Of je kiest gewoon een goede.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:00 schreef Mailbox het volgende:
Pc-Fr34k stel je niet aan over te topic titel man
Idd, beetje jammere actie met die ijsmeis picsquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:01 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Beter dan Tique die ze op imageshack zette
Bent gij ene vrouwe?quote:
Wat is je streven, 30 reacties per topic?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:02 schreef Molluck het volgende:
ik lig achter op schema in dit topic
mindestensquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:03 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Wat is je streven, 30 reacties per topic?
Nogal ja, maarja is nu niets meer aan te doenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:02 schreef Litso het volgende:
[..]
Idd, beetje jammere actie met die ijsmeis pics
Nee, die laatste was weer Chantyquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:01 schreef Molluck het volgende:
[..]
Dat is MaRySe, maar dat is pas 20 keer gezegd
WAt was er dan met ijsmeis?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:03 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Nogal ja, maarja is nu niets meer aan te doen
Ik denk dat ik wel zoiets moet halenquote:
Een foto van d'r tieten was op imageshack gezetquote:
D'r oude pics werden verspreid, en op zich is dat niet zo erg, maar iedereen liep als een gek te gillen dat ie ze ook wilde.quote:
Kom nou es meepostenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:03 schreef Sjoe538 het volgende:
Niks mis mee toch? 14.gifquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:04 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Een foto van d'r tieten was op imageshack gezet
Goeie instelling!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:03 schreef Havoc het volgende:
oh en over die TT, gewoon flink doorposten dan hebben jullie zo deel 41 en kan je de TT veranderen.
Ow ok, ik dacht alquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:04 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ben ik ook.
ik maakte een grapje
En zette em op imageshack, waar je ze niet meer vanaf kan halenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:04 schreef Litso het volgende:
[..]
D'r oude pics werden verspreid, en op zich is dat niet zo erg, maar iedereen liep als een gek te gillen dat ie ze ook wilde.
En vervolgens post Tique er doodleuk eentje.
Idd, beetje jammer.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:05 schreef Zebbie het volgende:
[..]
En zette em op imageshack, waar je ze niet meer vanaf kan halen
Ik schrok alquote:
Ik kwam er ook pas laatst achter dat Dead-Doll een vrouw wasquote:
En dan zonder alleen een extra PIquote:
Ze heeft d'r string vandaag gepostquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:05 schreef freiss het volgende:
[..]
Ik kwam er ook pas laatst achter dat Dead-Doll een vrouw was
Vandaar dat ik hem 5 seconden geleden nog uit het topic heb gehaald...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:05 schreef Zebbie het volgende:
[..]
En zette em op imageshack, waar je ze niet meer vanaf kan halen
Het waren wel zeer smakelijke jetsers.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:04 schreef Litso het volgende:
[..]
D'r oude pics werden verspreid, en op zich is dat niet zo erg, maar iedereen liep als een gek te gillen dat ie ze ook wilde.
En ik was erbijquote:
Tot een uurtje of 3quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:06 schreef pc-fr34k het volgende:
Wie blijven er allemaal vanacht [BeF]en?
Ik vind haar..... hoe zullen we het zeggen... niet zo..quote:
Serieus, de eerste rel waar ik bij was, toch wel een beetje trots op!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:04 schreef Litso het volgende:
[..]
Nee, dat is Rhoona o.i.d.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:05 schreef JohnHancock het volgende:
[..]
Is dit drempel verlaging voor Jett ofzo??
John.
Dat is waar. Maar ze zijn al oud en ijs had gewoon geen toestemming gegeven.quote:
Die heb ik ook gelijk opgeslagen.quote:
Wat?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:05 schreef freiss het volgende:
[..]
Ik kwam er ook pas laatst achter dat Dead-Doll een vrouw was
Tof?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:06 schreef freiss het volgende:
[..]
Ik vind haar..... hoe zullen we het zeggen... niet zo..
Je bent niet de eerste die daar over miept. Newbies.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:07 schreef Molluck het volgende:
MSN is niet goed voor mijn pstcount
En AMD blijft ook al op, wordt gezellig vannachtquote:
Bekijk haar FB dan ook.quote:
Lekker uit laten staanquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:07 schreef Molluck het volgende:
MSN is niet goed voor mijn pstcount
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:06 schreef freiss het volgende:
[..]
Ik vind haar..... hoe zullen we het zeggen... niet zo..
Ik BeF de hele tijd door.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:08 schreef Litso het volgende:
[..]
Je bent niet de eerste die daar over miept. Newbies.
Ze is geen gothic meer, zegt ze zelfquote:
Mwa, valt wel mee. Ze is niet overdreven goth, zoals ik zondag in het zuiderpark zag.quote:
doe je wel een beetje rustigquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:08 schreef Zebbie het volgende:
[..]
En AMD blijft ook al op, wordt gezellig vannacht
Zal ik proberen morgen de 1500 te halen?quote:
Mên, fok heeft veel goeds te biedenquote:
Dat overdreven zooi enzo vind ik dan weer niks. Maar er waren op metroppolis festival genoeg goths die er wel leuk uitzagen hoor.quote:
Verbaasdquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:09 schreef Mailbox het volgende:
[..]
die kijkt verbaast netalsof ze ergens komt uitgekropen
Nouja, da's toch aardigquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:09 schreef Sjoe538 het volgende:
Ik kom af en toe wel ff langs.. ff dan.. ff.. ff
Geen bier, geen vertier!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:09 schreef Litso het volgende:
Ik ga ff lekker relaxed een peukje roken.
En ik verwacht dat pc-fr34k straks deel 41 opent met een goeie TT (Kentucky Fried Titten?)
Toeps?quote:
Dat MOET wel toeps zijn.quote:
Ik ga vandaag de 7000 halen (met vannacht erbijquote:
ik hou je niet tegenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:09 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Zal ik proberen morgen de 1500 te halen?
Neh, ik weet niet, ik post gewoon rustig door zoals ik nu doequote:
Lol dat was dus echt geen rel.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:06 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Serieus, de eerste rel waar ik bij was, toch wel een beetje trots op!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |