lekker belangrijk ookquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:24 schreef Zwansen het volgende:
Die ander moest er nog 5, maar ja het is wel stoer om zo'n topic te openen...
heb jij zicht op het aantal pageviews van nu.nl of telegraaf? ik wil wedden dat nu.nl of telegraaf een beter serverpark hebben dan fok wat om de haverklap eruit ligt. aantal pageviews met sites als nu.nl of telegraaf is in gevallen als dit weinig met fok te vergelijkenquote:
Op donderdag 7 juli 2005 12:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In tegenstelling tot sommige professionele sites dus het gaat
(en ik vind fok zelfs erg snel op het moment)
[/b]
offtopic: handiger om direct een klaar te hebben, dan 1 minuut zonder te zitten en dan opeens met 20 te komen...quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:24 schreef Zwansen het volgende:
Voor aanslagen op Londen zijn er altijd wel minstens 3 verschillende organisaties te noemen. het is niet voor niets dat er nergens in de tube prullenbakken te vinden zijn.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:22 schreef T1andonly het volgende:
Hier verder.
Ik vind het speculeren over de organisatie op dit tijdstip echt nutteloos.
Eerst maar eens zorgen dat er zo min mogelijk choas is
6 explosies tot nu toe
Ze gaan een "victim-count-bureau" openen, dus denk dat over een tijdje de eerste aantallen wel naar buiten worden gebracht.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:24 schreef paarse_paashaas het volgende:
Jezus zeg! zijn er nou al echt bevestigde berichten over de hoeveelheid slachtoffers tot nu toe?
Sowieso 2 bevestigdquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:25 schreef Zwansen het volgende:
90 gewonden... doden nog niet bekend bij mij.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:21 schreef miss_dynastie het volgende:
Niemand denk ik, het lijkt vrij duidelijk wie next is...
Dat was op 1 metrostation...quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:25 schreef Zwansen het volgende:
90 gewonden... doden nog niet bekend bij mij.
Gewoon naar de Beeb kijken dus als je die mogelijkheid hebt.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:25 schreef Edenoniphobic het volgende:
Toch irritant, dat geblaat van bijvoorbeeld die domme NOS weer. DIe roepen dat 3 bussen de lucht in zijn gevlogen, terwijl de BBC gewoon 1 meldt.
Altijd hetzelfde met die teringpaniekzaaiers. Verderest was dit te verwachten, want ik von dhet al bijzonder hoelang de grootste kontenkruiper van Bush buiten schot bleef. Blijkt maar weer dat het niet te verdedigen is.
Lijkt me wel een strak plan voor de zekerheid.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:26 schreef Joene het volgende:
Hoor iets over sluiten Heathrow?
Geniaal planquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:26 schreef Xenomaniac het volgende:
Kunnen we niet gewoon eens wat aanslagen terugplegen?
Ik stel voor een paar bommen op een drukke markt in Islamabad en Teheran.
Het vrijdaggebed in Gaza..
Mogelijkheden zat. Gewoon terugdoen.
Sorry hoor maar gezien het aantal berichten per seconde was het topic vrij redelijk optijd.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:24 schreef Zwansen het volgende:
Hoe kunnen wij zorgen voor minder chaos daar dan?quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:22 schreef T1andonly het volgende:
Hier verder.
Ik vind het speculeren over de organisatie op dit tijdstip echt nutteloos.
Eerst maar eens zorgen dat er zo min mogelijk choas is
6 explosies tot nu toe
Nou, 6 explosies op 1 ochtend in zowel de tube als in eens bus lijken mij toch geen toeval.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hehe
Ik zie de complottheorie dus niet zo, dat bedoelde ik
Ik zap een beetje en ben het met je eens. Die doen ook niet paniekerig oid.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:26 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Vind de berichtgeving van BBC World tot nu toe wel het best, CNN loopt ook best achter de feiten aan.
surequote:Op donderdag 7 juli 2005 12:26 schreef Xenomaniac het volgende:
Strasbourgquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:26 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Die vat ik even niet hoor... Er zijn nog plenty andere hoofdsteden... Berlijn? Parijs? Dat zijn er
zomaar een paar...
Brussel zou ook nog wel eens aan de beurt kunnen komen...
Vind dit soort speculaties tamelijk onzinnig...
Mag je vinden. Maar ik ben best bang voor wat er komen gaat...quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:26 schreef Brighteyes het volgende:
Vind dit soort speculaties tamelijk onzinnig...
Dacht ik. Veel doden graag.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:27 schreef Bennie_K het volgende:
Geniaal plan
Slechte mensen breinen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:27 schreef _evenstar_ het volgende:
verschrikkelijk zeg .. blijf het absurd vinden dat dit soor zaken gebeuren.. welk onmenselijk brein kan zoiets nu verzinnen...
sjees wat een stelletje simpele zielen hierquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:26 schreef Xenomaniac het volgende:
De Britten zullen wel erg blij zijn dat ze in Irak zitten.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:25 schreef Edenoniphobic het volgende:
Altijd hetzelfde met die teringpaniekzaaiers. Verderest was dit te verwachten, want ik vond het al bijzonder hoelang de grootste kontenkruiper van Bush buiten schot bleef. Blijkt maar weer dat het niet te verdedigen is.
Idd, maar 6 explosies op één ochtend op dezelfde soort plaatsen lijkt me duidelijk.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:27 schreef Shirley het volgende:
Duidelijk dat het een terroristische aanslag is. Kan niet anders, zo uitgekiend ziet het eruit.
Bedenk me nu pas dat ik ook BBC kan kijken.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zap een beetje en ben het met je eens. Die doen ook niet paniekerig oid.
Je ooit wel eens afgevraagd waarom het zo'n neverending story is met die Israelieten en Palestijnenquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:26 schreef Xenomaniac het volgende:
denk dat je pas kunt gaan speculeren als bekend is wie/wat er achter de anslagen zit...quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:28 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mag je vinden. Maar ik ben best bang voor wat er komen gaat...
ja joh, en straks was de vuurwerkramp in Enschede en het gedoe in Volendam ook een aanslagquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:28 schreef Gia het volgende:
[..]
Is er al uitgerekend hoeveel dagen na madrid of na Theo?
Nou wie erachter zit is voor mij pas van later belang, het is eerst van belang om te kijken hoe de huidige situatie is daar, hoeveel gewonden er zijn, wat het doet met London etc.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:27 schreef DrazTic het volgende:
[..]
Hoe kunnen wij zorgen voor minder chaos daar dan?
Het is helemaal niet nutteloos om daar nu over te speculeren. Plots 5 explosies in Londen, wtf? Het enige dat wij op dit moment kunnen doen is speculeren over wie daar achter zit.
Denk eens na. Je bereikt hetzelfde als zij nu hier bereiken, veel doden, veel paniek en verder niks. Je pakt de verkeerde mensen. Het volk heeft niks te zeggen als Blair met zijn vliegtuigjes en tankjes wil gaan spelen. Verder zitten al die terroristen al lang in het gastland zelf of ergens in een grot met sattelierverbinding. Je bereikt er echt geen hol mee.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:26 schreef Xenomaniac het volgende:
Goed idee. Werkt in Israel/Palestina ook al jaren als een zonnetjequote:Op donderdag 7 juli 2005 12:26 schreef Xenomaniac het volgende:
Madrid, okay, maar Theo?quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:28 schreef Gia het volgende:
[..]
Het is heel spijtig dat je daar echt bang voor bent, ik denk dat dat weinig zin heeft.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:28 schreef miss_dynastie het volgende:
Heb ik niets over gehoord.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:29 schreef schatje het volgende:
Er vinden nog explosies plaats? Begrijp ik dat goed? Ik hoorde die man van de Beeb niet goed.
Nee, hehe... ik heb het over het verband qua tijd met de vorige aanslagen, zoals Anitra suggereerde.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:27 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Nou, 6 explosies op 1 ochtend in zowel de tube als in eens bus lijken mij toch geen toeval.
idd..quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
Goed idee. Werkt in Israel/Palestina ook al jaren als een zonnetje
Reken maar op dat ze een hoop platleggen zodat ze meer controle krijgen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:29 schreef Logician het volgende:
metro eddingburg platgelegd..
Waar slaat dat nou op? Dat waren duidelijke ongelukken. Dit is echt gepland.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:29 schreef Troel het volgende:
[..]
ja joh, en straks was de vuurwerkramp in Enschede en het gedoe in Volendam ook een aanslag
Dat waren losse incidenten met een vrijwel meteen aanwijsbare duidelijke oorzaak, dit is wel even wat anders.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:29 schreef Troel het volgende:
[..]
ja joh, en straks was de vuurwerkramp in Enschede en het gedoe in Volendam ook een aanslag
11:30 was het begin van de extra live uitzending. Daarvoor werd melding gemaakt in de normale journaals over de 'kortsluitings'ongeluk in de ondergrondse. Ook de BBC had pas laat een uitzending, aangezien ze ook dachten aan een normaal ongeluk.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:27 schreef -Mk- het volgende:
Hoe laat kwam de NOS met dit nieuws?
dan krijgen je vader & moeder een gratis vliegticket van mijn daarheenquote:
Onder burgers in Irak en Afganistan zijn al veel meer doden gevallen dan bij alle aanslagen bij elkaarquote:
Mja ik ookquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:28 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
exact!quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:30 schreef Frutsel het volgende:
Berlijn en Parijs komen niet aan de beurt
Eerder Rome en Amsterdam ivm de betrokkenheid in Irak
Stiff upperlip ten top inderdaad. Maar ik vind het wel goed, zo blijft alles helder en krijgt je geen paniekvoetbal.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:30 schreef Drugshond het volgende:
Je moet de Engelsen wel nageven..... ze blijven gentlemen's geen spoortje van paniek te ontdekken.
Het nieuws wordt voorgelezen alsof het een weersbericht betreft.
Jeetje zeg dat wel.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:28 schreef Mikkie het volgende:
Al die sites worden ook allejezus traag ineens
Dat snap ik ook wel, ja. Maar ik vind het nogal moeilijk om nuchter te blijven bij het zien van dit soort beelden, sorry...quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is heel spijtig dat je daar echt bang voor bent, ik denk dat dat weinig zin heeft.
of je legt gewoon ff uit waar jij denkt dat de volgende aanslag plaats vindquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:28 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ga jij dan met je rugzakje en je bomriempje op het plein daar staan om dan om 08,50 op het knopje te drukken...quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:26 schreef Xenomaniac het volgende:
wat de fuck?quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:30 schreef -Mk- het volgende:
Leger eenheden zijn centraal londen binnen getrokken
Gebeurde het niet om 8.50 (9.50 NL-tijd)?quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:31 schreef the_disheaver het volgende:
Eerste melding 8 uur (engelse tijd > 9 nl-tijd)
Dat verband lijkt me gewoon praktisch. Als je veel mensen wil treffen in een grote stad, kan je dat het beste in de spits doen. Voor wat voor doel je ook strijdt.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:30 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, hehe... ik heb het over het verband qua tijd met de vorige aanslagen, zoals Anitra suggereerde.
Goh...quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:32 schreef Thomper het volgende:
Al Queda heeft hem gepleegd, zeggen BBC bronnen..
Als ze net zo verstandig zijn als de Spanjolen, dan trekken ze hun conclusie's en halen ze de troepen terug.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:28 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
De Britten zullen wel erg blij zijn dat ze in Irak zitten.
Oke, bedankt.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:30 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
11:30 was het begin van de extra live uitzending. Daarvoor werd melding gemaakt in de normale journaals over de 'kortsluitings'ongeluk in de ondergrondse. Ook de BBC had pas laat een uitzending, aangezien ze ook dachten aan een normaal ongeluk.
Het was ook lang geen breaking news (op cnn en ander wel)
Nee, dat was Blair, geloof ik. Bush moet z'n bek houden en niet nog meer angst zaaien.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:28 schreef fransie102 het volgende:
Bush moet zo ook weer een toespraak houden hoor.
Ik word er niet bang van, maar het geeft me een algeheel gevoel van onbehagen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel, ja. Maar ik vind het nogal moeilijk om nuchter te blijven bij het zien van dit soort beelden, sorry...
Gewoon professioneel en ze zijn natuurlijk wel wat gewend daarquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:31 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Stiff upperlip ten top inderdaad. Maar ik vind het wel goed, zo blijft alles helder en krijgt je geen paniekvoetbal.
Ja, dusquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:31 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Onder burgers in Irak en Afganistan zijn al veel meer doden gevallen dan bij alle aanslagen bij elkaar
quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:33 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Nee, dat was Blair, geloof ik. Bush moet z'n bek houden en niet nog meer angst zaaien.
Ik dnek niet dat die het gedaan heeftquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:31 schreef Strix--Nebulosa het volgende:
Zit Robin van Persie nog veilig in nor?
TV, ze zijn er alleen om de orde te bwaken. Maak je niet zo druk.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:32 schreef BobRooney het volgende:
[..]
wat de fuck?
waar haal je dat vandaan??
Als er iets NIET verstandig was...quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:33 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Als ze net zo verstandig zijn als de Spanjolen, dan trekken ze hun conclusie's en halen ze de troepen terug.
binnen half uur.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:33 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Nee, dat was Blair, geloof ik. Bush moet z'n bek houden en niet nog meer angst zaaien.
* Jojogirl wordt er ook niet bang van, maar wel ontzettend boos op de gehele mensheid.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:33 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik word er niet bang van, maar het geeft me een algeheel gevoel van onbehagen.
Edinburgh ook afgesloten, telefoondienst buiten bereik, geen openbaar vervoer in London, zeer waarschijnlijk veel doden.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:32 schreef kLowJow het volgende:Ten minste 6 ontploffingen
Ten minste 2 doden, veel gewonden
Metronet ligt plat
Busdiensten opgeschort
Volgens getuigen zitter er nog mensen vast in Houston Station
Arabische bronnen laten weten dat de explosies zeer waarschijlijk het werk van Al Qaeda zijn
Ze kunnen moeilijk heel de wereld in de gaten houdenquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:34 schreef BobRooney het volgende:
Hoe krijgen ze het voor elkaar elke keer. Je zou denken dat de inlichtingendiensten hun werk goed doen, maar blijkt weer van niet.
08:49 police called to Liverpool Street tube station after reports of a bangquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:32 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Gebeurde het niet om 8.50 (9.50 NL-tijd)?
Vreselijk, maar waar: als er gekken zijn die kwaad willen lukt dat toch wel. Je kunt niet iedereen continu in de gaten houden.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:34 schreef BobRooney het volgende:
Hoe krijgen ze het voor elkaar elke keer. Je zou denken dat de inlichtingendiensten hun werk goed doen, maar blijkt weer van niet.
Precies wat terroristen willen: mensen bang makenquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:32 schreef miss_dynastie het volgende:
Dat snap ik ook wel, ja. Maar ik vind het nogal moeilijk om nuchter te blijven bij het zien van dit soort beelden, sorry...
Alleen nog maar de UFO's en we zijn klaar.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:33 schreef FatalException het volgende:
Afbeeldingen van een kaartspel van Steve Jackson Games uit 1990:
UFO's boven Mexico
[afbeelding]
Tuurlijk kan dat niet, maar je moet toch weten wat er speelt, en wat er gaande is. Ze lijken net elke keer een stap te laat ofzo.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:34 schreef -beyond- het volgende:
[..]
Ze kunnen moeilijk heel de wereld in de gaten houden![]()
Was een reactie op die dwaas die vindt dat we aanslagen terug moeten gaan plegen.quote:
Edinborough en Edinburgh zijn toch hetzelfde?quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:34 schreef BBQ-kip het volgende:
Van de FP:
In Edinborough rijdt uit voorzorg geen metro meer.
Edinburgh moet het zijn en naar mijn weten rijdt daar echt géén metro...
Sja, je zal maar gewoon naar je werk gaan en je bent ineens dood door een bommetje.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:35 schreef Strix--Nebulosa het volgende:
2 doden...........bij een gemiddeld verkeersongeluk gaan er meer de hoek om. Ze worden er niet beter op........die Arabieren
Het gebeurde idd om 8.50!!quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:32 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Gebeurde het niet om 8.50 (9.50 NL-tijd)?
Dat spel heeft wel heel erg goed voorspeld wat er gebeurd is.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:33 schreef FatalException het volgende:
Afbeeldingen van een kaartspel van Steve Jackson Games uit 1990:
Aanslag op WTC
[afbeelding]
Explosie in Pentagon
[afbeelding]
Verspeiding SARS-virus
[afbeelding]
UFO's boven Mexico
[afbeelding]
Aanslagen in Londen
[afbeelding]
Je hebt helemaal gelijk hoor, maar de eerste dagen na Madrid had ik ook dit gevoel... gek genoeg ga je vrij gauw over tot de orde van de dag, en dat moet in feite natuurlijk ook....quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Precies wat terroristen willen: mensen bang makenIk begrijp het wel hoor, ik reis veel met de trein en heb wel eens aan een aanslag gedacht na Madrid. Maar het heeft zo weinig zin, ik moet toch met die trein en een aanslag voorkom je als burger toch niet. Maar hopen dat de regering en politie etc hun best doen om dingen te voorkomen.
Als dit een select groepje, wat niet direct gelinkt is aan een grote groepering, hoe kom je er dan achter.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:35 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat niet, maar je moet toch weten wat er speelt, en wat er gaande is. Ze lijken net elke keer een stap te laat ofzo.
Om maar niet te spreken over al de formele rompeslomp dat er eerst vooraf moet gaan.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:35 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat niet, maar je moet toch weten wat er speelt, en wat er gaande is. Ze lijken net elke keer een stap te laat ofzo.
Ik probeer me zo min mogelijk aan te trekken van angstzaaierij. Anders heb je ook geen leven.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Precies wat terroristen willen: mensen bang makenIk begrijp het wel hoor, ik reis veel met de trein en heb wel eens aan een aanslag gedacht na Madrid. Maar het heeft zo weinig zin, ik moet toch met die trein en een aanslag voorkom je als burger toch niet. Maar hopen dat de regering en politie etc hun best doen om dingen te voorkomen.
Anders ga je ff serieus reageren op Xenoquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:36 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Was een reactie op die dwaas die vindt dat we aanslagen terug moeten gaan plegen.
Dat is ook moeilijk in te schatten. Alles wat ze wel tegenhouden komt niet in het nieuws, misschien hebben ze al 20 aanslagen verijdeld. Dat weet je gewoon niet.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:35 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Inderdaad, dat had ik dus ookquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:35 schreef Toeps het volgende:
WTF?!
Ik zie de TT, doe de TV aan...Shocked.
Oh, oke. Ik schrok al.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:36 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Was een reactie op die dwaas die vindt dat we aanslagen terug moeten gaan plegen.
Ach je kunt wel voorspellen hoe dit weer gebruikt zal gaan worden. Meer doordrukken van hun politieke agenda en meer militairisme.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:33 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
staat er nu goed.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:36 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Edinborough en Edinburgh zijn toch hetzelfde?
sterktequote:Op donderdag 7 juli 2005 12:37 schreef Nokia3310 het volgende:
Tot 2 maanden geleden woonde ik in Londen, waardoor dit nieuws erg dichtbij komt. Zit echt te trillen en te janken hier. Heb tot nu toe 2 vrienden kunnen bereiken die gelukkig veilig zijn. Bij de rest kom ik niet doorheen. Op de achtergrond hoorde ik ambulances toen ik een vriendin belde, echt heftig!
Ja, Iran staat nog steeds op de agenda.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:37 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ach je kunt wel voorspellen hoe dit weer gebruikt zal gaan worden. Meer doordrukken van hun politieke agenda en meer militairisme.
Als je dood en verderf wil zaaien zijn dat gewoon de meest logische dingen. Als je een ochtendje gaat zitten verzin je die zo bij elkaar.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:36 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Dat spel heeft wel heel erg goed voorspeld wat er gebeurd is.
Jeetje sterkte!!quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:37 schreef Nokia3310 het volgende:
Tot 2 maanden geleden woonde ik in Londen, waardoor dit nieuws erg dichtbij komt. Zit echt te trillen en te janken hier. Heb tot nu toe 2 vrienden kunnen bereiken die gelukkig veilig zijn. Bij de rest kom ik niet doorheen. Op de achtergrond hoorde ik ambulances toen ik een vriendin belde, echt heftig!
Hmm, ik denk niet dat die aanslag in Spanje daar de oorzaak van was hoor. Zapatero (die toen de verkiezingen van Aznar won, dus) wou sowieso de troepen terug halen, lang voor die aanslag.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:33 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Als ze net zo verstandig zijn als de Spanjolen, dan trekken ze hun conclusie's en halen ze de troepen terug.
Inderdaadquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:37 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ach je kunt wel voorspellen hoe dit weer gebruikt zal gaan worden. Meer doordrukken van hun politieke agenda en meer militairisme.
Eeen paar minuten, wat wil je doen in die tijd?quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:38 schreef Shirley het volgende:
Even voor de aanslagen blijkt Scotland Yard ingelicht te zijn over enkele aanslagen. Waarom deden ze niks?!
wat kunnen ze doen? Direct al het openbaar vervoer platleggen?quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:38 schreef Shirley het volgende:
Even voor de aanslagen blijkt Scotland Yard ingelicht te zijn over enkele aanslagen. Waarom deden ze niks?!
Wat dan?quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:38 schreef Shirley het volgende:
Kan je nou nog steeds nu ook nix anders doen als op modereren/editten enzoquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:38 schreef Dagonet het volgende:
Drugshond optiefen met je poll
Fatalexception, dit is ook nog niet de tijd of plaats voor dat soort posts
Sterkte! Hopelijk hoor je snel van iedereen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:37 schreef Nokia3310 het volgende:
2 maanden en 4 dagen voor 11 september. 2*31 + 4 = 66 dagen OH MIJN GOD!!!quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:28 schreef Gia het volgende:
[..]
Denk het wel ja.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:39 schreef fransie102 het volgende:
Overigens is dat wel extreem veel : 3 miljoen mensen in Londen die met de metro gaan, en dat terwijl er in totaal 5 miljoen mensen wonen... Of komen er ook nog 2 miljoen mensen van buitenaf ofzo?
Desnoods. Ja....onmogelijk natuurlijk...maar er is gewoon helemaal niks mee gedaan.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:39 schreef Troel het volgende:
[..]
wat kunnen ze doen? Direct al het openbaar vervoer platleggen?
quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:38 schreef Shirley het volgende:
Bespaar die domme 'toegeven aan terroristen retoriek". Het terrorisme floreert als nooit tevoren sinds en door de Irak-oorlog, en dat land is een magneet en broeiplek voor terreur. Iedereen die aan die oorlog heeft meegedaan of mee ingestemd spoort niet, en hebben dit alles op hun geweten.quote:
ik vraag me serieus af.. ik heb n het idee dat doordt bush zo extreem is en zo de controle over irak enz.. wil krijgen dat hij dardoor juist het tegenovergestelde bereikt .. dat de a.q. alleen nog meer gemotiveerder wordtquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:39 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Inderdaad
En Bush zal misschien meteen gaan praten over nieuwe afspraken of maatregelen die Blair zou kunnen doorvoeren. Bah, zo ongepast
Londen heeft 7.3 miljoen inwoners.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:39 schreef fransie102 het volgende:
Overigens is dat wel extreem veel : 3 miljoen mensen in Londen die met de metro gaan, en dat terwijl er in totaal 5 miljoen mensen wonen... Of komen er ook nog 2 miljoen mensen van buitenaf ofzo?
Livestream:quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:38 schreef Fool het volgende:
[..]
Ik heb hier GVD geen tv of radio, alleen een pc...![]()
In de agglomeratie Londen wonen 12 miljoen mensen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:39 schreef fransie102 het volgende:
Daarbij staat bij die laatste kaart nergens Londen, en op de kaart, dat kan iedere kerk zijn, het lijkt niet op Big Ben.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:38 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Als je dood en verderf wil zaaien zijn dat gewoon de meest logische dingen. Als je een ochtendje gaat zitten verzin je die zo bij elkaar.
Ik zou niet weten hoe ze DIT hadden moeten voorkomen. Behalve nooit meer een bus laten rijden of zo.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:40 schreef Shirley het volgende:
[..]
Desnoods. Ja....onmogelijk natuurlijk...maar er is gewoon helemaal niks mee gedaan.
neem ze anders even in bescherming, kutwijfquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:40 schreef Toeps het volgende:
Al Qaida, Al Qaida... Volgens mij bestaat dat hele Al Qaida niet. Het zijn onafhankelijke cellen en zo. Maar ja, Al Qaida is een makkelijke 'bad guy'.
nee datis juist een ontzettend moeilijke 'bad guy'quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:40 schreef Toeps het volgende:
Al Qaida, Al Qaida... Volgens mij bestaat dat hele Al Qaida niet. Het zijn onafhankelijke cellen en zo. Maar ja, Al Qaida is een makkelijke 'bad guy'.
Wat een naiviteit. Jij gaat er al vanuit dat er moslimterroristen achter zitten. Ik ga daar gemakshalve even in mee. Jij verwijst met het zwart gedrukte gedeelte naar Irak neem ik ook maar even gemakshalve aan. Gasten die dit doen zijn zowiezo tegen het gehele Westen. Wij zijn verwerpelijk in hun ogen en dienen onderworpen te worden aan de islam en mensen die tegenstribbelen dienen gewoon dood te gaan. Of dat je nu wel of niet mee hebt gedaan in Irak is dan niet eens van belang. Dat landen die daar hebben meegedaan eerst aan de beurt zijn is enigzins logisch, maar denk echter niet dat je als afzijdig land buiten schot kunt blijven bij dit tuig. En je kunt als terroristje zo ook mooi de binnenlandse bevolking opzetten tegen de huidige regering (zie Spanje). Waar de regering met de staart tussen de benen toegaf aan terrorisme.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:29 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Denk eens na. Je bereikt hetzelfde als zij nu hier bereiken, veel doden, veel paniek en verder niks. Je pakt de verkeerde mensen. Het volk heeft niks te zeggen als Blair met zijn vliegtuigjes en tankjes wil gaan spelen. Verder zitten al die terroristen al lang in het gastland zelf of ergens in een grot met sattelierverbinding. Je bereikt er echt geen hol mee.
Shit, ze komen me pakken...quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:40 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
2 maanden en 4 dagen voor 11 september. 2*31 + 4 = 66 dagen OH MIJN GOD!!!
Het betekent vast iets, maar wat prcies moet ik nog even verzinnen..
Slim gekozen van de "daders" dusquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:41 schreef Binkster het volgende:
wel handig met de helft van de politie in Schotland voor de G8
niet zo vreemd, je moet er toch niet aan denken dat ze hetzelfde uithalen als 11 september...quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:41 schreef ondeugend het volgende:
Op schiphol is inmiddels extra waakzaamheid.
uh wat dacht je van ehvquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:42 schreef gr8w8 het volgende:
7-7-5, met 7 heilig getal en 5 voor de olympische ringen.Vergezocht.
Ik ga vanavond weer richting Eindhoven, als dit AQ is, zullen er wel weer relletje skomen hier in A'dam.
En hoeveel soldaten zaten er in Irak toen 11 september gebeurde?quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:40 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Iedereen die aan die oorlog heeft meegedaan of mee ingestemd spoort niet, en hebben dit alles op hun geweten.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:41 schreef -Mk- het volgende:
[..]
Livestream:
http://www.rtl.nl/financien/rtlz/livestream/
quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:42 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
neem ze anders even in bescherming, kutwijf
Jij kent alle ins en outs van wat er bij Scotland Yard gebeurt? Lul eens niet zo dom, want jij kunt werkelijk absoluut niet inschatten wat ze wel of niet gedaan hebben.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:40 schreef Shirley het volgende:
[..]
Desnoods. Ja....onmogelijk natuurlijk...maar er is gewoon helemaal niks mee gedaan.
Goed punt.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:43 schreef Tikorev het volgende:
[..]
En hoeveel soldaten zaten er in Irak toen 11 september gebeurde?
En 299 tussen 11-9, en 7-7...quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:40 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
2 maanden en 4 dagen voor 11 september. 2*31 + 4 = 66 dagen OH MIJN GOD!!!
Het betekent vast iets, maar wat prcies moet ik nog even verzinnen..
Nee, boze Franse boeren.quote:
We zien het wel. Het is soms alleen lastig waar je triester van wordt, van wat we nu weer zien of van waar dit weer naar gaat leiden. *zucht*quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:38 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, Iran staat nog steeds op de agenda.
Maar goed, afwachten maar.
Of mischien dat de reacties nog al ongepast waren, niet door de beugel konden enz enz of je denkt gewoon niet na...quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:40 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Kan je nou nog steeds nu ook nix anders doen als op modereren/editten enzo![]()
Drago... beter een POLL dan inhoudloos bashen (denk je zelf ook niet). !!quote:Dagonet
Drugshond optiefen met je poll
Zo, doe eens even rustig.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:43 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Jij kent alle ins en outs van wat er bij Scotland Yard gebeurt? Lul eens niet zo dom, want jij kunt werkelijk absoluut niet inschatten wat ze wel of niet gedaan hebben.
Bij mij was het andersom, maar ik was net zo geschokt.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:35 schreef Toeps het volgende:
WTF?!
Ik zie de TT, doe de TV aan...Shocked.
Bush moest eigen toegeven aan het Kyoto verdrag, en kon er niet meer onderuit... Nou jah,nu dus wel...quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:44 schreef TC03 het volgende:
775 is de 'standaard' CPU/moederbord socket tegenwoordig van Intel tegenwoordig. Ik denk dat Amerika erachter zit.
Precies. Het lijkt wel of het gelijk is aan elkaar.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:40 schreef Toeps het volgende:
7-7-7 (als je 2005 ziet als 2+5) en zo kunnen we nog lekker doorspeculeren.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:42 schreef gr8w8 het volgende:
7-7-5, met 7 heilig getal en 5 voor de olympische ringen.Vergezocht.
Ik ga vanavond weer richting Eindhoven, als dit AQ is, zullen er wel weer relletje skomen hier in A'dam.
wat een amateur zeg...hij moet een voorbeeld nemen aan zijn collegae van de bbcquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:43 schreef Impry het volgende:
Die gast op RTL5 is echt helemaal in shock!
Hij stopt continu om te bufferen, is hier een oplossing voor behalve een andere internetverbinding?quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:41 schreef -Mk- het volgende:
[..]
Livestream:
http://www.rtl.nl/financien/rtlz/livestream/
Kom dan niet met van die domme reacties, denk gewoon even na voordat je iets neerzet.quote:
mag dat als je zwanger bentquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:45 schreef poemojn het volgende:
Voor de mensen die bang zijn dat we hier ook aanslagen krijgen: misschien kun je je aanmelden als bloeddonor bij de bloedbank?
http://www.sanquin.nl/sanquin-nl/sqn_home_nl.nsf
Echt erg, dit..
mja, eerst je in verdiepen, dan pas blaten aub!quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:40 schreef Toeps het volgende:
Moet je beter luisteren ze hadden telefonisch contact met israel exact 5 minuten voor de aanslagen. Hoe wilde je al die mensen gaan evacueren ? Wel makkkelijk he om hun de schuld te gaan gevenquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:38 schreef Shirley het volgende:
Als ik je replys zo lees ben jij wel het slimste jongetje van de klas hè?quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:46 schreef DrMarten het volgende:
Kom dan niet met van die domme reacties, denk gewoon even na voordat je iets neerzet.
Nou, ik vind het bijna onmenselijk hoe ze reageren op de BBCquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:46 schreef BobRooney het volgende:
wat een amateur zeg...hij moet een voorbeeld nemen aan zijn collegae van de bbc
ik vind niet dat je klunt spreken van heftigerquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:46 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
Tuurlijk, het is AQ![]()
Het is gewoon een wannabe groepering, echt heftig zijn die aanslagen niet vergeleken met NY/Madrid
Amateurs
Ik ben een beetje van de kaart door het hele gebeuren, doe gewoon normaal, of reageer dan niet op me.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:46 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Kom dan niet met van die domme reacties, denk gewoon even na voordat je iets neerzet.
Inderdaad, dit is gepruts 1ste klas. Iemand met een keukenmes maakt meer doden.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:46 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
Tuurlijk, het is AQ![]()
Het is gewoon een wannabe groepering, echt heftig zijn die aanslagen niet vergeleken met NY/Madrid
Amateurs
Deels om op dit moment de rust te bewaren. Als je nu al gaat roepen 'we weten niet wie het was, we hebben geen idee waar de daders vandaan komen' dan creer je dubbel zoveel onrust. Als je nu alvast stelt dat het Al quaida is dan heeft dat iets 'bekends' voor zover mogelijk. Daarnaast is de kans sowieso groot dat het wederom moslimterroristen waren. De grootste aanslagen in de afgelopen jaren kwamen allen op naam van deze mensen met een vreedzame religie.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:45 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Precies. Het lijkt wel of het gelijk is aan elkaar.
Al Quaida = aanslagen.
Aanslagen = Al Quaida-
Ik zou naar Londen gaan en je bloed daar afgeven!quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:45 schreef poemojn het volgende:
Voor de mensen die bang zijn dat we hier ook aanslagen krijgen: misschien kun je je aanmelden als bloeddonor bij de bloedbank?
http://www.sanquin.nl/sanquin-nl/sqn_home_nl.nsf
Echt erg, dit..
nog zo['n idioot, donder op mongoolquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:48 schreef BansheeBoy het volgende:
Weten ze al wie hier achter zitten? Of wordt er voor het gemak weer uitgegaan van Al-Qaida?²
elke wannabe groepering die aanslagen plant/maakt kan claimen dat ze AQ zijn, gelijk meer ruchtbaarheid voor hun aanslag, en niemand die kan bewijzen of het echt zo is of nietquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:46 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
Tuurlijk, het is AQ![]()
Amateurs
Vaart nu ook een politieboot op de Amstelquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:41 schreef ondeugend het volgende:
Op schiphol is inmiddels extra waakzaamheid.
Er is nog helemaal NIETS bevestigd over het aantal doden, de bronnen wisselen constant...quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:48 schreef Strix--Nebulosa het volgende:
[..]
Inderdaad, dit is gepruts 1ste klas. Iemand met een keukenmes maakt meer doden.
Ja, er waren Moslims. Ja, die hebben aanslagen gepleegd. Ja, er bestaat een Osama. Maar dat het één grote georganiseerde groep is, dat geloof ik niet.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:47 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
mja, eerst je in verdiepen, dan pas blaten aub!
Vertel het maar aan de slachtoffers en na bestaanden van New York en Madrid dat ze niet bestaan, eens kijken of ze je daarna nog geloven...
Het lijkt me in jouw situatie niet verstandig.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:46 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
mag dat als je zwanger bentstomme vraag maar vind dit een goede suggestie
bbc? belgie? duitsland? rtl?quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:48 schreef kikoooooo het volgende:
ik wil geluid op nl2!
Chinaquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:48 schreef BansheeBoy het volgende:
Weten ze al wie hier achter zitten? Of wordt er voor het gemak weer uitgegaan van Al-Qaida?²
Ik geef niemand de schuld. Ik hoor overal verschillende dingen, ik heb niks gehoord over 5 minuten ervoor.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:47 schreef Classic-PC het volgende:
[..]
Moet je beter luisteren ze hadden telefonisch contact met israel exact 5 minuten voor de aanslagen. Hoe wilde je al die mensen gaan evacueren ? Wel makkkelijk he om hun de schuld te gaan geven![]()
![]()
Ja, AQ is al genoemd, erg verrassend is het niet, maar ik geloof niet echt in het AQ verhaalquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:48 schreef BansheeBoy het volgende:
Liever het slimste jongetje dan de grootste mongoolquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:47 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Als ik je replys zo lees ben jij wel het slimste jongetje van de klas hè?
Er is amper iets bevestigd, ik denk dat er veel meer zijn.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:49 schreef __Saviour__ het volgende:
Het aantal slachtoffers is opmerkelijk laag. In de Londonse metro hadden echt honderden doden kunnen vallen, als dit wat 'beter' georganiseerd was.
Rot eens op kneus.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:48 schreef BansheeBoy het volgende:
wie weet.... ik hoop het niet natuurlijk.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:49 schreef __Saviour__ het volgende:
Het aantal slachtoffers is opmerkelijk laag. In de Londonse metro hadden echt honderden doden kunnen vallen, als dit wat 'beter' georganiseerd was.
Ze weten toch nog niet hoeveel doden er zijn?quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:49 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik ben er helaas ook erg bang voor. Maar als moslim heb je hier helemaal niks mee te maken..het zijn terroristen. Een terrorist is allang geen moslim meer, maar meer satanistl!quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
7-7-7 (als je 2005 ziet als 2+5) en zo kunnen we nog lekker doorspeculeren.
En ik vrees ook voor rellen gericht tegen moslims in zowel Londen als andere plaatsen in Europa.
zijn toch ook al verschillende äanslagen op moskees geweest daarquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:49 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, stuk beperkter ieg dan hier.
Laten we mekaar niet af gaan vallen...quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:50 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Liever het slimste jongetje dan de grootste mongool
Ik probeer nog enigszins rationeel te denken en niet uit emotie de meeste idiote dingen te roepen.
sensatiebelust? moeten er minstens een paar 100 doden vallen voor jij onder de indruk bent? Als 9/11 ineens een soort maatstaf is... prutserquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:46 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
Tuurlijk, het is AQ![]()
Amateurs
Daar zouden we nog wel eens van kunnen schrikken...quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Er is amper iets bevestigd, ik denk dat er veel meer zijn.
Ik denk dat ze sowieso voorzichtig zijn met het naarbuiten brengen van getallen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:51 schreef Fool het volgende:
Daar zouden we nog wel eens van kunnen schrikken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |