Is dicht.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:18 schreef DeTolk het volgende:
VBL Kwis # 118: Niet mekkeren, meedoen! mag dicht
Tong80 vond het leuk om kwis te veranderen naar quiz
Opgepikt enzo.quote:
Mijn inziens zit er weinig verschil in beide topics en dat is de reden waarom de jouwe dicht ging.quote:Op donderdag 14 juli 2005 08:55 schreef MaxPower het volgende:
Het grote post-hier-je-toppers per werelddeel topic
Waarom kan dat ook in Tongs topic? Tong vraagt specifiek om toppers per land.. ik per werelddeel...
maar het ging me er uiteraard meer om om even aan te geven dat we nu wel heel creatief moeten zijn om weer een opsomtopic te bedenken. Al die lijstjes hebben we nu toch wel een keer gezien?
Die is er:quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:21 schreef brighton het volgende:
Is er al een vervolg op Voetbal: Voetbal: Waar en Wanneer op TV en Radio (deel 3) ?
Ik wilde namelijk posten dat PSV live op Eurosport is.
Okee, bedankt. De wedstrijd is inmiddels afgelopen maar heb de rest van de uitzendtijden even geplaatstquote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Die is er:
Voetbal: Waar en Wanneer op TV en Radio (deel 4)
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:02 schreef Sloggi het volgende:
Het Officiële PSV-Topic #107 - Vol Manlijke Kracht
Ik eis dat dit klotejoch geband wordt! Mij een Ajacied noemen
En jij bent zelf ook 'leuk' bezig in het Ajax-topic, due niet zo schijnheilig hier komen klikken.quote:Op zondag 17 juli 2005 21:46 schreef TC03 het volgende:
Jajong kan ook niet normaal posten in het Feyenoord topic.
Ik post tenminste iets met nog enige inhoud.quote:Op zondag 17 juli 2005 21:53 schreef golfer het volgende:
[..]
En jij bent zelf ook 'leuk' bezig in het Ajax-topic, due niet zo schijnheilig hier komen klikken.
Heb ik al gezien,is verder goed zo.quote:Op maandag 18 juli 2005 00:11 schreef Sloggi het volgende:
Het grote Feyenoord topic #97 : Kalou wegwezen!
Volgens mij haal je een paar users door elkaarquote:Op maandag 18 juli 2005 00:14 schreef Jajong het volgende:
neh de huilie award, je zit zelf te baiten en dan huilen als ik erop in ga.
?quote:Op maandag 18 juli 2005 00:15 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Volgens mij haal je een paar users door elkaar
Dat denk ik maar het is verder opgelost zoquote:Op maandag 18 juli 2005 00:18 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Of begrijp ik 't verkeerd?Ik ben dan ook ABN gewend, geen straattaal
quote:Op maandag 18 juli 2005 10:33 schreef DeTolk het volgende:
[HOOLS] Het VBL-Café # 826 : ¿Dónde está el café? mag veranderd naar nr 826
aangepast.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 06:02 schreef Sloggi het volgende:
[HOOLS] Het VBL-Café # 828 - Bier hier!
+1
Dank u
Daar gaan wij als mod niet over dat bepalen de FA's.quote:Op woensdag 20 juli 2005 06:46 schreef JaWi het volgende:
Hoi, kunnen jullie Cart_man unbannen? Ik vind hem lief.
Ik ben niet in dat topic geweest, dus don't blame it on me.quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:59 schreef WooZ het volgende:
Het Officiële PSV-topic #109: Op weg naar weer een Peace Cup
Nou ben ik toch wel benieuwd wie van jullie zo oliedom is om dus iets te veranderen zónder de OP zelf te lezen
Philps ipv Philipsquote:Op woensdag 20 juli 2005 14:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben niet in dat topic geweest, dus don't blame it on me.
Maar wat stond er dan als originele TT?
Inderdaad.quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:05 schreef Sloggi het volgende:
Buitenlands voetbal bij Studio Sport
Beetje dubbel
Omdat dat topic mijn inziens iets was wat geen eigen topic waard is en makkelijk in het overige voetbalnieuws topic kan.quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:17 schreef fransie102 het volgende:
Waarom voerden jullie een tijdje terug die nieuwe regel in over een soepeler beleid qua topics als het toch niet gebeurd? Alle topics zoals die over die Braziliaanse speler worden dichtgegooid
Dan had die nieuwe regel ook niet zoveel zin. Ik zie geen enkel topic dat vroeger wel dicht zou zijn gegaan en nu niet.quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:45 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Omdat dat topic mijn inziens iets was wat geen eigen topic waard is en makkelijk in het overige voetbalnieuws topic kan.
Niet helemaal mee eens,topics zoals;quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:14 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Dan had die nieuwe regel ook niet zoveel zin. Ik zie geen enkel topic dat vroeger wel dicht zou zijn gegaan en nu niet.
Het gaat om het PSV topic #108.quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben niet in dat topic geweest, dus don't blame it on me.
Maar wat stond er dan als originele TT?
Spuit-elf:quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:35 schreef Spideyman het volgende:
Het gaat om het PSV topic #108.
Daarin stond eerst "Philps" - de tekst die de Koreanen op hun 'PSV-shirts' dragen - en een modje heeft dat veranderd in "Philips" waardoor de hele grap ervan weg was.
Hopend u van afdoende informatie voorzien te hebben,
Met vriendelijke grote,
Ing S.P. Ideyman.
quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:45 schreef WooZ het volgende:
Philps ipv Philips
NAV die Koreaan die op dat plaatje in de OP stond en dat dus verkeerd gespeld had![]()
Nee hoor; Foks grote VBL-kwis # 120. nog steeds zomerstop :(quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:18 schreef Harmen1984 het volgende:
Euro 2000-kandidatuur?
Dit topic werd door DutchGooner op slot gegooid, met de mededeling de vraag te stellen in het Quiz-topic.
Ten eerste is het meest recente quiztopic al een week dicht,
Mijn mening is dat dit geen eigen topic waard is maar best verder kan in het topic waar ik je naartoe verwees.quote:ten tweede was mijn vraag geen raadseltje maar een serieus verzoek om info.
Ik zou dit topic graag heropend hebben...![]()
Allright.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:23 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nee hoor; Foks grote VBL-kwis # 120. nog steeds zomerstop :(![]()
[..]
Mijn mening is dat dit geen eigen topic waard is maar best verder kan in het topic waar ik je naartoe verwees.
Als we voor elke vraag een topic gaan openen gaat het een klerezooi worden en daar pas ik voor :
Mocht dat zou zijn en het antwoord van de UEFA is "in het belang" van het topic mag je mij of golfer even mailen en dan zullen we even kijken wat we doen.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:27 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Allright.
Ik zocht met Ctrl-F op "quiz", vandaar....
Ben je bereid om hem nog wel even open te gooien als ik antwoord krijg op mijn mail naar de UEFA? Er waren een paar geinteresseerden in het topic.
Dank.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:33 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Mocht dat zou zijn en het antwoord van de UEFA is "in het belang" van het topic mag je mij of golfer even mailen en dan zullen we even kijken wat we doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |