Koot & De Bie roeleerde de pan uit. Een tijd terug hadden ze nog een marathon met heel wat afleveringen. Maar ik denk dat het tegenwoordig wat langdradige clips zouden zijn. Heb ook nog een keer een DVD geleend van "De Vieze Man". Hilarisch.quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:52 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
En die kennis heb je natuurljk paraat..
Dit zijn fantastische mensen, maar helaas, uit het rijtje mensen en uit een selectie van mijn meest favoriete personen, springt momenteel gewoon Memien (ik dank je voor dit openhartige gesprek) Holboog er met kop en schouders bovenuit..quote:Op donderdag 7 juli 2005 02:06 schreef sizzler het volgende:
[afbeelding]
Jan de Heus, groentehandelaar en Mehmet Pamuk, Turkse Nederlander
[afbeelding]
De vieze man
[afbeelding]
Dat is toch gewoon die nomad van NOVA??
[afbeelding]
Heer Kooten en Heer De Bie
http://www.kootenbie.nl/index.asp?http://www.kootenbie.nl/telegrafie/Aflevering.asp?ID=39
quote:Politie boos over ontvoerde vrijgezel
Uitgegeven: 6 juli 2005 23:19
Laatst gewijzigd: 6 juli 2005 23:54
AMSTERDAM - De politie van Amsterdam is totaal niet gecharmeerd van een uit de hand gelopen vrijgezellenfeest woensdagavond. De politie kreeg aan het begin van de avond een melding binnen over een mogelijke ontvoering in Amsterdam-Zuidoost. Mensen zagen daar dat een man geboeid en met een zak over zijn hoofd in een auto werd gesleurd en belden 112.
De politie stuurde drie politiewagens en enkele motoragenten er op uit om de 'ontvoerders' te traceren, en kreeg daarbij hulp van een wagen van de Koninklijke Marechaussee. Uiteindelijk wisten agenten de auto tot staan te brengen op de Oudezijds Voorburgwal in het centrum van Amsterdam. Toen bleek het om een uit de hand gelopen vrijgezellengrap te gaan.
De vijf mannen in de auto moesten tekst en uitleg geven op het politiebureau. Vijf andere mannen die de ontvoerde vrijgezel kwamen opwachten, werden eveneens op het bureau ontboden. "Daar hebben we een pittig gesprek met de tien mannen gevoerd", aldus een woordvoerder van de politie. Na de nodige excuses mochten de feestgangers verder feesten. De politie onderzoekt wel of zij de kosten van de politie-inzet op de grappenmakers kan verhalen.
Lichtquote:Op donderdag 7 juli 2005 04:49 schreef Harry_Sack het volgende:
bah, het wordt al bijna licht buiten. Dat wordt nooit meer wat deze donderdag
Ik weet dat ik de laatste tijd weinig aandacht aan je heb geschonken, maar dit is wel een serieus ieder voor zich te noemen issue..quote:
Oowh Jahquote:Op donderdag 7 juli 2005 04:53 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ik weet dat ik de laatste tijd weinig aandacht aan je heb geschonken, maar dit is wel een serieus ieder voor zich te noemen issue..
Godverdomme man. Katerrrrrrrquote:Op donderdag 7 juli 2005 06:25 schreef George-Butters het volgende:
heeeee RQ!
Laat ze gewoon allemaal over gaan joh.quote:Op donderdag 7 juli 2005 06:27 schreef George-Butters het volgende:
hier gewoon nog een behoorlijke hoeveelheid slaap. Zo maar weer aan het werk....
Rapportenvergadering, ben benieuwd hoeveel er nu daadwerkelijk blijven zitten.
bij mij hebben maar 4 van de 40 een onvoldoende. Maar er schijnen ongeveer 20 te blijven zittenquote:Op donderdag 7 juli 2005 06:28 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Laat ze gewoon allemaal over gaan joh.
De helft? Wat is dat voor een schoolquote:Op donderdag 7 juli 2005 06:29 schreef George-Butters het volgende:
[..]
bij mij hebben maar 4 van de 40 een onvoldoende. Maar er schijnen ongeveer 20 te blijven zitten![]()
ik denk dat het ongeveer een derde is. Het is zeker een witte school,quote:Op donderdag 7 juli 2005 06:33 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
De helft? Wat is dat voor een schoolWitte school zeker
Wat ben jij voor knuffelaar, laat in ieder geval die twee (duidelijk slachtoffer van hun positie) overgaanquote:Op donderdag 7 juli 2005 06:38 schreef George-Butters het volgende:
[..]
ik denk dat het ongeveer een derde is. Het is zeker een witte school,
in Franeker..., heb maar 2 negers in m'n klas. Welke overigens beide waarschijnlijk
blijven zitten![]()
Tips voor beter slapenquote:Op donderdag 7 juli 2005 04:49 schreef Harry_Sack het volgende:
bah, het wordt al bijna licht buiten. Dat wordt nooit meer wat deze donderdag
Discriminatie!quote:Op donderdag 7 juli 2005 06:38 schreef George-Butters het volgende:
[..]
heb maar 2 negers in m'n klas. Welke overigens beide waarschijnlijk blijven zitten![]()
quote:Coalitie op een lijn over bestuurlijke vernieuwing
DEN HAAG - Minister Pechtold (Bestuurlijke Vernieuwing) lijkt bij de coalitiepartijen CDA, VVD en D66 voldoende draagvlak gevonden te hebben voor zijn plannen voor vernieuwing van de democratie.
De komst van het referendum heeft daar volgens ingewijden wel voor moeten wijken. Daarvoor bestond vooral bij het CDA te veel weerstand. Andere voorstellen zoals de gekozen burgemeester in 2010, gespreide gemeenteraadsverkiezingen en een groter effect van voorkeurstemmen bleven wel overeind.
De grote lijnen van de bestuurlijke vernieuwing waren eerder al door CDA, VVD en D66 vastgelegd in het zogenoemde 'paasakkoord'. Dat was nodig om na het vertrek van Pechtolds voorganger De Graaf D66 in het kabinet te houden.
Het kabinet praat vrijdag weer over de plannen van Pechtold.
En het kiesstestel... krijgen we weer 30 verschillende stemmen om uit te brengenquote:
Of zet ze een klas terug , zodat ze de volgende keer wel mee kunnen komen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 06:41 schreef RichardQuest het volgende:
Wat ben jij voor knuffelaar, laat in ieder geval die twee (duidelijk slachtoffer van hun positie) overgaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |