Wie met dat idee op de proppen is gekomen moeten ze aan de teelballen ophangen! welke sick fuck alcht er nou santa's...quote:Op maandag 22 augustus 2005 15:22 schreef Jeff89 het volgende:
Jezus, kopen de merchants weer alle santa's? Alchen ze ze toevellig ook weer? (meerdere keren gehoord van merchants die 200 santas kochten oid en er dan 150 alchten... de overige 50 waren dan ineens weer in waarde gestegen..)
hij kan ook gewoon prayer aan zetten (save 1 extra item) dan houd je 1 item vast als je dood gaat, skulled of niet..quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:47 schreef Hans90 het volgende:
Nouja, ik heb wel eens bij een vriend tijdens pk'en gezien een gast skulled met santa. Gedood, en vonden een paar gp + fire staff. Goh, waar zou die nat + santa hat naar toe zijn ? Ja, toen stond ik wel even zo :|. Gelukkig ben ik mentaal sterk genoeg om er mee door het leven te gaan![]()
![]()
Maar goed, even update: Ik heb 70 smithing, JEEJ!
ach joh, we zijn allemaal zo begonnenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:05 schreef EricG het volgende:
Hmm, ik zal ook mijn skills eens postenCombat lvl: 30. Mining lvl 34, Smithing level 27, Cooking 6, Magic 4, Crafting 3, Fishing 2. De rest heb ik nog niets mee gedaan.
Ik voel me eigenlijk best wel een n00b
Haal binnen de eerste 2 weken spelen fishing 40+... Dat deed ik ook toen ik nog een liev naabje was en je hebt er de rest van het spel profijt van je fishing hoog te houden..quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:05 schreef EricG het volgende:
Hmm, ik zal ook mijn skills eens postenCombat lvl: 30. Mining lvl 34, Smithing level 27, Cooking 6, Magic 4, Crafting 3, Fishing 2. De rest heb ik nog niets mee gedaan.
Weet ik, maar het maakt die gasten niet uit of ze het verlies er uit krijgen..quote:Op maandag 22 augustus 2005 15:30 schreef Doppertje het volgende:
Dat alchen lijkt me sterkt, omdat niet het verlies aan santa's zorgt voor stijging, maar het 'Met kerst zijn ze veeel waard' en "Als er 1 schaap over de dam is volgen er meer"
Plus, als je 150 santa's alched heb je echt niet alle verlies eruit..
Dat is zeker wel ziekelijk dan. Ook wel eens dat filmpje gezien waarin easter eggs, pumpkins werden opgegeten, en 2 christmas crackers werden 'geplopt'..?quote:Weet ik, maar het maakt die gasten niet uit of ze het verlies er uit krijgen..
Ik hoor van steeds meer mensen dat er overal santa's worden gealched...
Van smithing en mining rank je niet n33bquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:28 schreef Drumpie het volgende:
ik was de heletijd op vakantie maar ik ben vet vooruitgegaan laatste paar dagen ik zit nou in lvl 46 en ik heb de heletijd ziteen minen en smithing, dusja
Nieuwe skillsquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:05 schreef EricG het volgende:
quote:Op maandag 5 september 2005 16:17 schreef EricG het volgende:
[..]
Nieuwe skillsCombat 39, mining 36, smithing 27, crafting 5, cooking 7, magic 10, firemaking 20, woodcutting 16, runecrafting 2
![]()
Niet veel verbetering opgetreden als ik ze nou eens vergelijk![]()
Waar!?quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:42 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb Battlefield 1 plus 2 uitbreidingen gekocht voor 15 euro. Dat online is leuk
Als ik jou was zou ik een tijdje op die rogues blijven thieven, gewoon in dat kasteel helemaal bovenin de wildy... Full load cakes en gaan.quote:Op zaterdag 10 december 2005 10:23 schreef DeHovenier het volgende:
Heb nu een picklock gejat in de Wildy van Rogues, ga nu thieven! Ben lvl 47 nu.
En 70 euro is teveel voor een Santa
Daar krijg je toch niet zoveel xp van?quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:33 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik een tijdje op die rogues blijven thieven, gewoon in dat kasteel helemaal bovenin de wildy... Full load cakes en gaan.
quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:26 schreef DeHovenier het volgende:
Ben nu aan het vissen (lvl 63)
Er komt altijd iets van:quote:Op donderdag 15 december 2005 17:03 schreef DeHovenier het volgende:
Klinkt vaag :s
Ik heb altijd dat als 'ie bezig is met laden, en als ik een andere site open en die weer wegklik, ik opeens een wit scherm heb
Nu heb ik dat opgelost door een programmaatje te downen waarmee ik RS kan openen, en het verkort de laadtijd ook
quote:Please wait..
Atempting to reestablish..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |