abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 juli 2005 @ 21:24:35 #1
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_28526458
Als ik zijn website bekijk staat er nog steeds niets nieuws en terwijl hij wil hij een gooi doen naar de volgende verkiezingen hij zolangzamerhand moet beginnen. I vond het altijd wel lachen geblazen met Heinsbroek en vond hem samen met Eduard "het belletje" Bomhoff de grootste aanwinsten in de politiek.

Wie weet hoe het hem inmiddels vergaat? Ik verlang terug naar dat prachtige kabinet Balenende I ! , smullen was dat!

http://www.lnp4you.com/

(website van Hermans partij , de LNP )
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 5 juli 2005 @ 21:27:04 #2
32652 GeorgeW.Bush
President of the USA
pi_28526541
Die zal zn geld wel aan het tellen zijn, in zn vette villa
Op maandag 11 juli 2005 19:29 schreef Tamme het volgende:
Waarom doe jij zo tegen mij? Zijn we even oud ofzo>?
beetje respect hier op deze fora anders is het klit bang en gaan we schoonmaken
  dinsdag 5 juli 2005 @ 21:32:28 #3
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_28526751
Misschien dat hij nog eens wat via het partijtje van Nawijn wil bereiken, hoewel hij ook wel zal inzien dat dat een hopeloze zaak is. Hij heeft zijn portie aandacht gehad, en hij zal wel weer eens op een andere manier de aandacht zoeken.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  dinsdag 5 juli 2005 @ 21:36:23 #4
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_28526903
Lijst Nawijn

1: Hilbrand Nawijn
2: Eduard Bomhoff
3: Dyab Abujahjah
4: Philip dewinter
5: Winny de Jongh
6: Herman Heinsbroek
7: Harry Wijnschenk
8: John Dost
9: Ed Maas
10: Gerard van As
11: Abdoellah Hazelhoef

(__/)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 5 juli 2005 @ 23:19:39 #5
75265 Intergalactrick
Ik ook Ik ook Ik ook Ik ook
pi_28531508
De bentley man
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
pi_28531834
ben idd ook benieuwd of we nog es wat van um horen...
ennuhhh BHFH, die lijst verzin je zeker hahaha?
pi_28531988
Zou er iets aan de hand zijn met de LNP? De stats van de website schieten vandaag omhoog...

http://www.nedstatbasic.net/s?tab=1&link=1&id=1935421
  dinsdag 5 juli 2005 @ 23:29:35 #8
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_28532011
Hij was toch voor afschaffing van de democratie ofzo na het ploffen van Balkenende 1 oid?
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
pi_28532044
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 21:24 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

http://www.lnp4you.com/
Hmmz, deze doet het ook: http://www.lnp4all.com/
  dinsdag 5 juli 2005 @ 23:31:04 #10
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_28532077
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 23:29 schreef Kozzmic het volgende:
Zou er iets aan de hand zijn met de LNP? De stats van de website schieten vandaag omhoog...

http://www.nedstatbasic.net/s?tab=1&link=1&id=1935421

12.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_28532859
Een gastenboek vol spam
pi_28533450
Ik kan er wel iets meer over vertellen:
quote:
Op 22 oktober richtte Heinsbroek een eigen partij op, de Lijst Nieuwe Politiek (LNP), aanvankelijk met de bedoeling mee te doen aan de kamerverkiezingen op 22 januari 2003. Het programma van zijn partij bevatte belangrijke onderdelen uit het LPF-programma, maar ook nieuwe standpunten. Andere kandidaten van de partij waren onder meer Harry Wijnschenk, voormalig LPF-fractievoorzitter, en Fred Schonewille, voormalig LPF-kamerlid. In november maakte hij bekend niet voldoende geschikte kandidaten te kunnen vinden voor deelname aan de verkiezingen.
Na de verkiezingen is die site ( oorsponkelijk: www.lijstnieuwepolitiek.nl ) nog een jaar of anderhalf de lucht ingeweest. En stonden wat vage ideëen op, maar natuurlijk geen heel programma, want daar is Heinsbroek te inhoudloos voor. Eigenlijk stonden er maar 2 standpunten op in de vorm van columns die Heinsbroek geschreven had, namelijk gekanker op de euro en dat de overheid in economisch slechte tijden meer geld moest uitgeven in plaats van bezuinigen.
Daarna werd het doodstil en is de site uit de lucht gehaald. Heinsbroek heeft zijn tactiek namelijk veranderd, eerst dat van de lange adem en nu probeert hij waarschijnlijk dat van de explosie-tactiek. Hij komt waarschijnlijk met een Lijst Nieuwe Politiek of andere naam met een nieuwe partij een paar maanden voor de volgende verkiezingen. Hij ambieert alleen de hoogste post; het premierschap. Waarschijnlijk wil hij met het grootste budget ooit, en een groter budget dan de PvdA en CDA bij de volgende verkiezingen een explosie aan campagne voeren, met name op televisie voor zijn nieuwe partij. Zo hoopt hij een zetel of 30 te halen en nipt premier te worden. IJdele hoop natuurlijk, maar Heinsbroek is vrij arrogant en nonchalant. Ik schat 'm op een zeteltje of tien als hij er echt geld in steekt. Let wel, 1 procent van zijn vermogen is waarschijnlijk meer dan het totale budget van de PvdA bij de volgende verkiezingen. Probleem is dat hij inhoudloos is, maar hij zal wel aardig wat mensen om zich heen weten te verzamelen die dat kunnen aanvullen.
  woensdag 6 juli 2005 @ 00:02:11 #13
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_28533549
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 23:59 schreef pberends het volgende:
Ik kan er wel iets meer over vertellen:
[..]

Na de verkiezingen is die site ( oorsponkelijk: www.lijstnieuwepolitiek.nl ) nog een jaar of anderhalf de lucht ingeweest. En stonden wat vage ideëen op, maar natuurlijk geen heel programma, want daar is Heinsbroek te inhoudloos voor. Eigenlijk stonden er maar 2 standpunten op in de vorm van columns die Heinsbroek geschreven had, namelijk gekanker op de euro en dat de overheid in economisch slechte tijden meer geld moest uitgeven in plaats van bezuinigen.
Daarna werd het doodstil en is de site uit de lucht gehaald. Heinsbroek heeft zijn tactiek namelijk veranderd, eerst dat van de lange adem en nu probeert hij waarschijnlijk dat van de explosie-tactiek. Hij komt waarschijnlijk met een Lijst Nieuwe Politiek of andere naam met een nieuwe partij een paar maanden voor de volgende verkiezingen. Hij ambieert alleen de hoogste post; het premierschap. Waarschijnlijk wil hij met het grootste budget ooit, en een groter budget dan de PvdA en CDA bij de volgende verkiezingen een explosie aan campagne voeren, met name op televisie voor zijn nieuwe partij. Zo hoopt hij een zetel of 30 te halen en nipt premier te worden. IJdele hoop natuurlijk, maar Heinsbroek is vrij arrogant en nonchalant. Ik schat 'm op een zeteltje of tien als hij er echt geld in steekt. Let wel, 1 procent van zijn vermogen is waarschijnlijk meer dan het totale budget van de PvdA bij de volgende verkiezingen. Probleem is dat hij inhoudloos is, maar hij zal wel aardig wat mensen om zich heen weten te verzamelen die dat kunnen aanvullen.
Iedereen kent dat onderuitgezakte plaatje van 'm toch nog wel van toen hij minister van economische zaken was?

Ik heb meer vertrouwen in Bomhoff, dat is meer een theoreticus met een ruime wetenschappelijke achtergrond. Geen plaatjesverkoper dus
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
pi_28539564
Dat lnp4you.com gezeik is trouwens nooit zijn officiele site geweest hoor. Moet je niet serieus nemen (Heinsbroek ook niet trouwens).
pi_28650159
Na dit kabinet verlang ik wel eens terug naar Balkenende I...en naar Heinsbroek in het bijzonder.

Het gonst nu van de geruchten over zijn terugkomst, dat zou mooi zijn. Iemand die gewoon lekker rijk is en zegt wat hij denkt. En iemand die Wilders zo onder tafel lult. Ook iemand die gewoon terugschreeuwt als Jan Mulder begint te zeiken bij Boring & Van Dorp.

Ik denk dat hij veel stemmen kan trekken, de VVD is de weg kwijt op t moment, CDA wordt afgebroken door Balkenende en de LPF...ahum, op Joost Eerdmans na is het niets.

Ik hoop iig dat hij ook werkelijk terugkomt! En dat er dan geen geniale, maar gestoorde Bomhoff in de weg loopt. Heinsbroek moet nl wel de ruimte krijgen.
  zaterdag 9 juli 2005 @ 13:08:10 #16
119078 McCarthy
communistenjager
pi_28650322
quote:
En iemand die Wilders zo onder tafel lult.
kreeg niet het idee dat ze het met elkaar oneens zijn
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
pi_28650359
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 13:08 schreef McCarthy het volgende:

[..]

kreeg niet het idee dat ze het met elkaar oneens zijn
Nee, maar hij lijkt me de echte leider van rechts. Wilders zou trouwens goed met hem samen kunnen werken, al is het nl de vraag of Geert de macht echt aan Herman wil geven
pi_28650616
Inderdaad niemand die zo relaxed politiek kon bedrijven

zaterdag 9 juli 2005 @ 14:12:59 #19
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_28651886
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 13:00 schreef Mauritsz het volgende:
Iemand die gewoon lekker rijk is en zegt wat hij denkt
En een vreselijk inconsequente visie heeft.
quote:
En iemand die Wilders zo onder tafel lult.
Vond je Heinsbroek verbaal zo sterk? Vond ik helemaal niet.
quote:
Ik denk dat hij veel stemmen kan trekken,
Nou, denk het niet.
quote:
de VVD is de weg kwijt op t moment, CDA wordt afgebroken door Balkenende en de LPF...ahum, op Joost Eerdmans na is het niets.
Eerdmans
quote:
Ik hoop iig dat hij ook werkelijk terugkomt! En dat er dan geen geniale, maar gestoorde Bomhoff in de weg loopt. Heinsbroek moet nl wel de ruimte krijgen.
Beiden heren blonken uit door kinderachtigheid, Bomhoff is nog steeds een beetje zuur als hij weer een mediaoptreden heeft. Maar Heinsbroek terug, dat nooit!

Als er dan toch een LPF minister terug moet komen, nog het liefst Rolf de Boer. Daar had ik meer vertrouwen in dan al die Verkeer & Waterstaat vrouwen van de afgelopen twintig jaar.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
pi_28651927
Heinsbroek is echt stoer.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_28653126
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 14:12 schreef Tarak het volgende:

En een vreselijk inconsequente visie heeft.
Heb je weleens wat standpunten van hem doorgespit?

Aantal punten van hem:

-Belastingontduikers het stemrecht ontnemen

-Mensen met uitkering, die geen belasting betalen, het rijbewijs verbieden, zij nemen het OV maar. De bereikbaarheid van wegen de prioriteit geven aan personeel. Verder de rijkostenvergoeding intrekken om suburbanisatie tegen te gaan, en zo het fileprobleem aan te pakken.

-WAO stevig aanpakken "je vertelt mij niet dat er 1 miljoen gehandicapten zijn in NL"

-Investeren in vervoer over water en in lucht, wat mileuvriendelijker en efficienter is dan vervoer over weg

-Schiphol en Haven Rotterdam de ruimte geven om uit te breiden, geef aandacht aan de echte milieuproblemen ipv de parkjes die in NL door mensen gecreëerd zijn. Dat zijn dus de regenwouden van Borneo, Afrika en Zuid-Amerika. Bovendien stimuleert dit de economie enorm.
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 14:12 schreef Tarak het volgende:

Beiden heren blonken uit door kinderachtigheid, Bomhoff is nog steeds een beetje zuur als hij weer een mediaoptreden heeft. Maar Heinsbroek terug, dat nooit!

Als er dan toch een LPF minister terug moet komen, nog het liefst Rolf de Boer. Daar had ik meer vertrouwen in dan al die Verkeer & Waterstaat vrouwen van de afgelopen twintig jaar.
Eens. Die bejaarden op VWS zijn vreselijk.

[ Bericht 3% gewijzigd door Mauritsz op 09-07-2005 15:01:55 ]
  zaterdag 9 juli 2005 @ 14:58:00 #22
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_28653155
ik vond het een knurft en een hork. 'ff politiekje spelen'
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zaterdag 9 juli 2005 @ 15:11:37 #23
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_28653532
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 14:56 schreef Mauritsz het volgende:

[..]

Heb je weleens wat standpunten van hem doorgespit?

Aantal punten van hem:

-Belastingontduikers het stemrecht ontnemen
Welk probleem wordt hier nu precies mee opgelost? Wat moet er bereikt worden met zo'n maatregel?
quote:
-Mensen met uitkering, die geen belasting betalen, het rijbewijs verbieden, zij nemen het OV maar.
Weg met de keuzevrijheid? Heeft Heinsbroek al afstand gedaan van zijn wachtgeldregeling of heeft hij z'n rijbewijs al ingeleverd?
quote:
De bereikbaarheid van wegen de prioriteit geven aan personeel. Verder de rijkostenvergoeding intrekken om suburbanisatie tegen te gaan, en zo het fileprobleem aan te pakken.
Volgens mij komt de rijkostenvergoeding voor een belangrijk deel van de werkgeverskant die bepaalde mensen aan zich wil binden
quote:
-WAO stevig aanpakken "je vertelt mij niet dat er 1 miljoen gehandicapten zijn in NL"
Is al gebeurd.
quote:
-Investeren in vervoer over water en in lucht, wat mileuvriendelijker en efficienter is dan vervoer over weg
Wat wil 'ie nou? Een extra kanaal graven? Een extra vliegveld? Luchtauto's?
quote:
-Schiphol en Haven Rotterdam de ruimte geven om uit te breiden, geef aandacht aan de echte milieuproblemen ipv de parkjes die in NL door mensen gecreëerd zijn. Dat zijn dus de regenwouden van Borneo, Afrika en Zuid-Amerika. Bovendien stimuleert dit de economie enorm.
De nederlandse overheid heeft alleen beslissingbevoegdheid over zaken in Nederland. Regenwouden in Afrika, Azië en Zuid-Amerika kunnen ze niet over beslissen, dus laat ze zich maar lekker met Nederland bezig houden. Daar worden ze voor betaald.

Goeie plannen inderdaad!!
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
  zaterdag 9 juli 2005 @ 15:25:11 #24
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_28653853
Ik laat dit topic even samenvoegen met een ander recent topic over Heinsbroek: Hoe zit het nu met Herman Heinsbroek?

Het is dus handig om in het andere topic door te gaan
  zaterdag 9 juli 2005 @ 16:29:54 #25
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_28655350
BHFH... Heinsbroek een aanwinst voor de politiek... is er ook maar één die zoiets uit z'n bek krijgt he
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  zaterdag 9 juli 2005 @ 16:37:54 #26
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_28655565
Roelf de Boer vind ik dus helemaal niks. Typisch iemand die alleen maar aan zijn eigen declaraties denkt.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_28656943
De vrouw van Harry Wijnschenk heb ik laatst nog wel gesproken.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zaterdag 9 juli 2005 @ 18:15:13 #29
78918 SeLang
Black swans matter
pi_28658030
Heinsbroek en Bomhof waren beiden incompetent voor ministerschap.
Dat is ook gebleken
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_33089853
Klein kickje omdat dit volgens mij het meest actuele Heinsbroek topic is. Zag hem net in een flits bij Business Class. Hij zit te broeden om komend voorjaar met zijn politieke ambities naar buiten te komen. Ben benieuwd!
pi_33120748
Is er, behalve Heinsbroek zelf, iemand in Nederland die gelooft dat deze man een politieke toekomst heeft?
pi_33120908
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 00:03 schreef Kozzmic het volgende:
Is er, behalve Heinsbroek zelf, iemand in Nederland die gelooft dat deze man een politieke toekomst heeft?
Nee.

Tenzij hij lijsttrekker van de LPF wordt.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_33121633
quote:
Het nadeel van de Nederlandse politiek is dat je, zeker als splinterpartij, over ontzettend veel dingen een mening moet hebben. Ik denk zeker dat Heinsbroek een aantal goede ideeën en standpunten heeft, maar waar wijkt hij in dat opzicht af van de "gemiddelde Nederlander"? Hij is zeer zeker flamboyant, heeft persoonlijkheid, maar daar krijg je juist ook tegenstanders door. Wat dat betreft kun je beter grijze muis/meeloper zijn (he Wouter Bos )

Ik ben benieuwd of het iets gaat worden, maar er moet heel wat gebeuren wil hij mijn stem krijgen.
pi_33126784
Heinsbroek heeft iets wat veel andere lijsttrekkers niet hebben; geld, veel geld. Gewoon alle reclame voor de verkiezingen van de campingzender (sbs6) overkopen en dan heeft ie ook weer 10 zeteltjes.

edit: dat zei ik al eerder .
pi_33127171
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 10:30 schreef pberends het volgende:
Heinsbroek heeft iets wat veel andere lijsttrekkers niet hebben; geld, veel geld. Gewoon alle reclame voor de verkiezingen van de campingzender (sbs6) overkopen en dan heeft ie ook weer 10 zeteltjes.

edit: dat zei ik al eerder .
Dan heb ik toch liever John de Mol dan Herman Heinsbroek. En die heeft meer geld.
pi_33135685
quote:
Denk het niet.
  vrijdag 16 december 2005 @ 17:07:43 #37
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_33138902
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 00:39 schreef Coelho het volgende:

[..]

Het nadeel van de Nederlandse politiek is dat je, zeker als splinterpartij, over ontzettend veel dingen een mening moet hebben.
Ik denk dat je, als partij zonder zetels, meer kans hebt met een paar duidelijke standpunten dan met een boekwerk vol meningen. Dat leest toch niemand.
pi_33142045
Hij red het alleen als die sidekick van hem ook meedoet.

Mijn God, hoe heet die loser ook alweer, hij was nog een half uur fractievoorzitter.
  vrijdag 16 december 2005 @ 19:18:39 #39
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_33142108
Harry Wijnschenk? Ik vond hem wel symphatiek.

of bedoel je john Dost?
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_33142134
Wijnschenk ja

Stemmentrekker pur sang
pi_33142143
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 19:19 schreef SCH het volgende:
Wijnschenk ja

[afbeelding]

Stemmentrekker pur sang
Harry Wijnschenk
  vrijdag 16 december 2005 @ 19:21:09 #42
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_33142164
ik vond het wel leuke tijden in de politiek, jammer dat al die kleurrijke figuren weer weg zijn.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_33142191
Dan had je nog het "Conservatieven.nl-kamp" bestaande uit Winny de Jong en Cor Ebenhart
  vrijdag 16 december 2005 @ 19:23:54 #44
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_33142218
en Ed Maas , die als een soort "opperbevelhebber" op de achtergrond bleef..
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  vrijdag 16 december 2005 @ 19:27:52 #45
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_33142331
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  vrijdag 16 december 2005 @ 19:30:29 #46
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_33142385

Ik heb zn boekje, "blinde ambitie" nog in de kast staan, erg leuk om te lezen overigens. "Eduard met het Belletje" heeft best humor.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_33142400
En die Tilburgse meppende ijshockeyer
pi_33142428
Ik heb afgelopen woensdag op rtl 7 hem bij harry mens in breek de week gezien, en hij wou wel de politiek in. Hij gaf wel aan dat hij zelf geen zin had om de organisatie uit de grond te trekken en dat dat maar moest gebeuren door mensen uit het bedrijfsleven.
Verder wou hij absoluut niet samen werken met populisten als wilders en hirsch ali.
Balkenende vond hij wel redelijk goed, maar gewoon charisma missen om een leiderschap uit stralen.
  vrijdag 16 december 2005 @ 19:32:47 #49
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_33142455
oja, hoe heette die linkse ook al weer.. :;)
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_33142478
Een tijdje geleden zat hij, vermomd als Sinterklaas, bij Goedemorgen Nederland. Wat was dát treurig zeg.
pi_33142496
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 19:32 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[afbeelding]
Shit ja

Die stropdassen
pi_33142509
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 19:22 schreef ThomasBerge het volgende:
Dan had je nog het "Conservatieven.nl-kamp" bestaande uit Winny de Jong en Cor Ebenhart
Als je terug kijkt op die tijd is het echt lachen geblazen.
Ik lees het topic door en lees al die namen..
Mijn god, die hebben in de regering gezeten. Cor ebenhart
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  vrijdag 16 december 2005 @ 19:38:47 #53
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_33142654
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 19:30 schreef SCH het volgende:
En die Tilburgse meppende ijshockeyer
Hans Smolders. Niet te verwarren met Harry Smulders, ook een LPF'er uit Tilburg.
  vrijdag 16 december 2005 @ 19:41:42 #54
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_33142733
bedoel je niet "Fast" Eddy Smulders? ook zon foute baas!
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  vrijdag 16 december 2005 @ 19:44:31 #55
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_33142809
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 19:32 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[afbeelding]
Peter Langendam, oud-voorzitter van de LPF?
  vrijdag 16 december 2005 @ 20:23:36 #56
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_33143923
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 19:16 schreef SCH het volgende:

Hij red het alleen als die sidekick van hem ook meedoet.
Zijn echte sidekick was Ferry Hoogendijk natuurlijk.

Hij was degene die Heinsbroek in de regering bracht.
pi_33143957
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 20:23 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Zijn echte sidekick was Ferry Hoogendijk natuurlijk.

[afbeelding]

Hij was degene die Heinsbroek in de regering bracht.
Da's waar, heel letterlijk sidekick natuurlijk, als buurman.

Maar serieus: die Heinsbroek is pas een rasopportunist zonder ook maar enig aantoonbaar politiek talent. Een omhooggevallen platenboer die denkt dat alles te koop is, ook macht.
  vrijdag 16 december 2005 @ 20:31:32 #58
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_33144172
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 20:24 schreef SCH het volgende:

[..]

Maar serieus: die Heinsbroek is pas een rasopportunist zonder ook maar enig aantoonbaar politiek talent. Een omhooggevallen platenboer die denkt dat alles te koop is, ook macht.
Nadat het ministersbaantje hem is komen aanwaaien dankzij zijn achterbuurman is het hem een beetje naar zijn bol gestegen en denkt hij dat alles wat hij wil wel komt aanwaaien. Hij heet volgens mij zelf niet door hoe kansloos het is.
  vrijdag 16 december 2005 @ 20:57:09 #59
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_33144797
quote:
Als een debat in de Tweede Kamer hem te lang zou duren, zou hij dat beëindigen door 'end of meeting' te roepen, kondigt hij aan.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_33144908
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 20:31 schreef Sidekick het volgende:
Hij heet volgens mij zelf niet door hoe kansloos het is.
Ach tegenwoordig haalt een manke herdershond nog 4 zetels dus hij zal best in de kamer komen.
  vrijdag 16 december 2005 @ 21:03:02 #61
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_33144923
nog zon topper:
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  vrijdag 16 december 2005 @ 21:04:03 #62
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_33144956
en natuurlijk:
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  vrijdag 16 december 2005 @ 21:07:47 #63
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_33145051
de LPF was een feest voor de ingedutte parlementaire democratie, deze rij kleurrijke figuren langslopend kun je gewoon niet anders zeggen. Ik denk er met veel plezier aan terug, oja, paracommando Philomena Bijlhout, de kortst zittende bewindspersoon ooit!
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  vrijdag 16 december 2005 @ 21:19:34 #64
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_33145384
quote:
"It is simply a skeleton in the closet," said fellow LPF member Jim Janssen van Raaij.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_33155778
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 21:03 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
nog zon topper:
[afbeelding]
Van As is nu toch de fractievoorzitter?
pi_33155810
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 19:38 schreef freako het volgende:

[..]

Hans Smolders. Niet te verwarren met Harry Smulders, ook een LPF'er uit Tilburg.

Ik weet alleen dat hij achter Volkert heeft gelopen na de moordaanslag. Heeft hij verder nog wat gedaan?
pi_33163254
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 20:24 schreef SCH het volgende:

[..]

Alsof Balkenende, Bos en de hele reutemeteut dat niet zijn. LPF afzeiken, maar toen Pim eenmaal dood was, jatte ze al zijn plannen. Zonder de LPF was het hele vreemdelingen probleem nooit aan de orde genomen. Typische linkse manier van politiek bedrijven, de ogen sluiten en doorschuiven naar een volgend kabinet. Ga toch weg man, LPF heeft met zijn opschudactie in 1 jaar meer bewerkstelligt als 20 jaar stoffige haagse politiek.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zaterdag 17 december 2005 @ 16:23:34 #68
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_33163325
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 10:25 schreef ThomasBerge het volgende:

Ik weet alleen dat hij achter Volkert heeft gelopen na de moordaanslag. Heeft hij verder nog wat gedaan?
Hij was de chauffeur van Pim. Vervolgens is ie een tijdje Kamerlid geweest, maar dat beviel hem niet zo, dus hij was niet herkiesbaar. Hij wou een eigen lokale partij oprichten in Tilburg, werd naar eigen zeggen bedreigd met een pistool door een onbekende, en is er toen helemaal mee opgehouden.
pi_33184788
Ik zag Herman gisteren nog even voorbij komen op tv, toen in de Ridderzaal zat
  zondag 18 december 2005 @ 11:50:52 #70
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_33185638
quote:
Op zondag 18 december 2005 11:03 schreef ThomasBerge het volgende:
En Roelf de Boer en Hilbrand Nawijn ook. Bomhoff heb ik niet kunnen ontdekken, maar misschien was die er ook wel.
  zondag 18 december 2005 @ 11:52:00 #71
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_33185664
quote:
Op zondag 18 december 2005 11:03 schreef ThomasBerge het volgende:
ja ik zag hem ook ! Bomhoff houdt niet van poenerigheid, zo zegt hij zelf altijd. Waarschijnlijk zat "Eduard" (niet beledigend bedoel, maar zo spreekt hij ook altijd op een grappige manier tegen zichzelf) in zijn boeken) gewoon thuis in zijn sober ingerichte rijtjeshuis zonder TV met een dik wetenschappelijk boek in zijn bij de tweedehands winkel gekochte leunstoel..

[ Bericht 11% gewijzigd door BloodhoundFromHell op 18-12-2005 12:01:20 ]
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 18 december 2005 @ 11:58:15 #72
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_33185797
Herstel, hij zit in Kuala Lumpur, waar hij tegenwoordig hoogleraar is:

http://eduardbomhoffcommentaar.blogspot.com/

Hij blogt er enthousiast op los overigens in zijn nog steeds leuke schrijfstijl.

nog steeds een aanrader.

[ Bericht 13% gewijzigd door BloodhoundFromHell op 18-12-2005 12:08:11 ]
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 18 december 2005 @ 12:02:37 #73
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_33185895

(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_33185921
quote:
Op zondag 18 december 2005 11:50 schreef freako het volgende:

[..]

En Roelf de Boer en Hilbrand Nawijn ook. Bomhoff heb ik niet kunnen ontdekken, maar misschien was die er ook wel.
Natuurlijk weer een grote streling voor het ego van Nawijn .
pi_33185969
Met z'n oranje-strik
Hij voelde zich helemaal het mannetje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')