Hij doet het erom hoor, hij wil hem gewoon volhebben..quote:Op woensdag 28 december 2005 19:47 schreef peristilius het volgende:
Drumpie iets minder vaak achter elkaar posten mag wel.
Veel. Erg vele nieuwe skills, makkelijke manieren om geld te verdienen, iets moeilijkere manieren om geld te verdienen maar dan verdien je wel dik ook.quote:Op woensdag 28 december 2005 16:07 schreef Drumpie het volgende:
wat kan je nou echt meer als member!!!
Ik had wat foutjes gemaakt met de plaatjes maar nu is het weer opgelost bedanktquote:Op woensdag 28 december 2005 19:47 schreef peristilius het volgende:
Drumpie iets minder vaak achter elkaar posten mag wel.
Ik kan toch altijd achter de computer, hier in het hotel, dus het maakt in feite niks uit maar ik denk dat dit topic toch morgen pas vol zitquote:Op donderdag 29 december 2005 10:49 schreef FritsFluitketel het volgende:
Drumpie je kunt de openingspost toch ook gewoon in dit topic zetten? Dan kan degene die dit topic vol maakt jouw post quoten en de openingspost overnemen om die in deel 2 te zetten. Zo moeilijk is dat toch niet?
Maar dan moet jij dus wel op Fok! zitten op het moment dat dit deel vol raakt. Normaal gesproken maakt degene die het ene topic vol maakt het volgende deel aan, maargoed.. als jij 24/7 het topic wil blijven volgen vanuit Slovenie.. veel plezierquote:Op donderdag 29 december 2005 11:32 schreef Drumpie het volgende:
[..]
Ik kan toch altijd achter de computer, hier in het hotel, dus het maakt in feite niks uit maar ik denk dat dit topic toch morgen pas vol zit![]()
Van Tip.it:quote:Op donderdag 29 december 2005 19:35 schreef EricG het volgende:
Welke tools heb je nodig om Holy Symbols te kunnen maken? Ik heb nou silver bars, een holy mould en een chisel maar er staat steeds "nothing interesting happened" :S
quote:Silver is considered to be very fast exp, and therefore silver ores and bars are very valuable. With silver you can make two different kinds of symbols: A holy symbol, and an unholy symbol. There isn't really any difference between the two, you'll get the same exp. However, the unholy symbol is members only, and you'll need to have done the Observatory Quest to be able to make it. To get the mould for the unholy symbol, just complete the Observatory Quest and talk with the Spirit of Scorpius North of the observatory at the little graveyard. You can also get the mould as drops from Chaos Druids and Chaos Druid Warriors. You will need to string your symbol with string before you can wear it. The process goes like this;
* Mine your Silver Ore.
* Smelt it in a furnace to receive a Silver Bar.
* Use your bar with the furnace, while holding your mould in your inventory, to make your item.
* If you made a symbol, you might want to string it.
Ik doe nog een 60 level acc weggeven Prijs is in de volgende deel, daarom kan ik ook niet het deel al posten omdat ik nog niet weet wie de prijs krijgt!!!, en nog moet nadenken, je kan meedoen maar hoe heet jij bij runescape!!quote:Op woensdag 28 december 2005 22:36 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Hij doet het erom hoor, hij wil hem gewoon volhebben..
Ik ben inmiddels 33 mining geworden en m'n combat is 19.. still a long way to go... toch netjes, sinds vrijdag toch?
Wat is het irritant om zo laag te zitten
Als je member bent, is er een plek ergens bij trollweis mountain voor een quest. Het is best vet, ziet er alleen een beetje knullig uit. Java game, he.quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:00 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb thuis wel een echte slee, maar de sneeuwlaag is nog te dun. Kan je sleeen in RS?
gevonden waar is de blacksmith dan??? om alles temaakenquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:48 schreef EricG het volgende:
west van barbarian village, noord-oost van Falador
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |