Niet zo veelquote:Op maandag 11 juli 2005 15:06 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Laatste tijd niet zo heel veel meer... Maar misschien binnenkort weer?![]()
![]()
ABC client dusquote:Op maandag 11 juli 2005 14:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik raad je aan om "Another Bittorent Client" te geburiken. Je kan daar je up/download ratio vastzetten. Zo voorkom je dat je helemaal leeggetrokken wordt
Niks Gijsquote:Op maandag 11 juli 2005 15:09 schreef Chicobo het volgende:
[..]
Wat is er B'tje ?
Wanneer gaan we is bieren![]()
Komt wel goed.quote:Op maandag 11 juli 2005 15:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja kijk het nog ff aan hoorMaar dat heb ik altijd na een feest.
Was altijd verstokt FPS & RPG gamer op PC(met een beetje Warcraft III), en tegenwoordig wat meer op console aan het gamen als ik ueberhaupt game.quote:Op maandag 11 juli 2005 15:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Niet zo veelGame je zeker alleen op een PC
Allemaal console gamers hierquote:Op maandag 11 juli 2005 15:55 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Was altijd verstokt FPS & RPG gamer op PC(met een beetje Warcraft III), en tegenwoordig wat meer op console aan het gamen als ik ueberhaupt game.
Zo heel af en toe komt er nog best wat verstandigs uit Stroliequote:
Applequote:Op maandag 11 juli 2005 16:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo heel af en toe komt er nog best wat verstandigs uit Strolie
En soms is het klinkklare onzinquote:
Tweakers.net is daar verderop.quote:Op maandag 11 juli 2005 16:12 schreef n00cL30n het volgende:
LoL...
Tja... was alles maar zo makkelijk als een console.... Server maintenance... Iemand nog een makkelijk alternatief voor het makkelijk/efficient en zo snel mogelijk binnenhalen van Windows 2000 Event en system logs? :s
Praat es met Magneetquote:Op maandag 11 juli 2005 16:12 schreef n00cL30n het volgende:
LoL...
Tja... was alles maar zo makkelijk als een console.... Server maintenance... Iemand nog een makkelijk alternatief voor het makkelijk/efficient en zo snel mogelijk binnenhalen van Windows 2000 Event en system logs? :s
Lekker hoor, overdag met je hol in de zon, en dan savonds als het wat koeler word "werken"quote:Op maandag 11 juli 2005 16:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo, lekker omkleden en dan heerlijk werken
Wat is er lekker aan zomer? Enige verschil dat ik merk is dat je onderbroek tussen je bilnaad plakt op weg van en naar je werk.quote:Op maandag 11 juli 2005 16:47 schreef QueenR het volgende:deze luie hol is voor vandaag weer lekker uitgezwommen en gezond en gaat nu ff wat boterhammetjes en salade eten.
wat is de zomer toch lekker
Waarom ga jij dan iedere keer naar het nog warmere Frankrijkquote:Op maandag 11 juli 2005 16:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wat is er lekker aan zomer? Enige verschil dat ik merk is dat je onderbroek tussen je bilnaad plakt op weg van en naar je werk.![]()
Ahaa.. andere warmte Gijs, andere warmtequote:Op maandag 11 juli 2005 16:58 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Waarom ga jij dan iedere keer naar het nog warmere Frankrijk
Hoef jij niet te werken ofzoquote:Op maandag 11 juli 2005 16:47 schreef QueenR het volgende:deze luie hol is voor vandaag weer lekker uitgezwommen en gezond en gaat nu ff wat boterhammetjes en salade eten.
wat is de zomer toch lekker
snmp?, mom?quote:Op maandag 11 juli 2005 16:12 schreef n00cL30n het volgende:
LoL...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |