Whahahahaquote:Op woensdag 6 juli 2005 22:30 schreef Bupatih het volgende:
Hier:
Een extra moderator op FHZ *Conflict*
Doe maar.. Zoals je inderdaad afgelopen week hebt gezien is ALLES mogelijk hierquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:08 schreef Megter het volgende:
Wat een veranderingen in 1 week tijd
Ik ga me ook inzetten voor het Modschap, nu nog een subforum kiezen
Daaromquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:20 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Doe maar.. Zoals je inderdaad afgelopen week hebt gezien is ALLES mogelijk hier![]()
biermans mijn opvolger....quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:00 schreef schvvmert het volgende:
Toch vroeg ik 't omdat ie je opvolger wordt.![]()
Dat woord ('lekken') komt niet voor in het vocabulaire van Conflict v2.0b .quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:24 schreef Dark_Killah het volgende:
Conflict, lek is ff dan.
Gaat my favorite MrA opgevolgd worden? Wat weet jij wat ik niet weetquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:00 schreef schvvmert het volgende:
Toch vroeg ik 't omdat ie je opvolger wordt.![]()
Idem!quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:24 schreef the_legend_killer het volgende:
Dit had ik nooit gedacht..
lekken?quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:37 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat woord ('lekken') komt niet voor in het vocabulaire van Conflict v2.0b .
Brennie!!!!!quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:47 schreef DeltaHF het volgende:
[..]
Brennie!!!!!
Waar ben jij al die tijd geweest??![]()
ps: Conflict, nogmaals van harte en klus er wat van ofzo zou ik zeggen
Nu kan ik ze 's ochtends snel zelf sluitenquote:Op donderdag 7 juli 2005 00:49 schreef djenneke het volgende:
hee conflict, gefeliciteerd man! Blijven je eigen topics nou wel open?
Haaai Tiemie.quote:
Heb je geld voor m'n botox?quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:06 schreef Conflict het volgende:
[..]
daar moeten we ook nog werk van maken.
Je vergeet er een paar, maar das niet ergquote:Op donderdag 7 juli 2005 00:51 schreef Brennie het volgende:
[..]
Vosss, Deltadinges, xerxes.. en waar hing jij uit dan???
Ben wat minder op Fok!, that's all.
Alles goed?
Dat zijn voor mij de bekendste nicknames.quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:55 schreef DeltaHF het volgende:
[..]
Je vergeet er een paar, maar das niet erg
Ja met mij gaat alles prima hoor; maar hoe gaat het met jou verder? Still addicted to tomatosoup?
Op het werk alles goed, "nieuwe" baan, tijdje terug naar engeland geweest voor mn werk, in de liefde gaat het atm niet zegmaar en net een nieuwe auto (die je al gezien had als je een beetje opgelet had hierquote:Op donderdag 7 juli 2005 01:00 schreef Brennie het volgende:
[..]
Dat zijn voor mij de bekendste nicknames.
Met mij gaat het nu prima! Ben helaas lange tijd uit de roulatie geweest. ( was ziek) Het gaat nu z'n gangetje.
Nog steeds tomatensoep verslaafd en gestopt met roken![]()
Alles goed op het werk/ in de liefde/ met de auto?
Aaah ok.quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:19 schreef DeltaHF het volgende:
[..]
Op het werk alles goed, "nieuwe" baan, tijdje terug naar engeland geweest voor mn werk, in de liefde gaat het atm niet zegmaar en net een nieuwe auto (die je al gezien had als je een beetje opgelet had hier)
Ikke wel, maar ik bent toch gestoordquote:Op donderdag 7 juli 2005 01:35 schreef Toad het volgende:
Ik ben benieuwd wie gisternacht Conflict wél geloofde....!
ik niet
Who gives a fuck; vroeger verklootten wij twee ook alle topics in oeverloos en offtopic gezwam!quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:38 schreef Brennie het volgende:
Conflict.. ik verkloot je topic met mij geslowouwehoer. Sorry![]()
Wat hij zegtquote:
Voss.. ( zo kaal zonder 3e S! )quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:44 schreef voss het volgende:
[..]
Who gives a fuck; vroeger verklootten wij twee ook alle topics in oeverloos en offtopic gezwam!
Ik wilde net (speciaal voor jouquote:
Cool! geniet ervanquote:
Truste en tot gauw weer !quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:54 schreef kooba het volgende:
Anyway, ik ga eens richting bed, morgen weer op tijd op voor cursus in Eindhoven enzo.
Slaap lekker Brennie
ps: kom nog eens een keertje langs op msn, beetje bijkletsen enzo
De oude , vertrouwde vosss.quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:51 schreef kooba het volgende:
[..]
Ik wilde net (speciaal voor jou) een bericht posten met vosss, maar ik kon niet inloggen
Waarschijnlijk nog door dat akkefietje wat ik destijds had met yvonne die zomaar ff mijn postcount verklootte
Yvonne heeft zijn paasword door de shredder gehaald zoiets.quote:Op donderdag 7 juli 2005 02:01 schreef Brennie het volgende:
[..]
De oude , vertrouwde vosss.![]()
Das jammer.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |