ik niet..quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:17 schreef Drumpie het volgende:
Wie kent dat???
graag gedaan!quote:Alvast bedankt...
Welke level??quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:18 schreef Stuart het volgende:
Leuk spelletje, maar ik ben er niet echt ver mee![]()
Ja, al speel ik de laatste tijd niet zoveel meer.quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:42 schreef Drumpie het volgende:
Member??
mag ik van jou full addy gratis pleaseequote:Op woensdag 6 juli 2005 19:45 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ja, al speel ik de laatste tijd niet zoveel meer.
Heb ik niet, maar add me maar. Als ik er weer een keertje ben kijk ik wel of ik iets leuks kan vinden.quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:46 schreef Drumpie het volgende:
[..]
mag ik van jou full addy gratis pleasee
Voeg me toe op een oud email adress veermannetje@hotmail.com, en dan geef ik je me echte msn okequote:Op woensdag 6 juli 2005 19:50 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Heb ik niet, maar add me maar. Als ik er weer een keertje ben kijk ik wel of ik iets leuks kan vinden.
Ik bedoelde add me maar op runescape. Ik zit nooit op msn.quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:52 schreef Drumpie het volgende:
[..]
Voeg me toe op een oud email adress veermannetje@hotmail.com, en dan geef ik je me echte msn oke
Ik ben er.quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:57 schreef Drumpie het volgende:
euhm, mag ik afentoe met jou account ff minen en smelten om ff wat te dragen ik jat nix ik ben 12 ik zit in level 43 ik ben zelf gehack dus ik zou dat nooit doen pleasee, of kom nu ff online
Tegenwoordig niet meer eigenlijk.quote:Op woensdag 6 juli 2005 20:20 schreef Drumpie het volgende:
Speel jij wel runescape boes loes
OMG, wat een trieste reactiequote:Op woensdag 6 juli 2005 19:46 schreef Drumpie het volgende:
[..]
mag ik van jou full addy gratis pleasee
verkoop je die santa??quote:Op zondag 10 juli 2005 11:37 schreef Doppertje het volgende:
Ik ben lvl 71, Dutchbest
In bezit van Santa hat, addy (g), black (t)
heb nog maar 250K cash ofzo
Hoewel ik het eigenlijk niet meer speel (en nee, ik geef mn spullen niet weg)
het gaat niet om de grafische kwaliteit, alhoewel het wel beter had gekunt, maar om de gameplay.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 10:15 schreef ricaplayer het volgende:
damn runescaope doet NIET het is een lelijk kut spel Grrrrr.
mooie dont hotlinkquote:Op zaterdag 30 juli 2005 10:41 schreef Doppertje het volgende:
Nope sorry, Santa is niet te koop![]()
Klik hier voor Dutchbest
Voor de liefhebbers, dat ben "ik" nou![]()
Check mn skills en QP kerel, ik ben een memberquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:04 schreef Thrilled het volgende:
als je member wordt raad ik je aan om op green dragons te gaan trainen in wildy, elke green hide en dragon bone op pakken en banken, kan je flinke winst van maken + je traint je combat...
dit ben ik btw:
[afbeelding]
Dat is gaaf, ookal is dragon dan veel te duur voor zn kwaliteit (40m voor full set...Barrows armor is 15m en 2x zo goed..)quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:30 schreef Woldo het volgende:
Wollie San, lvl 83, account is al 4 jaar oud en heeft van die konijnen oren.
Er staat volgens mij ook nog full dragon en witte phat op. Kopen?
Ik doe er verder niks mee aangezien ik nooit meer speel.
Wattus?quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:17 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Dat is gaaf, ookal is dragon dan veel te duur voor zn kwaliteit (40m voor full set...Barrows armor is 15m en 2x zo goed..)
jij hebt full dragon (ik gok dat jij dragon hide hebt maar goed) en als je full dragon armor hebt dan is dat 40 mill waard, terwijl dat slechter is als barrows armor, wat maar 15 mill ofzo isquote:Op maandag 15 augustus 2005 14:30 schreef Woldo het volgende:
[..]
Wattus?
Ik heb het al minstens sinds maart niet meer gespeeld dus..
Nee geen dragon hide. Echt full dragon met schild, chain en legs. Mijn neefje heeft mijn account overgenomen en ik heb hem net even gemaild hierover. Alleen speelt hij volgens mij ook al niet meer als ik zo mijn super lage stats bekijk.quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:32 schreef Thrilled het volgende:
[..]
jij hebt full dragon (ik gok dat jij dragon hide hebt maar goed) en als je full dragon armor hebt dan is dat 40 mill waard, terwijl dat slechter is als barrows armor, wat maar 15 mill ofzo is
Jongen, runescape sux doe het nou niet!quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:57 schreef Woldo het volgende:
Nope, heb geen msn ofzo hier dus. Ik ga vanavond wel weer eens kijken. Dit topic heeft me intresse voor RS weer even gewekt.
Jij was degene die et spel gevonden had remember..quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:41 schreef Blinker het volgende:
[..]
Jongen, runescape sux doe het nou niet!
Ga speleñ dan!quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:55 schreef Woldo het volgende:
[..]
Jij was degene die et spel gevonden had remember..
Nee.quote:
Als iemand me snared heb ik niet echt problemen.. Het ergste is als meerdere iemanden me snarenquote:Op maandag 15 augustus 2005 12:26 schreef Thrilled het volgende:
[..]
inderdaad, meestal kan ik nog wegrennen,maar als iemand je dan snared oid
Enne.. Waar woont je neefje ook alweer?quote:Nee.
Kwam er gisteren achter dat alles weg was. En dat de laatste die ingelogd had niet ik was in ieder geval. Dus weg alles.
Goedkope black armor is overal te krijgen..Ik kan kijken of ik nog wat delen heb...In de tijd dat ik 4 lvl 1 clues per dag deed had ik heel wat setjes liggen.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:53 schreef EricG het volgende:
Ik ben nou sinds een paar dagen begonnen met runescape maar het is wel verslavend man.. mijn combat lvl is 23 en ik heb ongeveer 13K. Weet iemand misschien waar ik evt een goedkope full black zou kunnen kopen?
/edit: voeg me even toe aan friends list, mijn naam ingame is Eric Geboers![]()
Member only, in level 15 wilderniss ofzo, en de dragons hebben een veel te hoog level voor jouquote:Waar is de dragon die dragon hides en dragon bones laat vallen waar is die??
Lvl 79 en let er op dat je je dragonfire shield bij je hebt...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:35 schreef Doppertje het volgende:
[..]
Member only, in level 15 wilderniss ofzo, en de dragons hebben een veel te hoog level voor jou
Was nou gewoon verder gegaan in het offciele topic ipv een nieuwe aan te makenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:16 schreef Drumpie het volgende:
Dit topic is een lekker succes:D
Let op, barrows verslijt wel op ten duur, dan moet je alles weer fixxen, kost je al gauw 50 - 100k per item...quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:17 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Dat is gaaf, ookal is dragon dan veel te duur voor zn kwaliteit (40m voor full set...Barrows armor is 15m en 2x zo goed..)
thanksquote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:37 schreef Doppertje het volgende:
Voor 10K heb je full black, dus laat je niet omkopen
Maar ik geloof dat niet alle delen in "normale" shops te krijgen zijn, maar dat je alleen in de champions guild de full helm en nog een part kunt krijgen..
Mwah, je kan vreselijk lang non stop combat doen in die dingen... Echt een paar 100 uur.. (dus niet dragen, maar alleen vechten)quote:Let op, barrows verslijt wel op ten duur, dan moet je alles weer fixxen, kost je al gauw 50 - 100k per item...
Volgens mij was dat 15 uur?quote:Echt een paar 100 uur
100 uur...15 uur.. Maakt 't uit, ik bedoelde gewoon veel. 15 uur non stop combat is VEEL (750k exp als je goed bent)...quote:Op maandag 22 augustus 2005 14:31 schreef Doppertje het volgende:
[..]
Volgens mij was dat 15 uur?
Anyways, ik heb 3 easters te koop @ 2 mill each
Of 2 easters voor een santa is ook prima
Wie met dat idee op de proppen is gekomen moeten ze aan de teelballen ophangen! welke sick fuck alcht er nou santa's...quote:Op maandag 22 augustus 2005 15:22 schreef Jeff89 het volgende:
Jezus, kopen de merchants weer alle santa's? Alchen ze ze toevellig ook weer? (meerdere keren gehoord van merchants die 200 santas kochten oid en er dan 150 alchten... de overige 50 waren dan ineens weer in waarde gestegen..)
hij kan ook gewoon prayer aan zetten (save 1 extra item) dan houd je 1 item vast als je dood gaat, skulled of niet..quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:47 schreef Hans90 het volgende:
Nouja, ik heb wel eens bij een vriend tijdens pk'en gezien een gast skulled met santa. Gedood, en vonden een paar gp + fire staff. Goh, waar zou die nat + santa hat naar toe zijn ? Ja, toen stond ik wel even zo :|. Gelukkig ben ik mentaal sterk genoeg om er mee door het leven te gaan![]()
![]()
Maar goed, even update: Ik heb 70 smithing, JEEJ!
ach joh, we zijn allemaal zo begonnenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:05 schreef EricG het volgende:
Hmm, ik zal ook mijn skills eens postenCombat lvl: 30. Mining lvl 34, Smithing level 27, Cooking 6, Magic 4, Crafting 3, Fishing 2. De rest heb ik nog niets mee gedaan.
Ik voel me eigenlijk best wel een n00b
Haal binnen de eerste 2 weken spelen fishing 40+... Dat deed ik ook toen ik nog een liev naabje was en je hebt er de rest van het spel profijt van je fishing hoog te houden..quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:05 schreef EricG het volgende:
Hmm, ik zal ook mijn skills eens postenCombat lvl: 30. Mining lvl 34, Smithing level 27, Cooking 6, Magic 4, Crafting 3, Fishing 2. De rest heb ik nog niets mee gedaan.
Weet ik, maar het maakt die gasten niet uit of ze het verlies er uit krijgen..quote:Op maandag 22 augustus 2005 15:30 schreef Doppertje het volgende:
Dat alchen lijkt me sterkt, omdat niet het verlies aan santa's zorgt voor stijging, maar het 'Met kerst zijn ze veeel waard' en "Als er 1 schaap over de dam is volgen er meer"
Plus, als je 150 santa's alched heb je echt niet alle verlies eruit..
Dat is zeker wel ziekelijk dan. Ook wel eens dat filmpje gezien waarin easter eggs, pumpkins werden opgegeten, en 2 christmas crackers werden 'geplopt'..?quote:Weet ik, maar het maakt die gasten niet uit of ze het verlies er uit krijgen..
Ik hoor van steeds meer mensen dat er overal santa's worden gealched...
Van smithing en mining rank je niet n33bquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:28 schreef Drumpie het volgende:
ik was de heletijd op vakantie maar ik ben vet vooruitgegaan laatste paar dagen ik zit nou in lvl 46 en ik heb de heletijd ziteen minen en smithing, dusja
Nieuwe skillsquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:05 schreef EricG het volgende:
quote:Op maandag 5 september 2005 16:17 schreef EricG het volgende:
[..]
Nieuwe skillsCombat 39, mining 36, smithing 27, crafting 5, cooking 7, magic 10, firemaking 20, woodcutting 16, runecrafting 2
![]()
Niet veel verbetering opgetreden als ik ze nou eens vergelijk![]()
Waar!?quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:42 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb Battlefield 1 plus 2 uitbreidingen gekocht voor 15 euro. Dat online is leuk
Als ik jou was zou ik een tijdje op die rogues blijven thieven, gewoon in dat kasteel helemaal bovenin de wildy... Full load cakes en gaan.quote:Op zaterdag 10 december 2005 10:23 schreef DeHovenier het volgende:
Heb nu een picklock gejat in de Wildy van Rogues, ga nu thieven! Ben lvl 47 nu.
En 70 euro is teveel voor een Santa
Daar krijg je toch niet zoveel xp van?quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:33 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik een tijdje op die rogues blijven thieven, gewoon in dat kasteel helemaal bovenin de wildy... Full load cakes en gaan.
quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:26 schreef DeHovenier het volgende:
Ben nu aan het vissen (lvl 63)
Er komt altijd iets van:quote:Op donderdag 15 december 2005 17:03 schreef DeHovenier het volgende:
Klinkt vaag :s
Ik heb altijd dat als 'ie bezig is met laden, en als ik een andere site open en die weer wegklik, ik opeens een wit scherm heb
Nu heb ik dat opgelost door een programmaatje te downen waarmee ik RS kan openen, en het verkort de laadtijd ook
quote:Please wait..
Atempting to reestablish..
Heb het probleem gelukkig alweer opgelostquote:Op zaterdag 17 december 2005 11:49 schreef DeHovenier het volgende:
O dat, dat gebeurt bij mij ook soms Bombastique. Gelukkig niet vaak. Er staat dan ook 'Connection lost'. Als ik dan ff wacht, dan doet 'ie het altijd weer. Zoniet, dan open ik de pagina opnieuw en log ik opnieuw in
Tuinmanquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:30 schreef DeHovenier het volgende:
Maakt voor mij niks uit, ik ben member
Classic is lelijker en onoverzichtelijker, ik hou het bij 3d
Uddel
Andere account gooi ik weg en hiermee ga ik verder.quote:Op maandag 26 december 2005 02:12 schreef DeHovenier het volgende:
Waarom een kloon?
Heb je 2 verschillende emailadressen van 2 verschillende servers ofzo
Ik had ook zoiets, ook veel minen.. iets van 73 mining ofzo.. log ik na meer dan een jaar weer in, is m'n hele bank leeg en zijn m'n stats weer allemaal 1, hitpoints 9quote:Op maandag 26 december 2005 11:22 schreef Blinker het volgende:
Ik had eerst een character van level 68 ofzo. had ik em uitgeleend aan mn neefje. Heeft ie het wachtwoord aan iemand gegeven
Die ben ik nu dus kwijt
Dat is niet zo slim hequote:Op maandag 26 december 2005 11:22 schreef Blinker het volgende:
Ik had eerst een character van level 68 ofzo. had ik em uitgeleend aan mn neefje. Heeft ie het wachtwoord aan iemand gegeven
Die ben ik nu dus kwijt
Ik wil 'm wel hebbenquote:Op maandag 26 december 2005 14:32 schreef Drumpie het volgende:
Topic loopt nog gesmeerd, dus post lekker verder, ik hoop dat er 1 deel 2 komt, en dat word succes, Ik heb nog 1 acc van lvl 60 ik geef hem gratis weg, informatie volgd
quote:Op maandag 26 december 2005 14:32 schreef Drumpie het volgende:
Topic loopt nog gesmeerd, dus post lekker verder, ik hoop dat er 1 deel 2 komt, en dat word succes, Ik heb nog 1 acc van lvl 60 ik geef hem gratis weg, informatie volgd
Ik ook!quote:Op maandag 26 december 2005 14:32 schreef Drumpie het volgende:
Wil je hem of geef je ook 1 weg??quote:Op maandag 26 december 2005 14:39 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik ook!
Voor het symbolische bedrag van 1 gp?
quote:Op maandag 26 december 2005 14:45 schreef Drumpie het volgende:
Ik ga Runescape #2 de OP springend maken, maar ik wil als dit topic vol is dat niemand een #2 gaat maken want ik wil dat graag doen. ik bedenk nog ff hoe ik dat acc kan weggeven
Is goed.quote:Op maandag 26 december 2005 14:45 schreef Drumpie het volgende:
Ik ga Runescape #2 de OP springend maken, maar ik wil als dit topic vol is dat niemand een #2 gaat maken want ik wil dat graag doen. ik bedenk nog ff hoe ik dat acc kan weggeven
Eerder of niet, ik ga bedenk nog wel iets maar ik hoef er geen geld voorquote:Op maandag 26 december 2005 14:50 schreef ZigoSOS het volgende:
Wat bedoel je met ik bedenkt nog ff hoe ik dat acc kan weggeven?
En Ik was lekker eerder
Dat telt nietquote:Op maandag 26 december 2005 15:20 schreef ZigoSOS het volgende:
Mooi niet
Ik geef er 1k voor
Ik was eerder en jij bent niet aardiger
En jij bent al veel verder met Travian/Ogame/Torncity!
GEEN RS GELDquote:Op maandag 26 december 2005 16:13 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dat telt niet
Dan geef ik er 1,1k voor!
Beat that
was jou naam op runescape?quote:Op maandag 26 december 2005 18:14 schreef DeHovenier het volgende:
Altijd leuk, dragon full
Ben net klaar met kerstballen kleuren en inpakken, heb ook 5 dozen opgehangen in de kerstboom in Varrock, dus nu heb ik een eigen marionet
Vorige kerst was er een kerstman in Falafor die jojo's uitdeelde, die heb ik nog steeds.
contact mequote:Op maandag 26 december 2005 19:02 schreef Drumpie het volgende:
Maar ik kan niet vaak online komen want ik vier kerst bij mijn opa, maar hoeveel liefhebbers zijn er voor mijn acc
Naam: Drumpie17
Staus: Non-active player
moet je mijn runescape nick?quote:Op maandag 26 december 2005 19:08 schreef Drumpie het volgende:
Nicks zijn welkom zoniet geen deelnemer
liefhebbers via msn check me prof
KUTquote:Op dinsdag 27 december 2005 03:39 schreef ne0n het volgende:
godver, ben net gekilled door een lvl 54 klootzak, hij heeft al me rune stuff nu
Ik had dus eergisteren "You last logged in 700 nogwat days ago"quote:Op maandag 26 december 2005 14:32 schreef DeHovenier het volgende:
Ik had een keer 'You last logged in 117 days ago'
Mijn emotie op dat moment.quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:42 schreef DeHovenier het volgende:
Wat is het nut van het posten van een smiley?
ja das best kutquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:31 schreef DeHovenier het volgende:
Ah.
We kunnen wel een clan oprichten idd
Da's matig Frits, dat je alle levels weer op beginniveau hebt staan
Jij wil toch ook kans maken op mijn account van level 60 gratis??quote:Op woensdag 28 december 2005 13:24 schreef ZigoSOS het volgende:
Runescape
En jij met je deel 2 en OP
Hij doet het erom hoor, hij wil hem gewoon volhebben..quote:Op woensdag 28 december 2005 19:47 schreef peristilius het volgende:
Drumpie iets minder vaak achter elkaar posten mag wel.
Veel. Erg vele nieuwe skills, makkelijke manieren om geld te verdienen, iets moeilijkere manieren om geld te verdienen maar dan verdien je wel dik ook.quote:Op woensdag 28 december 2005 16:07 schreef Drumpie het volgende:
wat kan je nou echt meer als member!!!
Ik had wat foutjes gemaakt met de plaatjes maar nu is het weer opgelost bedanktquote:Op woensdag 28 december 2005 19:47 schreef peristilius het volgende:
Drumpie iets minder vaak achter elkaar posten mag wel.
Ik kan toch altijd achter de computer, hier in het hotel, dus het maakt in feite niks uit maar ik denk dat dit topic toch morgen pas vol zitquote:Op donderdag 29 december 2005 10:49 schreef FritsFluitketel het volgende:
Drumpie je kunt de openingspost toch ook gewoon in dit topic zetten? Dan kan degene die dit topic vol maakt jouw post quoten en de openingspost overnemen om die in deel 2 te zetten. Zo moeilijk is dat toch niet?
Maar dan moet jij dus wel op Fok! zitten op het moment dat dit deel vol raakt. Normaal gesproken maakt degene die het ene topic vol maakt het volgende deel aan, maargoed.. als jij 24/7 het topic wil blijven volgen vanuit Slovenie.. veel plezierquote:Op donderdag 29 december 2005 11:32 schreef Drumpie het volgende:
[..]
Ik kan toch altijd achter de computer, hier in het hotel, dus het maakt in feite niks uit maar ik denk dat dit topic toch morgen pas vol zit![]()
Van Tip.it:quote:Op donderdag 29 december 2005 19:35 schreef EricG het volgende:
Welke tools heb je nodig om Holy Symbols te kunnen maken? Ik heb nou silver bars, een holy mould en een chisel maar er staat steeds "nothing interesting happened" :S
quote:Silver is considered to be very fast exp, and therefore silver ores and bars are very valuable. With silver you can make two different kinds of symbols: A holy symbol, and an unholy symbol. There isn't really any difference between the two, you'll get the same exp. However, the unholy symbol is members only, and you'll need to have done the Observatory Quest to be able to make it. To get the mould for the unholy symbol, just complete the Observatory Quest and talk with the Spirit of Scorpius North of the observatory at the little graveyard. You can also get the mould as drops from Chaos Druids and Chaos Druid Warriors. You will need to string your symbol with string before you can wear it. The process goes like this;
* Mine your Silver Ore.
* Smelt it in a furnace to receive a Silver Bar.
* Use your bar with the furnace, while holding your mould in your inventory, to make your item.
* If you made a symbol, you might want to string it.
Ik doe nog een 60 level acc weggeven Prijs is in de volgende deel, daarom kan ik ook niet het deel al posten omdat ik nog niet weet wie de prijs krijgt!!!, en nog moet nadenken, je kan meedoen maar hoe heet jij bij runescape!!quote:Op woensdag 28 december 2005 22:36 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Hij doet het erom hoor, hij wil hem gewoon volhebben..
Ik ben inmiddels 33 mining geworden en m'n combat is 19.. still a long way to go... toch netjes, sinds vrijdag toch?
Wat is het irritant om zo laag te zitten
Als je member bent, is er een plek ergens bij trollweis mountain voor een quest. Het is best vet, ziet er alleen een beetje knullig uit. Java game, he.quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:00 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb thuis wel een echte slee, maar de sneeuwlaag is nog te dun. Kan je sleeen in RS?
gevonden waar is de blacksmith dan??? om alles temaakenquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:48 schreef EricG het volgende:
west van barbarian village, noord-oost van Falador
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |