Nee.quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:03 schreef Kozzmic het volgende:
Is er, behalve Heinsbroek zelf, iemand in Nederland die gelooft dat deze man een politieke toekomst heeft?
Het nadeel van de Nederlandse politiek is dat je, zeker als splinterpartij, over ontzettend veel dingen een mening moet hebben. Ik denk zeker dat Heinsbroek een aantal goede ideeën en standpunten heeft, maar waar wijkt hij in dat opzicht af van de "gemiddelde Nederlander"? Hij is zeer zeker flamboyant, heeft persoonlijkheid, maar daar krijg je juist ook tegenstanders door. Wat dat betreft kun je beter grijze muis/meeloper zijn (he Wouter Bosquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:03 schreef Kozzmic het volgende:
Is er, behalve Heinsbroek zelf, iemand in Nederland die gelooft dat deze man een politieke toekomst heeft?
Dan heb ik toch liever John de Mol dan Herman Heinsbroek. En die heeft meer geld.quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:30 schreef pberends het volgende:
Heinsbroek heeft iets wat veel andere lijsttrekkers niet hebben; geld, veel geld. Gewoon alle reclame voor de verkiezingen van de campingzender (sbs6) overkopen en dan heeft ie ook weer 10 zeteltjes.
edit: dat zei ik al eerder.
Denk het niet.quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:03 schreef Kozzmic het volgende:
Ik denk dat je, als partij zonder zetels, meer kans hebt met een paar duidelijke standpunten dan met een boekwerk vol meningen. Dat leest toch niemand.quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:39 schreef Coelho het volgende:
[..]
Het nadeel van de Nederlandse politiek is dat je, zeker als splinterpartij, over ontzettend veel dingen een mening moet hebben.
Harry Wijnschenkquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:19 schreef SCH het volgende:
Wijnschenk ja
[afbeelding]
Stemmentrekker pur sang
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |