Dat is gaaf, ookal is dragon dan veel te duur voor zn kwaliteit (40m voor full set...Barrows armor is 15m en 2x zo goed..)quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:30 schreef Woldo het volgende:
Wollie San, lvl 83, account is al 4 jaar oud en heeft van die konijnen oren.
Er staat volgens mij ook nog full dragon en witte phat op. Kopen?
Ik doe er verder niks mee aangezien ik nooit meer speel.
Wattus?quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:17 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Dat is gaaf, ookal is dragon dan veel te duur voor zn kwaliteit (40m voor full set...Barrows armor is 15m en 2x zo goed..)
jij hebt full dragon (ik gok dat jij dragon hide hebt maar goed) en als je full dragon armor hebt dan is dat 40 mill waard, terwijl dat slechter is als barrows armor, wat maar 15 mill ofzo isquote:Op maandag 15 augustus 2005 14:30 schreef Woldo het volgende:
[..]
Wattus?
Ik heb het al minstens sinds maart niet meer gespeeld dus..
Nee geen dragon hide. Echt full dragon met schild, chain en legs. Mijn neefje heeft mijn account overgenomen en ik heb hem net even gemaild hierover. Alleen speelt hij volgens mij ook al niet meer als ik zo mijn super lage stats bekijk.quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:32 schreef Thrilled het volgende:
[..]
jij hebt full dragon (ik gok dat jij dragon hide hebt maar goed) en als je full dragon armor hebt dan is dat 40 mill waard, terwijl dat slechter is als barrows armor, wat maar 15 mill ofzo is
Jongen, runescape sux doe het nou niet!quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:57 schreef Woldo het volgende:
Nope, heb geen msn ofzo hier dus. Ik ga vanavond wel weer eens kijken. Dit topic heeft me intresse voor RS weer even gewekt.
Jij was degene die et spel gevonden had remember..quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:41 schreef Blinker het volgende:
[..]
Jongen, runescape sux doe het nou niet!
Ga speleñ dan!quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:55 schreef Woldo het volgende:
[..]
Jij was degene die et spel gevonden had remember..
Nee.quote:
Als iemand me snared heb ik niet echt problemen.. Het ergste is als meerdere iemanden me snarenquote:Op maandag 15 augustus 2005 12:26 schreef Thrilled het volgende:
[..]
inderdaad, meestal kan ik nog wegrennen,maar als iemand je dan snared oid
Enne.. Waar woont je neefje ook alweer?quote:Nee.
Kwam er gisteren achter dat alles weg was. En dat de laatste die ingelogd had niet ik was in ieder geval. Dus weg alles.
Goedkope black armor is overal te krijgen..Ik kan kijken of ik nog wat delen heb...In de tijd dat ik 4 lvl 1 clues per dag deed had ik heel wat setjes liggen.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:53 schreef EricG het volgende:
Ik ben nou sinds een paar dagen begonnen met runescape maar het is wel verslavend man.. mijn combat lvl is 23 en ik heb ongeveer 13K. Weet iemand misschien waar ik evt een goedkope full black zou kunnen kopen?
/edit: voeg me even toe aan friends list, mijn naam ingame is Eric Geboers![]()
Member only, in level 15 wilderniss ofzo, en de dragons hebben een veel te hoog level voor jouquote:Waar is de dragon die dragon hides en dragon bones laat vallen waar is die??
Lvl 79 en let er op dat je je dragonfire shield bij je hebt...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:35 schreef Doppertje het volgende:
[..]
Member only, in level 15 wilderniss ofzo, en de dragons hebben een veel te hoog level voor jou
Was nou gewoon verder gegaan in het offciele topic ipv een nieuwe aan te makenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:16 schreef Drumpie het volgende:
Dit topic is een lekker succes:D
Let op, barrows verslijt wel op ten duur, dan moet je alles weer fixxen, kost je al gauw 50 - 100k per item...quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:17 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Dat is gaaf, ookal is dragon dan veel te duur voor zn kwaliteit (40m voor full set...Barrows armor is 15m en 2x zo goed..)
thanksquote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:37 schreef Doppertje het volgende:
Voor 10K heb je full black, dus laat je niet omkopen
Maar ik geloof dat niet alle delen in "normale" shops te krijgen zijn, maar dat je alleen in de champions guild de full helm en nog een part kunt krijgen..
Mwah, je kan vreselijk lang non stop combat doen in die dingen... Echt een paar 100 uur.. (dus niet dragen, maar alleen vechten)quote:Let op, barrows verslijt wel op ten duur, dan moet je alles weer fixxen, kost je al gauw 50 - 100k per item...
Volgens mij was dat 15 uur?quote:Echt een paar 100 uur
100 uur...15 uur.. Maakt 't uit, ik bedoelde gewoon veel. 15 uur non stop combat is VEEL (750k exp als je goed bent)...quote:Op maandag 22 augustus 2005 14:31 schreef Doppertje het volgende:
[..]
Volgens mij was dat 15 uur?
Anyways, ik heb 3 easters te koop @ 2 mill each
Of 2 easters voor een santa is ook prima
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |