Thanks, was al om half vijf weg... vandaag weer rond kwart over 4.. Ik ben happy.quote:
Lekker werktijden, ik moet vandaag tot 1730quote:Op maandag 11 juli 2005 08:23 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Thanks, was al om half vijf weg... vandaag weer rond kwart over 4.. Ik ben happy.
Maar goei... Lekker weekedn gehad merk ik.. LoL
Aankomen waaien vorige weekquote:Op maandag 11 juli 2005 09:01 schreef Strolie75 het volgende:
Hebben we een nieuwe Gijs? Heb ik iets gemist?
Is zijn sluitspier al ontmaagd?quote:
Neequote:
Dat naïeve nog…die onschuld.quote:Op maandag 11 juli 2005 09:27 schreef Bastard het volgende:
Nee
Hij weet niet nu nog niet anders dan dat dit een gemoedelijke reeks is zonder exteremen.
Die types moeten toch zooo op hun bek gaan hequote:Op maandag 11 juli 2005 09:31 schreef Strolie75 het volgende:
Er loopt hier trouwens sinds kort eindelijk eens een lekker wijf op de afdeling rond.Enige nadeel, ze weet dat ze lekker is. Dus alles zonder stropdas wordt als lucht behandelt en ze loopt met haar neus bijkans tegen het plafond.
Ken je die filmpje van happy slappy?quote:Op maandag 11 juli 2005 09:35 schreef Bastard het volgende:
Die types moeten toch zooo op hun bek gaan he
Hier is het meer een samenrapsel van hele aardige vrouwen die oud genoeg zijn om mijn moeder te zijn en labiele niet-functionerende wijven (o.a. mijn manager).quote:Hier werken wel lekkere wijven, maar ze zijn nog eens aardig ook bovendien![]()
![]()
Kep is nog steeds op houtsprokkelkampquote:Op maandag 11 juli 2005 09:37 schreef Bastard het volgende:
Allemaal weer hard aan het werk zeker?
Cho -> Nico spelen
SS'er -> Koorknaap activiteiten
Brown -> Inbraak
Vrouwen volk -> Poetsen
Magneet ->
Noot -> Slapen
Kep -> Slaapt met Roy
Ker ->
Struik -> Bukken bij zn baas.
quote:
Ja ik ook geloof ik.. moet nog even kijken naar de kwaliteit.quote:Op maandag 11 juli 2005 10:21 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Je lag er zeker al op tijd in.
Heb de livesets binnen.
Kwaliteit is goed.quote:Op maandag 11 juli 2005 10:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja ik ook geloof ik.. moet nog even kijken naar de kwaliteit.
Klein mazzeltje, heb maar dagen van 7,5 uur.. en sinds vorige week ook de kans om maar een half uur pauze te houden.quote:Op maandag 11 juli 2005 09:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Lekker werktijden, ik moet vandaag tot 1730
Zeer relaxed gedaan inderdaad.. hier kan ik soms ook wel 0800 beginnen, maar dan werken tot 1630.. na 1700 ergens thuis komen als verkeer meewerkt. (Alphen aan de rijn)quote:Op maandag 11 juli 2005 10:35 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Klein mazzeltje, heb maar dagen van 7,5 uur.. en sinds vorige week ook de kans om maar een half uur pauze te houden.
Dagen dat ik om 8 uur begin, kan ik dus om 4 uur thuis zijn.
quote:Op maandag 11 juli 2005 09:37 schreef Bastard het volgende:
Allemaal weer hard aan het werk zeker?
Cho -> Nico spelen
SS'er -> Koorknaap activiteiten
Brown -> Inbraak
Vrouwen volk -> Poetsen
Magneet -> werken grmbl moet voor 3 weken een collega vervangen bij een klant, niet echt superdruk maar ben wel redelijk continue bezig
Noot -> Slapen
Kep -> Slaapt met Roy
Ker ->
Struik -> Bukken bij zn baas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |