Zeker, want morgen moeten ze hem ook kunnen behoudenquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:11 schreef appelsientje het volgende:
Spannend.. zou leuk zijn als die trui in het team blijft..
denkje ?? met 1 van de 3e cat.quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:18 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Zeker, want morgen moeten ze hem ook kunnen behouden
Zullen we het op 1,50" houden?quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:20 schreef Lionheaad het volgende:
Peleton op 2,20" met nog zo'n 15 kilometer tot de berg
Ook op bussenquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:26 schreef BliksemSchigt het volgende:Ik ben wel eens lekkerder wakker geworden.
Twee aanslagen zijn er dus geweest bij metrostations in London, met veel zwaargewonden?
Is goedquote:
Moet kunnen toch??? Als het nou een 2e cat. was??quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:22 schreef appelsientje het volgende:
[..]
denkje ?? met 1 van de 3e cat.
Zal wel leuk zijn als er weer eens een Nederland in parijs eindigt met de bolletjestrui... ik zeg boogerd
Ik heb er alle verrtouwen in dat het goed komtquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:27 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Moet kunnen toch??? Als het nou een 2e cat. was??
quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:33 schreef Bluezz het volgende:
Worden jullie op je werk ook zo schijtziek van het "Doei prettige avond" geroep in het voorbijgaan![]()
quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:33 schreef Bluezz het volgende:
Worden jullie op je werk ook zo schijtziek van het "Doei prettige avond" geroep in het voorbijgaan![]()
33 doden in totaal tot nu toe.quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:26 schreef BliksemSchigt het volgende:Ik ben wel eens lekkerder wakker geworden.
Twee aanslagen zijn er dus geweest bij metrostations in London, met veel zwaargewonden?
Ze hebben 'geluk' dat ze er niet eerder warenquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:35 schreef SCH het volgende:
5 van mijn collega's gingen vandaag een workshop bij de BBC doen, landden op 10.00 in Londen en kwamen uiteraard de stad niet in, zitten nu in een hotelkamer even buiten Londen en ik hoor ze om de haverklap op radio 1, 2, in het journaal en bij de regionalen als een soort ooggetuigenverslagen.
En dat gekloot met die bolletjestrui was ronduit gênantquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:56 schreef MaxPower het volgende:
Herbert Dijkstra was weer supersnel met het herkennen van de winnaar...
Niet gezien, kom net binnenwaaien, wat was er aan de hand?quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:58 schreef Sloggi het volgende:
[..]
En dat gekloot met die bolletjestrui was ronduit gênant
Waarvoor kijk je niet gewoon op de Belg?quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:58 schreef Sloggi het volgende:
[..]
En dat gekloot met die bolletjestrui was ronduit gênant
Het commentaar was vandaag weer van uitzonderlijk bedroevend niveau.quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:56 schreef MaxPower het volgende:
Herbert Dijkstra was weer supersnel met het herkennen van de winnaar...
Commesso de linkeballerquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Het commentaar was vandaag weer van uitzonderlijk bedroevend niveau.
Ik vind dat Belgische accent zo irritantquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:00 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Waarvoor kijk je niet gewoon op de Belg?
quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:53 schreef pascalheister het volgende:
[..]
astu
http://www.drijfzand.com/pivot/entry.php?id=5327
goed bezig clau !...maar vlak vanavond niet uitquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:23 schreef clauwheee het volgende:
Bjoor ik heb ook nog ff weer gestemd. Morgenavond hoor, vast en zeker!
Ik hoop het voor jullie!quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:26 schreef Bjoro het volgende:
[..]
goed bezig clau !...maar vlak vanavond niet uit
zorg maar dat 'ie op tijd gaar isquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:40 schreef DeTolk het volgende:
Zometeen lekker aan de zelfgemaakte lasagne, (bladerdeeg niet dan)
Ma heeft weer Pasta gebracht.Kan er weer een paar dagen tegenaan.quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:40 schreef DeTolk het volgende:
Zometeen lekker aan de zelfgemaakte lasagne, (bladerdeeg niet dan)
Bacon and eggsquote:Op donderdag 7 juli 2005 18:17 schreef SCH het volgende:
Wel gewoon koffie blijven drinken Tong. Of English Tea wellicht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |