Shit jaquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:32 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
oja, hoe heette die linkse ook al weer.. :;)
[afbeelding]
Als je terug kijkt op die tijd is het echt lachen geblazen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:22 schreef ThomasBerge het volgende:
Dan had je nog het "Conservatieven.nl-kamp" bestaande uit Winny de Jong en Cor Ebenhart
Peter Langendam, oud-voorzitter van de LPF?quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:32 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
oja, hoe heette die linkse ook al weer.. :;)
[afbeelding]
Zijn echte sidekick was Ferry Hoogendijk natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:16 schreef SCH het volgende:
Hij red het alleen als die sidekick van hem ook meedoet.
Da's waar, heel letterlijk sidekick natuurlijk, als buurman.quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:23 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Zijn echte sidekick was Ferry Hoogendijk natuurlijk.
[afbeelding]
Hij was degene die Heinsbroek in de regering bracht.
Nadat het ministersbaantje hem is komen aanwaaien dankzij zijn achterbuurman is het hem een beetje naar zijn bol gestegen en denkt hij dat alles wat hij wil wel komt aanwaaien. Hij heet volgens mij zelf niet door hoe kansloos het is.quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Da's waar, heel letterlijk sidekick natuurlijk, als buurman.
Maar serieus: die Heinsbroek is pas een rasopportunist zonder ook maar enig aantoonbaar politiek talent. Een omhooggevallen platenboer die denkt dat alles te koop is, ook macht.
quote:Als een debat in de Tweede Kamer hem te lang zou duren, zou hij dat beëindigen door 'end of meeting' te roepen, kondigt hij aan.
Ach tegenwoordig haalt een manke herdershond nog 4 zetels dus hij zal best in de kamer komen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:31 schreef Sidekick het volgende:
Hij heet volgens mij zelf niet door hoe kansloos het is.
quote:"It is simply a skeleton in the closet," said fellow LPF member Jim Janssen van Raaij.
Van As is nu toch de fractievoorzitter?quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:03 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
nog zon topper:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:38 schreef freako het volgende:
[..]
Hans Smolders. Niet te verwarren met Harry Smulders, ook een LPF'er uit Tilburg.
Alsof Balkenende, Bos en de hele reutemeteut dat niet zijn. LPF afzeiken, maar toen Pim eenmaal dood was, jatte ze al zijn plannen. Zonder de LPF was het hele vreemdelingen probleem nooit aan de orde genomen. Typische linkse manier van politiek bedrijven, de ogen sluiten en doorschuiven naar een volgend kabinet. Ga toch weg man, LPF heeft met zijn opschudactie in 1 jaar meer bewerkstelligt als 20 jaar stoffige haagse politiek.quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Da's waar, heel letterlijk sidekick natuurlijk, als buurman.
Maar serieus: die Heinsbroek is pas een rasopportunist zonder ook maar enig aantoonbaar politiek talent. Een omhooggevallen platenboer die denkt dat alles te koop is, ook macht.
Hij was de chauffeur van Pim. Vervolgens is ie een tijdje Kamerlid geweest, maar dat beviel hem niet zo, dus hij was niet herkiesbaar. Hij wou een eigen lokale partij oprichten in Tilburg, werd naar eigen zeggen bedreigd met een pistool door een onbekende, en is er toen helemaal mee opgehouden.quote:Op zaterdag 17 december 2005 10:25 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik weet alleen dat hij achter Volkert heeft gelopen na de moordaanslag. Heeft hij verder nog wat gedaan?
En Roelf de Boer en Hilbrand Nawijn ook. Bomhoff heb ik niet kunnen ontdekken, maar misschien was die er ook wel.quote:Op zondag 18 december 2005 11:03 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik zag Herman gisteren nog even voorbij komen op tv, toen in de Ridderzaal zat
ja ik zag hem ook !quote:Op zondag 18 december 2005 11:03 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik zag Herman gisteren nog even voorbij komen op tv, toen in de Ridderzaal zat
Natuurlijk weer een grote streling voor het ego van Nawijnquote:Op zondag 18 december 2005 11:50 schreef freako het volgende:
[..]
En Roelf de Boer en Hilbrand Nawijn ook. Bomhoff heb ik niet kunnen ontdekken, maar misschien was die er ook wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |