Heb het probleem gelukkig alweer opgelostquote:Op zaterdag 17 december 2005 11:49 schreef DeHovenier het volgende:
O dat, dat gebeurt bij mij ook soms Bombastique. Gelukkig niet vaak. Er staat dan ook 'Connection lost'. Als ik dan ff wacht, dan doet 'ie het altijd weer. Zoniet, dan open ik de pagina opnieuw en log ik opnieuw in
Tuinmanquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:30 schreef DeHovenier het volgende:
Maakt voor mij niks uit, ik ben member
Classic is lelijker en onoverzichtelijker, ik hou het bij 3d
Uddel
Andere account gooi ik weg en hiermee ga ik verder.quote:Op maandag 26 december 2005 02:12 schreef DeHovenier het volgende:
Waarom een kloon?
Heb je 2 verschillende emailadressen van 2 verschillende servers ofzo
Ik had ook zoiets, ook veel minen.. iets van 73 mining ofzo.. log ik na meer dan een jaar weer in, is m'n hele bank leeg en zijn m'n stats weer allemaal 1, hitpoints 9quote:Op maandag 26 december 2005 11:22 schreef Blinker het volgende:
Ik had eerst een character van level 68 ofzo. had ik em uitgeleend aan mn neefje. Heeft ie het wachtwoord aan iemand gegeven
Die ben ik nu dus kwijt
Dat is niet zo slim hequote:Op maandag 26 december 2005 11:22 schreef Blinker het volgende:
Ik had eerst een character van level 68 ofzo. had ik em uitgeleend aan mn neefje. Heeft ie het wachtwoord aan iemand gegeven
Die ben ik nu dus kwijt
Ik wil 'm wel hebbenquote:Op maandag 26 december 2005 14:32 schreef Drumpie het volgende:
Topic loopt nog gesmeerd, dus post lekker verder, ik hoop dat er 1 deel 2 komt, en dat word succes, Ik heb nog 1 acc van lvl 60 ik geef hem gratis weg, informatie volgd
quote:Op maandag 26 december 2005 14:32 schreef Drumpie het volgende:
Topic loopt nog gesmeerd, dus post lekker verder, ik hoop dat er 1 deel 2 komt, en dat word succes, Ik heb nog 1 acc van lvl 60 ik geef hem gratis weg, informatie volgd
Ik ook!quote:Op maandag 26 december 2005 14:32 schreef Drumpie het volgende:
Wil je hem of geef je ook 1 weg??quote:Op maandag 26 december 2005 14:39 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik ook!
Voor het symbolische bedrag van 1 gp?
quote:Op maandag 26 december 2005 14:45 schreef Drumpie het volgende:
Ik ga Runescape #2 de OP springend maken, maar ik wil als dit topic vol is dat niemand een #2 gaat maken want ik wil dat graag doen. ik bedenk nog ff hoe ik dat acc kan weggeven
Is goed.quote:Op maandag 26 december 2005 14:45 schreef Drumpie het volgende:
Ik ga Runescape #2 de OP springend maken, maar ik wil als dit topic vol is dat niemand een #2 gaat maken want ik wil dat graag doen. ik bedenk nog ff hoe ik dat acc kan weggeven
Eerder of niet, ik ga bedenk nog wel iets maar ik hoef er geen geld voorquote:Op maandag 26 december 2005 14:50 schreef ZigoSOS het volgende:
Wat bedoel je met ik bedenkt nog ff hoe ik dat acc kan weggeven?
En Ik was lekker eerder
Dat telt nietquote:Op maandag 26 december 2005 15:20 schreef ZigoSOS het volgende:
Mooi niet
Ik geef er 1k voor
Ik was eerder en jij bent niet aardiger
En jij bent al veel verder met Travian/Ogame/Torncity!
GEEN RS GELDquote:Op maandag 26 december 2005 16:13 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dat telt niet
Dan geef ik er 1,1k voor!
Beat that
was jou naam op runescape?quote:Op maandag 26 december 2005 18:14 schreef DeHovenier het volgende:
Altijd leuk, dragon full
Ben net klaar met kerstballen kleuren en inpakken, heb ook 5 dozen opgehangen in de kerstboom in Varrock, dus nu heb ik een eigen marionet
Vorige kerst was er een kerstman in Falafor die jojo's uitdeelde, die heb ik nog steeds.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |