dat is wel zo'n kenmerk van AQquote:Op donderdag 7 juli 2005 14:02 schreef SCH het volgende:
Ik hoorde nu iets met 7: de zevende van de zevende en dan 7 aanslagen.
Klinkt wel scary...quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:02 schreef SCH het volgende:
Ik hoorde nu iets met 7: de zevende van de zevende en dan 7 aanslagen.
Ja of op de 12e van de 12e 12 aanslagenquote:Op donderdag 7 juli 2005 14:15 schreef MaxPower het volgende:
hadden ze beter op de 6e van de 6e 6 aanslagen kunnen doen.
Wat is de 30e maand?quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Stel je voor dat het de 30e van de 30e was gebeurd met 30 aanslagen...
666 = getal van de duivel, antichristelijk... moet ik je alles voorkauwen?quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:18 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ja of op de 12e van de 12e 12 aanslagen
Waar gaat dit over![]()
Zeg, wat doe jij in VBL? Moet je niet snel in TRU gaan posten?quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:28 schreef MaxPower het volgende:
[..]
666 = getal van de duivel, antichristelijk... moet ik je alles voorkauwen?
Nee hoor ik zelf geloof er niet in, maar die maffe moslims kicken nogal op mooie getalletjes blijkbaar.quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:29 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Zeg, wat doe jij in VBL? Moet je niet snel in TRU gaan posten?![]()
Mee eens. Verder is het ook vreselijk hypocriet dat Europa nu weer in opperste staat van alertheid is. Moet dat niet altijd zo zijn?quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:58 schreef Suijk het volgende:
Beetje hypocriet vind ik het ook wel dat er sommige zo dramatisch doen. Dit gebeurt bijna dagelijks in Israël en dan hoor je er niemand over en worden er zelfs geintjes over gemaakt.
Natuurlijk is het hartstikke erg maar sommigen reageren ook wel een beetje...ja, weet niet...
Ik dacht eerst dat 'ie bedoelde dat we op het Londense telefoonnetwerk waren aangesloten, maar het zal wel extra druk zijn ofzoquote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Waar ga je met ze naar toe dan? Veel plezier in ieder geval!!!![]()
M'n pa gaat ookquote:
Werkquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:14 schreef appelsientje het volgende:
wat is het opeens rustig in Hools.. iedereen is hard aan het werk natuurlijk
Nee het forum is gewoon te sloomquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:14 schreef appelsientje het volgende:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:33 schreef pascalheister het volgende:
Eend
Live 8 concert van Coldplay
http://rapidshare.de/file(...)ive8_London.zip.html
ook bittersweet
Nu valt het wel mee vind ik...quote:
Tjo ... ik blijf nog ff doorwerken aan mijn scriptiequote:Op donderdag 7 juli 2005 15:41 schreef rubbereend het volgende:k ben er vandoor
Pascal en digger veel plezier
Toevallig welquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:14 schreef appelsientje het volgende:
Dat doe ik altijd door de weekquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:14 schreef appelsientje het volgende:
nee hoor, was even boodschappen doenquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:14 schreef appelsientje het volgende:
astuquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:33 schreef TerroRobbie het volgende:
PH heb je nog meer fragmenten van Live8?
quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:41 schreef rubbereend het volgende:k ben er vandoor
Pascal en digger veel plezier
Ik ook hoorquote:
ik weet eerlijk gezegd niet of in de koran ook iets van een nummer van het beest genoemd wordt. Op een bepaalde manier wel interessant eigenlijk....quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:28 schreef MaxPower het volgende:
[..]
666 = getal van de duivel, antichristelijk... moet ik je alles voorkauwen?
Als het zo blijft neemt hij de trui van Dekker over.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:55 schreef Lionheaad het volgende:
Kroon voorop met 3 anderen....
Heeft nu 7 punten voor de bolletjes-trui, evenveel als Augé en 1 puntje meer dan Dekker
Peleton haalt ze waarschijnlijk voor de laatste berg in.... dan is het 2 tegen 1 voor de bolletjes trui...quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:59 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Als het zo blijft neemt hij de trui van Dekker over.
Zeker, want morgen moeten ze hem ook kunnen behoudenquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:11 schreef appelsientje het volgende:
Spannend.. zou leuk zijn als die trui in het team blijft..
denkje ?? met 1 van de 3e cat.quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:18 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Zeker, want morgen moeten ze hem ook kunnen behouden
Zullen we het op 1,50" houden?quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:20 schreef Lionheaad het volgende:
Peleton op 2,20" met nog zo'n 15 kilometer tot de berg
Ook op bussenquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:26 schreef BliksemSchigt het volgende:Ik ben wel eens lekkerder wakker geworden.
Twee aanslagen zijn er dus geweest bij metrostations in London, met veel zwaargewonden?
Is goedquote:
Moet kunnen toch??? Als het nou een 2e cat. was??quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:22 schreef appelsientje het volgende:
[..]
denkje ?? met 1 van de 3e cat.
Zal wel leuk zijn als er weer eens een Nederland in parijs eindigt met de bolletjestrui... ik zeg boogerd
Ik heb er alle verrtouwen in dat het goed komtquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:27 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Moet kunnen toch??? Als het nou een 2e cat. was??
quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:33 schreef Bluezz het volgende:
Worden jullie op je werk ook zo schijtziek van het "Doei prettige avond" geroep in het voorbijgaan![]()
quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:33 schreef Bluezz het volgende:
Worden jullie op je werk ook zo schijtziek van het "Doei prettige avond" geroep in het voorbijgaan![]()
33 doden in totaal tot nu toe.quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:26 schreef BliksemSchigt het volgende:Ik ben wel eens lekkerder wakker geworden.
Twee aanslagen zijn er dus geweest bij metrostations in London, met veel zwaargewonden?
Ze hebben 'geluk' dat ze er niet eerder warenquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:35 schreef SCH het volgende:
5 van mijn collega's gingen vandaag een workshop bij de BBC doen, landden op 10.00 in Londen en kwamen uiteraard de stad niet in, zitten nu in een hotelkamer even buiten Londen en ik hoor ze om de haverklap op radio 1, 2, in het journaal en bij de regionalen als een soort ooggetuigenverslagen.
En dat gekloot met die bolletjestrui was ronduit gênantquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:56 schreef MaxPower het volgende:
Herbert Dijkstra was weer supersnel met het herkennen van de winnaar...
Niet gezien, kom net binnenwaaien, wat was er aan de hand?quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:58 schreef Sloggi het volgende:
[..]
En dat gekloot met die bolletjestrui was ronduit gênant
Waarvoor kijk je niet gewoon op de Belg?quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:58 schreef Sloggi het volgende:
[..]
En dat gekloot met die bolletjestrui was ronduit gênant
Het commentaar was vandaag weer van uitzonderlijk bedroevend niveau.quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:56 schreef MaxPower het volgende:
Herbert Dijkstra was weer supersnel met het herkennen van de winnaar...
Commesso de linkeballerquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Het commentaar was vandaag weer van uitzonderlijk bedroevend niveau.
Ik vind dat Belgische accent zo irritantquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:00 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Waarvoor kijk je niet gewoon op de Belg?
quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:53 schreef pascalheister het volgende:
[..]
astu
http://www.drijfzand.com/pivot/entry.php?id=5327
goed bezig clau !...maar vlak vanavond niet uitquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:23 schreef clauwheee het volgende:
Bjoor ik heb ook nog ff weer gestemd. Morgenavond hoor, vast en zeker!
Ik hoop het voor jullie!quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:26 schreef Bjoro het volgende:
[..]
goed bezig clau !...maar vlak vanavond niet uit
zorg maar dat 'ie op tijd gaar isquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:40 schreef DeTolk het volgende:
Zometeen lekker aan de zelfgemaakte lasagne, (bladerdeeg niet dan)
Ma heeft weer Pasta gebracht.Kan er weer een paar dagen tegenaan.quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:40 schreef DeTolk het volgende:
Zometeen lekker aan de zelfgemaakte lasagne, (bladerdeeg niet dan)
Bacon and eggsquote:Op donderdag 7 juli 2005 18:17 schreef SCH het volgende:
Wel gewoon koffie blijven drinken Tong. Of English Tea wellicht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |