Tis meer sarcastisch bedoeld.quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:07 schreef Bananenman het volgende:
[..]
0
Ik zei toch nieuweling
Nu word ik wel bijkans gestenigd door Jawi straks denk ik
helemaal mee eensquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:13 schreef DIGGER het volgende:
ik hoop voor Bjoro van harte dat zijn kleine NIET vandaag geboren wordt.....
spannend hoe laat begint het vanavondquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:15 schreef pascalheister het volgende:
ff wat eten, als ik het door de keel krijg
Dat doat maar usquote:
Leuk toch, msn'en met leeftijdsgenoten.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Meldt net iemand mij op msn aan met de naam:
(YN)Feyenoord Sfeerteam(YN) Wij zijn de hardste supporters van het land en de joden blijven altijd rennen
Hij is dan ook al 14 jaar
quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:17 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Leuk toch, msn'en met leeftijdsgenoten.
19.00 uur.quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:17 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Leuk toch, msn'en met leeftijdsgenoten.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:20 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Zeg, zet jij die ontzettend foute zonnebril eens af![]()
joh Really. Ik vind ook een beetje raar.quote:
Scroll 's een aantal posts naar boven.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:31 schreef Eilanden het volgende:
Wat een walgelijke titelEn kom nou niet aan met sarcastisch of meer van die bullshit....
precies ben een beetje aan het schilderen straks de tour kijken dan komt zoiets voorbijquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:41 schreef SCH het volgende:
Niks mis met die titel
Dacht even een rustig dagje te hebben
Iddquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:38 schreef VoreG het volgende:
beetje een foute titel zeg
Pas dat aan ofzo...
Ow dan zet ik zo ff de tv aanquote:
nouja AQ maakte zelf bekend dat Madrid een half jaar later bewust gekozen wasquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:09 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Dat van 9-11, ok. Maar precies een half jaar later. Pff. 11-3 betekent niks, 07-07 betekent ook niks. Mensen willen wel overal alles in gaan zien nu
idd heb hetzelfde gevoel, ze gaan er zeker wat over zeggen vanavondquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:18 schreef DIGGER het volgende:
[..]
19.00 uur.
Maar ik voel me nu wel heel dubbel, Coldplay vs gebeurtenissen in London
quote:
Moet jij nou altijd standaard anti zijn? Vind je dat stoer?quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:41 schreef SCH het volgende:
Niks mis met die titel
Dat denk ik ook ja... maar dit is wel erg goed voorbereid..quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:46 schreef rubbereend het volgende:
Heb op de één of andere manier ook het gevoel dat als PArijs gisteren de OS had toegewezen gekregen vandaag daar wat gebeurt zou zijn
NY heeft t ook vooral verloren op de gevaren van aanslagenquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:49 schreef pascalheister het volgende:
De grootste reden dat er geen OS in Madrid is lijkt me vanwege die AQ
De kans is dan juist kleiner denk ik. Verhoogde beveiliging en ze blazen niet dezelfde stad twee keer op lijkt me.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
NY heeft t ook vooral verloren op de gevaren van aanslagen
dat ook jaquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
NY heeft t ook vooral verloren op de gevaren van aanslagen
quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:50 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Moet jij nou altijd standaard anti zijn? Vind je dat stoer?
*zucht*
ik had t al voorspeld, niet zo moeilijk om dat te doenquote:
eigenlijk zou je dus nu moeten gaan kopenquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:53 schreef appelsientje het volgende:
Huidige stand AEX:
376,33 (-14,00)
Hmmm die gaat ook flink onderuit..
Yup... zou wel een goed moment zijn.. maar goed hij kan nog verder wegzakken... blij dat ik niet in die handel zit..quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
eigenlijk zou je dus nu moeten gaan kopen
Sodeju, hoewel dat nu wel de minste zorg is.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:53 schreef appelsientje het volgende:
Huidige stand AEX:
376,33 (-14,00)
Hmmm die gaat ook flink onderuit..
Of jezelf ophangen omdat je blut bent door deze kelderingquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
k zou ff wachten t zakt nog wel verderquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
auwquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k zou ff wachten t zakt nog wel verder
voor diegene die t vorige topic niet hebben gelezen; de Fokke en Sukke van gisteren
[afbeelding]
Oeiquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k zou ff wachten t zakt nog wel verder
voor diegene die t vorige topic niet hebben gelezen; de Fokke en Sukke van gisteren
[afbeelding]
zwaar aangeslagen, zo heb ik hem nog nooit gezien, kreeg er zelf een brok van in de keelquote:
k vond mijn 155 al veel maar da's pas plaats 29quote:Dagcijfers van Woensdag 06 Juli 2005 (00:00 - 23:59)
1. Zebbie 1403
2. AMD64 1205
3. Litso 888
4. dolle_hond 623
5. kanaiken 415
6. DeTolk 405
7. PrintScreen 370
8. Stuart 360
9. D.Rose 318
10. Lupa_Solitaria 303
11. pc-fr34k 299
12. Rabrynil 269
13. snellejelle 268
14. Tha_T 253
15. Alicey 251
16. Molluck 244
17. Dark_Killah 242
18. Mailbox 231
19. Mukie 226
20. Tranceptor 211
21. onderjas 188
22. Godlike02 178
23. aloa 169
24. Dr_Flash 167
25. freiss 161
26. tong80 158
26. Nickthedick 158
28. heiden6 157
29. rubbereend 155
30. Bengeltje 143
Die Zebbie doet al een paar dagen zo vreemd, AMD doet ook weer normaall.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:13 schreef rubbereend het volgende:
omg
[..]
k vond mijn 155 al veel maar da's pas plaats 29
1403 posts in één dag
echt sickquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:13 schreef rubbereend het volgende:
omg
[..]
k vond mijn 155 al veel maar da's pas plaats 29
1403 posts in één dag
die slowchat alleen maar in ONZ volgens mij.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:22 schreef appelsientje het volgende:
En wie is die Zebbie.. ik ben hem nog nergens tegen gekomen....
Maar dat is echt ziek hoor...
nix beters te doen dank ikquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:23 schreef pascalheister het volgende:
[..]
echt sick
die zebbie is de hele week al zo bezig
Tja dat is niet zo vreemd.. iedereen gaat opeens bellen...quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:33 schreef Bananenman het volgende:
Moeder en zusje van een vriend van me zijn op vakantie in Londen. Hij kan ze niet bereiken, telefoonnetwerken liggen plat door overbelasting daar
tja dat soort dingen snap ik ook niet...quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:35 schreef Lionheaad het volgende:
Metro in rotterdam is nu ook extra beveiligd...
Typisch nederlands....![]()
Wat typisch Nederlands? Is toch logisch?quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:35 schreef Lionheaad het volgende:
Metro in rotterdam is nu ook extra beveiligd...
Typisch nederlands....![]()
GSM netwerken zijn waarschijnlijk afgesloten, zodat bommen niet op afstand via GSM af kunnen gaan.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:33 schreef Bananenman het volgende:
Moeder en zusje van een vriend van me zijn op vakantie in Londen. Hij kan ze niet bereiken, telefoonnetwerken liggen plat door overbelasting daar
der is weer zo'n nieuwe slowchat in ONZ alleen slow gaat het niet echtquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:17 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die Zebbie doet al een paar dagen zo vreemd, AMD doet ook weer normaall.
Denk niet dat dat het is, ik denk dat het gewoon komt doordat iedereen nu elkaar probeert te bereiken. Aanslagen zijn nu toch al geweest dus uitschakelen van netwerk lijkt me erg onlogisch.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:37 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
GSM netwerken zijn waarschijnlijk afgesloten, zodat bommen niet op afstand via GSM af kunnen gaan.
Lijkt me wel, dat het logisch is.. Je kan niet voorzichtig genoeg zijnquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:36 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Wat typisch Nederlands? Is toch logisch?![]()
Nee, een nieuwe aanslag direct na een andere aanslag komt nooit zo breed in het nieuws.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:36 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Wat typisch Nederlands? Is toch logisch?![]()
Ja, maar ze doen het niet alleen ter beveiliging puur van het ding zelf. Het is meer bedoelt om de mensen een wat veiliger gevoel te geven denk ik. Ik vind het niet vreemd hoorquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:39 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Nee, een nieuwe aanslag direct na een andere aanslag komt nooit zo breed in het nieuws.
London is nu het grote nieuws. Als er nu een aanslag in Rotterdam zou zijn, is dat een "klein" nieuws-item.
Denk het niet hoor, R'dam is nog best belangrijk in de europsese economie met de havens enzoquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:39 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Nee, een nieuwe aanslag direct na een andere aanslag komt nooit zo breed in het nieuws.
London is nu het grote nieuws. Als er nu een aanslag in Rotterdam zou zijn, is dat een "klein" nieuws-item.
Dan moet de beveiliging meer rondlopen en niet op de luie reet ergens in een kantoortje gaan zittenquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:40 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ja, maar ze doen het niet alleen ter beveiliging puur van het ding zelf. Het is meer bedoelt om de mensen een wat veiliger gevoel te geven denk ik. Ik vind het niet vreemd hoor
Ik weet het ook niet, maar las het net ergens dat dat op tv gezegd was.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:39 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Denk niet dat dat het is, ik denk dat het gewoon komt doordat iedereen nu elkaar probeert te bereiken. Aanslagen zijn nu toch al geweest dus uitschakelen van netwerk lijkt me erg onlogisch.
Klopt.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:40 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ja, maar ze doen het niet alleen ter beveiliging puur van het ding zelf. Het is meer bedoelt om de mensen een wat veiliger gevoel te geven denk ik. Ik vind het niet vreemd hoor
Wel belangrijk voor Europa, niet al te bekend in de wereld. Dat is namelijkAmsterdamquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:41 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Denk het niet hoor, R'dam is nog best belangrijk in de europsese economie met de havens enzo
Ban aanvraag?quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:44 schreef Bananenman het volgende:
rotterdam mogen ze best uitkiezen hoor, daar zijn ze wel gewend aan bommen. Meestal vallen ze uit de lucht alleen
Ok flauw
TNX Golver....quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:53 schreef golfer het volgende:
Onder deze omstandigeheden ongepaste TT weggehaald en vervangen.
Laat Blair naar London gaan en stuur Straw maar naar schotland...quote:Balkenende vindt dat G8-top door moet gaan
Uitgegeven: 7 juli 2005 13:49
DEN HAAG - Minister-president Balkenende is het met premier Blair van Groot-Brittannië eens dat de topontmoeting van de G8 moet doorgaan ondanks de reeks aanslagen op metrostations en bussen in Londen. Dat heeft Balkenende donderdag laten weten.
"De aanslagen waren gepland op het moment dat wereldleiders afspraken maken over de aanpak van wereldwijde problemen als armoede en klimaatverandering. Het gesprek daarover moet doorgaan", aldus Balkenende.
dat is wel zo'n kenmerk van AQquote:Op donderdag 7 juli 2005 14:02 schreef SCH het volgende:
Ik hoorde nu iets met 7: de zevende van de zevende en dan 7 aanslagen.
Klinkt wel scary...quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:02 schreef SCH het volgende:
Ik hoorde nu iets met 7: de zevende van de zevende en dan 7 aanslagen.
Ja of op de 12e van de 12e 12 aanslagenquote:Op donderdag 7 juli 2005 14:15 schreef MaxPower het volgende:
hadden ze beter op de 6e van de 6e 6 aanslagen kunnen doen.
Wat is de 30e maand?quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Stel je voor dat het de 30e van de 30e was gebeurd met 30 aanslagen...
666 = getal van de duivel, antichristelijk... moet ik je alles voorkauwen?quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:18 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ja of op de 12e van de 12e 12 aanslagen
Waar gaat dit over![]()
Zeg, wat doe jij in VBL? Moet je niet snel in TRU gaan posten?quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:28 schreef MaxPower het volgende:
[..]
666 = getal van de duivel, antichristelijk... moet ik je alles voorkauwen?
Nee hoor ik zelf geloof er niet in, maar die maffe moslims kicken nogal op mooie getalletjes blijkbaar.quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:29 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Zeg, wat doe jij in VBL? Moet je niet snel in TRU gaan posten?![]()
Mee eens. Verder is het ook vreselijk hypocriet dat Europa nu weer in opperste staat van alertheid is. Moet dat niet altijd zo zijn?quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:58 schreef Suijk het volgende:
Beetje hypocriet vind ik het ook wel dat er sommige zo dramatisch doen. Dit gebeurt bijna dagelijks in Israël en dan hoor je er niemand over en worden er zelfs geintjes over gemaakt.
Natuurlijk is het hartstikke erg maar sommigen reageren ook wel een beetje...ja, weet niet...
Ik dacht eerst dat 'ie bedoelde dat we op het Londense telefoonnetwerk waren aangesloten, maar het zal wel extra druk zijn ofzoquote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Waar ga je met ze naar toe dan? Veel plezier in ieder geval!!!![]()
M'n pa gaat ookquote:
Werkquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:14 schreef appelsientje het volgende:
wat is het opeens rustig in Hools.. iedereen is hard aan het werk natuurlijk
Nee het forum is gewoon te sloomquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:14 schreef appelsientje het volgende:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:33 schreef pascalheister het volgende:
Eend
Live 8 concert van Coldplay
http://rapidshare.de/file(...)ive8_London.zip.html
ook bittersweet
Nu valt het wel mee vind ik...quote:
Tjo ... ik blijf nog ff doorwerken aan mijn scriptiequote:Op donderdag 7 juli 2005 15:41 schreef rubbereend het volgende:k ben er vandoor
Pascal en digger veel plezier
Toevallig welquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:14 schreef appelsientje het volgende:
Dat doe ik altijd door de weekquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:14 schreef appelsientje het volgende:
nee hoor, was even boodschappen doenquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:14 schreef appelsientje het volgende:
astuquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:33 schreef TerroRobbie het volgende:
PH heb je nog meer fragmenten van Live8?
quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:41 schreef rubbereend het volgende:k ben er vandoor
Pascal en digger veel plezier
Ik ook hoorquote:
ik weet eerlijk gezegd niet of in de koran ook iets van een nummer van het beest genoemd wordt. Op een bepaalde manier wel interessant eigenlijk....quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:28 schreef MaxPower het volgende:
[..]
666 = getal van de duivel, antichristelijk... moet ik je alles voorkauwen?
Als het zo blijft neemt hij de trui van Dekker over.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:55 schreef Lionheaad het volgende:
Kroon voorop met 3 anderen....
Heeft nu 7 punten voor de bolletjes-trui, evenveel als Augé en 1 puntje meer dan Dekker
Peleton haalt ze waarschijnlijk voor de laatste berg in.... dan is het 2 tegen 1 voor de bolletjes trui...quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:59 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Als het zo blijft neemt hij de trui van Dekker over.
Zeker, want morgen moeten ze hem ook kunnen behoudenquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:11 schreef appelsientje het volgende:
Spannend.. zou leuk zijn als die trui in het team blijft..
denkje ?? met 1 van de 3e cat.quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:18 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Zeker, want morgen moeten ze hem ook kunnen behouden
Zullen we het op 1,50" houden?quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:20 schreef Lionheaad het volgende:
Peleton op 2,20" met nog zo'n 15 kilometer tot de berg
Ook op bussenquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:26 schreef BliksemSchigt het volgende:Ik ben wel eens lekkerder wakker geworden.
Twee aanslagen zijn er dus geweest bij metrostations in London, met veel zwaargewonden?
Is goedquote:
Moet kunnen toch??? Als het nou een 2e cat. was??quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:22 schreef appelsientje het volgende:
[..]
denkje ?? met 1 van de 3e cat.
Zal wel leuk zijn als er weer eens een Nederland in parijs eindigt met de bolletjestrui... ik zeg boogerd
Ik heb er alle verrtouwen in dat het goed komtquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:27 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Moet kunnen toch??? Als het nou een 2e cat. was??
quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:33 schreef Bluezz het volgende:
Worden jullie op je werk ook zo schijtziek van het "Doei prettige avond" geroep in het voorbijgaan![]()
quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:33 schreef Bluezz het volgende:
Worden jullie op je werk ook zo schijtziek van het "Doei prettige avond" geroep in het voorbijgaan![]()
33 doden in totaal tot nu toe.quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:26 schreef BliksemSchigt het volgende:Ik ben wel eens lekkerder wakker geworden.
Twee aanslagen zijn er dus geweest bij metrostations in London, met veel zwaargewonden?
Ze hebben 'geluk' dat ze er niet eerder warenquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:35 schreef SCH het volgende:
5 van mijn collega's gingen vandaag een workshop bij de BBC doen, landden op 10.00 in Londen en kwamen uiteraard de stad niet in, zitten nu in een hotelkamer even buiten Londen en ik hoor ze om de haverklap op radio 1, 2, in het journaal en bij de regionalen als een soort ooggetuigenverslagen.
En dat gekloot met die bolletjestrui was ronduit gênantquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:56 schreef MaxPower het volgende:
Herbert Dijkstra was weer supersnel met het herkennen van de winnaar...
Niet gezien, kom net binnenwaaien, wat was er aan de hand?quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:58 schreef Sloggi het volgende:
[..]
En dat gekloot met die bolletjestrui was ronduit gênant
Waarvoor kijk je niet gewoon op de Belg?quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:58 schreef Sloggi het volgende:
[..]
En dat gekloot met die bolletjestrui was ronduit gênant
Het commentaar was vandaag weer van uitzonderlijk bedroevend niveau.quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:56 schreef MaxPower het volgende:
Herbert Dijkstra was weer supersnel met het herkennen van de winnaar...
Commesso de linkeballerquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Het commentaar was vandaag weer van uitzonderlijk bedroevend niveau.
Ik vind dat Belgische accent zo irritantquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:00 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Waarvoor kijk je niet gewoon op de Belg?
quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:53 schreef pascalheister het volgende:
[..]
astu
http://www.drijfzand.com/pivot/entry.php?id=5327
goed bezig clau !...maar vlak vanavond niet uitquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:23 schreef clauwheee het volgende:
Bjoor ik heb ook nog ff weer gestemd. Morgenavond hoor, vast en zeker!
Ik hoop het voor jullie!quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:26 schreef Bjoro het volgende:
[..]
goed bezig clau !...maar vlak vanavond niet uit
zorg maar dat 'ie op tijd gaar isquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:40 schreef DeTolk het volgende:
Zometeen lekker aan de zelfgemaakte lasagne, (bladerdeeg niet dan)
Ma heeft weer Pasta gebracht.Kan er weer een paar dagen tegenaan.quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:40 schreef DeTolk het volgende:
Zometeen lekker aan de zelfgemaakte lasagne, (bladerdeeg niet dan)
Bacon and eggsquote:Op donderdag 7 juli 2005 18:17 schreef SCH het volgende:
Wel gewoon koffie blijven drinken Tong. Of English Tea wellicht
Ben ooit in London geweest. Zelfs de Chinees is daar niet te vreten.quote:
Londen is mijn favoriete Europese stad - zou The Phantom of the Opera vanavond wel doorgaan?quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben ooit in London geweest. Zelfs de Chinees is daar niet te vreten.
De mac smaakt precies hetzelfdequote:Op donderdag 7 juli 2005 18:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben ooit in London geweest. Zelfs de Chinees is daar niet te vreten.
Net zo ranzig als hier jaquote:Op donderdag 7 juli 2005 18:26 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
De mac smaakt precies hetzelfde![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:31 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Op z'n tijd is dat best lekker.![]()
idd, normaal elke zaterdag op et werk, maar die Mac is nu geslotenquote:Op donderdag 7 juli 2005 18:31 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Op z'n tijd is dat best lekker.![]()
Top!quote:
hehe nou nog even wachten dan heb ik het goedquote:
Bjoro's bevallingquote:Op donderdag 7 juli 2005 19:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat is dat voor programma op NED3?
zoow live op TVquote:
Dan istie toch gratis?quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:37 schreef TerroRobbie het volgende:
Pfff.. je probeert aardig tegen ze te zijn en geen vooroordelen te hebben...
Maar zelfs om een pizza te brengen doen ze een uur en een kwartier over...
Er zijn heel wat Shoarma tenten die ook Pizza's bezorgen. Teminste dat is hier in de regio het geval.quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:45 schreef methodmich het volgende:
Wat een nep-pizzeria's dan. Laat ze desnoods doen alsof.
Luie Brabo's weer.quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:43 schreef TerroRobbie het volgende:
In de pizzaria's in deze regio werken geen italianen
Net zoals alle fritures die door Chinezen worden overgenomen...quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Er zijn heel wat Shoarma tenten die ook Pizza's bezorgen. Teminste dat is hier in de regio het geval.
Ook dat ja.quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:50 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Net zoals alle fritures die door Chinezen worden overgenomen...
Chris & coquote:Op donderdag 7 juli 2005 19:55 schreef methodmich het volgende:
Hee appelsientje, moet jij niet naar Chris & co?
* Eilanden gaat er zo vandoor om zijn haar wat te laten kortwiekenquote:Op donderdag 7 juli 2005 20:01 schreef methodmich het volgende:
Coldplay in Gelredome, met Pascal!
En Eilanden, goed te horen.
http://pascalheister.nl/forum/viewtopic.php?p=1305#1305
go girl!quote:
Was dat digger niet?quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:39 schreef golfer het volgende:
Wie had ook alweer al een banner voor onze nieuwe mascotte gemaakt en kan die nog vinden?
Lekker, biertje graagquote:Op donderdag 7 juli 2005 21:36 schreef Eilanden het volgende:
Beetje ingekakte boel hier .....
* Eilanden geeft maar een rondje!
heuuyy van hartequote:Op donderdag 7 juli 2005 21:43 schreef Bjoro het volgende:
hoera hoera Maud is geboren !!!!
ben weer weg
Poh man!quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:13 schreef tong80 het volgende:
Schrok me kapot :
Banmeldtopic. Hoe doen onze schatjes het vandaag?
NWS klinkt als een gezellig subforumquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:13 schreef tong80 het volgende:
Schrok me kapot :
Banmeldtopic. Hoe doen onze schatjes het vandaag?
Vraag SCH maarquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
NWS klinkt als een gezellig subforum
Op dagen als dit is het daar soms wat hectisch en kunnen de emoties er wel eens onbehoorlijk hoog oplopen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
NWS klinkt als een gezellig subforum
quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:43 schreef Bjoro het volgende:
hoera hoera Maud is geboren !!!!
ben weer weg
Zo krijg ik nooit de kans er een te openenquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:19 schreef golfer het volgende:
Ik heb de volgende Hools trouwens al klaar staan.
Dan zullen we maar niet snel een andere openen he?quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:19 schreef golfer het volgende:
Ik heb de volgende Hools trouwens al klaar staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |