Kan toch met een T?quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jacques Chirac feliciteert Londen
Naja, dat dus.
Ik quotte Skaai toch die zei: "de ironie"quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:34 schreef Airelle het volgende:
Ja hallo, wat doen jullie moeilijk.
Dat gaat gewoon over het mogen organiseren van de Olympische Spelen.
Ik vind het wel sypmathiek van de Fransman.
Zo kun je overal wel wat achter gaanzoeken natuurlijk.
Naja, niet zo netjes dat het er nog staat he? Niet van Chirac maar van die nieuwssite dus.quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:34 schreef Airelle het volgende:
Ja hallo, wat doen jullie moeilijk.
Dat gaat gewoon over het mogen organiseren van de Olympische Spelen.
Ik vind het wel sypmathiek van de Fransman.
Zo kun je overal wel wat achter gaanzoeken natuurlijk.
Ja, ik vind het raar staan: Hey Londen, gefeliciteerd met jullie doden hequote:Op donderdag 7 juli 2005 14:37 schreef Airelle het volgende:
Raar het dat het er nog staat?
Het was wereldnieuws gister...
Moeten ze dat nou overal gaan weghalen omdat sommige mensen zouden kunnen denken dat.....
.
Gelukkig weet je waar het bericht over gaat.quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:40 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, ik vind het raar staan: Hey Londen, gefeliciteerd met jullie doden he
Mja, das mijn mening dan.
Het is een beetje ironisch, maar verder niet echt schokkend ofzo...quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:40 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Inderdaad totaal niet schokkend.quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:46 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het is een beetje ironisch, maar verder niet echt schokkend ofzo...
Tuurlijk, dat zou Chirac echt zeggenquote:Op donderdag 7 juli 2005 14:40 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat Chirac dat zei. Het ging om de IRONIE van het bericht.quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:48 schreef Airelle het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat zou Chirac echt zeggen.
Als ie dat soort opmerkingen zou maken, zat hij niet meer op de plek waar hij nu zit.
Ik weet dat jij niet gezegd hebt dat Chirac dat gezegd heeft (quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:52 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat Chirac dat zei. Het ging om de IRONIE van het bericht.
Ik zei ook niet dat het schokkend was alleen dat het RAAR stond.
Jaloersquote:
Kranten kun je niet halverwege updaten hequote:Op donderdag 7 juli 2005 14:54 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik weet dat jij niet gezegd hebt dat Chirac dat gezegd heeft (). Maar het ging erom dat ik wilde aangeven hoe onrealistisch het is.
Dat kan. Ik vind het niet raar. Aangezien vandaag de kranten er ook nog vol mee staan.
Hmz, U2 vind ik tegenwoordig niets meer aan...quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jaloers
Ik ga volgende week naar U2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |