lekker belangrijk ookquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:24 schreef Zwansen het volgende:
Die ander moest er nog 5, maar ja het is wel stoer om zo'n topic te openen...
heb jij zicht op het aantal pageviews van nu.nl of telegraaf? ik wil wedden dat nu.nl of telegraaf een beter serverpark hebben dan fok wat om de haverklap eruit ligt. aantal pageviews met sites als nu.nl of telegraaf is in gevallen als dit weinig met fok te vergelijkenquote:
Op donderdag 7 juli 2005 12:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In tegenstelling tot sommige professionele sites dus het gaat
(en ik vind fok zelfs erg snel op het moment)
[/b]
offtopic: handiger om direct een klaar te hebben, dan 1 minuut zonder te zitten en dan opeens met 20 te komen...quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:24 schreef Zwansen het volgende:
Voor aanslagen op Londen zijn er altijd wel minstens 3 verschillende organisaties te noemen. het is niet voor niets dat er nergens in de tube prullenbakken te vinden zijn.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:22 schreef T1andonly het volgende:
Hier verder.
Ik vind het speculeren over de organisatie op dit tijdstip echt nutteloos.
Eerst maar eens zorgen dat er zo min mogelijk choas is
6 explosies tot nu toe
Ze gaan een "victim-count-bureau" openen, dus denk dat over een tijdje de eerste aantallen wel naar buiten worden gebracht.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:24 schreef paarse_paashaas het volgende:
Jezus zeg! zijn er nou al echt bevestigde berichten over de hoeveelheid slachtoffers tot nu toe?
Sowieso 2 bevestigdquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:25 schreef Zwansen het volgende:
90 gewonden... doden nog niet bekend bij mij.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:21 schreef miss_dynastie het volgende:
Niemand denk ik, het lijkt vrij duidelijk wie next is...
Dat was op 1 metrostation...quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:25 schreef Zwansen het volgende:
90 gewonden... doden nog niet bekend bij mij.
Gewoon naar de Beeb kijken dus als je die mogelijkheid hebt.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:25 schreef Edenoniphobic het volgende:
Toch irritant, dat geblaat van bijvoorbeeld die domme NOS weer. DIe roepen dat 3 bussen de lucht in zijn gevlogen, terwijl de BBC gewoon 1 meldt.
Altijd hetzelfde met die teringpaniekzaaiers. Verderest was dit te verwachten, want ik von dhet al bijzonder hoelang de grootste kontenkruiper van Bush buiten schot bleef. Blijkt maar weer dat het niet te verdedigen is.
Lijkt me wel een strak plan voor de zekerheid.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:26 schreef Joene het volgende:
Hoor iets over sluiten Heathrow?
Geniaal planquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:26 schreef Xenomaniac het volgende:
Kunnen we niet gewoon eens wat aanslagen terugplegen?
Ik stel voor een paar bommen op een drukke markt in Islamabad en Teheran.
Het vrijdaggebed in Gaza..
Mogelijkheden zat. Gewoon terugdoen.
Sorry hoor maar gezien het aantal berichten per seconde was het topic vrij redelijk optijd.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:24 schreef Zwansen het volgende:
Hoe kunnen wij zorgen voor minder chaos daar dan?quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:22 schreef T1andonly het volgende:
Hier verder.
Ik vind het speculeren over de organisatie op dit tijdstip echt nutteloos.
Eerst maar eens zorgen dat er zo min mogelijk choas is
6 explosies tot nu toe
Nou, 6 explosies op 1 ochtend in zowel de tube als in eens bus lijken mij toch geen toeval.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hehe
Ik zie de complottheorie dus niet zo, dat bedoelde ik
Ik zap een beetje en ben het met je eens. Die doen ook niet paniekerig oid.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:26 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Vind de berichtgeving van BBC World tot nu toe wel het best, CNN loopt ook best achter de feiten aan.
surequote:Op donderdag 7 juli 2005 12:26 schreef Xenomaniac het volgende:
Strasbourgquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:26 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Die vat ik even niet hoor... Er zijn nog plenty andere hoofdsteden... Berlijn? Parijs? Dat zijn er
zomaar een paar...
Brussel zou ook nog wel eens aan de beurt kunnen komen...
Vind dit soort speculaties tamelijk onzinnig...
Mag je vinden. Maar ik ben best bang voor wat er komen gaat...quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:26 schreef Brighteyes het volgende:
Vind dit soort speculaties tamelijk onzinnig...
Dacht ik. Veel doden graag.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:27 schreef Bennie_K het volgende:
Geniaal plan
Slechte mensen breinen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:27 schreef _evenstar_ het volgende:
verschrikkelijk zeg .. blijf het absurd vinden dat dit soor zaken gebeuren.. welk onmenselijk brein kan zoiets nu verzinnen...
sjees wat een stelletje simpele zielen hierquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:26 schreef Xenomaniac het volgende:
De Britten zullen wel erg blij zijn dat ze in Irak zitten.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:25 schreef Edenoniphobic het volgende:
Altijd hetzelfde met die teringpaniekzaaiers. Verderest was dit te verwachten, want ik vond het al bijzonder hoelang de grootste kontenkruiper van Bush buiten schot bleef. Blijkt maar weer dat het niet te verdedigen is.
Idd, maar 6 explosies op één ochtend op dezelfde soort plaatsen lijkt me duidelijk.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:27 schreef Shirley het volgende:
Duidelijk dat het een terroristische aanslag is. Kan niet anders, zo uitgekiend ziet het eruit.
Bedenk me nu pas dat ik ook BBC kan kijken.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zap een beetje en ben het met je eens. Die doen ook niet paniekerig oid.
Je ooit wel eens afgevraagd waarom het zo'n neverending story is met die Israelieten en Palestijnenquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:26 schreef Xenomaniac het volgende:
denk dat je pas kunt gaan speculeren als bekend is wie/wat er achter de anslagen zit...quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:28 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mag je vinden. Maar ik ben best bang voor wat er komen gaat...
ja joh, en straks was de vuurwerkramp in Enschede en het gedoe in Volendam ook een aanslagquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:28 schreef Gia het volgende:
[..]
Is er al uitgerekend hoeveel dagen na madrid of na Theo?
Nou wie erachter zit is voor mij pas van later belang, het is eerst van belang om te kijken hoe de huidige situatie is daar, hoeveel gewonden er zijn, wat het doet met London etc.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:27 schreef DrazTic het volgende:
[..]
Hoe kunnen wij zorgen voor minder chaos daar dan?
Het is helemaal niet nutteloos om daar nu over te speculeren. Plots 5 explosies in Londen, wtf? Het enige dat wij op dit moment kunnen doen is speculeren over wie daar achter zit.
Denk eens na. Je bereikt hetzelfde als zij nu hier bereiken, veel doden, veel paniek en verder niks. Je pakt de verkeerde mensen. Het volk heeft niks te zeggen als Blair met zijn vliegtuigjes en tankjes wil gaan spelen. Verder zitten al die terroristen al lang in het gastland zelf of ergens in een grot met sattelierverbinding. Je bereikt er echt geen hol mee.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:26 schreef Xenomaniac het volgende:
Goed idee. Werkt in Israel/Palestina ook al jaren als een zonnetjequote:Op donderdag 7 juli 2005 12:26 schreef Xenomaniac het volgende:
Madrid, okay, maar Theo?quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:28 schreef Gia het volgende:
[..]
Is er al uitgerekend hoeveel dagen na madrid of na Theo?
Het is heel spijtig dat je daar echt bang voor bent, ik denk dat dat weinig zin heeft.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:28 schreef miss_dynastie het volgende:
Heb ik niets over gehoord.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:29 schreef schatje het volgende:
Er vinden nog explosies plaats? Begrijp ik dat goed? Ik hoorde die man van de Beeb niet goed.
Nee, hehe... ik heb het over het verband qua tijd met de vorige aanslagen, zoals Anitra suggereerde.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:27 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Nou, 6 explosies op 1 ochtend in zowel de tube als in eens bus lijken mij toch geen toeval.
idd..quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
Goed idee. Werkt in Israel/Palestina ook al jaren als een zonnetje
Reken maar op dat ze een hoop platleggen zodat ze meer controle krijgen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:29 schreef Logician het volgende:
metro eddingburg platgelegd..
Waar slaat dat nou op? Dat waren duidelijke ongelukken. Dit is echt gepland.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:29 schreef Troel het volgende:
[..]
ja joh, en straks was de vuurwerkramp in Enschede en het gedoe in Volendam ook een aanslag
Dat waren losse incidenten met een vrijwel meteen aanwijsbare duidelijke oorzaak, dit is wel even wat anders.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:29 schreef Troel het volgende:
[..]
ja joh, en straks was de vuurwerkramp in Enschede en het gedoe in Volendam ook een aanslag
11:30 was het begin van de extra live uitzending. Daarvoor werd melding gemaakt in de normale journaals over de 'kortsluitings'ongeluk in de ondergrondse. Ook de BBC had pas laat een uitzending, aangezien ze ook dachten aan een normaal ongeluk.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:27 schreef -Mk- het volgende:
Hoe laat kwam de NOS met dit nieuws?
dan krijgen je vader & moeder een gratis vliegticket van mijn daarheenquote:
Onder burgers in Irak en Afganistan zijn al veel meer doden gevallen dan bij alle aanslagen bij elkaarquote:
Mja ik ookquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:28 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
exact!quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:30 schreef Frutsel het volgende:
Berlijn en Parijs komen niet aan de beurt
Eerder Rome en Amsterdam ivm de betrokkenheid in Irak
Stiff upperlip ten top inderdaad. Maar ik vind het wel goed, zo blijft alles helder en krijgt je geen paniekvoetbal.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:30 schreef Drugshond het volgende:
Je moet de Engelsen wel nageven..... ze blijven gentlemen's geen spoortje van paniek te ontdekken.
Het nieuws wordt voorgelezen alsof het een weersbericht betreft.
Jeetje zeg dat wel.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:28 schreef Mikkie het volgende:
Al die sites worden ook allejezus traag ineens
Dat snap ik ook wel, ja. Maar ik vind het nogal moeilijk om nuchter te blijven bij het zien van dit soort beelden, sorry...quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is heel spijtig dat je daar echt bang voor bent, ik denk dat dat weinig zin heeft.
of je legt gewoon ff uit waar jij denkt dat de volgende aanslag plaats vindquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:28 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ga jij dan met je rugzakje en je bomriempje op het plein daar staan om dan om 08,50 op het knopje te drukken...quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:26 schreef Xenomaniac het volgende:
wat de fuck?quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:30 schreef -Mk- het volgende:
Leger eenheden zijn centraal londen binnen getrokken
Gebeurde het niet om 8.50 (9.50 NL-tijd)?quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:31 schreef the_disheaver het volgende:
Eerste melding 8 uur (engelse tijd > 9 nl-tijd)
Dat verband lijkt me gewoon praktisch. Als je veel mensen wil treffen in een grote stad, kan je dat het beste in de spits doen. Voor wat voor doel je ook strijdt.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:30 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, hehe... ik heb het over het verband qua tijd met de vorige aanslagen, zoals Anitra suggereerde.
Goh...quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:32 schreef Thomper het volgende:
Al Queda heeft hem gepleegd, zeggen BBC bronnen..
Als ze net zo verstandig zijn als de Spanjolen, dan trekken ze hun conclusie's en halen ze de troepen terug.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:28 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
De Britten zullen wel erg blij zijn dat ze in Irak zitten.
Oke, bedankt.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:30 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
11:30 was het begin van de extra live uitzending. Daarvoor werd melding gemaakt in de normale journaals over de 'kortsluitings'ongeluk in de ondergrondse. Ook de BBC had pas laat een uitzending, aangezien ze ook dachten aan een normaal ongeluk.
Het was ook lang geen breaking news (op cnn en ander wel)
Nee, dat was Blair, geloof ik. Bush moet z'n bek houden en niet nog meer angst zaaien.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:28 schreef fransie102 het volgende:
Bush moet zo ook weer een toespraak houden hoor.
Ik word er niet bang van, maar het geeft me een algeheel gevoel van onbehagen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel, ja. Maar ik vind het nogal moeilijk om nuchter te blijven bij het zien van dit soort beelden, sorry...
Gewoon professioneel en ze zijn natuurlijk wel wat gewend daarquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:31 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Stiff upperlip ten top inderdaad. Maar ik vind het wel goed, zo blijft alles helder en krijgt je geen paniekvoetbal.
Ja, dusquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:31 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Onder burgers in Irak en Afganistan zijn al veel meer doden gevallen dan bij alle aanslagen bij elkaar
quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:33 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Nee, dat was Blair, geloof ik. Bush moet z'n bek houden en niet nog meer angst zaaien.
Ik dnek niet dat die het gedaan heeftquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:31 schreef Strix--Nebulosa het volgende:
Zit Robin van Persie nog veilig in nor?
TV, ze zijn er alleen om de orde te bwaken. Maak je niet zo druk.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:32 schreef BobRooney het volgende:
[..]
wat de fuck?
waar haal je dat vandaan??
Als er iets NIET verstandig was...quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:33 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Als ze net zo verstandig zijn als de Spanjolen, dan trekken ze hun conclusie's en halen ze de troepen terug.
binnen half uur.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:33 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Nee, dat was Blair, geloof ik. Bush moet z'n bek houden en niet nog meer angst zaaien.
* Jojogirl wordt er ook niet bang van, maar wel ontzettend boos op de gehele mensheid.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:33 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik word er niet bang van, maar het geeft me een algeheel gevoel van onbehagen.
Edinburgh ook afgesloten, telefoondienst buiten bereik, geen openbaar vervoer in London, zeer waarschijnlijk veel doden.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:32 schreef kLowJow het volgende:Ten minste 6 ontploffingen
Ten minste 2 doden, veel gewonden
Metronet ligt plat
Busdiensten opgeschort
Volgens getuigen zitter er nog mensen vast in Houston Station
Arabische bronnen laten weten dat de explosies zeer waarschijlijk het werk van Al Qaeda zijn
Ze kunnen moeilijk heel de wereld in de gaten houdenquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:34 schreef BobRooney het volgende:
Hoe krijgen ze het voor elkaar elke keer. Je zou denken dat de inlichtingendiensten hun werk goed doen, maar blijkt weer van niet.
08:49 police called to Liverpool Street tube station after reports of a bangquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:32 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Gebeurde het niet om 8.50 (9.50 NL-tijd)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |