Sssst, dat wordt pas aan het einde verklaptquote:Op woensdag 6 juli 2005 01:30 schreef jogy het volgende:
Een nieuw subforum op Vok?
Shit, weer een grap verneukt.quote:Op woensdag 6 juli 2005 01:31 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
Sssst, dat wordt pas aan het einde verklapt![]()
Vanaf afgelopen nacht 2:57 een stuk of 600 geloof ik.quote:Op woensdag 6 juli 2005 01:32 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Aan de hoeveel posts zit jij al vandaag?
Wie?quote:Op woensdag 6 juli 2005 01:37 schreef Crizje het volgende:
Ik geloof je.
Jawel hoor.quote:
Ik zeg: laat je niets opleggen. Niets moet, alles mag. Zelfs als Conflict moderator is.quote:Op woensdag 6 juli 2005 02:05 schreef BrauN het volgende:
Ik moest lachen.
Conflict... hoe weet je dat?quote:Op woensdag 6 juli 2005 02:08 schreef Conflict het volgende:
ik word echt moderator van fok hoor!
quote:Op woensdag 6 juli 2005 02:25 schreef P8 het volgende:
dat roep je al zolang ik hier op fok rondhang conflict![]()
ik eet mijn pet op als je het ooit nog een keer wordt
Jij was toch blauw?quote:Op woensdag 6 juli 2005 02:46 schreef LostFormat het volgende:
Met je ritaline ervaring ben je vast een goede aanvulling op UVT.
hoe voelt dat nou, om geen kansloze topics dicht te kunnen gooienquote:Op woensdag 6 juli 2005 02:48 schreef LostFormat het volgende:
Jup.
Ik word er onnoemelijk geil van. Wind jou dat ook niet op dan?quote:Op woensdag 6 juli 2005 02:52 schreef P8 het volgende:
[..]
hoe voelt dat nou, om geen kansloze topics dicht te kunnen gooien
niet bepaald. ik heb een opafetisj. maar dat terzijdequote:Op woensdag 6 juli 2005 02:52 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Ik word er onnoemelijk geil van. Wind jou dat ook niet op dan?
quote:Op woensdag 6 juli 2005 01:42 schreef Nolius het volgende:
Vertel ons Conflict,
Doe den vork in den steel zit!
had jij ook niet ooit the power of moddingquote:Op woensdag 6 juli 2005 02:47 schreef P8 het volgende:
jij was toch eerst mod lostformat?
quote:Op woensdag 6 juli 2005 03:24 schreef ooge het volgende:
[..]
had jij ook niet ooit the power of modding
Ik ookquote:Op woensdag 6 juli 2005 09:53 schreef Copycat het volgende:
Ik schrok... dacht heel even dat dit in een serieus forumonderdeel stond...![]()
Als je kijkt naar het aantal posts in mei, stond SES op de 4e plaatsquote:Op woensdag 6 juli 2005 10:07 schreef snellejelle het volgende:
[..]
en ik was even bang dat jij een populair forum mocht gaan modden![]()
ik noem geen reden hoe dat zo komtquote:Op woensdag 6 juli 2005 10:10 schreef MutZ het volgende:
[..]
Als je kijkt naar het aantal posts in mei, stond SES op de 4e plaats
Sambal bij?quote:Op woensdag 6 juli 2005 02:25 schreef P8 het volgende:
Doe maar niet neequote:Op woensdag 6 juli 2005 10:12 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik noem geen reden hoe dat zo komt![]()
![]()
DAT wil ik zien, conflict, ik maak je mod!!quote:Op woensdag 6 juli 2005 02:25 schreef P8 het volgende:
hij wordt niet goed!quote:
OUD?quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
DAT wil ik zien, conflict, ik maak je mod!!
Goed geradenquote:
Wanneer gaat stinkie met SHO beginnen trouwens?quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:11 schreef Brighteyes het volgende:
Wordt hij mijn collega? Mijn diepste wens gaat in vervulling.
FB kan ook nog wel een modje gebruiken, is wat duidelijker.quote:
Maak 'm ff 2 seconden mod, maak een screenshot! Iemand...quote:Op woensdag 6 juli 2005 02:25 schreef P8 het volgende:
Ow eh, mooi trouwens. Ik wilde net beginnen met posten daar.quote:
quote:
quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:12 schreef Adelante het volgende:
Wanneer gaat stinkie met SHO beginnen trouwens?
hihihiahahhahihihihiquote:Op woensdag 6 juli 2005 11:18 schreef Pool het volgende:
Het waren drie geweldige dagen jongens!
Helaas voor mij is er een betere kandidaat gevonden, die mij vandaag gaat vervangen.
Conflict, succes in je strijd tegen de bagger!
parteeeeeeeeeeequote:Op woensdag 6 juli 2005 11:18 schreef Pool het volgende:
Het waren drie geweldige dagen jongens!
Helaas voor mij is er een betere kandidaat gevonden, die mij vandaag gaat vervangen.
Conflict, succes in je strijd tegen de bagger!
Ik wil wel een woensdagrel!quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:14 schreef Fool het volgende:
[..]
Maak 'm ff 2 seconden mod, maak een screenshot! Iemand...
Dat wist ik gisteren al kutnewbie.quote:Op woensdag 6 juli 2005 01:28 schreef Conflict het volgende:
Geloof het, geloof het niet.
Boeit niet, ik word moderator van Fok!
wiequote:Op woensdag 6 juli 2005 11:12 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wanneer gaat stinkie met SHO beginnen trouwens?
Ja! Potverdorie!quote:Op woensdag 6 juli 2005 01:31 schreef jogy het volgende:
En RaymanNL dan?
Hoi topics in + openen natuurlijk !!quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:46 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
ik ben het al, wat moet jij nou in de crew man !
+...quote:
Iddquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
+...
dat bestaat al eeuwen niet meer
Log ik dan toch in op een josti forum als ik naar + ga...?quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
+...
dat bestaat al eeuwen niet meer
Je raakt zwanger van conflict?quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:11 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wordt hij mijn collega? Mijn diepste wens gaat in vervulling.
En dan is dit het kind:quote:
dit is een serieus topicquote:Op woensdag 6 juli 2005 16:39 schreef Simple_Mind het volgende:
conflict, heb je nog meer van die goede moppen? nog nooit zo hard gelachen
Ik las heel snel en las 'dit is een sneu topic' en dacht: "Die Conflict heeft wel zelfkennis!'quote:
Weet je dat dat best gemeen is?quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik las heel snel en las 'dit is een sneu topic' en dacht: "Die Conflict heeft wel zelfkennis!'
![]()
Hahahaha ze staan nu te pruttelen.quote:Op woensdag 6 juli 2005 16:59 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
En ging jij goftedomme niet aardappelen schillen?![]()
dat wisten we toch alquote:Op woensdag 6 juli 2005 18:10 schreef Insomaniac het volgende:
En ik ben een man.
Dus?quote:Op woensdag 6 juli 2005 18:10 schreef Insomaniac het volgende:
En ik ben een man.
Ik heb vernomen dat 't R&P wordt.quote:Op woensdag 6 juli 2005 20:56 schreef CartWOman het volgende:![]()
Way to go, Conflict!![]()
Helemaal op je plek op FHZ. Veel plezier en succes.
quote:
Nou, we wachten.quote:Op woensdag 6 juli 2005 02:25 schreef P8 het volgende:
quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:04 schreef Conflict het volgende:
Zo, ff lijstje erbij pakken, ik ga aan de slag
Je wou toch niet zeggen dat je hem niet geloofde, toen hij dit topic starttequote:Op woensdag 6 juli 2005 21:10 schreef Renesite het volgende:
WTF WTF WTF WTF WTF!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:10 schreef Renesite het volgende:
WTF WTF WTF WTF WTF!!!!!!!!!!!!!!!!
Jawel, maar ik had het topic nu pas gelezenquote:Op woensdag 6 juli 2005 21:11 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Je wou toch niet zeggen dat je hem niet geloofde, toen hij dit topic startte
En in jouw geval is zo'n topic openen geen schending van die afspraak!quote:
Ik vind dat je dan geen mod meer mag zijn!quote:
De halve crew postte meequote:Op woensdag 6 juli 2005 21:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik vind dat je dan geen mod meer mag zijn!
Je hebt je niet aan de afspraak gehouden!
Waar denk je dat ie de laatste 24 uur heeft vertoefd?quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:25 schreef DamagedBrain het volgende:
moet je nu het crewforum niet lezen??
Ik wist het!quote:Op woensdag 6 juli 2005 18:10 schreef Insomaniac het volgende:
En ik ben een man.
dat zit er dik inquote:Op woensdag 6 juli 2005 21:31 schreef tuut84 het volgende:
ik denk dat ik de volgende ben die aangesteld word als mod.
Vanmorgen van 09.00 tot 11.00 heb ik mijn notes zitten lezenquote:Op woensdag 6 juli 2005 21:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waar denk je dat ie de laatste 24 uur heeft vertoefd?
Dus technisch gezien zijn er undercover mods!quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:35 schreef Conflict het volgende:
[..]
Vanmorgen van 09.00 tot 11.00 heb ik mijn notes zitten lezen![]()
ik had sneaky een topic van mezelf gesloten gisterenquote:Op woensdag 6 juli 2005 21:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dus technisch gezien zijn er undercover mods!
Gewoon om de kracht te voelen natuurlijkquote:Op woensdag 6 juli 2005 21:37 schreef Conflict het volgende:
[..]
ik had sneaky een topic van mezelf gesloten gisteren![]()
O ja, heb je een cursus snellezen gedaan ofzoquote:Op woensdag 6 juli 2005 21:35 schreef Conflict het volgende:
[..]
Vanmorgen van 09.00 tot 11.00 heb ik mijn notes zitten lezen![]()
Ik heb net speakers ingebouwd.quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:37 schreef Conflict het volgende:
[..]
ik had sneaky een topic van mezelf gesloten gisteren![]()
Use the force Conflict.quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:38 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
Gewoon om de kracht te voelen natuurlijk
2 uur, dat zegt die tochquote:Op woensdag 6 juli 2005 21:48 schreef Copycat het volgende:
Hoe lang heb je er eigenlijk gedaan om al je notes te lezen?
![]()
Het was wel lachen, op drie notes na.quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:56 schreef MutZ het volgende:
[..]
2 uur, dat zegt die toch
Nooit geweten dat iemand zo ontzettend snel kan lezen... ongelooflijk gewoon
Dat heb ik dan net gemistquote:
Geloof dat Kasta 'm vannacht een stoomcursusje heeft gegevenquote:Nooit geweten dat iemand zo ontzettend snel kan lezen... ongelooflijk gewoon
wat? z'n notes?quote:
Zijn modschap is van harte gegund en hij zal menig user nog verbazen hoe goed hij het gaat doen.quote:
Als je maar neit denkt dat hij nu de volgende wordtquote:
quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:16 schreef 2cv het volgende:
Potmetblommen ! Je bent echt mod geworden !
*heel veel aandacht trekt.quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:14 schreef Adelante het volgende:
[..]
Als je maar neit denkt dat hij nu de volgende wordt
drie mods hebben ze erquote:Op woensdag 6 juli 2005 22:14 schreef Kreator het volgende:
Ik wist niet eens dat er een klusforum was. Zal wel een succes zijn.
welke 3??quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:59 schreef Conflict het volgende:
[..]
Het was wel lachen, op drie notes na.
Er moet toch iemand zijn die het forum vult idd. Hey, dit is zo mogelijk nog kanslozer als toen die homo met dat idee kwam voor een autoforumquote:
quote:Op woensdag 6 juli 2005 01:28 schreef Conflict het volgende:
Hier:quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:29 schreef Bupatih het volgende:
Waar is de MED?
posten met retro kloon is zooo 4 mei 1945quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:28 schreef Günther het volgende:
[..]
Na 3 minuten onder water.
groetjes,
Günther.
Ik word beter begrepen met dit account. Die andere schijnt een beetje als een rooie lap op een 100nogwat duizend users te werken.quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:30 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
posten met retro kloon is zooo 4 mei 1945
hoezo? ben je ook nog homo?quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:32 schreef Günther het volgende:
[..]
Ik word beter begrepen met dit account. Die andere schijnt een beetje als een rooie lap op een 100nogwat duizend users te werken.
quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:33 schreef Günther het volgende:
[..]
Als jij dat graag wil.
Groetjes,
Günther
Waarschijnlijk de drienalaatstenquote:
nice! iemand uit mijn buurtquote:Op woensdag 6 juli 2005 01:28 schreef Conflict het volgende:
ik moest lachenquote:
Nu al positieve gevolgen dit modschap. Dit gaat goed.quote:
quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:00 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Nu al positieve gevolgen dit modschap. Dit gaat goed.
Whahahahaquote:Op woensdag 6 juli 2005 22:30 schreef Bupatih het volgende:
Hier:
Een extra moderator op FHZ *Conflict*
Doe maar.. Zoals je inderdaad afgelopen week hebt gezien is ALLES mogelijk hierquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:08 schreef Megter het volgende:
Wat een veranderingen in 1 week tijd
Ik ga me ook inzetten voor het Modschap, nu nog een subforum kiezen
Daaromquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:20 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Doe maar.. Zoals je inderdaad afgelopen week hebt gezien is ALLES mogelijk hier![]()
biermans mijn opvolger....quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:00 schreef schvvmert het volgende:
Toch vroeg ik 't omdat ie je opvolger wordt.![]()
Dat woord ('lekken') komt niet voor in het vocabulaire van Conflict v2.0b .quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:24 schreef Dark_Killah het volgende:
Conflict, lek is ff dan.
Gaat my favorite MrA opgevolgd worden? Wat weet jij wat ik niet weetquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:00 schreef schvvmert het volgende:
Toch vroeg ik 't omdat ie je opvolger wordt.![]()
Idem!quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:24 schreef the_legend_killer het volgende:
Dit had ik nooit gedacht..
lekken?quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:37 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat woord ('lekken') komt niet voor in het vocabulaire van Conflict v2.0b .
Brennie!!!!!quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:47 schreef DeltaHF het volgende:
[..]
Brennie!!!!!
Waar ben jij al die tijd geweest??![]()
ps: Conflict, nogmaals van harte en klus er wat van ofzo zou ik zeggen
Nu kan ik ze 's ochtends snel zelf sluitenquote:Op donderdag 7 juli 2005 00:49 schreef djenneke het volgende:
hee conflict, gefeliciteerd man! Blijven je eigen topics nou wel open?
Haaai Tiemie.quote:
Heb je geld voor m'n botox?quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:06 schreef Conflict het volgende:
[..]
daar moeten we ook nog werk van maken.
Je vergeet er een paar, maar das niet ergquote:Op donderdag 7 juli 2005 00:51 schreef Brennie het volgende:
[..]
Vosss, Deltadinges, xerxes.. en waar hing jij uit dan???
Ben wat minder op Fok!, that's all.
Alles goed?
Dat zijn voor mij de bekendste nicknames.quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:55 schreef DeltaHF het volgende:
[..]
Je vergeet er een paar, maar das niet erg
Ja met mij gaat alles prima hoor; maar hoe gaat het met jou verder? Still addicted to tomatosoup?
Op het werk alles goed, "nieuwe" baan, tijdje terug naar engeland geweest voor mn werk, in de liefde gaat het atm niet zegmaar en net een nieuwe auto (die je al gezien had als je een beetje opgelet had hierquote:Op donderdag 7 juli 2005 01:00 schreef Brennie het volgende:
[..]
Dat zijn voor mij de bekendste nicknames.
Met mij gaat het nu prima! Ben helaas lange tijd uit de roulatie geweest. ( was ziek) Het gaat nu z'n gangetje.
Nog steeds tomatensoep verslaafd en gestopt met roken![]()
Alles goed op het werk/ in de liefde/ met de auto?
Aaah ok.quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:19 schreef DeltaHF het volgende:
[..]
Op het werk alles goed, "nieuwe" baan, tijdje terug naar engeland geweest voor mn werk, in de liefde gaat het atm niet zegmaar en net een nieuwe auto (die je al gezien had als je een beetje opgelet had hier)
Ikke wel, maar ik bent toch gestoordquote:Op donderdag 7 juli 2005 01:35 schreef Toad het volgende:
Ik ben benieuwd wie gisternacht Conflict wél geloofde....!
ik niet
Who gives a fuck; vroeger verklootten wij twee ook alle topics in oeverloos en offtopic gezwam!quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:38 schreef Brennie het volgende:
Conflict.. ik verkloot je topic met mij geslowouwehoer. Sorry![]()
Wat hij zegtquote:
Voss.. ( zo kaal zonder 3e S! )quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:44 schreef voss het volgende:
[..]
Who gives a fuck; vroeger verklootten wij twee ook alle topics in oeverloos en offtopic gezwam!
Ik wilde net (speciaal voor jouquote:
Cool! geniet ervanquote:
Truste en tot gauw weer !quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:54 schreef kooba het volgende:
Anyway, ik ga eens richting bed, morgen weer op tijd op voor cursus in Eindhoven enzo.
Slaap lekker Brennie
ps: kom nog eens een keertje langs op msn, beetje bijkletsen enzo
De oude , vertrouwde vosss.quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:51 schreef kooba het volgende:
[..]
Ik wilde net (speciaal voor jou) een bericht posten met vosss, maar ik kon niet inloggen
Waarschijnlijk nog door dat akkefietje wat ik destijds had met yvonne die zomaar ff mijn postcount verklootte
Yvonne heeft zijn paasword door de shredder gehaald zoiets.quote:Op donderdag 7 juli 2005 02:01 schreef Brennie het volgende:
[..]
De oude , vertrouwde vosss.![]()
Das jammer.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |