan nog steeds een beetje lekker weer is![]()
Dus wij komen 1 á 2 graden te kort??quote:Op zondag 10 juli 2005 16:43 schreef Coelho het volgende:
[..]
Hittegolf is volgens definitie een periode van 5 aaneengesloten dagen 25 graden of meer, waarvan minimaal 2 dagen 30 graden of hoger. Deze periode is dus geen hittegolf.
Maar wel heetquote:Op zondag 10 juli 2005 16:43 schreef Coelho het volgende:
[..]
Hittegolf is volgens definitie een periode van 5 aaneengesloten dagen 25 graden of meer, waarvan minimaal 2 3dagen 30 graden of hoger, gemeten in De Bilt. Deze periode is dus geen hittegolf.
En voor een landelijke hittegolf moet de hittegolf in de bilt plaatsvinden. Eigenlijk is een hittegolf er pas als hij in de bilt is. In het zuiden heb je veel sneller 30-ers en zal daar sneller een hittefolf zijn wat dus betekent dat het niet meer een bijzonder iets is. Dus in het zuiden zou het bijvoorbeeld 4 dagen boven de 30 moeten zijn ofzo ipv de 3 dagen die we hier in de bilt moeten hebben.quote:
geweldige foto...quote:Op zondag 10 juli 2005 20:33 schreef nikanoru het volgende:
In sliedrecht is het heeeeeeeerlijk.
Met dit en de lucht, dat dan weer wel...![]()
[afbeelding]
zoiets zag ik net ook nogquote:Op zondag 10 juli 2005 20:39 schreef -CRASH- het volgende:
Lekker warm, zonnetje en sluierbewolking.
En een bijzon....
[afbeelding]
hetzelfde was vanavond ook hier te zien:quote:Op zondag 10 juli 2005 20:33 schreef nikanoru het volgende:
[afbeelding]
Wowquote:Op zondag 10 juli 2005 20:33 schreef nikanoru het volgende:
[afbeelding]
Hee!!quote:Op zondag 10 juli 2005 21:26 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
hetzelfde was vanavond ook hier te zien:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |