quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:
quote:
Waarop stond ie dan?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:53 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
dat je mijn pr over 2005 hebt verbeterd
hehe, er staat trouwens nog steeds "jij bedoeld" in de OP.quote:De OP vind je bier
Echt tof dat jij dat steeds blijft doenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:53 schreef Litso het volgende:
Wiki upgedeet.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:53 schreef freiss het volgende:
[..]
hehe, er staat trouwens nog steeds "jij bedoeld" in de OP.
Goede reeks havoc,quote:
Kan je de TT editen havoc?quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:54 schreef pc-fr34k het volgende:
Maak er eens Kentucky fried titten van, zoals iemand al had voorgestelt vorig deel..
Ja weet ik, toen is het veranderd maar in 16 stond het weerquote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:54 schreef Litso het volgende:
Ben je trots op ons Havoc?
OMG ik zie nu de TT pasquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:54 schreef pc-fr34k het volgende:
Maak er eens Kentucky fried titten van, zoals iemand al had voorgestelt vorig deel..
Dat was jij he.quote:
Mja, als het rustig is moet je het ff door geven denk ikquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:55 schreef freiss het volgende:
[..]
Ja weet ik, toen is het veranderd maar in 16 stond het weer14.gif
En waarop staat her record?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:55 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik stond op 1072
dr_flash op 1137
jij hebt nu al 1095
Haal je ze uit sexy en gewaagd ofzo?quote:
Wiki fixed, in de volgende OP staat ie goed.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:56 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Mja, als het rustig is moet je het ff door geven denk ik
Ja ik ook, deze ttquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:56 schreef freiss het volgende:
Ik vond mijn 'oneliners' toch beter...
Is dat niet toeps?quote:
Er is hier een pro aan het woordquote:
De mc is heilig !quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:56 schreef pc-fr34k het volgende:
Havoc, kan je de TT veranderen, de mac is kut.
quote:
Als ik morgen nou om 8 uur uit m'n nest komquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:57 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
afhankelijk van rekenmethode op ong. 1600 of 1720
Overleg ff met TS of dat goed is. Dan wil ik em wel veranderen in iets anders.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:56 schreef pc-fr34k het volgende:
Havoc, kan je de TT veranderen, de mac is kut.
Ik weet niet wie, maar ze is sexyquote:
je moet gewoon niet naar bed gaanquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:58 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Als ik morgen nou om 8 uur uit m'n nest kom
Deze weet ik dus echt niet.quote:
Dat kan ook nog, om 8 uur 's avonds gaan slapen, en dan om 12 uur uit m'n nest komen en de hele dag fokkenquote:
Ik word er misselijk vanquote:
Mwa, het is wel een slap aftreksel van wat jij zei. En de mac oast imo niet in de sfeer van [BeF].quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:58 schreef Litso het volgende:
Mailbox mocht zelf kiezen. Laat gewoon staan.
Neem gewoon een van mijn one-liners!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:00 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Mwa, het is wel een slap aftreksel van wat jij zei. En de mac oast imo niet in de sfeer van [BeF].
Ik heb er rekening mee gehouden. Met één kik zijn ze van mijn host af.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:00 schreef Havoc het volgende:
Oh en mannen, let er even op dat je geen gezeik krijgt met het plaatsen van die foto's hier hè. Ik verwacht wel dat als iemand zich meldt dat ze die verwijderd willen hebben dat jullie dat zelf weg halen en mocht het niet meer te editten zijn dat je het even vraagt in het FB topic van onzin.
De foto stond in US, dan mag je hem toch wel posten?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:00 schreef Havoc het volgende:
Oh en mannen, let er even op dat je geen gezeik krijgt met het plaatsen van die foto's hier hè. Ik verwacht wel dat als iemand zich meldt dat ze die verwijderd willen hebben dat jullie dat zelf weg halen en mocht het niet meer te editten zijn dat je het even vraagt in het FB topic van onzin.
Zou je van Donalds in de TT Titten kunnen maken?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:00 schreef Havoc het volgende:
iddquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:00 schreef Mailbox het volgende:
Pc-Fr34k stel je niet aan over te topic titel man
Jep, was met ijsmeis ook meteen zo.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:00 schreef Havoc het volgende:
Mag toch ook niet van fotoboek? of heb ik het misquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:00 schreef JohnHancock het volgende:
[..]
De foto stond in US, dan mag je hem toch wel posten?
John.
Beter dan Tique die ze op imageshack zettequote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:00 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Ik heb er rekening mee gehouden. Met één kik zijn ze van mijn host af.
Nog steeds geen B in je avatarquote:
en dan lange downtime krijgenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:59 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Dat kan ook nog, om 8 uur 's avonds gaan slapen, en dan om 12 uur uit m'n nest komen en de hele dag fokken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |