Reken maar op dat ze een hoop platleggen zodat ze meer controle krijgen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:29 schreef Logician het volgende:
metro eddingburg platgelegd..
Waar slaat dat nou op? Dat waren duidelijke ongelukken. Dit is echt gepland.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:29 schreef Troel het volgende:
[..]
ja joh, en straks was de vuurwerkramp in Enschede en het gedoe in Volendam ook een aanslag
Dat waren losse incidenten met een vrijwel meteen aanwijsbare duidelijke oorzaak, dit is wel even wat anders.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:29 schreef Troel het volgende:
[..]
ja joh, en straks was de vuurwerkramp in Enschede en het gedoe in Volendam ook een aanslag
11:30 was het begin van de extra live uitzending. Daarvoor werd melding gemaakt in de normale journaals over de 'kortsluitings'ongeluk in de ondergrondse. Ook de BBC had pas laat een uitzending, aangezien ze ook dachten aan een normaal ongeluk.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:27 schreef -Mk- het volgende:
Hoe laat kwam de NOS met dit nieuws?
dan krijgen je vader & moeder een gratis vliegticket van mijn daarheenquote:
Onder burgers in Irak en Afganistan zijn al veel meer doden gevallen dan bij alle aanslagen bij elkaarquote:
Mja ik ookquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:28 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mag je vinden. Maar ik ben best bang voor wat er komen gaat...
exact!quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:30 schreef Frutsel het volgende:
Berlijn en Parijs komen niet aan de beurt
Eerder Rome en Amsterdam ivm de betrokkenheid in Irak
Stiff upperlip ten top inderdaad. Maar ik vind het wel goed, zo blijft alles helder en krijgt je geen paniekvoetbal.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:30 schreef Drugshond het volgende:
Je moet de Engelsen wel nageven..... ze blijven gentlemen's geen spoortje van paniek te ontdekken.
Het nieuws wordt voorgelezen alsof het een weersbericht betreft.
Jeetje zeg dat wel.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:28 schreef Mikkie het volgende:
Al die sites worden ook allejezus traag ineens
Dat snap ik ook wel, ja. Maar ik vind het nogal moeilijk om nuchter te blijven bij het zien van dit soort beelden, sorry...quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is heel spijtig dat je daar echt bang voor bent, ik denk dat dat weinig zin heeft.
of je legt gewoon ff uit waar jij denkt dat de volgende aanslag plaats vindquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:28 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mag je vinden. Maar ik ben best bang voor wat er komen gaat...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |