Vooralsnog ligt 't nog steeds op dezelfde plek. Ben benieuwd of 't nog over de stad trekt.quote:Op maandag 11 juli 2005 18:28 schreef indahnesia.com het volgende:
De wolken komen heel langzaam richting het westen, maar het gaat echt erg langzaam, dus ik verwacht hier in Eindhoven niet veel neerslag of onweer eigenlijk. Maastricht wellicht wel?
Het uiterste randje hang recht boven me.quote:
zie neerslag radarquote:Op maandag 11 juli 2005 18:57 schreef Funnie het volgende:
Wat valt onder het uiterste oosten???
raam open trekt ... zo van , ja maar tis zonnig hiero ....ohquote:Op maandag 11 juli 2005 18:57 schreef Funnie het volgende:
Wat valt onder het uiterste oosten???
??? leuk ??? jij ???quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:28 schreef Funnie het volgende:
Jup, mijn eerste gerommel had ik goed gehoort. Het heeft de hele tijd lekker door geflits en ge-onweert.. Was wel weer een keer leuk!
Dat kan kloppen:quote:Op maandag 11 juli 2005 22:12 schreef Max-Westerman het volgende:
Zeer donkere wolken en gerommel boven Kerkrade
Is dat toevallig dezequote:
ja, ik zie het. gelijk even een CD ROM gescoordquote:Op dinsdag 12 juli 2005 08:56 schreef indahnesia.com het volgende:
hey, de website van het KNMI is op ge schop gegaan.. http://www.knmi.nl/
quote:Op maandag 11 juli 2005 22:17 schreef -CRASH- het volgende:
Net een pracht van een mamatus gezien![]()
![]()
[afbeelding]
De zon schijntquote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:08 schreef Aurelium het volgende:
Gaat in breda de zon nog schijnen vandaag?
Ja ....ik keek uit het raam en zag een mooi aambelld.quote:
Hmm nu ondertussen wel een beetje ja, toen ik dat postte was het donker buitenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:09 schreef AMD64 het volgende:
[..]
De zon schijnt
Hier in Hellevoetsluis blijft het maar bewolkt
Nog behoorlijk bewerkt, toch? Of waren dit de echte kleuren??quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:18 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Ja ....ik keek uit het raam en zag een mooi aambelld.
Ben toen als een gek op m'n fiets naar de Maas gereden en heb er een serie foto's van gemaakt.
Denk dattie met photoshop het contrast opgeschroefd heeft. Het heeft namelijk als bijwerking dat de kleurverzadiging wat extremer wordt, wat me hier het geval lijkt.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:58 schreef Coelho het volgende:
[..]
Nog behoorlijk bewerkt, toch? Of waren dit de echte kleuren??
Ligt aan zijn toestel of hij berwerkt ze, kijk maar naar eerder geposte foto's.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:31 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Denk dattie met photoshop het contrast opgeschroefd heeft. Het heeft namelijk als bijwerking dat de kleurverzadiging wat extremer wordt, wat me hier het geval lijkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |