Ik richt me weer op een jaar harken om erin te blijven.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:18 schreef bassieVL het volgende:
mooie topictitel!! hopen dat het een mooier seizoen wordt voor BMG, en nu met Elber hopenlijk.
Ach tong, de laatste jaren zijn er werkelijk gouden bergen beloofd in Monchengladbach. Na het intrekken van het nieuwe stadion zou er 1 jaar stabiel in de Bundesliga moeten worden meegedraaid, om het jaar daarop voor Europees voetbal te spelen. Dat is natuurlijk een utopie.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:52 schreef tong80 het volgende:
Pessimist. Ik richt me op de meest succesvolle club uit de jaren 70 ondanks Bayern München.
Die gast heeft dus gewoon een jaar met een gebroken been gevoetbald.quote:Eine Computertomographie brachte nach der abgelaufenen Spielzeit endlich Aufschluss: Die Schmerzen, unter denen Thomas Christiansen (32) am rechten Schienbein litt, rühren von einem Ermüdungsbruch her.
Er wordt nu toch ook gevreesd voor het einde van zijn carriere, mede doordat hij dus lang met deze blessure heeft rondgelopen?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:30 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Die gast heeft dus gewoon een jaar met een gebroken been gevoetbald.
Niet direct. Maar door deze zaak gaat zijn transfer richting Koln niet door, en moet hij dus bij Hannover blijven. En die hebben voor dit seizoen een pak nieuwe aanvallers aangetrokken, dus zo dreigt een stilzwijgend einde van zijn carriere.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Er wordt nu toch ook gevreesd voor het einde van zijn carriere, mede doordat hij dus lang met deze blessure heeft rondgelopen?
Oké op die manierquote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:41 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Niet direct. Maar door deze zaak gaat zijn transfer richting Koln niet door, en moet hij dus bij Hannover blijven. En die hebben voor dit seizoen een pak nieuwe aanvallers aangetrokken, dus zo dreigt een stilzwijgend einde van zijn carriere.
Omdat Lienen dacht dat er niks met hem aan de hand was, en dat hij zich aanstelde ...quote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:58 schreef methodmich het volgende:
Thomas speelde afgelopen seizoen ook vooral bij de gratie van blessures en vormverlies van anderen.
Leuk, raften. En dan volgende week PSV op bezoek in eigen huis.quote:Der kleine Zank zwischen Wesley Sonck und Thomas Broich, die gegen Prag eine Minute lang um die Ausführung eines Freistoßes rangelten, zeigt, dass weitere teambildende Maßnahmen wie die Rafting-Tour am Sonntag nicht schaden können.
Kellerquote:Op maandag 18 juli 2005 22:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe denk je dat de basiself zal worden Zjroen?
Ziege is nu geloof ik geblesseerd, dus ik denk dat dan Bernd Thijs in de opstelling komt. De aanvallende variant zou dan Heinz zijn.quote:Op maandag 18 juli 2005 22:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk dat Helveg ondanks z'n 34 jaar veel voor deze ploeg kan betekenen. Het ziet er vooral degelijk uit zo.
Na Heinz houdt het eigenlijk wel op ja. En die zal niet gek veel gaan spelen denk ik. Plek 12 ben ik tevreden mee, als het maar niet weer billenknijpen wordt tot het einde van het seizoen.quote:Op maandag 18 juli 2005 22:56 schreef -Vaduz- het volgende:
BMG mist wel een paar creatieve spelers, zal wel plek 12, 13 worden ja.
De Belgen hopen dat Bernd Thijs en Wesley Sonck het nog redden, aldus VRT Text. Voor Filip Daems zien ze het somber in.quote:Op maandag 18 juli 2005 22:33 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Keller
Bogelund - Helveg - Strasser - Jansen
Kluge - Broich - Oude Kamphuis - Ziege
Neuville - Sverkos
Daar ga ik van uit.
Na 2006 wel, met al die spelers met aflopende contracten die geen gelijkwaardig contract aangeboden kunnen krijgen.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Bert heeft het goed op de regel en baalt natuurlijk van o.a de verkoop van Ewerthon. Maar hij had het aan het eind zo goed op de regel dat ik niet denk dat Borussia onderin mee gaat doen.
Dat zeg je goed, als ie fit is.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:44 schreef methodmich het volgende:
Overigens zie ik Elber als ie fit is Sverkos er gewoon uitspelen hoor. En Ziege zal wel weer snel afhaken en dan dus Böhme worden ofzo. José Antonio eventueel voor Bogelund.
Voor Thijs zal het moeilijk worden, aangezien die gisteravond een middenvoetsbeentje brak in de wedstrijd tegen Genk.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:44 schreef methodmich het volgende:
[..]
De Belgen hopen dat Bernd Thijs en Wesley Sonck het nog redden, aldus VRT Text.
Nog geen JDT dus.quote:Allgemeine Informationen
Anstoß: Samstag, 23.07.2005 18:15
Stadion: LTU arena (Düsseldorf)
Schiedsrichter: Stark (Ergolding), Assistenten: Welz (Wiesbaden), Maier (München)
Hertha BSC
Aufstellung: Tremmel - A. Friedrich, van Burik, Simunic, Fathi - O. Schröder, N. Kovac - T. Marx, Marcelinho, Neuendorf - Rafael - Trainer: Götz
VfB Stuttgart
Aufstellung: Hildebrand - Hinkel, Fernando Meira, Babbel, Magnin - Meißner, Soldo, Hitzlsperger - Tiffert, Streller, Cacau - Trainer: Trapattoni
Kijken wat de nieuwe Bremer-boys kunnen. En Babic, die gaat al punten pakken voor het zaakwaarnemersspel.quote:Allgemeine Informationen
Anstoß: Samstag, 23.07.2005 15:30
Stadion: LTU arena (Düsseldorf)
Schiedsrichter: Gräfe (Berlin), Assistenten: Weber, Stefan (Eisenach), Lupp (Zossen)
Werder Bremen
Aufstellung: Wiese - Owomoyela, Pasanen, L. Andreasen, van Damme - Frings, Baumann - Borowski, Micoud - Klose, Klasnic - Trainer: Schaaf
Bayer Leverkusen
Aufstellung: Butt - Juan, Ramelow, Callsen-Bracker - Castro, Rolfes, Babic, Athirson - Voronin, Berbatov, Krzynowek - Trainer: Augenthaler
Ik ook.quote:Op zondag 24 juli 2005 11:16 schreef bassieVL het volgende:
Volgende week naar de seizoensopening van het Borussen Park. Borussia tegen PSV.
Die Duitse Supercup is er niet op of welquote:Op zondag 24 juli 2005 13:06 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik hoop dat Werder de Liga Pokal wint
Eigen schuld, eerste training was ie te gretig en dus zit ie in de eerste loopgroep.quote:Op maandag 25 juli 2005 22:14 schreef zjroentje het volgende:
Ik las dat Raffie al had lopen klagen over het aantal boslopen bij HSV. Hij had er al meer gehad in deze voorbereiding dan in zijn gehele Ajax tijd.
Of het nou echt klopt dat hij dit gezegd heeft weet ik niet, maar het zou zo maar kunnen.
op zijn goede wedstrijden gebaseerd wel te snappen natuurlijk, maar het blijft afwachten. Ik denk wel dat het voor hem een goede keuze is.quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:53 schreef methodmich het volgende:
Het blijven Duitsers. Wel verbazend, meestal is Bayern de ploeg van de last-minute goals.
Afgaande op de seizoensgids van der Kicker en de DVD verwacht men erg veel van onze Raffie.
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 11:12 schreef methodmich het volgende:
Heinz in de basis op links dan!
Assistent van Rangnick zegt dat Baros en Larsen beiden rond zijn.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:52 schreef -Vaduz- het volgende:
En Baros is te duur voor Schalke, die komt waarschijnlijk niet.
Fuckin' niet normaal hoe goed dat daar geregeld is. Binnen een zucht en een scheet zaten we weer op de snelweg.quote:Op zondag 31 juli 2005 22:39 schreef bassieVL het volgende:
Wel lekker rustig om te parkeren voor een keertje.
Dit was ook geen vergelijking met een Bundesligawedstrijd. Dan staat er op het Autobahnkreuz de file naar het parkeerterrein. Ze hebben wel een aantal stroken erbij gedaan tijdens de zomerpauze.quote:Op zondag 31 juli 2005 22:41 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Fuckin' niet normaal hoe goed dat daar geregeld is. Binnen een zucht en een scheet zaten we weer op de snelweg.
Als alles meezit voor onze Bert, maar zoals er staat vermoedelijk ook niet hoor.quote:Op zondag 31 juli 2005 18:47 schreef zjroentje het volgende:
Dortmund kandidaat voor Europees voetbal.
En Gladbach kan ook wel een categorie hoger.
Bij de open dag van Borussia MG kwamen ondanks het slechte weer nog 70.000 mensen kijken.quote:Op maandag 25 juli 2005 22:23 schreef zjroentje het volgende:
De tering, 100.000 fans bij de open dag van Schalke.
Nog geweest?quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:09 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Bij de open dag van Borussia MG kwamen ondanks het slechte weer nog 70.000 mensen kijken.
helaas niet. alleen vrijdag bij de wedstrijd. had zondag helaas al andere verplichtingen. maar ik had graag eens in alle ruimtes van het stadion gekeken.quote:
Jaquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:49 schreef VoreG het volgende:
ARD is dat ook voor normale nederlanders te ontvangen
Reserve Duitserquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:51 schreef zjroentje het volgende:
Ook voor het plebs moet de Arbeitsgemeinschaft der öffentlich-rechtlichen Rundfunkanstalten der Bundesrepublik Deutschland te ontvangen zijn.
Okequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:44 schreef methodmich het volgende:
Nee, zijn eerste. Wel 14 gele kaarten gescoord.
quote:Sahin (16) breekt Bundesliga-record
6/8/2005 20:15
Trainer Bert van Marwijk zag afgelopen zomer de ene speler na de andere 'zijn' Borussia Dortmund verlaten. Maar de sterk uitgedunde selectie herbergt wel een begenadigd talent, dat op de eerste speeldag een dertig jaar oud record uit de boeken hielp. Nuri Sahin is met zijn zestien jaar en 335 dagen in de jongste speler ooit in de geschiedenis van de Bundesliga.
Pas over ruim een jaar mag hij zijn handtekening zetten onder een contract. Zijn ouders dienden de overeenkomst met Borussia Dortmund in zijn naam te tekenen. Maar binnen de lijnen kan Sahin met de grote jongens mee.
'Het is een jongen met ongelooflijke mogelijkheden', zegt Van Marwijk over zijn groeibriljant. 'Sahin speelt zo intelligent als een speler van 25 jaar. Ik kan hem altijd inbrengen.' Tegen VfL Wolfsburg had de Nederlandse trainer een basisplaats voor zijn talent ingeruimd.
Van Marwijk zal ook te spreken zijn over de mentaliteit van Sahin. De jonge middenvelder wilde niets weten van een extra maand vakantie, die hem als B-junior was gegund. Het liefst was hij gewoon doorgegaan, maar met het compromis van twee weken vakantie kon hij uiteindelijk leven.
De voorzichtigheid van Borussia Dortmund met Sahin is begrijpelijk. De Duitse club heeft grootse plannen met de Turkse jeugdinternational, die tot medio 2009 onder contract staat bij BVB. Ondanks de financiële misère wil Dortmund ook niets weten van de concrete belangstelling uit Engeland. 'Dat thema is van tafel. De jongen blijft. Hij is onze toekomst', zei algemeen directeur Hans Joachim-Watke onomwonden.
De economisch slechte tijden ten spijt, Borussia Dortmund ziet weer licht aan de horizon. De doorbraak van Sahin, en de achttienjarige Marc-André Kruska, biedt hoop voor het eens zo trotse BVB.
En gedebuteerd en een record gebroken! Leuk hoor!quote:Op zondag 31 juli 2005 17:42 schreef methodmich het volgende:
Goed, ze trappen dus volgende week al af. Wat kunnen we verwachten?
Het Borussia Dortmund van Bert van Marwijk zag veel spelers vertrekken, zodat Bert het moet doen met de blijvers, zoals keeper Roman Weidenfeller, linksback Dédé, de centrumverdedigers Christoph Metzelder en Christian Wörns, spelmaker Tomás Rósicky, spits Jan Koller en stofzuiger Sebastian Kehl. Zij worden omringd door jeugdige spelers en jongens die het nog moeten bewijzen in de top, zoals de vorig seizoen 15 keer voor Bielefeld scorende Zuid-Afrikaan Delron Buckley. Dennis Gentenaar is reservedoelman, Ebi Smolarek kanshebber op een basisplaats. De zestienjarige Turk Nuri Sahin wordt door Dortmund-watchers ook getipt als supertalent.
quote:Schalke 04 ontsnapt aan pijnlijke nederlaag
7/8/2005 19:33
De Bundesliga-start leverde Schalke 04 een moeizame, maar verdiende zege op. Bayer Leverkusen verpestte de rentree van Frankfurt.
Schalke 04-1. FC Kaiserlautern 2-1
Schalke 04 geldt als de voornaamste concurrent van Bayern München. Maar de ploeg van trainer Ralf Rangnick kon die status niet waarmaken. 1. FC Kaiserslautern leek hard op weg naar een opvallende overwinning in de Arena AufSchalke. Want lange tijd stond alleen het doelpunt van Halil Altintop op het scorebord. Pas in de laatste tien minuten kon het dominerende Schalke 04 wat terug doen. Dankzij invaller Sören Larsen en Mladen Krstajic kwam het allemaal goed voor de Königsblauen.
Eintracht Frankfurt-Bayer Leverkusen 1-4
De terugkeer van Eintracht Frankfurt in de Bundesliga is uitgelopen op een drama. Het zag er allemaal goed uit toen Aleksandar Vasoski al na zeven minuten voor de thuisploeg de 1-0 maakte. Maar het was Bayer Leverkusen dat de Commerzbank-Arena met de punten verliet. Dimitar Berbatov, Andrej Voronin, Bernd Schneider en Jacek Kryznowek maakten het verschil.
Dat was uit de samenvatting ook al op te maken.quote:Op zondag 7 augustus 2005 15:58 schreef methodmich het volgende:
[..]
En gedebuteerd en een record gebroken! Leuk hoor!
Naldo was volgens de Duitsers een bron van onrust.
Gisteren tegen Basel was het niet veel anders.quote:Op zondag 7 augustus 2005 15:58 schreef methodmich het volgende:
Naldo was volgens de Duitsers een bron van onrust.
5-3 nuquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:02 schreef dndiek het volgende:
Kaiserslautern op 4-3 tegen MSV Duisburg
nog een doelpuntrijke wedstrijd
Ja, ik zie alleen niet in waarom. Bij Bayern Munchen speelt hij de sterren van de hemel en scoort bij het leven, maar in Oranje speelt hij praktisch altijd kut. Ik snap nogsteeds niet waar het toch aan ligt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:11 schreef pascalheister het volgende:
Makaay is lekker op dreef
Dat ziet van Basten dan weer wel
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | 1 B. München 2 6 6 2 Hamburg 2 6 5 3 Schalke 2 6 2 4 Hertha BSC 2 4 2 5 Bremen 1 3 3 6 K'lautern 2 3 1 7 Köln 1 3 1 8 Leverkusen 2 3 0 9 Hannover 2 2 0 9 Wolfsburg 2 2 0 11 Stuttgart 1 1 0 12 Dortmund 2 1 -1 13 Duisburg 2 1 -2 14 Nürnberg 2 1 -3 14 M'gladbach 2 1 -3 16 Mainz 1 0 -1 17 Bielefeld 2 0 -5 18 Frankfurt 2 0 -5 |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | 1 R. Makaay 5 3 2 Halil Altintop 4 3 3 S. Barbarez 3 1 4 A. Ahanfouf 2 1 4 I. Klasnic 2 0 4 M. Klose 2 0 4 D. Berbatov 2 1 4 U. Möhrle 2 2 4 K. Kuranyi 2 2 4 E. Smolarek 2 1 |
tien over zes op de ARD.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:30 schreef VoreG het volgende:
Komt hier nog wat van op TV?
hij sprong zeker bij silvie op schoot, en Atouba dacht dat kan ik ookquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:35 schreef VoreG het volgende:
90' [0 - 2] R.v.d. Vaart
90' geel R.v.d. Vaart
90' geel T. Atouba
Leuk feessie geweest
In Oranje speel je net weer wat anders, mja hopelijk komt het er wel een keer uit.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:13 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja, ik zie alleen niet in waarom. Bij Bayern Munchen speelt hij de sterren van de hemel en scoort bij het leven, maar in Oranje speelt hij praktisch altijd kut. Ik snap nogsteeds niet waar het toch aan ligt.
De complimenten aan Dortmund, een nieuw wereldrecord lijkt mequote:Schalke won de altijd beladen derby bij Borussia Dortmund: 1-2. De formatie van coach Bert van Marwijk kwam voor 810.000 toeschouwers via Ebi Smolarek nog wel op 1-0. Uit de herhaling bleek overigens dat de arbiter best wel voor hands van de Poolse oud-Feyenoorder had
mogen fluiten. NOS TT 834
Inderdaad, die gast had een kort lontje.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:39 schreef tong80 het volgende:
Gele kaart voor een Wolfsburg speler die de bal miet liet liggen, applaudisert naar de scheids en krijgt weer geel. Rood dus
Wat een sukkels zijn scheidsrechters toch vaak.
Prachtige 1-2 met Hofland.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:22 schreef Bos81 het volgende:
Bogelund heeft gescoord namens BMG. Stand op dit moment 1-1 tegen Wolfsburg
Volgens mij zijn eerste doelpunt in competitieverband ooit.
Dat wordt dus weekje 3 voor Cedric in Dortmund.quote:Der holländische Stürmer Cedric van der Gun (26) wird auch in der kommenden Woche bei Borussia Dortmund mittrainieren. Dann soll feststehen, ob der Stürmer (einsetzbar auf beiden Außenpositionen) ein Vertragsangebot erhalten wird.
Van der Gun, der schon seit dem 26. Juli beim BVB täglicher Trainingsgast ist, stand zuletzt in Diensten von ADO Den Haag. Der Vertrag war am 30. Juni ausgelaufen, seitdem ist der Angreifer auf Vereinssuche. (cb)
je bedoelt das Phantomquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:29 schreef tong80 het volgende:
Mooi voor van de Vaart.
En Makaay is met recht dass fenomeen.
Zo maar eens naar die sportschau kijken.
Je hebt gelijkquote:
Wel leuk dat ze Cedric zo lang de kans geven, ze zien waarschijnlijk wel wat in hem anders gaven ze hem niet zoveel tijd.quote:Op maandag 15 augustus 2005 09:24 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat wordt dus weekje 3 voor Cedric in Dortmund.
Nou ja, je kan het natuurlijk ook andersom bekijken ...quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:14 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wel leuk dat ze Cedric zo lang de kans geven, ze zien waarschijnlijk wel wat in hem anders gaven ze hem niet zoveel tijd.
quote:Voor de bookmakers is het duidelijk; de eerste trainer in de Bundesliga die eruit vliegt is Bert van Marwijk van Borussia Dortmund. De uitschakeling in het bekertoernooi tegen Eintracht Braunschweig heeft de notering van de oud-trainer van Feyenoord en Fortunageen goed gedaan, meldde het Oostenrijkse wedbedrijf Intertops. Ook trainer Thomas von Heesen van Arminia Bielefeld moet volgens de bookmakers vrezen voor een snel ontslag.
27.08.05 15:30 1.FC Köln : 1.FC Kaiserslauternquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:24 schreef tong80 het volgende:
Wat is het programma van dit weekend ?
Zei ik vorige week ook alquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:44 schreef popolon het volgende:
VdV speelt bij HSV en ziet er meteen weer afgetraind uit.
Zie het nu pas voor 't eerst.quote:
Is nog steeds de schuld van Advocaatquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:57 schreef zjroentje het volgende:
Gladbach speelt wel superverdedigend.
Na de 1-1 werd het ook even 'heet', 4 gele kaarten binnen 4 minuten.
7 uit 3, toch heel netjes.quote:
je zou spontaan spugen op je tv schermquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:40 schreef tong80 het volgende:
Heerlijk om Völler zo te zien schelden. Man wat haat ik die vent.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:13 schreef the_legend_killer het volgende:
Hopen dat Schalke verliest.
Heb het altijd een mooie club gevonden. Vanaf de jaren 70 met de geweldige Klaus Fisher in de spits, die het Duitse doelpunt van de eeuw maakte met een omhaal al van Basten.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:19 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nooit mijn club geweest
Nee hoor 1-1 eindstandquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:18 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Schalke gaat wel verliezen vandaag.![]()
Inderdaad ik had meer van ze verwacht dan dit.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:24 schreef tong80 het volgende:
Stuttgart een mager gelijkspelletje in een thuiswedstrijd. Trappatonie doet het geweldig.
Natuurlijk niet, dat voorrecht is aan een Gladbacher voorbehouden.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:57 schreef tong80 het volgende:
En dat werelddoelpunt van Dave de Jong werd niet eens het doelpunt van de maand. Stelletje chauvinistische schweinen.
Ja hoor. Ook interlandgoals ed, en doelpunten uit de lagere divisies.quote:Op zondag 11 september 2005 16:21 schreef methodmich het volgende:
Tellen ze ook bekergoals mee dan tong?
en Cedric is voorlopig wel ff uitgeschakeldquote:Op zondag 11 september 2005 18:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Van der Gun net uitgevallen bij Dortmund, aan Koln kant is Lurling ingevallen. Ik zie Koln nog wel gelijk komen, net knalde Podolski op de paal, maar ook Odonkor vond het aluminium aan Dortmund kant.
Ow?quote:Op zondag 11 september 2005 23:08 schreef tong80 het volgende:
Wat klote voor de speler die 5 jaar gelden op het punt stond een vaste international te worden.
quote:Chavdar Yankow, speler van de Duitse voetbalclub Hannover 96, heeft een doelpunt gescoord. Dat is op zich weinig bijzonder, ware het niet dat de voetballer eerder in de wedstrijd een scheur in zijn penis opliep. De nogal ongebruikelijke blessure was het gevolg van een onbesuisde actie van zijn directe tegenstander.
Eén en ander speelde zich af in de competitiewedstrijd tegen Frankfurt, evenals Hannover 96 uitkomend in de Duitse Bundesliga. "Mijn tegenstander Köhler trapte me recht in mijn kruis. Het deed afschuwelijk veel pijn. Ik merkte eerst niks tot plots het bloed begon door te sijpelen. Toen moest ik wel naar de zijlijn", aldus de pechvogel. Een blessurebehandeling bleek broodnodig, daar de clubarts in de kleedkamer een scheur van vier centimeter in het geslachtsdeel van Yankow aantrof.
Met pleisters poogde de clubarts de scheur te dichten, en met succes: Yankow kon terug het veld in en wist zelfs de 2-0 voor zijn team binnen te tikken, wat tevens de eindstand van de wedstrijd was. Wel moest er na de wedstrijd de nodige nazorg worden toegepast bij de speler: hij kreeg nog een verdovende injectie in zijn geslacht.
Voetballer scoort ondanks scheur in lid
Het ging ook niet al te best hequote:Völler interim bij Bayer na ontslag Augenthaler
16/9/2005 14:39
Klaus Augenthaler is weg bij Bayer Leverkusen. Na de 0-1 thuisnederlaag in de UEFA Cup tegen CSKA Sofia besloot de clubleiding de voormalig international te ontslaan. Rudi Völler fungeert als interimcoach.
'De komende wedstrijden neem ik de taken op me', aldus Völler, die vorig jaar nog werkte als coach van AS Roma en bondscoach van Duitsland. Hij zegt geen zin te hebben voor langere tijd als trainer aan te blijven. 'Ik zie me eerder in de rol van technisch directeur. Ik spring momenteel alleen uit loyaliteit in om de club in deze noodsituatie te helpen.'
Bayer kent de slechtste seizoenstart sinds 23 jaar, ook al is de competitie slechts drie duels onderweg en heeft de pillenclub drie punten.
Augenthaler zat sinds mei 2003 op de bank bij Leverkusen, dat hij destijds voor degradatie behoedde. Een jaar later loodste hij de club naar deelname aan de Champions League, waarin de Duitsers werden uitgeschakeld door Liverpool.
Aan het begin van dit seizoen maakte Auge zich weinig geliefd bij de clubleiding, door openlijk het transferbeleid te bekritiseren. 'Het kan gewoon niet zo zijn dat je Placente, Ponte, Bierofka en Franca verkoopt en dan gaat praten over deelname aan de Champions League.'
Augenthaler is de eerste trainer die dit seizoen in de Bundesliga zijn baan kwijtraakt en nummer 286 in de historie van de Bundesliga.
De eerste nederlaag voor Bremen. Zo wordt het het Bayern wel erg simpel gemaakt, al vind ik dit voor een keertje niet zo erg.quote:Op woensdag 21 september 2005 11:12 schreef -Vaduz- het volgende:
BMG dus Werder gepakt, toch wel verrassend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |