quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:15 schreef _ELMaikel_ het volgende:
en de Breezers hebben het ook al weer ondekt :
[..]
Ja gore breezer kut 45 dooien hebben er veel aan dat jij met lompe hoofd een roosje in je msn zet![]()
Ja dan ben je dood en dat is niet leuk neequote:Op donderdag 7 juli 2005 16:16 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Ja, echt k*t. Het zou je maar overkomen, je loopt op het station in [insert willekeurige stad] en BAM.![]()
Dat scheelt ja ReZPeCTTquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:18 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja dan ben je dood en dat is niet leuk nee.
Maar gelukkig heb je dan breezer kutjes in Nederland die dan een roosje in de msn naam zetten om te tonen dat ze respect voor je hebben.
Dan hebben die doden toch maar mazzel.quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:18 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ja dan ben je dood en dat is niet leuk nee.
Maar gelukkig heb je dan breezer kutjes in Nederland die dan een roosje in de msn naam zetten om te tonen dat ze respect voor je hebben.
[inkt-zwarte-humor modus]quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:10 schreef The_Langolier het volgende:
[inkt-zwarte-humor modus]
Yo, Man! Londen is echt 'the bomb'
[/inkt-zwarte-humor modus]
![]()
Omg, ik moest lachenquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
De term 'bangbus' krijgt nu plots ook een hele andere lading
quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:10 schreef The_Langolier het volgende:
Yo, Man! Londen is echt 'the bomb'
![]()
Sorryquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:29 schreef Zhenar het volgende:Hallooo! Dit is de "White Edition"!! Geen zwarte humor dus!
![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:25 schreef The_Langolier het volgende:
Hopelijk heeft deze hele toestand een positief effect op de Britse keuken.![]()
Dat suggereer ik toch ook niet?quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:34 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik het grappig vind.
Nee maar mocht je dat toch denken... het zou kunnen.....quote:
Ik vond het zo belachelijk dat ze over die britse en franse keuken begonnen.quote:
Journalist in spéquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:38 schreef Airelle het volgende:
Waarom eindigen alle gesprekken met jou altijd in gemierenneuk?
Dan moet de interviewer zich toch altijd op zijn/haar gemak voelen. En alle ruimte krijgen om vrijuit te kunnen spreken, en dus....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |