Hey das gewoon Madonna die het laatste druppeltje cola naar binnen wil werken hoorquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:21 schreef Zhenar het volgende:
Sinds wanneer posten er hier mensen met quasi-pijp-avatars?![]()
Sinds een tijdje al hoor. Is er iets mee dan?quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:21 schreef Zhenar het volgende:
Sinds wanneer posten er hier mensen met quasi-pijp-avatars?![]()
En iemand die er ritmisch om in een deuk ligtquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hey das gewoon Madonna die het laatste druppeltje cola naar binnen wil werken hoor
quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:29 schreef mark_03 het volgende:
[..]
En iemand die er ritmisch om in een deuk ligt
Wauw... she really likes her coke!quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hey das gewoon Madonna die het laatste druppeltje cola naar binnen wil werken hoor
Nou... toen ik hier nog regelmatig kwam was alles altijd uiterst netjes, kuis en beschaafd!quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:29 schreef Skaai het volgende:
[..]
Sinds een tijdje al hoor. Is er iets mee dan?
Ik herinener me toch nog een paar zweepjes hoor toendertijd, met Christinequote:Op donderdag 7 juli 2005 13:37 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nou... toen ik hier nog regelmatig kwam was alles altijd uiterst netjes, kuis en beschaafd!![]()
![]()
Uhuhquote:
Zweepjes...? Moi?quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:40 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik herinener me toch nog een paar zweepjes hoor toendertijd, met Christine
Ik moet vrijdag ook nog. Maar heb dan wel een week vakantie!quote:
wanneer ga je????quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:49 schreef Airelle het volgende:
Ik denk dat Timbob niet meer mee wil naar Londen binnekort.
tja, maar de sfeer is al gezet natuurlijk....quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:10 schreef Airelle het volgende:
Uhh over drie weekjes geloof ik.
Maar dan is die G8-top al afgelopen...
Heb je wel gelijk in.quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
tja, maar de sfeer is al gezet natuurlijk....
zal ook wel weer overal extra beveiliging komen enzo [beetje te laat]
'n vriendin van mij woont in Londen [downtown], beetje eng idee wel
Jacques Chirac feliciteert Londenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |