Ga jij dan met je rugzakje en je bomriempje op het plein daar staan om dan om 08,50 op het knopje te drukken...quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:26 schreef Xenomaniac het volgende:
Kunnen we niet gewoon eens wat aanslagen terugplegen?
Ik stel voor een paar bommen op een drukke markt in Islamabad en Teheran.
Het vrijdaggebed in Gaza..
Mogelijkheden zat. Gewoon terugdoen.
wat de fuck?quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:30 schreef -Mk- het volgende:
Leger eenheden zijn centraal londen binnen getrokken
Gebeurde het niet om 8.50 (9.50 NL-tijd)?quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:31 schreef the_disheaver het volgende:
Eerste melding 8 uur (engelse tijd > 9 nl-tijd)
Dat verband lijkt me gewoon praktisch. Als je veel mensen wil treffen in een grote stad, kan je dat het beste in de spits doen. Voor wat voor doel je ook strijdt.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:30 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, hehe... ik heb het over het verband qua tijd met de vorige aanslagen, zoals Anitra suggereerde.
Goh...quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:32 schreef Thomper het volgende:
Al Queda heeft hem gepleegd, zeggen BBC bronnen..
Als ze net zo verstandig zijn als de Spanjolen, dan trekken ze hun conclusie's en halen ze de troepen terug.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:28 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
De Britten zullen wel erg blij zijn dat ze in Irak zitten.
Oke, bedankt.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:30 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
11:30 was het begin van de extra live uitzending. Daarvoor werd melding gemaakt in de normale journaals over de 'kortsluitings'ongeluk in de ondergrondse. Ook de BBC had pas laat een uitzending, aangezien ze ook dachten aan een normaal ongeluk.
Het was ook lang geen breaking news (op cnn en ander wel)
Nee, dat was Blair, geloof ik. Bush moet z'n bek houden en niet nog meer angst zaaien.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:28 schreef fransie102 het volgende:
Bush moet zo ook weer een toespraak houden hoor.
Ik word er niet bang van, maar het geeft me een algeheel gevoel van onbehagen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel, ja. Maar ik vind het nogal moeilijk om nuchter te blijven bij het zien van dit soort beelden, sorry...
Gewoon professioneel en ze zijn natuurlijk wel wat gewend daarquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:31 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Stiff upperlip ten top inderdaad. Maar ik vind het wel goed, zo blijft alles helder en krijgt je geen paniekvoetbal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |