Tis meer sarcastisch bedoeld.quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:07 schreef Bananenman het volgende:
[..]
0
Ik zei toch nieuweling
Nu word ik wel bijkans gestenigd door Jawi straks denk ik
helemaal mee eensquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:13 schreef DIGGER het volgende:
ik hoop voor Bjoro van harte dat zijn kleine NIET vandaag geboren wordt.....
spannend hoe laat begint het vanavondquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:15 schreef pascalheister het volgende:
ff wat eten, als ik het door de keel krijg
Dat doat maar usquote:
Leuk toch, msn'en met leeftijdsgenoten.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Meldt net iemand mij op msn aan met de naam:
(YN)Feyenoord Sfeerteam(YN) Wij zijn de hardste supporters van het land en de joden blijven altijd rennen
Hij is dan ook al 14 jaar
quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:17 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Leuk toch, msn'en met leeftijdsgenoten.
19.00 uur.quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:17 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Leuk toch, msn'en met leeftijdsgenoten.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:20 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Zeg, zet jij die ontzettend foute zonnebril eens af![]()
joh Really. Ik vind ook een beetje raar.quote:
Scroll 's een aantal posts naar boven.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:31 schreef Eilanden het volgende:
Wat een walgelijke titelEn kom nou niet aan met sarcastisch of meer van die bullshit....
precies ben een beetje aan het schilderen straks de tour kijken dan komt zoiets voorbijquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:41 schreef SCH het volgende:
Niks mis met die titel
Dacht even een rustig dagje te hebben
Iddquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:38 schreef VoreG het volgende:
beetje een foute titel zeg
Pas dat aan ofzo...
Ow dan zet ik zo ff de tv aanquote:
nouja AQ maakte zelf bekend dat Madrid een half jaar later bewust gekozen wasquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:09 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Dat van 9-11, ok. Maar precies een half jaar later. Pff. 11-3 betekent niks, 07-07 betekent ook niks. Mensen willen wel overal alles in gaan zien nu
idd heb hetzelfde gevoel, ze gaan er zeker wat over zeggen vanavondquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:18 schreef DIGGER het volgende:
[..]
19.00 uur.
Maar ik voel me nu wel heel dubbel, Coldplay vs gebeurtenissen in London
quote:
Moet jij nou altijd standaard anti zijn? Vind je dat stoer?quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:41 schreef SCH het volgende:
Niks mis met die titel
Dat denk ik ook ja... maar dit is wel erg goed voorbereid..quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:46 schreef rubbereend het volgende:
Heb op de één of andere manier ook het gevoel dat als PArijs gisteren de OS had toegewezen gekregen vandaag daar wat gebeurt zou zijn
NY heeft t ook vooral verloren op de gevaren van aanslagenquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:49 schreef pascalheister het volgende:
De grootste reden dat er geen OS in Madrid is lijkt me vanwege die AQ
De kans is dan juist kleiner denk ik. Verhoogde beveiliging en ze blazen niet dezelfde stad twee keer op lijkt me.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
NY heeft t ook vooral verloren op de gevaren van aanslagen
dat ook jaquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
NY heeft t ook vooral verloren op de gevaren van aanslagen
quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:50 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Moet jij nou altijd standaard anti zijn? Vind je dat stoer?
*zucht*
ik had t al voorspeld, niet zo moeilijk om dat te doenquote:
eigenlijk zou je dus nu moeten gaan kopenquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:53 schreef appelsientje het volgende:
Huidige stand AEX:
376,33 (-14,00)
Hmmm die gaat ook flink onderuit..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |