laterquote:
een beetje jahquote:Op woensdag 6 juli 2005 00:49 schreef onderjas het volgende:
Het word al rustiger!
Bout timequote:
Dan snap ik het dusquote:
Bijna 1000, het wordt steeds meerquote:
Zit je voor gisteren al op de 1000+?quote:
Merk nu net dat het al morgen isquote:Op woensdag 6 juli 2005 00:50 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Zit je voor gisteren al op de 1000+?
Huh waarom? ik volg het niet.quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:50 schreef kanaiken het volgende:
Dus, volgend topic alleen linkje naar dit deel?
Ik stem voor geen echte OPquote:Op woensdag 6 juli 2005 00:50 schreef Litso het volgende:
Even voor de duidelijkheid.
Ik stem voor het weglaten van alle vorige topics, inclusief de meest recente. Alleen het eerste deel in de OP.
De OP verder wel heel laten op Wiki.
Laatste deel of het eerste deel, laatste deel lijkt mij het meest logischequote:Op woensdag 6 juli 2005 00:50 schreef kanaiken het volgende:
Dus, volgend topic alleen linkje naar dit deel?
Ik stem ook voor, dan hoeven we dus niet bij te werken, alleen copy/pastequote:Op woensdag 6 juli 2005 00:50 schreef Litso het volgende:
Ik stem voor het weglaten van alle vorige topics, inclusief de meest recente. Alleen het eerste deel in de OP.
quote:
Inderdaad.quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:52 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik stem ook voor, dan hoeven we dus niet bij te werken, alleen copy/paste
Veel minder werk om te makenquote:
Inderdaad. gewoon op wiki de vorige delen bijhouden en dus alleen het linkje naar wiki in de OP. Zo heb je altijd dezelfde OP en geen geklooi met vorige delenquote:Op woensdag 6 juli 2005 00:50 schreef Litso het volgende:
Mij maakt het niks uit, ik heb het gedicht nog nooit gelezen trouwns.quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:51 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ik stem voor geen echte OP
-Een linkje naar het vorige topic
-Een zinnetje voor de aardigheid
Huhquote:
Ja dus schieten we er niks mee op omdat er elke keer toch weer de wiki aangepast moet worden. Dat is precies waarom ik voorstelde niet meer de topics bij te houden.quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:52 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Inderdaad. gewoon op wiki de vorige delen bijhouden en dus alleen het linkje naar wiki in de OP. Zo heb je altijd dezelfde OP en geen geklooi met vorige delen
Hij is dronkenquote:
Neehee, dat hoeft dan weer nietquote:Op woensdag 6 juli 2005 00:53 schreef Litso het volgende:
[..]
Ja dus schieten we er niks mee op omdat er elke keer toch weer de wiki aangepast moet worden. Dat is precies waarom ik voorstelde niet meer de topics bij te houden.
jonge! at dow je! mijn reputatiequote:
Vanaf nu op pagina 6 afsprekenquote:Op woensdag 6 juli 2005 00:53 schreef onderjas het volgende:
[..]
Hehe, ik voorspel dat ieder topic er 2 keer komt, maar dat boeit mij niet.
Okay, dus alleen de OP maar zonder linken naar vorige deeltjes.quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:53 schreef Litso het volgende:
[..]
Ja dus schieten we er niks mee op omdat er elke keer toch weer de wiki aangepast moet worden. Dat is precies waarom ik voorstelde niet meer de topics bij te houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |