Ji niet, maar je andere persoonlijkheid welquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:37 schreef Chicobo het volgende:
[..]
Ik noem jou wel eens bij je echte naam
Toch maar eens een afspraak bij de psychiator makenquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:48 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ji niet, maar je andere persoonlijkheid wel
quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:54 schreef Chicobo het volgende:
[..]
Toch maar eens een afspraak bij de psychiator maken
Heb je familie of bekenden in de buurt?quote:
Een achternichtje met der moeder en een neefquote:Op donderdag 7 juli 2005 14:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb je familie of bekenden in de buurt?
22 inch?quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:30 schreef -Struikrover- het volgende:
Beste wielen zeg maar ?
[afbeelding]
Damnzz... daar was ik ook tot net te vinden...quote:
Daar zitten nogal wat kantoorgebouwenquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:49 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Damnzz... daar was ik ook tot net te vinden...
Hee boskabouter, leef je ook nog?quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:46 schreef Strolie75 het volgende:
tvp
Gijs...ben zo'n beetje de hele week weggeweest!quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:47 schreef Bastard het volgende:
Hee boskabouter, leef je ook nog?
Ik heb je niet gemist eigenlijkquote:Op donderdag 7 juli 2005 18:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs...ben zo'n beetje de hele week weggeweest!
Ma t/m wo training (mede) gegeven in een of ander conferentiecentrum en vandaag had ik weer de hele dag overleg in Eindhoven. Mijn leven.
En jij bent?quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb je niet gemist eigenlijk
quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:02 schreef Magneet het volgende:lekker lang weekend weg
morgenvroeg vertrekken we en zondagavond terug
quote:
Baard.quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:11 schreef Chocobo het volgende:
He lekker.... ff eten thuis... strak weer terug![]()
LondenWat een wereld ! ...............................
Ja ik hoorde het van Struik inderdaad.quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs...ben zo'n beetje de hele week weggeweest!
Ma t/m wo training (mede) gegeven in een of ander conferentiecentrum en vandaag had ik weer de hele dag overleg in Eindhoven. Mijn leven.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:18 schreef -Struikrover- het volgende:
Ik krijg ook alles terug van die bolle
Stuur nog eens een mailtje Gijs.quote:
Nee maar mij altijd......echt altijdquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:37 schreef Chicobo het volgende:
[..]
Ik noem jou wel eens bij je echte naam
Oh, Renske, sorry!quote:
Zit toch eens niet zo te slijmen Yuri.quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:25 schreef Chicobo het volgende:
Oh, Renske, sorry!Maar in je username zit je halve naam al
En ik hoor anders nooit me echt naam hier
Ik vind je lief Rensje
Ha, je doet lekker rustig aan.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 07:19 schreef Chocobo het volgende:
Ik weet niet welke dag het is vandaag..... zit ik op 4..... of 5 ?
Boeien !
Rustig aan.......je hebt geen idee Gijs.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 07:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ha, je doet lekker rustig aan.Ik had toendertijd maar 2,5 dag om de hele tent te verven.
Morgeuh trouwens!Wordt het al mooi?
2.5 dagquote:Op vrijdag 8 juli 2005 07:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ha, je doet lekker rustig aan.Ik had toendertijd maar 2,5 dag om de hele tent te verven.
Morgeuh trouwens!Wordt het al mooi?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |