quote:Op maandag 11 juli 2005 11:11 schreef Strolie75 het volgende:
Gadverdamme, anderhalve week niet op kantoor geweest en er komen alweer de hele ochtend domme mensen met domme vragen aan mijn bureau zeiken.![]()
Urgh! Da's inderdaad kloten... Een collega van mij, ook een Alphenaar, die omzeilt dat hele vervoer circus door met de fiets naar het werk te komen.quote:Op maandag 11 juli 2005 11:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zeer relaxed gedaan inderdaad.. hier kan ik soms ook wel 0800 beginnen, maar dan werken tot 1630.. na 1700 ergens thuis komen als verkeer meewerkt. (Alphen aan de rijn)
Vind 60 Km fietsen op een dag voor je werk toch wel een beetje teveel van het goede.quote:Op maandag 11 juli 2005 11:31 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Urgh! Da's inderdaad kloten... Een collega van mij, ook een Alphenaar, die omzeilt dat hele vervoer circus door met de fiets naar het werk te komen.
(Ik echter verklaar hem voor gek!)
Woon zelf in Zwanenburg, maar vind dat al te ver om naar Schiphol Rijk te fietsen.
nee man....... zoooo fucking slecht geslapen en heb negeritusquote:
quote:Op maandag 11 juli 2005 11:48 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
nee man....... zoooo fucking slecht geslapen en heb negeritusmaar ben wel aan het werk
![]()
quote:
Ben ook wel veel verkouden geweest, maar dat komt door m'n vriendin, die werkt in een kinderdag verblijf... Oef!quote:Op maandag 11 juli 2005 11:47 schreef Bastard het volgende:
Laat de airco maar zitten voor mij hoor in de auto, hooguit lekker in de winter om je ramen die beslagenzijn meteen schoon te hebben, maar in de zomer vind ik een open dakkie (Wat ik ook niet heb) wel een stuk lekkerder
Met die lease bakken was ik aan 1 stuk verkouden
Wazige site trouwens in je sig.
quote:Op maandag 11 juli 2005 12:12 schreef Quinny het volgende:
haaaalllllooo
Ben blij dat ik een excuus heb om niet te hoeven klussen met dit weer
Poekiesquote:Op maandag 11 juli 2005 12:24 schreef O-Ren het volgende:
goedemiddag gijsjes.......
voor mijn geen poetsen vandaag.![]()
Net gewerkt en zo lekker de tuin in bij mijn ouders![]()
Ben mol van Sensation, gewoon brakquote:Op maandag 11 juli 2005 11:48 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
nee man....... zoooo fucking slecht geslapen en heb negeritusmaar ben wel aan het werk
![]()
Hoe ver ben je met GTA:SA Gijs?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |