Nee, maar vergeleken Bush is zelfs Jessica Simpson niet dom.quote:Op donderdag 7 juli 2005 09:35 schreef Drugshond het volgende:
Bush zal nog een lastige kluif hebben aan Bono, die gast is niet dom en kan een hele boodschap verpakken in een paar krachtige zinnen. That will knock his socks off.
Racist!quote:Op donderdag 7 juli 2005 09:37 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Of zet ze een klas terug , zodat ze de volgende keer wel mee kunnen komen.
Kwaliteit van het onderwijs = kwaliteit van de kenniseconomie.quote:Op donderdag 7 juli 2005 10:51 schreef RichardQuest het volgende:
Racist!
Dat vroeg ik me ook al ernstig afquote:Op donderdag 7 juli 2005 10:56 schreef Monidique het volgende:
IESVS XRISTOS, waarom zijn jullie nog zo laat/vroeg online?
pff, volgens mij spreekt Bono ook gewoon meermaals in woorden met meerdere lettergrepen, dus Bush zal nog wat extra moeite moeten doen om het te blijven volgen ..quote:Op donderdag 7 juli 2005 09:35 schreef Drugshond het volgende:
Bush zal nog een lastige kluif hebben aan Bono, die gast is niet dom en kan een hele boodschap verpakken in een paar krachtige zinnen. That will knock his socks off.
Hmm ik haat U2. Kut band met dat zeikerige gedoe van Bono die denkt dat hij een wereldleider isquote:Op donderdag 7 juli 2005 11:45 schreef du_ke het volgende:
Wel verantwoordelijk voor een flinke portie prima muziek.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:38 schreef RM-rf het volgende:
[..]
pff, volgens mij spreekt Bono ook gewoon meermaals in woorden met meerdere lettergrepen, dus Bush zal nog wat extra moeite moeten doen om het te blijven volgen ..
Alhoewel het natuurlijk wel een goed idee is om de boodschap op melodie te zetten, bij leergestoorde kinderen is daarmee ook al eerder een positief resultaat aangetoond....
Verder komt er vast nog een tegen-initiatief.... :
De Jamba Kikker gaat zich als nieuwe pop-idool inzetten voor centrumrechtse realistische budget-politiek... oftewel geen schulden opzeggen van diegenen die onverantwoordelijk en vanuit een eigen keuze die schulden hebben gemaakt...: JAMBA8: Who makes the debt, should also pay for it' ...
lijkt me een hele goede en toepaselijke media-campagne kunnen worden ...
hm, net als jij moest ik een stuk schrijven... het is net als jou niet haalbaar geweestquote:
Ten minste één bus is uiteengereten. Vijf explosies op metrostations, maar dat zijn waarschijnlijk overbelaste dingen geweest. Heeft het er iets mee te maken? Paniekzaaien? 'Mislukte' aanslagen op de metro?quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:38 schreef Johan_de_With het volgende:
Is nu al bekend wat er in Londen is gebeurd?
Tavistock Square: bus uiteen geretenquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:24 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ten minste één bus is uiteengereten. Vijf explosies op metrostations, maar dat zijn waarschijnlijk overbelaste dingen geweest. Heeft het er iets mee te maken? Paniekzaaien? 'Mislukte' aanslagen op de metro?
Hmm ik ben benieuwd. Het zou me niets verbazenquote:The BBC's Frank Gardner said Arab sources said the blasts were probably the work of al-Qaeda.
Mutant01 is de hoofdverantwoordelijke, en is volgens ingewijde bronnen al naar het buitenland gevlucht.quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:38 schreef Johan_de_With het volgende:
Is nu al bekend wat er in Londen is gebeurd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |