quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:
quote:
Waarop stond ie dan?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:53 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
dat je mijn pr over 2005 hebt verbeterd
hehe, er staat trouwens nog steeds "jij bedoeld" in de OP.quote:De OP vind je bier
Echt tof dat jij dat steeds blijft doenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:53 schreef Litso het volgende:
Wiki upgedeet.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:53 schreef freiss het volgende:
[..]
hehe, er staat trouwens nog steeds "jij bedoeld" in de OP.
Goede reeks havoc,quote:
Kan je de TT editen havoc?quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:54 schreef pc-fr34k het volgende:
Maak er eens Kentucky fried titten van, zoals iemand al had voorgestelt vorig deel..
Ja weet ik, toen is het veranderd maar in 16 stond het weerquote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:54 schreef Litso het volgende:
Ben je trots op ons Havoc?
OMG ik zie nu de TT pasquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:54 schreef pc-fr34k het volgende:
Maak er eens Kentucky fried titten van, zoals iemand al had voorgestelt vorig deel..
Dat was jij he.quote:
Mja, als het rustig is moet je het ff door geven denk ikquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:55 schreef freiss het volgende:
[..]
Ja weet ik, toen is het veranderd maar in 16 stond het weer14.gif
En waarop staat her record?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:55 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik stond op 1072
dr_flash op 1137
jij hebt nu al 1095
Haal je ze uit sexy en gewaagd ofzo?quote:
Wiki fixed, in de volgende OP staat ie goed.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:56 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Mja, als het rustig is moet je het ff door geven denk ik
Ja ik ook, deze ttquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:56 schreef freiss het volgende:
Ik vond mijn 'oneliners' toch beter...
Is dat niet toeps?quote:
Er is hier een pro aan het woordquote:
De mc is heilig !quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:56 schreef pc-fr34k het volgende:
Havoc, kan je de TT veranderen, de mac is kut.
quote:
Als ik morgen nou om 8 uur uit m'n nest komquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:57 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
afhankelijk van rekenmethode op ong. 1600 of 1720
Overleg ff met TS of dat goed is. Dan wil ik em wel veranderen in iets anders.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:56 schreef pc-fr34k het volgende:
Havoc, kan je de TT veranderen, de mac is kut.
Ik weet niet wie, maar ze is sexyquote:
je moet gewoon niet naar bed gaanquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:58 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Als ik morgen nou om 8 uur uit m'n nest kom
Deze weet ik dus echt niet.quote:
Dat kan ook nog, om 8 uur 's avonds gaan slapen, en dan om 12 uur uit m'n nest komen en de hele dag fokkenquote:
Ik word er misselijk vanquote:
Mwa, het is wel een slap aftreksel van wat jij zei. En de mac oast imo niet in de sfeer van [BeF].quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:58 schreef Litso het volgende:
Mailbox mocht zelf kiezen. Laat gewoon staan.
Neem gewoon een van mijn one-liners!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:00 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Mwa, het is wel een slap aftreksel van wat jij zei. En de mac oast imo niet in de sfeer van [BeF].
Ik heb er rekening mee gehouden. Met één kik zijn ze van mijn host af.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:00 schreef Havoc het volgende:
Oh en mannen, let er even op dat je geen gezeik krijgt met het plaatsen van die foto's hier hè. Ik verwacht wel dat als iemand zich meldt dat ze die verwijderd willen hebben dat jullie dat zelf weg halen en mocht het niet meer te editten zijn dat je het even vraagt in het FB topic van onzin.
De foto stond in US, dan mag je hem toch wel posten?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:00 schreef Havoc het volgende:
Oh en mannen, let er even op dat je geen gezeik krijgt met het plaatsen van die foto's hier hè. Ik verwacht wel dat als iemand zich meldt dat ze die verwijderd willen hebben dat jullie dat zelf weg halen en mocht het niet meer te editten zijn dat je het even vraagt in het FB topic van onzin.
Zou je van Donalds in de TT Titten kunnen maken?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:00 schreef Havoc het volgende:
iddquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:00 schreef Mailbox het volgende:
Pc-Fr34k stel je niet aan over te topic titel man
Jep, was met ijsmeis ook meteen zo.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:00 schreef Havoc het volgende:
Mag toch ook niet van fotoboek? of heb ik het misquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:00 schreef JohnHancock het volgende:
[..]
De foto stond in US, dan mag je hem toch wel posten?
John.
Beter dan Tique die ze op imageshack zettequote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:00 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Ik heb er rekening mee gehouden. Met één kik zijn ze van mijn host af.
Nog steeds geen B in je avatarquote:
en dan lange downtime krijgenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:59 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Dat kan ook nog, om 8 uur 's avonds gaan slapen, en dan om 12 uur uit m'n nest komen en de hele dag fokken
Of je kiest gewoon een goede.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:00 schreef Mailbox het volgende:
Pc-Fr34k stel je niet aan over te topic titel man
Idd, beetje jammere actie met die ijsmeis picsquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:01 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Beter dan Tique die ze op imageshack zette
Bent gij ene vrouwe?quote:
Wat is je streven, 30 reacties per topic?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:02 schreef Molluck het volgende:
ik lig achter op schema in dit topic
mindestensquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:03 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Wat is je streven, 30 reacties per topic?
Nogal ja, maarja is nu niets meer aan te doenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:02 schreef Litso het volgende:
[..]
Idd, beetje jammere actie met die ijsmeis pics
Nee, die laatste was weer Chantyquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:01 schreef Molluck het volgende:
[..]
Dat is MaRySe, maar dat is pas 20 keer gezegd
WAt was er dan met ijsmeis?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:03 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Nogal ja, maarja is nu niets meer aan te doen
Ik denk dat ik wel zoiets moet halenquote:
Een foto van d'r tieten was op imageshack gezetquote:
D'r oude pics werden verspreid, en op zich is dat niet zo erg, maar iedereen liep als een gek te gillen dat ie ze ook wilde.quote:
Kom nou es meepostenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:03 schreef Sjoe538 het volgende:
Niks mis mee toch? 14.gifquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:04 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Een foto van d'r tieten was op imageshack gezet
Goeie instelling!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:03 schreef Havoc het volgende:
oh en over die TT, gewoon flink doorposten dan hebben jullie zo deel 41 en kan je de TT veranderen.
Ow ok, ik dacht alquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:04 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ben ik ook.
ik maakte een grapje
En zette em op imageshack, waar je ze niet meer vanaf kan halenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:04 schreef Litso het volgende:
[..]
D'r oude pics werden verspreid, en op zich is dat niet zo erg, maar iedereen liep als een gek te gillen dat ie ze ook wilde.
En vervolgens post Tique er doodleuk eentje.
Idd, beetje jammer.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:05 schreef Zebbie het volgende:
[..]
En zette em op imageshack, waar je ze niet meer vanaf kan halen
Ik schrok alquote:
Ik kwam er ook pas laatst achter dat Dead-Doll een vrouw wasquote:
En dan zonder alleen een extra PIquote:
Ze heeft d'r string vandaag gepostquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:05 schreef freiss het volgende:
[..]
Ik kwam er ook pas laatst achter dat Dead-Doll een vrouw was
Vandaar dat ik hem 5 seconden geleden nog uit het topic heb gehaald...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:05 schreef Zebbie het volgende:
[..]
En zette em op imageshack, waar je ze niet meer vanaf kan halen
Het waren wel zeer smakelijke jetsers.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:04 schreef Litso het volgende:
[..]
D'r oude pics werden verspreid, en op zich is dat niet zo erg, maar iedereen liep als een gek te gillen dat ie ze ook wilde.
En ik was erbijquote:
Tot een uurtje of 3quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:06 schreef pc-fr34k het volgende:
Wie blijven er allemaal vanacht [BeF]en?
Ik vind haar..... hoe zullen we het zeggen... niet zo..quote:
Serieus, de eerste rel waar ik bij was, toch wel een beetje trots op!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:04 schreef Litso het volgende:
[..]
Nee, dat is Rhoona o.i.d.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:05 schreef JohnHancock het volgende:
[..]
Is dit drempel verlaging voor Jett ofzo??
John.
Dat is waar. Maar ze zijn al oud en ijs had gewoon geen toestemming gegeven.quote:
Die heb ik ook gelijk opgeslagen.quote:
Wat?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:05 schreef freiss het volgende:
[..]
Ik kwam er ook pas laatst achter dat Dead-Doll een vrouw was
Tof?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:06 schreef freiss het volgende:
[..]
Ik vind haar..... hoe zullen we het zeggen... niet zo..
Je bent niet de eerste die daar over miept. Newbies.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:07 schreef Molluck het volgende:
MSN is niet goed voor mijn pstcount
En AMD blijft ook al op, wordt gezellig vannachtquote:
Bekijk haar FB dan ook.quote:
Lekker uit laten staanquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:07 schreef Molluck het volgende:
MSN is niet goed voor mijn pstcount
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:06 schreef freiss het volgende:
[..]
Ik vind haar..... hoe zullen we het zeggen... niet zo..
Ik BeF de hele tijd door.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:08 schreef Litso het volgende:
[..]
Je bent niet de eerste die daar over miept. Newbies.
Ze is geen gothic meer, zegt ze zelfquote:
Mwa, valt wel mee. Ze is niet overdreven goth, zoals ik zondag in het zuiderpark zag.quote:
doe je wel een beetje rustigquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:08 schreef Zebbie het volgende:
[..]
En AMD blijft ook al op, wordt gezellig vannacht
Zal ik proberen morgen de 1500 te halen?quote:
Mên, fok heeft veel goeds te biedenquote:
Dat overdreven zooi enzo vind ik dan weer niks. Maar er waren op metroppolis festival genoeg goths die er wel leuk uitzagen hoor.quote:
Verbaasdquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:09 schreef Mailbox het volgende:
[..]
die kijkt verbaast netalsof ze ergens komt uitgekropen
Nouja, da's toch aardigquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:09 schreef Sjoe538 het volgende:
Ik kom af en toe wel ff langs.. ff dan.. ff.. ff
Geen bier, geen vertier!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:09 schreef Litso het volgende:
Ik ga ff lekker relaxed een peukje roken.
En ik verwacht dat pc-fr34k straks deel 41 opent met een goeie TT (Kentucky Fried Titten?)
Toeps?quote:
Dat MOET wel toeps zijn.quote:
Ik ga vandaag de 7000 halen (met vannacht erbijquote:
ik hou je niet tegenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:09 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Zal ik proberen morgen de 1500 te halen?
Neh, ik weet niet, ik post gewoon rustig door zoals ik nu doequote:
Lol dat was dus echt geen rel.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:06 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Serieus, de eerste rel waar ik bij was, toch wel een beetje trots op!![]()
Whatpulse gaat lekker, ik heb op het moment op de computer 777.777 keys staanquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:11 schreef Sjoe538 het volgende:
Zebbie.. dit helpt wel met pulse of niet..
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:11 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Whatpulse gaat lekker, ik heb op het moment op de computer 777.777 keys staan
Ik vind alles primaquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:11 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik zat eerlijk gezegt aan 1 van mijn 2 TT's te denken.. Die schenen bij jullie wle in de smaak te vallen.
.
heb je me over een maand of twee ingehaaldquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:11 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik ga vandaag de 7000 halen (met vannacht erbij)
ik op 923,544 keys,quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:11 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Was in dezelfde minuut.quote:
Dus dat tikt inderdaad wel wat sneller aan dan normaalquote:
Post een meer babyruilquote:
zolang fok niet down gaat is t te doenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:11 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Neh, ik weet niet, ik post gewoon rustig door zoals ik nu doe
Totaal of current?quote:
JIj zei Tonks he!!quote:
Sjoe538 is nu ook een lid van ons. We hebben al 381 leden.Ik zal je maar een beetje op de hoogte houden want we zien je er nooit meer.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:11 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ohja, dat is waar he, morgen zou het down gaan?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:13 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
zolang fok niet down gaat is t te doen
'S avonds laat mênquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:13 schreef DaveMasteR het volgende:
[..]
Sjoe538 is nu ook een lid van ons. We hebben al 381 leden.Ik zal je maar een beetje op de hoogte houden want we zien je er nooit meer.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:13 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ohja, dat is waar he, morgen zou het down gaan?
Kasta is een pindaquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:12 schreef JohnHancock het volgende:
[..]
Post een meer babyruil![]()
Ik durf niet meer naar US omdat kasta er niet meer is, hij gaf me een veilig gevoel![]()
John.
Ik heb geen pagina's meer, hij laadt gewoon alles in een keer 14.gifquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:13 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik was even weg en ik kom terug en jullie zitten al op pagina 5
De reeks gaat op het moment weer met een lekker vaartje iddquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:13 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik was even weg en ik kom terug en jullie zitten al op pagina 5
Ja, en voordat ik op invoeren drukte besefte ik het.quote:
Fok mag van mij morgen down gaanquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:13 schreef Zebbie het volgende:
[..]
geen idee wanneer die ombouw gepland isquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:13 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Dan duurt het laden telkens wel wat langer, of niet?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:14 schreef freiss het volgende:
[..]
Ik heb geen pagina's meer, hij laadt gewoon alles in een keer 14.gif
Die avatar van hem!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:14 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja, en voordat ik op invoeren drukte besefte ik het.. Waarom snap ik nog niet, tonks is een vent.
Idd.quote:
Dan hebben we zo 1000 topicsquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:14 schreef Zebbie het volgende:
[..]
De reeks gaat op het moment weer met een lekker vaartje idd
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:13 schreef DaveMasteR het volgende:
[..]
Sjoe538 is nu ook een lid van ons. We hebben al 381 leden.Ik zal je maar een beetje op de hoogte houden want we zien je er nooit meer.
Wát ga je eten?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:15 schreef Mailbox het volgende:
ik begin BeF voor vandaag heel moe te worden,
Ik ga eten
en ik ga tv koeken
Aju paraplu
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:13 schreef Zebbie het volgende:
[..]
DAt is idd wel een wijf.quote:
Ik weet niet precies hoeveel we er vandaag gaan doen, maar als we een jaar zo door gaan staan we na een jaar op 3000quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:15 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dan hebben we zo 1000 topics
Mwa, valt wel mee.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:15 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Dan duurt het laden telkens wel wat langer, of niet?
is al bekend wanneer dan?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:15 schreef Rabrynil het volgende:
Owja, als Breuls morgen wel een loadbalancer gaat installeren kan je rekenen op een lange downtime van 19:30. Doet hij dat niet, dan zal het een korte downtime worden.
Mooi toch?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:16 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoeveel we er vandaag gaan doen, maar als we een jaar zo door gaan staan we na een jaar op 3000
ff het fok team joinen en dan winnen we natuurlijk.. enzo.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:16 schreef Litso het volgende:
Zo, even Whatpulse geinstallerd.
Donderdag ga ik voor mijn persoonlijk dagrecord (600)
ik heb vandaag gefrituurd voedsel gegetenquote:
Kijk! Dat is mooi meegenomen, welken bij de clubquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:16 schreef Litso het volgende:
Zo, even Whatpulse geinstallerd.
Donderdag ga ik voor mijn persoonlijk dagrecord (600)
mazzelquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:15 schreef Mailbox het volgende:
ik begin BeF voor vandaag heel moe te worden,
Ik ga eten
en ik ga tv koeken
Aju paraplu
Ik ookquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:16 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
ik heb vandaag gefrituurd voedsel gegeten![]()
Ik was al lang lid, maar zit niet op mijn eigen pcquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:17 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Kijk! Dat is mooi meegenomen, welken bij de club
Ook al lijkt of hij voor 5 seconden na het posten vastr loopt.quote:
Dan ligt de helft in het ziekenhuis met versleten vingerkootjes.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:16 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoeveel we er vandaag gaan doen, maar als we een jaar zo door gaan staan we na een jaar op 3000
Schijten duurt langquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:17 schreef Litso het volgende:
ja godver, nu moet ik poepen.
ik wacht wel ff tot na 12
Volgende topics staat hopelijk al klaarquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:17 schreef Molluck het volgende:
kut, laatste pagina alweer
Zou leuk zijn als je die nog ff aan kon sluiten voor een miniboost in de statsquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:17 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik was al lang lid, maar zit niet op mijn eigen pc
Ik heb nog ergens een windows partitie staan met 300k
Tijdens het BeFfenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:17 schreef Kapiteinschaaldier het volgende:
ik ga bier drinken.
Volgens mij heb ik er iets van 50quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:18 schreef Molluck het volgende:
volgens mij heb ik echt maar 5 posts in dit topic
Ik ook, samen met Vector_SLD!!!1111!!!:D!!!!:D:!:!:!:!::D:DDD:!:!!!!een!!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:16 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
ik heb vandaag gefrituurd voedsel gegeten![]()
ik heb hem op 100 posts/pagina staan, vooral omdat ik anders vind dat ik te veel moet klikken en als ik hem op 300 zet klik ik te weinigquote:
Wie gaat hem maken?quote:
Als mijn pc het ooit weer doet...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:18 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als je die nog ff aan kon sluiten voor een miniboost in de stats
Ik ook zoietsquote:
Komt door die avatar, ik heb er ook weleens last van.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:14 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja, en voordat ik op invoeren drukte besefte ik het.. Waarom snap ik nog niet, tonks is een vent.
Bijnaquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:18 schreef freiss het volgende:
laaste post
Als jij het zegtquote:
ik heb hem op 350 staan.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:18 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
ik heb hem op 100 posts/pagina staan, vooral omdat ik anders vind dat ik te veel moet klikken en als ik hem op 300 zet klik ik te weinig![]()
Ik moest lachenquote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:19 schreef Litso het volgende:
Hoppakee
Iddquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:19 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
zou wel fijn zijn
kunnen we direct door posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |