abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 juli 2005 @ 13:39:33 #102
123792 JanMichiel
Melk, de witte motor!
pi_28587296
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 13:10 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Hmm ik ben benieuwd. Het zou me niets verbazen
Zometeen gaat de linkse kliek weer beweren dat de Irak oorlog onterecht was.

Walgelijk.
pi_28587297
Die headlines op RTLZ zijn echt puur sensatienieuws.

"BLAIR: DIT IS TERREUR"
"BRITSE LEGER BEVEILIGT LONDEN"
"BOMRESTEN GEVONDEN DOOR POLITIE"

.
pi_28587394
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 13:39 schreef JanMichiel het volgende:

[..]

Walgelijk.
De oorlog in Irak is een Allah's zege voor terrorisme.
pi_28587413
double digit fatalities.

Doden aantal gaat dus helaas nog wel stijgen
pi_28587540
2 doden .

Zijn er minstens honderd. Zeker als die bussen vol zaten.
pi_28587552
quote:

Walgelijk.
De stelling van Marcel van Dam
quote:
Niet osama en mullah omar zijn een gevaar voor de wereldvrede nee, dat zijn de christenen in Amerika.
Dat wordt nu wel in een ander daglicht gesteld. Meneer van Dam is ernstig geestesziek.
pi_28587649
Flikken ze nou.....
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_28587844
Inderdaad, of zonder oorlog in Irak deze aanslag nou te voorkomen was of niet, de oorlog was hoe dan ook onterecht. En ja, de oorlog heeft er ook voor gezorgd dat de kans groter is dat zulk soort aanslagen zullen plaatsvinden.
pi_28587899
Ze hadden zakjes varkensvet in de bussen op moeten hangen. Net als in Israël.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
  donderdag 7 juli 2005 @ 14:00:41 #111
123792 JanMichiel
Melk, de witte motor!
pi_28587903
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 13:57 schreef Monidique het volgende:
Inderdaad, of zonder oorlog in Irak deze aanslag nou te voorkomen was of niet, de oorlog was hoe dan ook onterecht. En ja, de oorlog heeft er ook voor gezorgd dat de kans groter is dat zulk soort aanslagen zullen plaatsvinden.
De oorlog was hoe dan ook terecht omdat moordenaars opgepakt dienen te worden. Anders hadden de moordenaar van Theo van Gogh, of van Pim Fortuyn ook wel vrolijk kunnen laten rondlopen.

Wees consequent Monidique, of iedereen die een moord begaat vrij, of iedereen die een moord begaat oppakken.
pi_28587914
Door de oorlog in Irak is het voor organisaties tien keer makkelijker om terroristen te rekruten dan voorheen. Erg handig dus.
  donderdag 7 juli 2005 @ 14:05:25 #113
123792 JanMichiel
Melk, de witte motor!
pi_28588018
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 13:10 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Hmm ik ben benieuwd. Het zou me niets verbazen
Zou kunnen maar aan de andere kant werd er in Madrid ook meteen naar de ETA gewezen en die hadden het toen dus niet gedaan..
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_28588118
Die tulband van India tussen die wereldleiders .
pi_28588132
De frontpage heeft het moeilijk.

Gelukkig is pberends peiling (POL vs NWS) niet een paar dagen na dit incident geweest.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_28588147
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 14:05 schreef du_ke het volgende:
Zou kunnen maar aan de andere kant werd er in Madrid ook meteen naar de ETA gewezen en die hadden het toen dus niet gedaan..
Dat klopt.

Maar het zou mij niets verbazen als het Al-Quada of een van haar splintergroepen is geweest. Dat soort mensen zijn diep ziek en vormen de grootste bedreiging van het vrije Westen.
pi_28588176
quote:

[..]

Walgelijk.
Tja dit is er toch een indirect gevolg van .

Ik was vanaf het begin al tegen deze methode van aanpak voor Irak. En dan mag ik nu geen kritiek meer hebben?
  donderdag 7 juli 2005 @ 14:15:49 #119
123792 JanMichiel
Melk, de witte motor!
pi_28588257
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 14:12 schreef du_ke het volgende:

[..]

Tja dit is er toch een indirect gevolg van .

Ik was vanaf het begin al tegen deze methode van aanpak voor Irak. En dan mag ik nu geen kritiek meer hebben?
Als het aan jou had gelegen had Saddam nu nog honderden mensen per dag gemoord. Lekker dan.
pi_28588339
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 14:00 schreef JanMichiel het volgende:

[..]

De oorlog was hoe dan ook terecht omdat moordenaars opgepakt dienen te worden. Anders hadden de moordenaar van Theo van Gogh, of van Pim Fortuyn ook wel vrolijk kunnen laten rondlopen.

Wees consequent Monidique, of iedereen die een moord begaat vrij, of iedereen die een moord begaat oppakken.
Wat maakt de moordernaars in Irak erger dan die in China, Noord Korea, Iran, Rusland of de VS zelf?
pi_28588347
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 14:01 schreef pberends het volgende:
Door de oorlog in Irak is het voor organisaties tien keer makkelijker om terroristen te rekruten dan voorheen. Erg handig dus.
Hou nou eens op om de schuld altijd bij het Westen te leggen. 9/11 gebeurde zonder dat er soldaten in Irak zaten.

Wanneer krijg jij, en die SP kliek van je, nou eens eindelijk door dat we hier met een stel hufters te maken hebben die niet praten, maar mensen afslachten?

Als de volgende bommen afgaan in Amsterdam, is het dan nog steeds "onze schuld"?

Als de volgende filmmaker wordt vermoord, is het dan nog steeds "onze schuld"?
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_28588383
quote:
Een terreurgroep, die zich 'Geheime organisatie: Al Qaeda in Europa' noemt, heeft volgens het Duitse weekblad Der Spiegel de aanslagen namens Al-Qaeda opgeeist.
pi_28588397
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 14:15 schreef JanMichiel het volgende:

[..]

Als het aan jou had gelegen had Saddam nu nog honderden mensen per dag gemoord. Lekker dan.
Nee uiteraard niet ik was voor een andere aanpak. Dat is iets anders dan niet aanpakken...

Maar je beweert dit nu erg stellig dan kan je me vast ook we lvertellen hoeveel mensen er in Irak onder Saddam gemiddeld per dag stierven en hoeveel het er nu zijn?
  donderdag 7 juli 2005 @ 14:22:44 #124
123792 JanMichiel
Melk, de witte motor!
pi_28588425
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 14:19 schreef du_ke het volgende:

[..]

Wat maakt de moordernaars in Irak erger dan die in China, Noord Korea, Iran, Rusland of de VS zelf?
Die moordenaars zijn niet erger; elke moordenaar moet worden opgepakt. Als het aan jou en Monidique ligt worden echter alleen moordenaars in bijvoorbeeld Nederland en de VS opgepakt en kunnen de massamoordenaars in Noord Korea en Irak vrolijk doorgaan.

Daar teken ik niet voor. Als je zegt dat je tegen deze moordenaars bent moet je ook ingrijpen, niet ingrijpen staat gelijk aan het accepteren van de misdaden.
  donderdag 7 juli 2005 @ 14:23:02 #125
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_28588430
de spkliek van pberends, aldus een vogeltjeskijker

Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: