Wauw... she really likes her coke!quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hey das gewoon Madonna die het laatste druppeltje cola naar binnen wil werken hoor
Nou... toen ik hier nog regelmatig kwam was alles altijd uiterst netjes, kuis en beschaafd!quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:29 schreef Skaai het volgende:
[..]
Sinds een tijdje al hoor. Is er iets mee dan?
Ik herinener me toch nog een paar zweepjes hoor toendertijd, met Christinequote:Op donderdag 7 juli 2005 13:37 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nou... toen ik hier nog regelmatig kwam was alles altijd uiterst netjes, kuis en beschaafd!![]()
![]()
Uhuhquote:
Zweepjes...? Moi?quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:40 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik herinener me toch nog een paar zweepjes hoor toendertijd, met Christine
Ik moet vrijdag ook nog. Maar heb dan wel een week vakantie!quote:
wanneer ga je????quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:49 schreef Airelle het volgende:
Ik denk dat Timbob niet meer mee wil naar Londen binnekort.
tja, maar de sfeer is al gezet natuurlijk....quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:10 schreef Airelle het volgende:
Uhh over drie weekjes geloof ik.
Maar dan is die G8-top al afgelopen...
Heb je wel gelijk in.quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
tja, maar de sfeer is al gezet natuurlijk....
zal ook wel weer overal extra beveiliging komen enzo [beetje te laat]
'n vriendin van mij woont in Londen [downtown], beetje eng idee wel
Jacques Chirac feliciteert Londenquote:
Kan toch met een T?quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jacques Chirac feliciteert Londen
Naja, dat dus.
Ik quotte Skaai toch die zei: "de ironie"quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:34 schreef Airelle het volgende:
Ja hallo, wat doen jullie moeilijk.
Dat gaat gewoon over het mogen organiseren van de Olympische Spelen.
Ik vind het wel sypmathiek van de Fransman.
Zo kun je overal wel wat achter gaanzoeken natuurlijk.
Naja, niet zo netjes dat het er nog staat he? Niet van Chirac maar van die nieuwssite dus.quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:34 schreef Airelle het volgende:
Ja hallo, wat doen jullie moeilijk.
Dat gaat gewoon over het mogen organiseren van de Olympische Spelen.
Ik vind het wel sypmathiek van de Fransman.
Zo kun je overal wel wat achter gaanzoeken natuurlijk.
Ja, ik vind het raar staan: Hey Londen, gefeliciteerd met jullie doden hequote:Op donderdag 7 juli 2005 14:37 schreef Airelle het volgende:
Raar het dat het er nog staat?
Het was wereldnieuws gister...
Moeten ze dat nou overal gaan weghalen omdat sommige mensen zouden kunnen denken dat.....
.
Gelukkig weet je waar het bericht over gaat.quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:40 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, ik vind het raar staan: Hey Londen, gefeliciteerd met jullie doden he
Mja, das mijn mening dan.
Het is een beetje ironisch, maar verder niet echt schokkend ofzo...quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:40 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Inderdaad totaal niet schokkend.quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:46 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het is een beetje ironisch, maar verder niet echt schokkend ofzo...
Tuurlijk, dat zou Chirac echt zeggenquote:Op donderdag 7 juli 2005 14:40 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat Chirac dat zei. Het ging om de IRONIE van het bericht.quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:48 schreef Airelle het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat zou Chirac echt zeggen.
Als ie dat soort opmerkingen zou maken, zat hij niet meer op de plek waar hij nu zit.
Ik weet dat jij niet gezegd hebt dat Chirac dat gezegd heeft (quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:52 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat Chirac dat zei. Het ging om de IRONIE van het bericht.
Ik zei ook niet dat het schokkend was alleen dat het RAAR stond.
Jaloersquote:
Kranten kun je niet halverwege updaten hequote:Op donderdag 7 juli 2005 14:54 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik weet dat jij niet gezegd hebt dat Chirac dat gezegd heeft (). Maar het ging erom dat ik wilde aangeven hoe onrealistisch het is.
Dat kan. Ik vind het niet raar. Aangezien vandaag de kranten er ook nog vol mee staan.
Hmz, U2 vind ik tegenwoordig niets meer aan...quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jaloers
Ik ga volgende week naar U2
I know.quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Kranten kun je niet halverwege updaten he
Internetpagina's wel.
Queen? Nep-Queenquote:Op donderdag 7 juli 2005 14:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hmz, U2 vind ik tegenwoordig niets meer aan...
Oude nummers zijn wel cool, maar nieuwe...
Ik ga zondag ook naar Queen![]()
soms beginnen ze wel opnieuw te drukken als er tijdens de druk iets wereldnieuwserigs gebeurt.quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Kranten kun je niet halverwege updaten he
Internetpagina's wel.
Kijk, now we're talking!quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:02 schreef mark_03 het volgende:
2 maart (weer) naar Acda en de Munnik (12e keer)
Ah, dat is niet zo tofquote:Op donderdag 7 juli 2005 14:59 schreef timbob het volgende:
ik heb al ruim een jaar lang een map van de londen subway in m'n portomonee zitten. heb toen ik daar in londen was veel met die victoria lijn gereden waar ook aanslagen op zijn geweest.
iemand die ook op het orbital forum zit en die ik ook ontmoet heb met het concert in londen werkt op de victoria lijn, en daar is nog niks van gehoord.
erg eng dat allemaal.
word er wel een beetje verdrietig van.. stomme gedoe
Is inderdaad een nep Queen...quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:01 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Queen? Nep-Queen
Naja, en U2 speelt heus ook wel oude nummers
Ik heb er zin in iig
Het zal heus wel leuk zijnquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
Is inderdaad een nep Queen...
Maar ik ga voor de gezelligheid en sfeer
zijn we weer Fok!vrienden?![]()
quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
Is inderdaad een nep Queen...
Maar ik ga voor de gezelligheid en sfeer
zijn we weer Fok!vrienden?![]()
quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het zal heus wel leuk zijn
Tuurlijk
Naja.... we lagen elkaar nooit zo goed maar vorige week ontdekten we ineens 3 gezamenlijke liefdes namelijk:quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
Had... had je dan ruzie metDizer
???!!!
You rang, sir?quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:40 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik herinener me toch nog een paar zweepjes hoor toendertijd, met Christine
quote:
quote:
Ohoooquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:10 schreef The_Langolier het volgende:
[inkt-zwarte-humor modus]
Yo, Man! Londen is echt 'the bomb'
[/inkt-zwarte-humor modus]
![]()
En weer ergens anders hoor je 5.quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ohooo
Naja, ik las net dat er al wel 45 doden waren inmiddels
Ja gore breezer kut 45 dooien hebben er veel aan dat jij met lompe hoofd een roosje in je msn zetquote:Aanslag in lOnden zet een roosje voor je naam om respect te tonen voor de dOden en de vele gewOnden tOt nu toe zijn er 185 gewOnden en 2 dOden stuur dit door aan iedereen uit je lijst
Ja, echt k*t. Het zou je maar overkomen, je loopt op het station in [insert willekeurige stad] en BAM.quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:14 schreef MissBliss het volgende:
Ohooo
Naja, ik las net dat er al wel 45 doden waren inmiddels
quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:15 schreef _ELMaikel_ het volgende:
en de Breezers hebben het ook al weer ondekt :
[..]
Ja gore breezer kut 45 dooien hebben er veel aan dat jij met lompe hoofd een roosje in je msn zet![]()
Ja dan ben je dood en dat is niet leuk neequote:Op donderdag 7 juli 2005 16:16 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Ja, echt k*t. Het zou je maar overkomen, je loopt op het station in [insert willekeurige stad] en BAM.![]()
Dat scheelt ja ReZPeCTTquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:18 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja dan ben je dood en dat is niet leuk nee.
Maar gelukkig heb je dan breezer kutjes in Nederland die dan een roosje in de msn naam zetten om te tonen dat ze respect voor je hebben.
Dan hebben die doden toch maar mazzel.quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:18 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ja dan ben je dood en dat is niet leuk nee.
Maar gelukkig heb je dan breezer kutjes in Nederland die dan een roosje in de msn naam zetten om te tonen dat ze respect voor je hebben.
[inkt-zwarte-humor modus]quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:10 schreef The_Langolier het volgende:
Yo, Man! Londen is echt 'the bomb'
![]()
Omg, ik moest lachenquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
De term 'bangbus' krijgt nu plots ook een hele andere lading
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |