Zometeen gaat de linkse kliek weer beweren dat de Irak oorlog onterecht was.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:10 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Hmm ik ben benieuwd. Het zou me niets verbazen
De oorlog in Irak is een Allah's zege voor terrorisme.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:39 schreef JanMichiel het volgende:
[..]
Zometeen gaat de linkse kliek weer beweren dat de Irak oorlog onterecht was.![]()
Walgelijk.
De stelling van Marcel van Damquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:39 schreef JanMichiel het volgende:
Zometeen gaat de linkse kliek weer beweren dat de Irak oorlog onterecht was.![]()
Walgelijk.
Dat wordt nu wel in een ander daglicht gesteld. Meneer van Dam is ernstig geestesziek.quote:Niet osama en mullah omar zijn een gevaar voor de wereldvrede nee, dat zijn de christenen in Amerika.
De oorlog was hoe dan ook terecht omdat moordenaars opgepakt dienen te worden. Anders hadden de moordenaar van Theo van Gogh, of van Pim Fortuyn ook wel vrolijk kunnen laten rondlopen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:57 schreef Monidique het volgende:
Inderdaad, of zonder oorlog in Irak deze aanslag nou te voorkomen was of niet, de oorlog was hoe dan ook onterecht. En ja, de oorlog heeft er ook voor gezorgd dat de kans groter is dat zulk soort aanslagen zullen plaatsvinden.
Zou kunnen maar aan de andere kant werd er in Madrid ook meteen naar de ETA gewezen en die hadden het toen dus niet gedaan..quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:10 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Hmm ik ben benieuwd. Het zou me niets verbazen
Dat klopt.quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:05 schreef du_ke het volgende:
Zou kunnen maar aan de andere kant werd er in Madrid ook meteen naar de ETA gewezen en die hadden het toen dus niet gedaan..
Tja dit is er toch een indirect gevolg vanquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:39 schreef JanMichiel het volgende:
[..]
Walgelijk.
Als het aan jou had gelegen had Saddam nu nog honderden mensen per dag gemoord. Lekker dan.quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tja dit is er toch een indirect gevolg van.
Ik was vanaf het begin al tegen deze methode van aanpak voor Irak. En dan mag ik nu geen kritiek meer hebben?
Wat maakt de moordernaars in Irak erger dan die in China, Noord Korea, Iran, Rusland of de VS zelf?quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:00 schreef JanMichiel het volgende:
[..]
De oorlog was hoe dan ook terecht omdat moordenaars opgepakt dienen te worden. Anders hadden de moordenaar van Theo van Gogh, of van Pim Fortuyn ook wel vrolijk kunnen laten rondlopen.
Wees consequent Monidique, of iedereen die een moord begaat vrij, of iedereen die een moord begaat oppakken.
Hou nou eens op om de schuld altijd bij het Westen te leggen. 9/11 gebeurde zonder dat er soldaten in Irak zaten.quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:01 schreef pberends het volgende:
Door de oorlog in Irak is het voor organisaties tien keer makkelijker om terroristen te rekruten dan voorheen. Erg handig dus.
quote:Een terreurgroep, die zich 'Geheime organisatie: Al Qaeda in Europa' noemt, heeft volgens het Duitse weekblad Der Spiegel de aanslagen namens Al-Qaeda opgeeist.
Nee uiteraard niet ik was voor een andere aanpak. Dat is iets anders dan niet aanpakken...quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:15 schreef JanMichiel het volgende:
[..]
Als het aan jou had gelegen had Saddam nu nog honderden mensen per dag gemoord. Lekker dan.
Die moordenaars zijn niet erger; elke moordenaar moet worden opgepakt. Als het aan jou en Monidique ligt worden echter alleen moordenaars in bijvoorbeeld Nederland en de VS opgepakt en kunnen de massamoordenaars in Noord Korea en Irak vrolijk doorgaan.quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:19 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wat maakt de moordernaars in Irak erger dan die in China, Noord Korea, Iran, Rusland of de VS zelf?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |