quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:
quote:
quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:32 schreef kanaiken het volgende:
fipo
Is nu aanwezigquote:Op woensdag 6 juli 2005 00:33 schreef Mr-Z het volgende:
ja.. OP enzo?
Mên, niet zo ongeduldigquote:Op woensdag 6 juli 2005 00:33 schreef Mr-Z het volgende:
ja.. OP enzo?
Hey PS, de SC gaat op het moment nog aardig snelquote:Op woensdag 6 juli 2005 00:33 schreef PrintScreen het volgende:Sinds afgelopen nacht zijn er gewoon 20 topics volgespammed.
Hoi allemaal
Of de tekst in kleur, of een gekleurd kader er omheenquote:Op woensdag 6 juli 2005 00:34 schreef kanaiken het volgende:
AMD, maar wat dacht je van een filter.
Zovan, witte tekst, met oranje, blauwe, groene, enz. friet
is dat relatief makkelijk te maken?
Ik heb het voorlaatste topic half doorgelezen en opeens was ie dus volquote:Op woensdag 6 juli 2005 00:34 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Hey PS, de SC gaat op het moment nog aardig snel
Hee, vooruitgangquote:Op woensdag 6 juli 2005 00:34 schreef AMD64 het volgende:
Hoe is mijn ava?
Vette naam hoorquote:Op woensdag 6 juli 2005 00:34 schreef stijgende_ster het volgende:
Met zulke dingen is zon lange naam toch kut.
Nu is mn naam uberhaupt al kut
quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:35 schreef _dirkjan_ het volgende:
Ik vind dit BeF topic de beste tot nu toe![]()
BeF 44
![]()
Tekst in kleur is al geprobeerdquote:Op woensdag 6 juli 2005 00:34 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Of de tekst in kleur, of een gekleurd kader er omheen
Mja, ik vond die andere toch beter, maar da's persoonlijkquote:Op woensdag 6 juli 2005 00:34 schreef AMD64 het volgende:
Hoe is mijn ava?
klachten?quote:
We deden eerder vandaag een heel topic in 20 minutenquote:
We zijn je allen dankbaarquote:Op woensdag 6 juli 2005 00:35 schreef Litso het volgende:
Volgens mij heb ik minstens een wkart van de BeF topics geopend
Tja, het gaat toch nergens over.quote:
Dat denk ik wel ja, waarvoor dankquote:Op woensdag 6 juli 2005 00:35 schreef Litso het volgende:
Zo zou ik dat niet willen stellenquote:
en volgespamtquote:Op woensdag 6 juli 2005 00:35 schreef Litso het volgende:
Tja. Hier is ie duidelijker.quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:35 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Mja, ik vond die andere toch beter, maar da's persoonlijk
Wacht even, hoe bedoel je het nu?quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:36 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Die van mij dan maar gebruien?
Welke kleur wil jij?
Moet jij 1?quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:36 schreef JohnHancock het volgende:
Hoe vinden jullie mijn nieuwe avatar??![]()
John.
Das waarom we zo van je houdenquote:Op woensdag 6 juli 2005 00:35 schreef Litso het volgende:
Het heeft iid wel wat inhoud, het is gewoon snelle slowchatquote:
prachtigquote:Op woensdag 6 juli 2005 00:36 schreef JohnHancock het volgende:
Hoe vinden jullie mijn nieuwe avatar??![]()
John.
Snel =/= inhoudsloosquote:Op woensdag 6 juli 2005 00:37 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Het heeft iid wel wat inhoud, het is gewoon snelle slowchat
Dat is ook de bedoeling natuurlijk.quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:37 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
prachtig
krijg er tranen van ontroering van
Er is iemand die een site bijhoudt en alle links daar in verwerkt volgens mij, een link naar die site zou dus genoeg zijnquote:Op woensdag 6 juli 2005 00:36 schreef Litso het volgende:
Ik vind trouwens dat we de OP in mogen korten... misschien alleen de eerste 3 topics in de lijst... niemand leest toch ooit terug?
Wat vinden jullie?
Verdorie ik kan jou avatar helemaal niet kiezen!quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:37 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
prachtig
krijg er tranen van ontroering van
Bier en Frituur is de leidraad.... maar het gaat meestal over hoeveel posts iemand heeft gemaakt en wat de TT van de volgende moet worden.quote:
Zebbie zeg ff wat je van mijn avatar vindquote:Op woensdag 6 juli 2005 00:37 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Er is iemand die een site bijhoudt en alle links daar in verwerkt volgens mij, een link naar die site zou dus genoeg zijn
quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:38 schreef onderjas het volgende:
[..]
Verdorie ik kan jou avatar helemaal niet kiezen!
Hoe makkelijk is het voor jou om gewoon een gifje te maken met de BEF met een naam, en de originele ava?quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:37 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Mijn avatar gebruiken en dan de kleurtjes.
Heej AMD, je bent maar weer druk met de avatarsquote:
Ja of langs elkaar zetten.. voorbeeld: De Stagiairs #228quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:36 schreef Litso het volgende:
Ik vind trouwens dat we de OP in mogen korten... misschien alleen de eerste 3 topics in de lijst... niemand leest toch ooit terug?
Wat vinden jullie?
Ja dat ben ik dus. Maar dat raak ik wel zat..quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:37 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Er is iemand die een site bijhoudt en alle links daar in verwerkt volgens mij, een link naar die site zou dus genoeg zijn
Mooie onderwerpen toch?quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:38 schreef cerror het volgende:
[..]
Bier en Frituur is de leidraad.... maar het gaat meestal over hoeveel posts iemand heeft gemaakt en wat de TT van de volgende moet worden.
Tieten worden ook niet zelden gepostquote:Op woensdag 6 juli 2005 00:38 schreef cerror het volgende:
[..]
Bier en Frituur is de leidraad.... maar het gaat meestal over hoeveel posts iemand heeft gemaakt en wat de TT van de volgende moet worden.
Whehe domme noob, weet je dan niet wat dickcream is?quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:38 schreef onderjas het volgende:
[..]
Verdorie ik kan jou avatar helemaal niet kiezen!
Van mij hoeft het ook niet, als iemand het zo graag wil gaat ie maar lekker zelf op zoekquote:Op woensdag 6 juli 2005 00:38 schreef Litso het volgende:
[..]
Ja dat ben ik dus. Maar dat raak ik wel zat..
waarom alle links bijhouden?
Zo hoort het. Maar nog veranderen (je ava voor de mijne?quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:39 schreef stijgende_ster het volgende:
Deze reeks is ook gewoon gezellig, allemaal toffe lui!![]()
![]()
iddquote:Op woensdag 6 juli 2005 00:39 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Van mij hoeft het ook niet, als iemand het zo graag wil gaat ie maar lekker zelf op zoek
En het gaat snel, zodat je je gewoon alleen op dit topic kunt richtenquote:Op woensdag 6 juli 2005 00:39 schreef stijgende_ster het volgende:
Deze reeks is ook gewoon gezellig, allemaal toffe lui!![]()
![]()
Nee wat is dat?quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:38 schreef JohnHancock het volgende:
[..]
Whehe domme noob, weet je dan niet wat dickcream is?
John.
Linkje naar vorig topic in de OP zou in feite genoeg moeten zijnquote:Op woensdag 6 juli 2005 00:38 schreef Litso het volgende:
[..]
Ja dat ben ik dus. Maar dat raak ik wel zat..
waarom alle links bijhouden?
Oeh wanneer dat?quote:
Dat is dan om de weekquote:Op woensdag 6 juli 2005 00:40 schreef Litso het volgende:
[..]
idd
of we vragen elke 100 topics Arcee ff
Dan moet het even vaak bij worden gehouden...quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:40 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Linkje naar vorig topic in de OP zou in feite genoeg moeten zijn
Vorig topicquote:
Meestal op aanvraag, of bij aanwezigheid van bepaalde usersquote:
Hij is okay.quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:40 schreef JohnHancock het volgende:
Doe eens lief, zeg dat mijn avatar goed is, ik heb er hard aan gewerkt hoor.
John.
quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:40 schreef Litso het volgende:
[..]
Dan moet het even vaak bij worden gehouden...
Ja ok, dan moet elke keer iig iemand het linkje naar de vorige posten... dat ben ik dus het grootste deel van de tijd.quote:
Bij wie moet ik vragen naar tieten?:')quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:41 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Meestal op aanvraag, of bij aanwezigheid van bepaalde users
Normaal moet er alleen dat linkje toegevoegd worden, dan dus nog steedsquote:
Ik zou wel een topic openen als de OP bestaat uit 'verder' en een linkje naar het vorige deelquote:Op woensdag 6 juli 2005 00:41 schreef Litso het volgende:
[..]
Ja ok, dan moet elke keer iig iemand het linkje naar de vorige posten... dat ben ik dus het grootste deel van de tijd.
Das wel kut jaquote:Op woensdag 6 juli 2005 00:40 schreef Zebbie het volgende:
[..]
En het gaat snel, zodat je je gewoon alleen op dit topic kunt richten
Ik vind hem mooi.. kan je er voor mij ook niet een maken?quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:40 schreef JohnHancock het volgende:
Doe eens lief, zeg dat mijn avatar goed is, ik heb er hard aan gewerkt hoor.
John.
En de complete OP opgezocht wordenquote:Op woensdag 6 juli 2005 00:42 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Normaal moet er alleen dat linkje toegevoegd worden, dan dus nog steeds
IJsmeis volgens mij.quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:42 schreef cerror het volgende:
[..]
Bij wie moet ik vragen naar tieten?:')
Die gast die ze "babyruil" noemen, ik weet niet precies hoe je z'n echte username schrijftquote:Op woensdag 6 juli 2005 00:42 schreef cerror het volgende:
[..]
Bij wie moet ik vragen naar tieten?:')
Tuurlijk, altijd welkom, al betwijfel ik of ie duidelijk wordt.quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:39 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Zo hoort het. Maar nog veranderen (je ava voor de mijne?
Leuk setje foto's was datquote:
Kleur?quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:43 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Tuurlijk, altijd welkom, al betwijfel ik of ie duidelijk wordt.
Je bedoelt de hele OP 1 linkje?quote:
quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:43 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Die gast die ze "babyruil" noemen, ik weet niet precies hoe je z'n echte username schrijft![]()
Ja, diequote:
Okay, ik doe het morgen na 1 uur okay? Ik moet morgen vroeg opquote:Op woensdag 6 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Ik vind hem mooi.. kan je er voor mij ook niet een maken?Wel met lego poppetje er bij natuurlijk
ik zeg van wel.. want die zijn duidelijk ook met een SE t610 gemaakt (ik heb er ook een gehad) en de foto's op ijsmeis' fotoboek zijn ook met een t610 gemaakt.. dat kan geen toeval meer zijnquote:Op woensdag 6 juli 2005 00:43 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Leuk setje foto's was dat
zijn ze nou echt van haar
Ik heb ze nog niet gezien.quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:43 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Anders had ze zich er denk ik niet zo druk over gemaaktquote:Op woensdag 6 juli 2005 00:43 schreef kanaiken het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:44 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
ik zeg van wel.. want die zijn duidelijk ook met een SE t610 gemaakt (ik heb er ook een gehad) en de foto's op ijsmeis' fotoboek zijn ook met een t610 gemaakt.. dat kan geen toeval meer zijn
ja natuurlijkquote:Op woensdag 6 juli 2005 00:44 schreef JohnHancock het volgende:
[..]
Okay, ik doe het morgen na 1 uur okay? Ik moet morgen vroeg op(boeken inleveren + raport ophalen) ik ga er dus maar in.
Massel
John.
Daarom noem ik hem ook babyruilquote:Op woensdag 6 juli 2005 00:43 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Die gast die ze "babyruil" noemen, ik weet niet precies hoe je z'n echte username schrijft![]()
Dat zou inderdaad wel makkelijk zijn, en dan om de 10 de normale OP, zonder de linksquote:Op woensdag 6 juli 2005 00:44 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ja, die
die elke keer weer bijgewerkt moet worden (wat nog het lastigste van allemaal is)
Whehe, oke Trustenquote:Op woensdag 6 juli 2005 00:45 schreef JohnHancock het volgende:
[..]
Daarom noem ik hem ook babyruilhandig toch?
Nu ga ik echt slapen
John.
Ik nog niet iigquote:Op woensdag 6 juli 2005 00:45 schreef Litso het volgende:
Het opzoeken van de OP is idd het probleem niet, het updaten is vervelend.
Wie heeft er ooit het linkje naar het vorige topic gebruikt?
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 6 juli 2005 00:45 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad wel makkelijk zijn, en dan om de 10 de normale OP, zonder de links
Dan zijn d'r memmen zeker wel okéquote:Op woensdag 6 juli 2005 00:45 schreef Litso het volgende:
Ze zijn echt van ijsmeis. Heb het er nog uitgebreid met dr over gehad vandaag.
Ik welquote:
Zelfs dat zou ik eruit latenquote:Op woensdag 6 juli 2005 00:46 schreef Litso het volgende:
Gewoon
"dit is waar het mee begon
<linkje eerste deel>"
klaar. lekker makkelijk.
Geen voorkeur.quote:
Hij staat meestal toch wel in de AT, of anders nog wel een hele tijd in ONZquote:
True thatquote:Op woensdag 6 juli 2005 00:47 schreef Litso het volgende:
[..]
Hij staat meestal toch wel in de AT, of anders nog wel een hele tijd in ONZ
och, dat is nou juist wel weer leuk om nostalgische redenen vind ikquote:
sicher wohlquote:
Waar?quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:47 schreef kanaiken het volgende:
2. Svensational 362
3. kanaiken 305
4. CherrymoonTraxx 300mên
ik dacht, mwoah, tiende ofzo
Voor wanneer was dat?quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:47 schreef kanaiken het volgende:
2. Svensational 362
3. kanaiken 305
4. CherrymoonTraxx 300mên
ik dacht, mwoah, tiende ofzo
het werk niet waardquote:Op woensdag 6 juli 2005 00:47 schreef Litso het volgende:
[..]
och, dat is nou juist wel weer leuk om nostalgische redenen vind ik
gisterenquote:
http://forum.fok.nl/topic/722455quote:
Daar zitten we nu dus over te pratenquote:Op woensdag 6 juli 2005 00:47 schreef PrintScreen het volgende:
Alleen de OP waarin je een link plaatst naar het vorige deeltje is toch genoeg?
Wie lezen er nu helemaal alles terug
Of snap ik nu iets niet?
laterquote:
een beetje jahquote:Op woensdag 6 juli 2005 00:49 schreef onderjas het volgende:
Het word al rustiger!
Bout timequote:
Dan snap ik het dusquote:
Bijna 1000, het wordt steeds meerquote:
Zit je voor gisteren al op de 1000+?quote:
Merk nu net dat het al morgen isquote:Op woensdag 6 juli 2005 00:50 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Zit je voor gisteren al op de 1000+?
Huh waarom? ik volg het niet.quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:50 schreef kanaiken het volgende:
Dus, volgend topic alleen linkje naar dit deel?
Ik stem voor geen echte OPquote:Op woensdag 6 juli 2005 00:50 schreef Litso het volgende:
Even voor de duidelijkheid.
Ik stem voor het weglaten van alle vorige topics, inclusief de meest recente. Alleen het eerste deel in de OP.
De OP verder wel heel laten op Wiki.
Laatste deel of het eerste deel, laatste deel lijkt mij het meest logischequote:Op woensdag 6 juli 2005 00:50 schreef kanaiken het volgende:
Dus, volgend topic alleen linkje naar dit deel?
Ik stem ook voor, dan hoeven we dus niet bij te werken, alleen copy/pastequote:Op woensdag 6 juli 2005 00:50 schreef Litso het volgende:
Ik stem voor het weglaten van alle vorige topics, inclusief de meest recente. Alleen het eerste deel in de OP.
quote:
Inderdaad.quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:52 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik stem ook voor, dan hoeven we dus niet bij te werken, alleen copy/paste
Veel minder werk om te makenquote:
Inderdaad. gewoon op wiki de vorige delen bijhouden en dus alleen het linkje naar wiki in de OP. Zo heb je altijd dezelfde OP en geen geklooi met vorige delenquote:Op woensdag 6 juli 2005 00:50 schreef Litso het volgende:
Mij maakt het niks uit, ik heb het gedicht nog nooit gelezen trouwns.quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:51 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ik stem voor geen echte OP
-Een linkje naar het vorige topic
-Een zinnetje voor de aardigheid
Huhquote:
Ja dus schieten we er niks mee op omdat er elke keer toch weer de wiki aangepast moet worden. Dat is precies waarom ik voorstelde niet meer de topics bij te houden.quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:52 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Inderdaad. gewoon op wiki de vorige delen bijhouden en dus alleen het linkje naar wiki in de OP. Zo heb je altijd dezelfde OP en geen geklooi met vorige delen
Hij is dronkenquote:
Neehee, dat hoeft dan weer nietquote:Op woensdag 6 juli 2005 00:53 schreef Litso het volgende:
[..]
Ja dus schieten we er niks mee op omdat er elke keer toch weer de wiki aangepast moet worden. Dat is precies waarom ik voorstelde niet meer de topics bij te houden.
jonge! at dow je! mijn reputatiequote:
Vanaf nu op pagina 6 afsprekenquote:Op woensdag 6 juli 2005 00:53 schreef onderjas het volgende:
[..]
Hehe, ik voorspel dat ieder topic er 2 keer komt, maar dat boeit mij niet.
Okay, dus alleen de OP maar zonder linken naar vorige deeltjes.quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:53 schreef Litso het volgende:
[..]
Ja dus schieten we er niks mee op omdat er elke keer toch weer de wiki aangepast moet worden. Dat is precies waarom ik voorstelde niet meer de topics bij te houden.
Alsof ze het nog niet door hadden ofzoquote:
oke we houden ze niet meer bijquote:Op woensdag 6 juli 2005 00:53 schreef Litso het volgende:
[..]
Ja, maar waar jij op reageerde was ik het dus niet mee eens, dus ik ben niet de juiste persoon om het uit te leggen.quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:54 schreef Litso het volgende:
[..]
Leg hem nog een keer uit dan. In eigen woorden. Opnieuw.
Dat bedoel ik.quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:54 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Okay, dus alleen de OP maar zonder linken naar vorige deeltjes.
Hij is "weg"quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:54 schreef AMD64 het volgende:
Tique. Welke kleur wilt gij?
Kliekjesvorming enzoquote:Op woensdag 6 juli 2005 00:54 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
oke we houden ze niet meer bijzo veel boeiends is er toch niet om na te lezen
![]()
Af en toe een quote toevoegen is wel zo leuk![]()
Misschien de avatars van de actieve users? Dat is ook standaard in de meeste SC topics
Ik wilde nog zeggen: geen rose lul!!!quote:
Dan vorm je een groep, zo wordt er gezegt.quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:54 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
![]()
Misschien de avatars van de actieve users? Dat is ook standaard in de meeste SC topics
Ik doe ook geen rosequote:Op woensdag 6 juli 2005 00:55 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Ik wilde nog zeggen: geen rose lul!!!
Maar bedankt maar weer!![]()
Idd.quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:54 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
![]()
Dan krijg je weer zo'n kliekjesvorming, waardoor er minder nieuwe mensen bij komen.quote:Misschien de avatars van de actieve users? Dat is ook standaard in de meeste SC topics
Uh-huhquote:Op woensdag 6 juli 2005 00:55 schreef AMD64 het volgende:
Zebbie. Half 4 zei je?
Duidelijkquote:
tyqe is weg, ik nog nietquote:
Je maakt me bangquote:Op woensdag 6 juli 2005 00:56 schreef Tique het volgende:
[..]
tyqe is weg, ik nog niet
wij zijn er nog@!
quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:55 schreef Tique het volgende:
tique 2il t een rooie achtergrnd met groen of blauw latterz!
Net als de vorrige nacht, en de nacht daarvoorquote:
Ik ben het er iig mee eensquote:Op woensdag 6 juli 2005 00:57 schreef Litso het volgende:
Wat we ook doen, de linkjes naar alle vorige delen mogen weg alvast?
Iddquote:Op woensdag 6 juli 2005 00:57 schreef kanaiken het volgende:
Het tempo ligt wel al eens stuk lager zeg
Dus ik kan je vertrouwenquote:Op woensdag 6 juli 2005 00:57 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Net als de vorrige nacht, en de nacht daarvoor
Eigenlijk moeten we een BeF break houden, om daarna het tempo weer op te hogenquote:Op woensdag 6 juli 2005 00:57 schreef kanaiken het volgende:
Het tempo ligt wel al eens stuk lager zeg
*zich wel met deze redtquote:
Mieter ze maar weg!quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:57 schreef Litso het volgende:
Wat we ook doen, de linkjes naar alle vorige delen mogen weg alvast?
Er slapen gewoon wat mensen... morgen gaan we weer snel.quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:58 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten we een BeF break houden, om daarna het tempo weer op te hogen
Neuquote:Op woensdag 6 juli 2005 00:58 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten we een BeF break houden, om daarna het tempo weer op te hogen
quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:57 schreef Tique het volgende:
PS jij had een vage bewegende avater ooit tog!
diw as vet!
als et zo as!
maar ik wi lwe de bef avater!
quote:
Ja, daarom, en zo snel in de avond is ook niet leuk meer.quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:58 schreef Litso het volgende:
[..]
Er slapen gewoon wat mensen... morgen gaan we weer snel.
Nope, ik heb Weebl gehad, en een of ander vaag typend mannetje, toen nog wat Anime, en het langst heb ik die van animatrix gebruikt.quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:57 schreef Tique het volgende:
PS jij had een vage bewegende avater ooit tog!
diw as vet!
als et zo as!
maar ik wi lwe de bef avater!
Je kan hem als webicoon gebruiken. Hij blijft op mijn serverquote:Op woensdag 6 juli 2005 00:58 schreef stijgende_ster het volgende:
AMD, hij is echt net te groot, ook na opnieuw opslaan in paint![]()
al geweest, kutquote:
tozzowquote:Op woensdag 6 juli 2005 00:59 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ja, daarom, en zo snel in de avond is ook niet leuk meer.
Ik ben ff 5 tot 10 minuten weg, tot zo
quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:59 schreef kanaiken het volgende:
[..]het zou mogelijk nog voor een 3e keer moeten
sorryquote:
quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:
quote:
Tot straks.quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:59 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ja, daarom, en zo snel in de avond is ook niet leuk meer.
Ik ben ff 5 tot 10 minuten weg, tot zo
Np Tiquequote:Op woensdag 6 juli 2005 01:00 schreef Tique het volgende:
nou sorr y PS dan!
quote:Op woensdag 6 juli 2005 01:00 schreef Litso het volgende:
[afbeelding]BeF zooi-site
Famous Quotes
[..]
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[afbeelding]BeF? Wasda?
Brood en Fietsen
Bloemen en Fok!ken
Bier en frituur!
[afbeelding]Waar het allemaal mee begon:
[sub]
[Bef] Nieuwe reeks!!
Linkjes naar alle voorgaande topics worden niet bijgehouden ivm overbodigheid
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]BeF-Anthem
Je zegt ik heb dorst, maar jij bedoelt, ik heb honger
Je voelt je te gek, zeg jij, maar ik zit niet te frituren
Maar die blikken in jouw ogen, zeggen alles tegen mij
Ik voel me precies, als jij en jij kan eerlijk zijn!
Je voelt je heel goed zeg jij, je mond begint te trillen
Ik weet dat ik jou kan helpen, maar je moet zelf willen
Nu de frituur aanzetten, dat is alles wat ik vraag
Zet weg nu die ranja, ik wist het al, je krijgt bier vandaag!
Geef mij een frikandel, ik geef je er bier voor terug
Geef mij nu de mayo, ik geef je er curry voor terug
Zolang ik niet, frituur, vind ik de weg naar dit topic wel.Ingekomen post: potentiële locatie Frituurmeet...
[afbeelding]
De OP vind je bier
ja, ff showen, amdquote:Op woensdag 6 juli 2005 01:01 schreef AMD64 het volgende:
WTF? Een OP in een 5e pag.
Ook leuk ideequote:Op woensdag 6 juli 2005 01:01 schreef AMD64 het volgende:
WTF? Een OP in een 5e pag.
You're the bestquote:Op woensdag 6 juli 2005 01:01 schreef Litso het volgende:
Stuk korter
(dat sub heb ik ondertussen ook al verwijderd)
wiki staat nu in mn favoquote:Op woensdag 6 juli 2005 01:01 schreef Litso het volgende:
Stuk korter
(dat sub heb ik ondertussen ook al verwijderd)
quote:Op woensdag 6 juli 2005 01:02 schreef Litso het volgende:
[..]
Top idee
(ik heb m allang in mijn koppelingen balk)
Welke vorige delen.quote:Op woensdag 6 juli 2005 01:02 schreef AMD64 het volgende:
Waarom die vorige delen zo uitgebreid? En niet gelinkt als:
1 | 2 | 3 | 4 | enx?
Ik heb er al meer dan 10, dus go aheadquote:Op woensdag 6 juli 2005 01:03 schreef kanaiken het volgende:
Of had jij de eer gewilt, Litso? na al je werk
Ik was hoe dan ook eerderquote:Op woensdag 6 juli 2005 01:03 schreef _dirkjan_ het volgende:
ik open next
Ik hou je niet tegen.quote:Op woensdag 6 juli 2005 01:03 schreef _dirkjan_ het volgende:
ik open next
Okquote:
Neeheequote:Op woensdag 6 juli 2005 01:03 schreef _dirkjan_ het volgende:
ikke doen! ikke doen!
Dat zeggen ze allemaalquote:Op woensdag 6 juli 2005 01:04 schreef Tique het volgende:
ik ga pissen en aslapen!
Maar je hebt je avatar gezien?quote:Op woensdag 6 juli 2005 01:04 schreef Tique het volgende:
ik ga pissen en aslapen!
De gene daarna mag jij openenquote:
quote:
quote:
jaquote:Op woensdag 6 juli 2005 01:05 schreef stijgende_ster het volgende:
werkt ie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |