Ohja, dat is waar he, morgen zou het down gaan?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:13 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
zolang fok niet down gaat is t te doen
'S avonds laat mênquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:13 schreef DaveMasteR het volgende:
[..]
Sjoe538 is nu ook een lid van ons. We hebben al 381 leden.Ik zal je maar een beetje op de hoogte houden want we zien je er nooit meer.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:13 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ohja, dat is waar he, morgen zou het down gaan?
Kasta is een pindaquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:12 schreef JohnHancock het volgende:
[..]
Post een meer babyruil![]()
Ik durf niet meer naar US omdat kasta er niet meer is, hij gaf me een veilig gevoel![]()
John.
Ik heb geen pagina's meer, hij laadt gewoon alles in een keer 14.gifquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:13 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik was even weg en ik kom terug en jullie zitten al op pagina 5
De reeks gaat op het moment weer met een lekker vaartje iddquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:13 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik was even weg en ik kom terug en jullie zitten al op pagina 5
Ja, en voordat ik op invoeren drukte besefte ik het.quote:
Fok mag van mij morgen down gaanquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:13 schreef Zebbie het volgende:
[..]
geen idee wanneer die ombouw gepland isquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:13 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Dan duurt het laden telkens wel wat langer, of niet?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:14 schreef freiss het volgende:
[..]
Ik heb geen pagina's meer, hij laadt gewoon alles in een keer 14.gif
Die avatar van hem!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:14 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja, en voordat ik op invoeren drukte besefte ik het.. Waarom snap ik nog niet, tonks is een vent.
Idd.quote:
Dan hebben we zo 1000 topicsquote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:14 schreef Zebbie het volgende:
[..]
De reeks gaat op het moment weer met een lekker vaartje idd
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:13 schreef DaveMasteR het volgende:
[..]
Sjoe538 is nu ook een lid van ons. We hebben al 381 leden.Ik zal je maar een beetje op de hoogte houden want we zien je er nooit meer.
Wát ga je eten?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:15 schreef Mailbox het volgende:
ik begin BeF voor vandaag heel moe te worden,
Ik ga eten
en ik ga tv koeken
Aju paraplu
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:13 schreef Zebbie het volgende:
[..]
DAt is idd wel een wijf.quote:
Ik weet niet precies hoeveel we er vandaag gaan doen, maar als we een jaar zo door gaan staan we na een jaar op 3000quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:15 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dan hebben we zo 1000 topics
Mwa, valt wel mee.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:15 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Dan duurt het laden telkens wel wat langer, of niet?
is al bekend wanneer dan?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:15 schreef Rabrynil het volgende:
Owja, als Breuls morgen wel een loadbalancer gaat installeren kan je rekenen op een lange downtime van 19:30. Doet hij dat niet, dan zal het een korte downtime worden.
Mooi toch?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:16 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoeveel we er vandaag gaan doen, maar als we een jaar zo door gaan staan we na een jaar op 3000
ff het fok team joinen en dan winnen we natuurlijk.. enzo.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:16 schreef Litso het volgende:
Zo, even Whatpulse geinstallerd.
Donderdag ga ik voor mijn persoonlijk dagrecord (600)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |