Story of your livequote:Op zaterdag 9 juli 2005 11:03 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ga dit weekend geen ene fuck doen. Heerlijk!
*jointje, biertje*quote:
Oef! Lijkt me op zich heel gezellig, maar ik moet naar een verjaardag vanavondquote:
Gozer!!!!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
*jointje, biertje*
Beetje excited zijn voor vanavond, het heilige der heilige, compleet uit je dak op Sensastion Black!
Over 3 weken naar Canada gijsquote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:59 schreef ChOas het volgende:
[..]
Oef! Lijkt me op zich heel gezellig, maar ik moet naar een verjaardag vanavond
Alles goed verder pjee ?
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo brakGeweldig avond gehad gister met mn huisgenoten. Eerst thuis een beetje bier drinken, daarna de stad en en thuis op een gegeven moment hebben we een poedersuikergevecht gehouden
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:53 schreef -Struikrover- het volgende:
Het "In Japan hebben ze nog geen string uitgevonden" filmpje
Verhuis je nu naar Sittard?quote:
Wat denk je zelfquote:
Het is te downloaden al. Vanavond als ik weer op mn kamer ben zal ik het downloaden. Deze week stuur ik het dan wel doorquote:Op zondag 10 juli 2005 00:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heerlijk, zit nu te luisteren naar Sensation Black. Kreeg al een SMS van B, ik moet het opnemen. Komt goed B.
brrrrrrrquote:Op zondag 10 juli 2005 13:15 schreef Strolie75 het volgende:
boem boem boem boem tschhh tschhh tschhh boem boem
He lekker Gijsquote:Op zondag 10 juli 2005 13:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is te downloaden al. Vanavond als ik weer op mn kamer ben zal ik het downloaden. Deze week stuur ik het dan wel door
Was het gaaf Gijs? Lekker braak nu?quote:
Oh ja dat zeker wel hoorquote:
http://www.mixes.dj/www/news/latest/stream/quote:Op zondag 10 juli 2005 16:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gijs, je bent ook weer veel te vroeg wakkerIk slaap altijd minstens tot 17u
Was weer heavy.quote:Op zondag 10 juli 2005 16:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh ja dat zeker wel hoor
Volgende dag is altijd wat minder alleen, alsof je batterij in je lichaam leeg is getrokken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |