Ik was erbij, en keek ernaarquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:49 schreef StofjeB het volgende:
Op de eerste pagina van een gijsjestopic, a dream comes true
Coolquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:45 schreef ChOas het volgende:
Goh, Choco, ik was nog op je werk vandaag
Jammer dat je er niet was...
Gijs weet je hoeveel werk dat is om een plafond goed te wittenquote:
Ja ik hoef niet op een trap te staan om een plafond te witten, ik denk dat dat wel scheelt, maar meer dan 3 uur werk is het niet voor me, excl afdekken van meubels.quote:Op donderdag 7 juli 2005 08:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs weet je hoeveel werk dat is om een plafond goed te wittenVandaag de muren van de woon en eetkamer...... dan ben ik bijna met de huiskamer klaar. De deurposten komen in een andere kleur met hoogglans.
En dan moet ik nog 5 kamers doen
pfff succes, ben blij dat ik dat er allemaal op heb zitten. Toch stel je voor als je t allemaal af hebt, heeeeeerlijkkkk!!!quote:Op donderdag 7 juli 2005 08:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs weet je hoeveel werk dat is om een plafond goed te wittenVandaag de muren van de woon en eetkamer...... dan ben ik bijna met de huiskamer klaar. De deurposten komen in een andere kleur met hoogglans.
En dan moet ik nog 5 kamers doen
Ww..w...ww.. woonde Zeus nog bij zijn moeder dan?quote:Op donderdag 7 juli 2005 09:11 schreef Dope_Nexium het volgende:
[..]
pfff succes, ben blij dat ik dat er allemaal op heb zitten. Toch stel je voor als je t allemaal af hebt, heeeeeerlijkkkk!!!
Had je t nieuws al gehoord... Zeus eigen huis... gaat nergens over.. nu al![]()
jaquote:Op donderdag 7 juli 2005 09:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ww..w...ww.. woonde Zeus nog bij zijn moeder dan?
quote:Op donderdag 7 juli 2005 09:11 schreef Dope_Nexium het volgende:
[..]
pfff succes, ben blij dat ik dat er allemaal op heb zitten. Toch stel je voor als je t allemaal af hebt, heeeeeerlijkkkk!!!
Hahahahaquote:Op donderdag 7 juli 2005 09:11 schreef Dope_Nexium het volgende:
[..]
nog geen km ervandaanquote:Op donderdag 7 juli 2005 10:15 schreef Quinny het volgende:
[..]
Hahahaha
Toch wel bij mama in de buurt hoop ik![]()
quote:
Bussen ontploft in Londen ja... Bizar.quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:35 schreef Quinny het volgende:
Check het nieuws !!!
Gasexplosie?quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Bussen ontploft in Londen ja... Bizar.
En metro stations.quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Bussen ontploft in Londen ja... Bizar.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:09 schreef Bastard het volgende:
Wat een klootzakken zeg
Godverdomme.
Daag Economie weer, hallo benzinprijzen.
Ja dat is wat mij dan persoonlijk raakt he.. het leed van de betrokkenen daar gelaten nog.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:18 schreef Quinny het volgende:
[..]![]()
SorryMoest even lachen om jou woede.
Ja, maar tot die tijd kunnen we nog een hele hoop shit gaan krijgen hoor..quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:30 schreef Chicobo het volgende:
Ach, na 2012 wordt alles beter!
OS Londenquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:02 schreef Quinny het volgende:
Wat was er ook alweer met 2012?
Vergaat dan de wereld ofzo?
Volgens de maya kalender vergaat de wereld zoals wij die kennenquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:02 schreef Quinny het volgende:
Wat was er ook alweer met 2012?
Vergaat dan de wereld ofzo?
Heb je daar meer info over? En dan vooral ook over wat er al geweest is en of ze dus gelijk hebbenquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:12 schreef Chicobo het volgende:
[..]
Volgens de maya kalender vergaat de wereld zoals wij die kennen
Aarde komt dan in zijn 5de era, een era van geluk en liefde (kosmische straling ofzo) dat zo 10.000-15.000 duurt. De mensheid gaat dan zijn volwassenheid bereiken.
Voor die tijd , dus tot 2012, een periode met oorlog, geweldvoerende personen (Bush, Bin Laden).
Hierzoquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb je daar meer info over? En dan vooral ook over wat er al geweest is en of ze dus gelijk hebben
quote:
Bush blijft toch maar tot 2008 president?quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:12 schreef Chicobo het volgende:
[..]
Volgens de maya kalender vergaat de wereld zoals wij die kennen
Aarde komt dan in zijn 5de era, een era van geluk en liefde (kosmische straling ofzo) dat zo 10.000-15.000 duurt. De mensheid gaat dan zijn volwassenheid bereiken.
Voor die tijd , dus tot 2012, een periode met oorlog, geweldvoerende personen (Bush, Bin Laden).
Wat een klootzak is die Yuri af en toe he?quote:
Ik nam hem meer als voorbeeldquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:24 schreef Quinny het volgende:
[..]
Bush blijft toch maar tot 2008 president?
Bij me echte naam noemen oooooooookquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:25 schreef Quinny het volgende:
[..]
Wat een klootzak is die Yuri af en toe he?
Lees eens een boek.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb je daar meer info over? En dan vooral ook over wat er al geweest is en of ze dus gelijk hebben
Een klootzak oooookquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:25 schreef Quinny het volgende:
[..]
Wat een klootzak is die Yuri af en toe he?
Ik lees geen boeken.quote:
Boontje komt om zijn loontjequote:
Ji niet, maar je andere persoonlijkheid welquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:37 schreef Chicobo het volgende:
[..]
Ik noem jou wel eens bij je echte naam
Toch maar eens een afspraak bij de psychiator makenquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:48 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ji niet, maar je andere persoonlijkheid wel
quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:54 schreef Chicobo het volgende:
[..]
Toch maar eens een afspraak bij de psychiator maken
Heb je familie of bekenden in de buurt?quote:
Een achternichtje met der moeder en een neefquote:Op donderdag 7 juli 2005 14:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb je familie of bekenden in de buurt?
22 inch?quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:30 schreef -Struikrover- het volgende:
Beste wielen zeg maar ?
[afbeelding]
Damnzz... daar was ik ook tot net te vinden...quote:
Daar zitten nogal wat kantoorgebouwenquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:49 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Damnzz... daar was ik ook tot net te vinden...
Hee boskabouter, leef je ook nog?quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:46 schreef Strolie75 het volgende:
tvp
Gijs...ben zo'n beetje de hele week weggeweest!quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:47 schreef Bastard het volgende:
Hee boskabouter, leef je ook nog?
Ik heb je niet gemist eigenlijkquote:Op donderdag 7 juli 2005 18:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs...ben zo'n beetje de hele week weggeweest!
Ma t/m wo training (mede) gegeven in een of ander conferentiecentrum en vandaag had ik weer de hele dag overleg in Eindhoven. Mijn leven.
En jij bent?quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb je niet gemist eigenlijk
quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:02 schreef Magneet het volgende:lekker lang weekend weg
morgenvroeg vertrekken we en zondagavond terug
quote:
Baard.quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:11 schreef Chocobo het volgende:
He lekker.... ff eten thuis... strak weer terug![]()
LondenWat een wereld ! ...............................
Ja ik hoorde het van Struik inderdaad.quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs...ben zo'n beetje de hele week weggeweest!
Ma t/m wo training (mede) gegeven in een of ander conferentiecentrum en vandaag had ik weer de hele dag overleg in Eindhoven. Mijn leven.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:18 schreef -Struikrover- het volgende:
Ik krijg ook alles terug van die bolle
Stuur nog eens een mailtje Gijs.quote:
Nee maar mij altijd......echt altijdquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:37 schreef Chicobo het volgende:
[..]
Ik noem jou wel eens bij je echte naam
Oh, Renske, sorry!quote:
Zit toch eens niet zo te slijmen Yuri.quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:25 schreef Chicobo het volgende:
Oh, Renske, sorry!Maar in je username zit je halve naam al
En ik hoor anders nooit me echt naam hier
Ik vind je lief Rensje
Ha, je doet lekker rustig aan.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 07:19 schreef Chocobo het volgende:
Ik weet niet welke dag het is vandaag..... zit ik op 4..... of 5 ?
Boeien !
Rustig aan.......je hebt geen idee Gijs.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 07:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ha, je doet lekker rustig aan.Ik had toendertijd maar 2,5 dag om de hele tent te verven.
Morgeuh trouwens!Wordt het al mooi?
2.5 dagquote:Op vrijdag 8 juli 2005 07:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ha, je doet lekker rustig aan.Ik had toendertijd maar 2,5 dag om de hele tent te verven.
Morgeuh trouwens!Wordt het al mooi?
Dag poepie,.... tot misschien van het weekend ?quote:
neequote:Op vrijdag 8 juli 2005 08:03 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dag poepie,.... tot misschien van het weekend ?
Okquote:Op vrijdag 8 juli 2005 08:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Als het af is nodig ik iedereen uit voor een housewarming / borrel !!
Jeps... Op de Koolhovenlaan met uitzicht op de dubbele Fokkerweg en het Douglassingel..quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
Daar zitten nogal wat kantoorgebouwen
Bij de volgende aanslag zitten wij wel eerste rang.
Ik weet dat het hier in de buurt ligt, maar waar weet ik niet hoorquote:Op vrijdag 8 juli 2005 09:09 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Jeps... Op de Koolhovenlaan met uitzicht op de dubbele Fokkerweg en het Douglassingel..
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:
Chubby klootzakquote:
Ow, is dat zoquote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Chubby klootzak
Ik zie je volgende week zaterdag!
Nog iets van die sollicitatie gehoord?quote:
Ohw Godver, das waar ookquote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Chubby klootzak
Ik zie je volgende week zaterdag!
Afgewezen.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nog iets van die sollicitatie gehoord?
Ow, dat is klote Gijs.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:54 schreef Chicobo het volgende:
Afgewezen.
Och als je denkt aan de rotonde, dan kom je aardig in de buurt,quote:Op vrijdag 8 juli 2005 09:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik weet dat het hier in de buurt ligt, maar waar weet ik niet hoor
Op Beech zit je idd eerste rang voor de vliegtuigen. Maar dan heb je ook een hoop lege kantoorgebouwen om je heen.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 09:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zit zelf op Beech Avenue, letterlijk uitzicht op de landingsbanen.
Oh daarquote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:08 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Och als je denkt aan de rotonde, dan kom je aardig in de buurt,
[..]
Op Beech zit je idd eerste rang voor de vliegtuigen. Maar dan heb je ook een hoop lege kantoorgebouwen om je heen.
Jij wilt ook leren pijpen?quote:
Daar in een van die Microsoft gebouwen, of in dat oude mitsubishi pand?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh daar
Staat nog wel een en ander leeg hier inderdaad![]()
Was laatst aan de overkant ergens, heel kantoorpand, en op 1 verdieping was een enorme ruimte met 5 bureau's
Nee, op BoeingAvenue eigenlijk achterin.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:23 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Daar in een van die Microsoft gebouwen, of in dat oude mitsubishi pand?
Daar hebben ze laatst een mooie schoonmaak gehouden.
LoL
Daar bij Nissan of juist meer aan het water?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee, op BoeingAvenue eigenlijk achterin.
Khen geen idee wat daar allemaal zit, ik weet dat daar een onderdeel zou zitten van de douane.. Moest er een keer heen om een server te brengen.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:34 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Daar bij Nissan of juist meer aan het water?
Dik een jaar alweerquote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:39 schreef n00cL30n het volgende:
Jups... Werk er al bijna 5 jaar. Jij dan?
Nee ik wandel hier nooit rondquote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:13 schreef n00cL30n het volgende:
Ow kijk...
Dan komt het van zelf wel weer.
Je maakt steeds vaker een wandelingetje en voor je het weet, weet je een groot deel van de bedrijven te vinden.
Eurestquote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:32 schreef n00cL30n het volgende:
Hahahahahaaha..
owkay... Zeker ook geen Eurest?
LoL
Dan nog.. is vaak wel ff lekker om ff het pand te verlaten...
Hard gewerkt??? Hard gelurkt zal je bedoelen?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Eurest
Euh nee denk het niet
Mja, maar hier word hard gewerkt joh, kheb geen tijd om buiten een beetje te gaan wandelen
Jazeker, prettig weekend hequote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:22 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Hard gewerkt??? Hard gelurkt zal je bedoelen?
LoL
Maaja.. moet ook kunne toch?
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja gaat lekker, vooral sochtends "hard" aan het werk he
Story of your livequote:Op zaterdag 9 juli 2005 11:03 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ga dit weekend geen ene fuck doen. Heerlijk!
*jointje, biertje*quote:
Oef! Lijkt me op zich heel gezellig, maar ik moet naar een verjaardag vanavondquote:
Gozer!!!!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
*jointje, biertje*
Beetje excited zijn voor vanavond, het heilige der heilige, compleet uit je dak op Sensastion Black!
Over 3 weken naar Canada gijsquote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:59 schreef ChOas het volgende:
[..]
Oef! Lijkt me op zich heel gezellig, maar ik moet naar een verjaardag vanavond
Alles goed verder pjee ?
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo brakGeweldig avond gehad gister met mn huisgenoten. Eerst thuis een beetje bier drinken, daarna de stad en en thuis op een gegeven moment hebben we een poedersuikergevecht gehouden
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:53 schreef -Struikrover- het volgende:
Het "In Japan hebben ze nog geen string uitgevonden" filmpje
Verhuis je nu naar Sittard?quote:
Wat denk je zelfquote:
Het is te downloaden al. Vanavond als ik weer op mn kamer ben zal ik het downloaden. Deze week stuur ik het dan wel doorquote:Op zondag 10 juli 2005 00:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heerlijk, zit nu te luisteren naar Sensation Black. Kreeg al een SMS van B, ik moet het opnemen. Komt goed B.
brrrrrrrquote:Op zondag 10 juli 2005 13:15 schreef Strolie75 het volgende:
boem boem boem boem tschhh tschhh tschhh boem boem
He lekker Gijsquote:Op zondag 10 juli 2005 13:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is te downloaden al. Vanavond als ik weer op mn kamer ben zal ik het downloaden. Deze week stuur ik het dan wel door
Was het gaaf Gijs? Lekker braak nu?quote:
Oh ja dat zeker wel hoorquote:
http://www.mixes.dj/www/news/latest/stream/quote:Op zondag 10 juli 2005 16:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gijs, je bent ook weer veel te vroeg wakkerIk slaap altijd minstens tot 17u
Was weer heavy.quote:Op zondag 10 juli 2005 16:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh ja dat zeker wel hoor
Volgende dag is altijd wat minder alleen, alsof je batterij in je lichaam leeg is getrokken.
Thanks, was al om half vijf weg... vandaag weer rond kwart over 4.. Ik ben happy.quote:
Lekker werktijden, ik moet vandaag tot 1730quote:Op maandag 11 juli 2005 08:23 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Thanks, was al om half vijf weg... vandaag weer rond kwart over 4.. Ik ben happy.
Maar goei... Lekker weekedn gehad merk ik.. LoL
Aankomen waaien vorige weekquote:Op maandag 11 juli 2005 09:01 schreef Strolie75 het volgende:
Hebben we een nieuwe Gijs? Heb ik iets gemist?
Is zijn sluitspier al ontmaagd?quote:
Neequote:
Dat naïeve nog…die onschuld.quote:Op maandag 11 juli 2005 09:27 schreef Bastard het volgende:
Nee
Hij weet niet nu nog niet anders dan dat dit een gemoedelijke reeks is zonder exteremen.
Die types moeten toch zooo op hun bek gaan hequote:Op maandag 11 juli 2005 09:31 schreef Strolie75 het volgende:
Er loopt hier trouwens sinds kort eindelijk eens een lekker wijf op de afdeling rond.Enige nadeel, ze weet dat ze lekker is. Dus alles zonder stropdas wordt als lucht behandelt en ze loopt met haar neus bijkans tegen het plafond.
Ken je die filmpje van happy slappy?quote:Op maandag 11 juli 2005 09:35 schreef Bastard het volgende:
Die types moeten toch zooo op hun bek gaan he
Hier is het meer een samenrapsel van hele aardige vrouwen die oud genoeg zijn om mijn moeder te zijn en labiele niet-functionerende wijven (o.a. mijn manager).quote:Hier werken wel lekkere wijven, maar ze zijn nog eens aardig ook bovendien![]()
![]()
Kep is nog steeds op houtsprokkelkampquote:Op maandag 11 juli 2005 09:37 schreef Bastard het volgende:
Allemaal weer hard aan het werk zeker?
Cho -> Nico spelen
SS'er -> Koorknaap activiteiten
Brown -> Inbraak
Vrouwen volk -> Poetsen
Magneet ->
Noot -> Slapen
Kep -> Slaapt met Roy
Ker ->
Struik -> Bukken bij zn baas.
quote:
Ja ik ook geloof ik.. moet nog even kijken naar de kwaliteit.quote:Op maandag 11 juli 2005 10:21 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Je lag er zeker al op tijd in.
Heb de livesets binnen.
Kwaliteit is goed.quote:Op maandag 11 juli 2005 10:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja ik ook geloof ik.. moet nog even kijken naar de kwaliteit.
Klein mazzeltje, heb maar dagen van 7,5 uur.. en sinds vorige week ook de kans om maar een half uur pauze te houden.quote:Op maandag 11 juli 2005 09:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Lekker werktijden, ik moet vandaag tot 1730
Zeer relaxed gedaan inderdaad.. hier kan ik soms ook wel 0800 beginnen, maar dan werken tot 1630.. na 1700 ergens thuis komen als verkeer meewerkt. (Alphen aan de rijn)quote:Op maandag 11 juli 2005 10:35 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Klein mazzeltje, heb maar dagen van 7,5 uur.. en sinds vorige week ook de kans om maar een half uur pauze te houden.
Dagen dat ik om 8 uur begin, kan ik dus om 4 uur thuis zijn.
quote:Op maandag 11 juli 2005 09:37 schreef Bastard het volgende:
Cho -> Nico spelen
Brown -> Inbraak
Vrouwen volk -> Poetsen
Magneet -> werken grmbl moet voor 3 weken een collega vervangen bij een klant, niet echt superdruk maar ben wel redelijk continue bezig
Noot -> Slapen
Kep -> Slaapt met Roy
Ker ->
quote:Op maandag 11 juli 2005 11:11 schreef Strolie75 het volgende:
Gadverdamme, anderhalve week niet op kantoor geweest en er komen alweer de hele ochtend domme mensen met domme vragen aan mijn bureau zeiken.![]()
Urgh! Da's inderdaad kloten... Een collega van mij, ook een Alphenaar, die omzeilt dat hele vervoer circus door met de fiets naar het werk te komen.quote:Op maandag 11 juli 2005 11:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zeer relaxed gedaan inderdaad.. hier kan ik soms ook wel 0800 beginnen, maar dan werken tot 1630.. na 1700 ergens thuis komen als verkeer meewerkt. (Alphen aan de rijn)
Vind 60 Km fietsen op een dag voor je werk toch wel een beetje teveel van het goede.quote:Op maandag 11 juli 2005 11:31 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Urgh! Da's inderdaad kloten... Een collega van mij, ook een Alphenaar, die omzeilt dat hele vervoer circus door met de fiets naar het werk te komen.
(Ik echter verklaar hem voor gek!)
Woon zelf in Zwanenburg, maar vind dat al te ver om naar Schiphol Rijk te fietsen.
nee man....... zoooo fucking slecht geslapen en heb negeritusquote:
quote:Op maandag 11 juli 2005 11:48 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
nee man....... zoooo fucking slecht geslapen en heb negeritusmaar ben wel aan het werk
![]()
quote:
Ben ook wel veel verkouden geweest, maar dat komt door m'n vriendin, die werkt in een kinderdag verblijf... Oef!quote:Op maandag 11 juli 2005 11:47 schreef Bastard het volgende:
Laat de airco maar zitten voor mij hoor in de auto, hooguit lekker in de winter om je ramen die beslagenzijn meteen schoon te hebben, maar in de zomer vind ik een open dakkie (Wat ik ook niet heb) wel een stuk lekkerder
Met die lease bakken was ik aan 1 stuk verkouden
Wazige site trouwens in je sig.
quote:Op maandag 11 juli 2005 12:12 schreef Quinny het volgende:
haaaalllllooo
Ben blij dat ik een excuus heb om niet te hoeven klussen met dit weer
Poekiesquote:Op maandag 11 juli 2005 12:24 schreef O-Ren het volgende:
goedemiddag gijsjes.......
voor mijn geen poetsen vandaag.![]()
Net gewerkt en zo lekker de tuin in bij mijn ouders![]()
Ben mol van Sensation, gewoon brakquote:Op maandag 11 juli 2005 11:48 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
nee man....... zoooo fucking slecht geslapen en heb negeritusmaar ben wel aan het werk
![]()
Hoe ver ben je met GTA:SA Gijs?quote:
Ja ik geloof dat ik tegen het einde van de storymode aanloop.. fucking groot spel is het hoor. Die afstanden!!quote:Op maandag 11 juli 2005 13:22 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hoe ver ben je met GTA:SA Gijs?Ik wil hem ook weer gamen, ik ga de PS2 versie inruilen voor de Xbox-versie.
![]()
ik heb het veel te weinig kunnen gamenquote:Op maandag 11 juli 2005 13:22 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hoe ver ben je met GTA:SA Gijs?Ik wil hem ook weer gamen, ik ga de PS2 versie inruilen voor de Xbox-versie.
![]()
Jaquote:Op maandag 11 juli 2005 13:41 schreef Magneet het volgende:
[..]
ik heb het veel te weinig kunnen gamenzit nog in het eerste stuk
heb net dat figuur in een limo van de pier af gedumpt geloof ik
PC gamen suckt hoor...quote:Op maandag 11 juli 2005 13:56 schreef Strolie75 het volgende:
maar dan natuurlijk wel de mooiste versie.
Is wel hard he.quote:Op maandag 11 juli 2005 13:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat een kutset die van Outblast zeg
Dattie hard is is niet het probleem, hij lijkt me teveel op de set van Pavo van Black 2004. Prophet luister ik nu, dies goed te doen.quote:Op maandag 11 juli 2005 14:36 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Is wel hard he.
The Prophet en de Megamix.![]()
Vorig jaar was de afsluiting beter met Promo.quote:Op maandag 11 juli 2005 14:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dattie hard is is niet het probleem, hij lijkt me teveel op de set van Pavo van Black 2004. Prophet luister ik nu, dies goed te doen.
Als ik alles geluisterd heb ga ik naar de pre-party sets luisteren, ben benieuwd hoe die zijn.
Ohw, ik bedoel ook Promoquote:Op maandag 11 juli 2005 14:39 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Vorig jaar was de afsluiting beter met Promo.
Waar heb je die pre party sets dan vandaan?
Op een console bedoel ik chubby.quote:Op maandag 11 juli 2005 14:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
PC gamen suckt hoor...
Thx zal daar es rondkijken.quote:Op maandag 11 juli 2005 14:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ohw, ik bedoel ook Promo
Ik heb de pre-party sets van TranceTraffic.com
Van The Prophet heb ik geloof ik ook het meest van genotenquote:Op maandag 11 juli 2005 14:36 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Is wel hard he.
The Prophet en de Megamix.![]()
Ik raad je aan om "Another Bittorent Client" te geburiken. Je kan daar je up/download ratio vastzetten. Zo voorkom je dat je helemaal leeggetrokken wordtquote:
Volgend jaar weer?quote:Op maandag 11 juli 2005 14:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Van The Prophet heb ik geloof ik ook het meest van genoten
Laatste tijd niet zo heel veel meer... Maar misschien binnenkort weer?quote:
Wat is er B'tje ?quote:Op maandag 11 juli 2005 09:37 schreef Bastard het volgende:
Cho -> Nico spelen
Brown -> Inbraak
Vrouwen volk -> Poetsen
Magneet ->
Noot -> Slapen
Kep -> Slaapt met Roy
Ker ->
Niet zo veelquote:Op maandag 11 juli 2005 15:06 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Laatste tijd niet zo heel veel meer... Maar misschien binnenkort weer?![]()
![]()
ABC client dusquote:Op maandag 11 juli 2005 14:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik raad je aan om "Another Bittorent Client" te geburiken. Je kan daar je up/download ratio vastzetten. Zo voorkom je dat je helemaal leeggetrokken wordt
Niks Gijsquote:Op maandag 11 juli 2005 15:09 schreef Chicobo het volgende:
[..]
Wat is er B'tje ?
Wanneer gaan we is bieren![]()
Komt wel goed.quote:Op maandag 11 juli 2005 15:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja kijk het nog ff aan hoorMaar dat heb ik altijd na een feest.
Was altijd verstokt FPS & RPG gamer op PC(met een beetje Warcraft III), en tegenwoordig wat meer op console aan het gamen als ik ueberhaupt game.quote:Op maandag 11 juli 2005 15:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Niet zo veelGame je zeker alleen op een PC
Allemaal console gamers hierquote:Op maandag 11 juli 2005 15:55 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Was altijd verstokt FPS & RPG gamer op PC(met een beetje Warcraft III), en tegenwoordig wat meer op console aan het gamen als ik ueberhaupt game.
Zo heel af en toe komt er nog best wat verstandigs uit Stroliequote:
Applequote:Op maandag 11 juli 2005 16:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo heel af en toe komt er nog best wat verstandigs uit Strolie
En soms is het klinkklare onzinquote:
Tweakers.net is daar verderop.quote:Op maandag 11 juli 2005 16:12 schreef n00cL30n het volgende:
LoL...
Tja... was alles maar zo makkelijk als een console.... Server maintenance... Iemand nog een makkelijk alternatief voor het makkelijk/efficient en zo snel mogelijk binnenhalen van Windows 2000 Event en system logs? :s
Praat es met Magneetquote:Op maandag 11 juli 2005 16:12 schreef n00cL30n het volgende:
LoL...
Tja... was alles maar zo makkelijk als een console.... Server maintenance... Iemand nog een makkelijk alternatief voor het makkelijk/efficient en zo snel mogelijk binnenhalen van Windows 2000 Event en system logs? :s
Lekker hoor, overdag met je hol in de zon, en dan savonds als het wat koeler word "werken"quote:Op maandag 11 juli 2005 16:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo, lekker omkleden en dan heerlijk werken
Wat is er lekker aan zomer? Enige verschil dat ik merk is dat je onderbroek tussen je bilnaad plakt op weg van en naar je werk.quote:Op maandag 11 juli 2005 16:47 schreef QueenR het volgende:deze luie hol is voor vandaag weer lekker uitgezwommen en gezond en gaat nu ff wat boterhammetjes en salade eten.
wat is de zomer toch lekker
Waarom ga jij dan iedere keer naar het nog warmere Frankrijkquote:Op maandag 11 juli 2005 16:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wat is er lekker aan zomer? Enige verschil dat ik merk is dat je onderbroek tussen je bilnaad plakt op weg van en naar je werk.![]()
Ahaa.. andere warmte Gijs, andere warmtequote:Op maandag 11 juli 2005 16:58 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Waarom ga jij dan iedere keer naar het nog warmere Frankrijk
Hoef jij niet te werken ofzoquote:Op maandag 11 juli 2005 16:47 schreef QueenR het volgende:deze luie hol is voor vandaag weer lekker uitgezwommen en gezond en gaat nu ff wat boterhammetjes en salade eten.
wat is de zomer toch lekker
snmp?, mom?quote:Op maandag 11 juli 2005 16:12 schreef n00cL30n het volgende:
LoL...
*Plop*quote:Op maandag 11 juli 2005 17:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ahaa.. andere warmte Gijs, andere warmte
Weet je, ik zie jou naam en denk meteen aan een koel flesje rose
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |