Jeetje sterkte!!quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:37 schreef Nokia3310 het volgende:
Tot 2 maanden geleden woonde ik in Londen, waardoor dit nieuws erg dichtbij komt. Zit echt te trillen en te janken hier. Heb tot nu toe 2 vrienden kunnen bereiken die gelukkig veilig zijn. Bij de rest kom ik niet doorheen. Op de achtergrond hoorde ik ambulances toen ik een vriendin belde, echt heftig!
Hmm, ik denk niet dat die aanslag in Spanje daar de oorzaak van was hoor. Zapatero (die toen de verkiezingen van Aznar won, dus) wou sowieso de troepen terug halen, lang voor die aanslag.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:33 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Als ze net zo verstandig zijn als de Spanjolen, dan trekken ze hun conclusie's en halen ze de troepen terug.
Inderdaadquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:37 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ach je kunt wel voorspellen hoe dit weer gebruikt zal gaan worden. Meer doordrukken van hun politieke agenda en meer militairisme.
Eeen paar minuten, wat wil je doen in die tijd?quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:38 schreef Shirley het volgende:
Even voor de aanslagen blijkt Scotland Yard ingelicht te zijn over enkele aanslagen. Waarom deden ze niks?!
wat kunnen ze doen? Direct al het openbaar vervoer platleggen?quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:38 schreef Shirley het volgende:
Even voor de aanslagen blijkt Scotland Yard ingelicht te zijn over enkele aanslagen. Waarom deden ze niks?!
Wat dan?quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:38 schreef Shirley het volgende:
Kan je nou nog steeds nu ook nix anders doen als op modereren/editten enzoquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:38 schreef Dagonet het volgende:
Drugshond optiefen met je poll
Fatalexception, dit is ook nog niet de tijd of plaats voor dat soort posts
Sterkte! Hopelijk hoor je snel van iedereen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:37 schreef Nokia3310 het volgende:
Tot 2 maanden geleden woonde ik in Londen, waardoor dit nieuws erg dichtbij komt. Zit echt te trillen en te janken hier. Heb tot nu toe 2 vrienden kunnen bereiken die gelukkig veilig zijn. Bij de rest kom ik niet doorheen. Op de achtergrond hoorde ik ambulances toen ik een vriendin belde, echt heftig!
2 maanden en 4 dagen voor 11 september. 2*31 + 4 = 66 dagen OH MIJN GOD!!!quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:28 schreef Gia het volgende:
[..]
Is er al uitgerekend hoeveel dagen na madrid of na Theo?
Denk het wel ja.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:39 schreef fransie102 het volgende:
Overigens is dat wel extreem veel : 3 miljoen mensen in Londen die met de metro gaan, en dat terwijl er in totaal 5 miljoen mensen wonen... Of komen er ook nog 2 miljoen mensen van buitenaf ofzo?
Desnoods. Ja....onmogelijk natuurlijk...maar er is gewoon helemaal niks mee gedaan.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:39 schreef Troel het volgende:
[..]
wat kunnen ze doen? Direct al het openbaar vervoer platleggen?
quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:38 schreef Shirley het volgende:
Bespaar die domme 'toegeven aan terroristen retoriek". Het terrorisme floreert als nooit tevoren sinds en door de Irak-oorlog, en dat land is een magneet en broeiplek voor terreur. Iedereen die aan die oorlog heeft meegedaan of mee ingestemd spoort niet, en hebben dit alles op hun geweten.quote:
ik vraag me serieus af.. ik heb n het idee dat doordt bush zo extreem is en zo de controle over irak enz.. wil krijgen dat hij dardoor juist het tegenovergestelde bereikt .. dat de a.q. alleen nog meer gemotiveerder wordtquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:39 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Inderdaad
En Bush zal misschien meteen gaan praten over nieuwe afspraken of maatregelen die Blair zou kunnen doorvoeren. Bah, zo ongepast
Londen heeft 7.3 miljoen inwoners.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:39 schreef fransie102 het volgende:
Overigens is dat wel extreem veel : 3 miljoen mensen in Londen die met de metro gaan, en dat terwijl er in totaal 5 miljoen mensen wonen... Of komen er ook nog 2 miljoen mensen van buitenaf ofzo?
Livestream:quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:38 schreef Fool het volgende:
[..]
Ik heb hier GVD geen tv of radio, alleen een pc...![]()
In de agglomeratie Londen wonen 12 miljoen mensen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:39 schreef fransie102 het volgende:
Daarbij staat bij die laatste kaart nergens Londen, en op de kaart, dat kan iedere kerk zijn, het lijkt niet op Big Ben.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:38 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Als je dood en verderf wil zaaien zijn dat gewoon de meest logische dingen. Als je een ochtendje gaat zitten verzin je die zo bij elkaar.
Ik zou niet weten hoe ze DIT hadden moeten voorkomen. Behalve nooit meer een bus laten rijden of zo.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:40 schreef Shirley het volgende:
[..]
Desnoods. Ja....onmogelijk natuurlijk...maar er is gewoon helemaal niks mee gedaan.
neem ze anders even in bescherming, kutwijfquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:40 schreef Toeps het volgende:
Al Qaida, Al Qaida... Volgens mij bestaat dat hele Al Qaida niet. Het zijn onafhankelijke cellen en zo. Maar ja, Al Qaida is een makkelijke 'bad guy'.
nee datis juist een ontzettend moeilijke 'bad guy'quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:40 schreef Toeps het volgende:
Al Qaida, Al Qaida... Volgens mij bestaat dat hele Al Qaida niet. Het zijn onafhankelijke cellen en zo. Maar ja, Al Qaida is een makkelijke 'bad guy'.
Wat een naiviteit. Jij gaat er al vanuit dat er moslimterroristen achter zitten. Ik ga daar gemakshalve even in mee. Jij verwijst met het zwart gedrukte gedeelte naar Irak neem ik ook maar even gemakshalve aan. Gasten die dit doen zijn zowiezo tegen het gehele Westen. Wij zijn verwerpelijk in hun ogen en dienen onderworpen te worden aan de islam en mensen die tegenstribbelen dienen gewoon dood te gaan. Of dat je nu wel of niet mee hebt gedaan in Irak is dan niet eens van belang. Dat landen die daar hebben meegedaan eerst aan de beurt zijn is enigzins logisch, maar denk echter niet dat je als afzijdig land buiten schot kunt blijven bij dit tuig. En je kunt als terroristje zo ook mooi de binnenlandse bevolking opzetten tegen de huidige regering (zie Spanje). Waar de regering met de staart tussen de benen toegaf aan terrorisme.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:29 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Denk eens na. Je bereikt hetzelfde als zij nu hier bereiken, veel doden, veel paniek en verder niks. Je pakt de verkeerde mensen. Het volk heeft niks te zeggen als Blair met zijn vliegtuigjes en tankjes wil gaan spelen. Verder zitten al die terroristen al lang in het gastland zelf of ergens in een grot met sattelierverbinding. Je bereikt er echt geen hol mee.
Shit, ze komen me pakken...quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:40 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
2 maanden en 4 dagen voor 11 september. 2*31 + 4 = 66 dagen OH MIJN GOD!!!
Het betekent vast iets, maar wat prcies moet ik nog even verzinnen..
Slim gekozen van de "daders" dusquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:41 schreef Binkster het volgende:
wel handig met de helft van de politie in Schotland voor de G8
niet zo vreemd, je moet er toch niet aan denken dat ze hetzelfde uithalen als 11 september...quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:41 schreef ondeugend het volgende:
Op schiphol is inmiddels extra waakzaamheid.
uh wat dacht je van ehvquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:42 schreef gr8w8 het volgende:
7-7-5, met 7 heilig getal en 5 voor de olympische ringen.Vergezocht.
Ik ga vanavond weer richting Eindhoven, als dit AQ is, zullen er wel weer relletje skomen hier in A'dam.
En hoeveel soldaten zaten er in Irak toen 11 september gebeurde?quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:40 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Iedereen die aan die oorlog heeft meegedaan of mee ingestemd spoort niet, en hebben dit alles op hun geweten.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:41 schreef -Mk- het volgende:
[..]
Livestream:
http://www.rtl.nl/financien/rtlz/livestream/
quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:42 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
neem ze anders even in bescherming, kutwijf
Jij kent alle ins en outs van wat er bij Scotland Yard gebeurt? Lul eens niet zo dom, want jij kunt werkelijk absoluut niet inschatten wat ze wel of niet gedaan hebben.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:40 schreef Shirley het volgende:
[..]
Desnoods. Ja....onmogelijk natuurlijk...maar er is gewoon helemaal niks mee gedaan.
Goed punt.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:43 schreef Tikorev het volgende:
[..]
En hoeveel soldaten zaten er in Irak toen 11 september gebeurde?
En 299 tussen 11-9, en 7-7...quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:40 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
2 maanden en 4 dagen voor 11 september. 2*31 + 4 = 66 dagen OH MIJN GOD!!!
Het betekent vast iets, maar wat prcies moet ik nog even verzinnen..
Nee, boze Franse boeren.quote:
We zien het wel. Het is soms alleen lastig waar je triester van wordt, van wat we nu weer zien of van waar dit weer naar gaat leiden. *zucht*quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:38 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, Iran staat nog steeds op de agenda.
Maar goed, afwachten maar.
Of mischien dat de reacties nog al ongepast waren, niet door de beugel konden enz enz of je denkt gewoon niet na...quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:40 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Kan je nou nog steeds nu ook nix anders doen als op modereren/editten enzo![]()
Drago... beter een POLL dan inhoudloos bashen (denk je zelf ook niet). !!quote:Dagonet
Drugshond optiefen met je poll
Zo, doe eens even rustig.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:43 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Jij kent alle ins en outs van wat er bij Scotland Yard gebeurt? Lul eens niet zo dom, want jij kunt werkelijk absoluut niet inschatten wat ze wel of niet gedaan hebben.
Bij mij was het andersom, maar ik was net zo geschokt.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:35 schreef Toeps het volgende:
WTF?!
Ik zie de TT, doe de TV aan...Shocked.
Bush moest eigen toegeven aan het Kyoto verdrag, en kon er niet meer onderuit... Nou jah,nu dus wel...quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:44 schreef TC03 het volgende:
775 is de 'standaard' CPU/moederbord socket tegenwoordig van Intel tegenwoordig. Ik denk dat Amerika erachter zit.
Precies. Het lijkt wel of het gelijk is aan elkaar.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:40 schreef Toeps het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |