je kan de text-only mode gebruiken natuurlijk, ziet er wat neutraler uit, en geen avatars...quote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:41 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hé Chen, ik duik ff offtopic.
Ik kan op het werk dit topic niet meer volgen omdat mijn baas niet zo gecharmeerd is van de vliegende tieten in jouw avatar. Mij maken die tieten niets uit, maar ik baal er natuurlijk wél van. heb je wellicht nog iets anders qua avatar op de plank liggen?
Firefox nemen en adblock installeren, kan je plaatjes zonder problemen blockenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:41 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hé Chen, ik duik ff offtopic.
Ik kan op het werk dit topic niet meer volgen omdat mijn baas niet zo gecharmeerd is van de vliegende tieten in jouw avatar. Mij maken die tieten niets uit, maar ik baal er natuurlijk wél van. heb je wellicht nog iets anders qua avatar op de plank liggen?
Nou. Wat doe je dan nog hierquote:Op zondag 10 juli 2005 03:41 schreef ondeugend het volgende:
Ik moet natuurlijk even in het feesttopic posten....
Assen meldt; 16 graden met een heldere sterrenhemel. Een nacht om eigenlijk buiten door te brengen.
Ik heb het eerste deel van de nacht buiten doorgebracht... doe jij het tweede deel?quote:
Tering. Daarbij valt een rolwolkje in 't nietquote:Op zondag 10 juli 2005 11:41 schreef Richard_Zutphen het volgende:
Orkaan Dennis komt ff binnenzetten in Florida...
http://www.stormchaservideo.com/Hurricane_Dennis/DSC00777.jpg
Damn, daar kunnen we nog een puntje aan zuigen, maar ook een mooie blauwe lucht en zomerse temperaturen is goed voor mij hoor.quote:Op zondag 10 juli 2005 11:41 schreef Richard_Zutphen het volgende:
Orkaan Dennis komt ff binnenzetten in Florida...
http://www.stormchaservideo.com/Hurricane_Dennis/DSC00777.jpg
quote:Op zondag 10 juli 2005 12:23 schreef DemonRage het volgende:
En de zomer is weer terug... hier de vooruitzichten vanaf vandaag voor Eindhoven (bron WeerOnline.nl):
Zondag 27°C
Maandag 27°C
Dinsdag 28°C
Woensdag 29°C
Donderdag 30°C
Vrijdag 29°C
... en op alle dagen zonnig.
best aardigquote:Op zondag 10 juli 2005 12:23 schreef DemonRage het volgende:
En de zomer is weer terug... hier de vooruitzichten vanaf vandaag voor Eindhoven (bron WeerOnline.nl):
Zondag 27°C
Maandag 27°C
Dinsdag 28°C
Woensdag 29°C
Donderdag 30°C
Vrijdag 29°C
Vooral Tsjechië.quote:Op zondag 10 juli 2005 14:43 schreef Richard_Zutphen het volgende:
En in oost duitsland is het ook weer eens raak:
http://www.wetteronline.de/radar/eurodwddf.htm
http://www.blikseminslagen.com/vdh/gpg/lex1/mapdisplay_free.jsp
Daar zit idd erg actief onweer...quote:Op zondag 10 juli 2005 14:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vooral Tsjechië.
Zie ook het buienlijntje"
[afbeelding]
Voorlopig niet vermoed ik.quote:Op zondag 10 juli 2005 14:44 schreef Beaver het volgende:
Bah, wat is het benauwd hier... kunnen we vandaag nog wat onweer verwachten?
Wow. Wat een temperaturen. Is dit dan een hittegolf? Ja toch?quote:Op zondag 10 juli 2005 12:23 schreef DemonRage het volgende:
Zondag 27°C
Maandag 27°C
Dinsdag 28°C
Woensdag 29°C
Donderdag 30°C
Vrijdag 29°C
Hittegolf is volgens definitie een periode van 5 aaneengesloten dagen 25 graden of meer, waarvan minimaal 2 dagen 30 graden of hoger. Deze periode is dus geen hittegolf.quote:Op zondag 10 juli 2005 16:41 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Wow. Wat een temperaturen. Is dit dan een hittegolf? Ja toch?
Ik heb ook twee weken waarvan er één nu opzit. Tweede week wordt dus wel mooi alleen Donderdag en vrijdag zo warm vind ik niet leuk. In die hitte laminaat leggen. Zou afgelopen week gebeuren maar ze hadden de verkeerde kleur geleverd.quote:Op zondag 10 juli 2005 13:53 schreef Allan24 het volgende:
... en vandaag is de laatste dag van mijn tweeweekse vakantie
Eind augustus heb ik nog eens twee weken, hopen dat het dan nog steeds een beetje lekker weer is![]()
Dus wij komen 1 á 2 graden te kort??quote:Op zondag 10 juli 2005 16:43 schreef Coelho het volgende:
[..]
Hittegolf is volgens definitie een periode van 5 aaneengesloten dagen 25 graden of meer, waarvan minimaal 2 dagen 30 graden of hoger. Deze periode is dus geen hittegolf.
Maar wel heetquote:Op zondag 10 juli 2005 16:43 schreef Coelho het volgende:
[..]
Hittegolf is volgens definitie een periode van 5 aaneengesloten dagen 25 graden of meer, waarvan minimaal 2 3dagen 30 graden of hoger, gemeten in De Bilt. Deze periode is dus geen hittegolf.
En voor een landelijke hittegolf moet de hittegolf in de bilt plaatsvinden. Eigenlijk is een hittegolf er pas als hij in de bilt is. In het zuiden heb je veel sneller 30-ers en zal daar sneller een hittefolf zijn wat dus betekent dat het niet meer een bijzonder iets is. Dus in het zuiden zou het bijvoorbeeld 4 dagen boven de 30 moeten zijn ofzo ipv de 3 dagen die we hier in de bilt moeten hebben.quote:
geweldige foto...quote:Op zondag 10 juli 2005 20:33 schreef nikanoru het volgende:
In sliedrecht is het heeeeeeeerlijk.
Met dit en de lucht, dat dan weer wel...![]()
[afbeelding]
zoiets zag ik net ook nogquote:Op zondag 10 juli 2005 20:39 schreef -CRASH- het volgende:
Lekker warm, zonnetje en sluierbewolking.
En een bijzon....
[afbeelding]
hetzelfde was vanavond ook hier te zien:quote:Op zondag 10 juli 2005 20:33 schreef nikanoru het volgende:
[afbeelding]
Wowquote:Op zondag 10 juli 2005 20:33 schreef nikanoru het volgende:
[afbeelding]
Hee!!quote:Op zondag 10 juli 2005 21:26 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
hetzelfde was vanavond ook hier te zien:
[afbeelding]
Het ziet er iig heel erg gaaf it.quote:Op zondag 10 juli 2005 22:00 schreef nikanoru het volgende:
Dan zal het niet dezelfde geweest zijn. Denk ik.
[afbeelding]
Vraag me toch af wat zoiets veroorzaakt.
Ja, ik ook nog steeds. heb al wat rond gezocht op het net maar kan niks vinden.quote:Op zondag 10 juli 2005 22:00 schreef nikanoru het volgende:
[afbeelding]
Dat ziet er inderdaad apart uitquote:Op zondag 10 juli 2005 22:00 schreef nikanoru het volgende:
[afbeelding]
Hebben we niet alle 3 dezelfde gefotografeerd... maar in verschillende stadiaquote:Op zondag 10 juli 2005 21:26 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik heb de foto's om 19:40 gemaaktquote:Op zondag 10 juli 2005 22:31 schreef nikanoru het volgende:
Zou best kunnen. Ik heb de fotos rond half negen gemaakt.
Mooie fotos ook!!!
Volgens mij wel jaquote:Op zondag 10 juli 2005 23:41 schreef AMD64 het volgende:
Mooie foto R_J. Wat is dat hele groene water langs de kusten? Ondiep water?
En zelf gemaakt natuurlijk...quote:Op zondag 10 juli 2005 23:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Deze wil ik jullie niet onthouden.
http://earthobservatory.n(...)_TMO_2005188_lrg.jpg
een 5600 x 7200 pixel foto van orkaan Dennis.
Als ie aan de zijkant van de zon te zien was, dan is het een bijzon geweest.quote:Op zondag 10 juli 2005 23:37 schreef Coelho het volgende:
Vanavond ook zo'n halfronde regenboog in de lucht gezien, is dat een halo, of heet het anders? Mijn toestel wilde niet scherpstellen, dus foto's helaas mislukt.
Idd, heb hem ook gezien, bij mij was hij juist precies boven ons en was erg wit, de rest was beetje grijsachtig. Zag er heel mooi uit.quote:Op zondag 10 juli 2005 21:26 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ze worden ookwel Distrails genoemd...quote:Op zondag 10 juli 2005 22:10 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Ja, ik ook nog steeds. heb al wat rond gezocht op het net maar kan niks vinden.![]()
Rond half 9 was de zon al een behoorlijk stuk gezakt, de "regenboog" stond zowat loodrecht boven me. Bovendien was de ronde kant naar het noorden gericht, dus het was ook geen deel van een cirkel om de zon.quote:Op zondag 10 juli 2005 23:52 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Als ie aan de zijkant van de zon te zien was, dan is het een bijzon geweest.
Is gewoon een Circumzenithal arc CZA dusquote:Op maandag 11 juli 2005 07:33 schreef Coelho het volgende:
[..]
Rond half 9 was de zon al een behoorlijk stuk gezakt, de "regenboog" stond zowat loodrecht boven me. Bovendien was de ronde kant naar het noorden gericht, dus het was ook geen deel van een cirkel om de zon.
quote:Op maandag 11 juli 2005 15:51 schreef style het volgende:
Gefeliciteerd met het 100e topic!
Ons weerstation geeft op het moment 33,2 graden in de schaduw aan (midden nederland) en ik vind het enorm benauwd.
Ben ook bang dat het ding wat oververhit isquote:Op maandag 11 juli 2005 16:06 schreef -Mk- het volgende:
33,2 lijkt me een beetje oververhit dat ding.
Lijkt me ongeveer 26, maximaal 28 graden te zijn in midden NL.
Damn.. dat is dan een flink hoge buiquote:Op maandag 11 juli 2005 17:22 schreef Richard_Zutphen het volgende:
Die buien zijn hier ook te zien:
http://www.weerwoord.be/uploads/1772005112920.jpg
Vanuit Arnhem centrum genomen.
Kijk eens aan..... Alweer dezelfdequote:Op maandag 11 juli 2005 17:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[afbeelding]
De wolk ten ZO van Eindhoven. links zit een kleinere, rechts zit ook een flinke, maar die valt precies achter een grote boom. Volgens mij is de afstand tot de wolk toch nog een redelijk eind, maar ik kan totaal niet schatten.
Idd!quote:Op maandag 11 juli 2005 17:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Damn.. dat is dan een flink hoge bui![]()
Iets ten oosten van hier ligt ook een onweerssyteem. Die zal ik wel horen.quote:Op maandag 11 juli 2005 17:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[afbeelding]
Ten O/ZO van Maastricht hangt ook 't een en ander. Ik zie de wolken wel hangen, maar hier in Maastricht zelf is 't nog steeds heet en zonnig en waait het een beetje.
Vooralsnog ligt 't nog steeds op dezelfde plek. Ben benieuwd of 't nog over de stad trekt.quote:Op maandag 11 juli 2005 18:28 schreef indahnesia.com het volgende:
De wolken komen heel langzaam richting het westen, maar het gaat echt erg langzaam, dus ik verwacht hier in Eindhoven niet veel neerslag of onweer eigenlijk. Maastricht wellicht wel?
Het uiterste randje hang recht boven me.quote:
zie neerslag radarquote:Op maandag 11 juli 2005 18:57 schreef Funnie het volgende:
Wat valt onder het uiterste oosten???
raam open trekt ... zo van , ja maar tis zonnig hiero ....ohquote:Op maandag 11 juli 2005 18:57 schreef Funnie het volgende:
Wat valt onder het uiterste oosten???
??? leuk ??? jij ???quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:28 schreef Funnie het volgende:
Jup, mijn eerste gerommel had ik goed gehoort. Het heeft de hele tijd lekker door geflits en ge-onweert.. Was wel weer een keer leuk!
Dat kan kloppen:quote:Op maandag 11 juli 2005 22:12 schreef Max-Westerman het volgende:
Zeer donkere wolken en gerommel boven Kerkrade
Is dat toevallig dezequote:
ja, ik zie het. gelijk even een CD ROM gescoordquote:Op dinsdag 12 juli 2005 08:56 schreef indahnesia.com het volgende:
hey, de website van het KNMI is op ge schop gegaan.. http://www.knmi.nl/
quote:Op maandag 11 juli 2005 22:17 schreef -CRASH- het volgende:
Net een pracht van een mamatus gezien![]()
![]()
[afbeelding]
De zon schijntquote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:08 schreef Aurelium het volgende:
Gaat in breda de zon nog schijnen vandaag?
Ja ....ik keek uit het raam en zag een mooi aambelld.quote:
Hmm nu ondertussen wel een beetje ja, toen ik dat postte was het donker buitenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:09 schreef AMD64 het volgende:
[..]
De zon schijnt
Hier in Hellevoetsluis blijft het maar bewolkt
Nog behoorlijk bewerkt, toch? Of waren dit de echte kleuren??quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:18 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Ja ....ik keek uit het raam en zag een mooi aambelld.
Ben toen als een gek op m'n fiets naar de Maas gereden en heb er een serie foto's van gemaakt.
Denk dattie met photoshop het contrast opgeschroefd heeft. Het heeft namelijk als bijwerking dat de kleurverzadiging wat extremer wordt, wat me hier het geval lijkt.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:58 schreef Coelho het volgende:
[..]
Nog behoorlijk bewerkt, toch? Of waren dit de echte kleuren??
Ligt aan zijn toestel of hij berwerkt ze, kijk maar naar eerder geposte foto's.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:31 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Denk dattie met photoshop het contrast opgeschroefd heeft. Het heeft namelijk als bijwerking dat de kleurverzadiging wat extremer wordt, wat me hier het geval lijkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |